smscredit

swew

Onko kokemuksia paikasta? onko hyvä?

14

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klököklökl

ei ole.

• miksei?

miksi ei?

• Narri
        miksei? kirjoitti:

miksi ei?

On kokemusta, ei mitään valittamista....

• 17+18

Sama kiinnostaa että onko kokemusta muilla. Lainaehdot sun muut vaikuttaa olevan oikeinkin hyvät ja eräpäivänsiirtomahdollisuuskin löytyy. Mutta epäilyttää toi että on käytössä Suomi, Latvia ja Liettua..

• jepsus

ainakaan oo ollu ongelmia,pari kertaa oon muistaakseni lainannu,ja ollu ihan asiallista palvelua,rahat tullu nopeesti ja plussaa eräpäivän siirrosta...

• olen käyttänyt

Ihan hyvin on toiminut, eräpäivänsiirto helppoa. Voin suositella :)

• hegas
        olen käyttänyt kirjoitti:

Ihan hyvin on toiminut, eräpäivänsiirto helppoa. Voin suositella :)

eikä ole koskaan toiminut kunnolla. Ei voi mitään, kannattaa käyttää muita kunnon paikkoja.

• ----
        hegas kirjoitti:

eikä ole koskaan toiminut kunnolla. Ei voi mitään, kannattaa käyttää muita kunnon paikkoja.

No miten ei ole toiminut? Olisi kiva tietää mitä onglemia oli eikä vaan ettei toimi.

• 213213213
        ---- kirjoitti:

No miten ei ole toiminut? Olisi kiva tietää mitä onglemia oli eikä vaan ettei toimi.

Käyttänyt pari kertaa, ja voin suositella.

• 4+9
        213213213 kirjoitti:

Käyttänyt pari kertaa, ja voin suositella.

Samaten toimi mulla toimi moitteetta.

• temetsett

• Vivus.fi asiak. pal.
        temetsett kirjoitti:

käykääpä äänestämässä http://www.pikavippi.ws/smscredit-fi/

Palvelumme on siirtynyt uusille sivuille meidän uudistaessa brändiämme. Olemme nykyään Vivus.fi ja löydät meidät osoitteesta www.vivus.fi. Samalla paransimme palveluamme monilta osin esim. ensimmäinen laina ilmaiseksi (maksat takaisin saman, mitä lainaat), tekstiviestien lähettäminen on ilmaista ja lainaa saa 1-400 € 1-30 päivän takaisinmaksuajalla.

• jkhkfjsd
        Vivus.fi asiak. pal. kirjoitti:

Palvelumme on siirtynyt uusille sivuille meidän uudistaessa brändiämme. Olemme nykyään Vivus.fi ja löydät meidät osoitteesta www.vivus.fi. Samalla paransimme palveluamme monilta osin esim. ensimmäinen laina ilmaiseksi (maksat takaisin saman, mitä lainaat), tekstiviestien lähettäminen on ilmaista ja lainaa saa 1-400 € 1-30 päivän takaisinmaksuajalla.

sanottuna paska paikka.Mie otin sieltä 200e ja maksoin sen 200e:a takasin mutta viisviikkoa myöhässä.No sieltä tuli tämmönen maili sitten
        Hei.

Et ole maksanut lainaasi, joten olemme lähettäneet oikeuteen haastehakemuksen.

Jos olet maksanut lainasi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse. Mikäli haluat maksaa lainasi takaisin, tulee sinun maksaa välittömästi saatavamme oikeudenkäyntikuluineen. Kun maksusi kirjautuu järjestelmäämme, keskeytämme oikeusprosessin lähettämällä peruutusilmoituksen käräjäoikeuteen. Mikäli peruutusilmoitus ehtii ajoissa, oikeudesta tulee päätös, että asia jää sillensä.

Mikäli maksat saatavamme ennen kuin lainasi on 60 päivää myöhässä, emme myöskään lähetä luottorekisteriin ilmoitusta maksuhäiriöstä. Lainasi on erääntynyt tällä hetkellä 53 päivää.Minun pitää vielä maksaa sinne 237e ja maksuaikaa on ensviikon keskiviikkoon.

• Nivus....
        jkhkfjsd kirjoitti:

sanottuna paska paikka.Mie otin sieltä 200e ja maksoin sen 200e:a takasin mutta viisviikkoa myöhässä.No sieltä tuli tämmönen maili sitten
        Hei.

Et ole maksanut lainaasi, joten olemme lähettäneet oikeuteen haastehakemuksen.

Jos olet maksanut lainasi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse. Mikäli haluat maksaa lainasi takaisin, tulee sinun maksaa välittömästi saatavamme oikeudenkäyntikuluineen. Kun maksusi kirjautuu järjestelmäämme, keskeytämme oikeusprosessin lähettämällä peruutusilmoituksen käräjäoikeuteen. Mikäli peruutusilmoitus ehtii ajoissa, oikeudesta tulee päätös, että asia jää sillensä.

Mikäli maksat saatavamme ennen kuin lainasi on 60 päivää myöhässä, emme myöskään lähetä luottorekisteriin ilmoitusta maksuhäiriöstä. Lainasi on erääntynyt tällä hetkellä 53 päivää.Minun pitää vielä maksaa sinne 237e ja maksuaikaa on ensviikon keskiviikkoon.

aikaisemmin ja tehnyt maksusuunnitelman niin olisit selvinnyt paljon pienemmällä rahanmenolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2118
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      39
      509
    Aihe