saadaan kun syödään paljon eli tankataan oikeaa ravintoa useita kertoja päivässä. syödään sitten oikeasti suuria määriä. ei aina kevyesti. välistä voidaan syödä epäteveellisesti. vaikka pizzaa tonnikalan kera. 1x vko ranskalaisia. 2x vkossa sika-nauta jauhelijaa. 2-3x vkossa kanaa suuret annokset. tonnikalaa jne
eli jos meinaa kasvattaa niitä lihaksia ja voimaa ja kehittyä niin pitää oikeasti syödä perkeleesti safkaa. muuten natuna ei kehity. Greatiinia taas otetaan 3x määrät 3vko ajan ja sitten pidetään parin vko tauko ja taas samaa rataa
Massakaudella paljon energiaa. välilstä voi herkutella ja oikeasti kasvattaa sitä painoa. kun treenataan kovaa niin tarvitaan paljon energiaa joten jaksaa paremmin. itse olen huomannut aika paljon kehitystä näillä seikoilla.
muistakaa että 1x vkossa pizza. 1x vkossa hampurilainen. 1x vkossa ranskalaiset makkaran kera ei ole pahasta vaan edistää asiaa. ja ennen kaikkea sitä kunnollista lihaa!
tankatkaa useita kertoja päivässä.
kyllä rupeaa äijä kasvamaan ja tulee lihasta sekä varmasti voimaa! näin saat puhtia treeniin ja kehitykseen. ei tarvitse hormooneja kun tankkaus on OK!
Kehitystä massakaudella
Bodybuilding_88
2
199
Vastaukset
- ...mies
Ai miten niin voimailijat on tyhmiä...?
- Majakkavalopää
Sua ei ookkaan hetkeen näkyny! Onko iskäsi vielä maksanu sun salikortin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462