Tietääkö kukaan löytyyky Helsingistä yhtään running sushi ravintolaa? Eli buffet-tyyppinen ravintola jossa sushit ja muut japanilaiset ruuat kiertävät "liukuhihnalla" ympäri ravintolaa pöytien ympärillä.
RUNNING SUSHI-RAVINTOLAA HELSINGISSÄ?
Ellla225
4
2482
Vastaukset
- sellaista kaipaava
ilmeisesti oli eatzissä joku vastaavan tyyppinen kokeilu, ei tullut itse käytyä kun kuuli niin paljon huonoa sushista jota sieltä sai...
- branca äf
eatzissä oli vuosia sitten. onneksi ennätin kokeilla.
vaan eipä olleet sushit hääppöisiä. ja sushien mukana pyöri myös minttuviina ja campari -minipulloja. "asiakkaamme haluavat tällaisia"
- Anonyymi
Mä olin tälläisessa asuttuani Itävallassa, ihan kauheen hyvä idea ja sushit ym mitä tarjolla maukasta.. olisi ihana juttu jos Suomeen näitä avattaisi lisää, tulis kyl käytyy usein!
- Anonyymi
Eastonissa oli aikoinaan, mutta enää ei ole enää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492