Naapurini käyttää nopeasti saamansa rahat,
hän ostaa viinaa,ajelee taksilla ja muutenkin levittelee rahojaan humalassa,
rahat ei tietenkään kauaa riitä sellaisella menolla.
Itse pyrin järjestämään rahat ja pankkikortin "lukkojen taakse" ennenkuin otan
ensimmäisen lasillisen.
Yksi keino on ostaa pullo ja laittaa sen jälkeen kaikki rahat metalli lippaaseen jota
ei saa auki tavallisilla työkaluilla.
Arkipäivänä avaimen voi lähettää vaikka itselle kirjeessä jolloin se yleensä tulee
seuraavana päivänä ja lippaan saa auki.
Puhelin on myös mulle ongelma kun en halua pitää yhteyttä joihinkin ihmisiin
mutta humalassa mieli muuttuu.
Toisinaan laitan puhelimen lukkoon jollakin koodilla ja revin muistilapun jossa koodi on.
Kopiota koodista säilytän jossakin kävelymatkan päässä ja humalassa sitä
ei viitsi lähteä noutamaan ellei sitten ole todellista tarvetta.
Onko tämän palstan lukijoilla ongelmia hallita alkoholin käyttöä?
Tai keinoja millä hallita rahankäyttöä ja juomista?
Rahankäytön ja juomisen hallinta
2
235
Vastaukset
- ....
niin jätän sopivan pikkusumman itselle tulevaan korjaukseen, ja kiikutan ajokortin, auton avaimet, pankkikortin, sekä kännykän naapurin pahansisuiselle emännälle.
Hänen kanssa on sovittu, että jos kännissä kahteen vuorokauteen tulen niitä vonkaamaan, niin lyö heti ja haukkuu päälle.
Kerran yritin etuajassa, niin ei haukkunut, mutta löi heti ja veti oven kiinni. - Maroolofi
Mulla on yksi kaveri joka saaa 500 euroa eläkettä kuussa. Se yleensä tuhlaa ne rahat parissa päivässä ja on loppu kuun PA. Ihme äijä. Ei se kuitenkaan vaikuta kärsivän siitä. Kai se tietää, että saa koska tahansa mitä tahansa, kun on kuitenkin aikamoinen pro äijjä kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701