Paska firma älä vain sekaannu missään nimessä...
Myöntävät ison lainan mutta kun katot tililtäsi summa jotain aivan jotain muuta....
Credit24
7
985
Vastaukset
- ......,.1.
Mietimpä vain, mahtaisiko tuo toimia niin että kun sä maksat laskun niin summa on aivan jotain muuta mitä pitäis olla? Moon aina saanu creditistä rahaa ja hyvää palvelua. Opettele maksamaan velkas..
- 24
ootko nyt ihan varma mitä tuotetta olet hakenut? pienlainoja myönn. 19. ja kulutusluottoja 23v. varmasti tiedätkin nämä, kun heidän sivuillaan olet ollut.
itselläni ei ole ollut ko. firman kanssa mitään ongelmia ja kovin joustavia tuntuvat olevan.
no, parhaiten pääset ongelmastasi firman sivujen asiakaspalauteosiosta, tai lähetä s- postia.
itse olen joskus laittanut viestiä, ovat nopeasti vastanneet.
siellä on tietoa mitä lainaa uudet asiakkaat voivat hakea ja mitä vanhat... - Vipstaaja
Aika onnetonta mustamaalaamista. Miksi pörssiyhtiö viitsisi lähteä moiseen varsinkin kun on erittäin helposti todistettavissa, mikäli olisit saanut väärän summan tilillesi? Kannattaa varmaan tarkistaa mistä se laina tuli otettua ja kuinka paljon
- näi o!
joo-o, credit 24 on kyllä luotettava firma. en tiiä missä ny mättää?? ehkä vastaus löytyy näistä muista vastauksista.
- saanhan mäkin
heittää vaikkapa niin, että Silja Line tai Stokman ovat ihan paskoja firmoja jne, älkääostako tai matkustelko.. Kaikki ei voi miellyttää kaikkia ja se mustamaalaaminen täällä.. Hoh hoijaa, sillä nyt ei todellakaan ole mitään merkitystä. Soittaisit nyt ennempi siitä Credit24:stä vaikkapa KARPOLLE!
- minä en
Ootte köyhiä!
- rahaa02350
Crdit24 uusi joustolimiitti: http://lainaanyt.fi/lainapaikat/credit24/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462