Haluaako mies vain p***ua?

p1p24

Miksi epäilen että mies tavoittelee sänkyyn:

- Mieluisimmat treffit hänelle olisi aina hänen luonaan (kerran jopa suuttui kun järjestinkin yllätyksenä että mennään ulos syömään)
- Vaikka oltaisiin menossa ulos tai yhdelle tai jotain, hän mainitsee aina ohimennen kuinka on siivonnut läpikotaisin asuntonsa. Eikös hän silloin odota sinne vieraita? Ja jos iltas-aikaan olemme ulkona, hän odottaa sinne vieraita sen jälkeen eli YÖKSI ?
- Ei tiedä minusta mitään. Ei kysele mitään, ei ole kiinnostunut mitä teen jne...
- Olemme eri maailmoista, hän on hiljainen ja yksoikoinen ja hyvin toimeentuleva herra, minä olen hyvännäköinen ja nuorempi, 1500e/kk-tulot ;)
- Kun ollaan ulkona illalla, hän aina varmistelee että minne olen menossa yöksi. Kerran hän junaili niin että kun hypättiin taksiin, hän antoi 2 vaihtoehtoa joko ME mennään meille tai ME mennään hänen luokseen koska hän lupasi maksaa taksin.
- Olen maininnut että olen hiukan treffikammoinen, silti hän pyytää aina luokseen romanttiselle illalliselle (ei siinä mitään pahaa ole mutta ei ota kuuleviinkaan että voisin nähdä muuallakin ja päiväsaikaan)
- Olemme tunteneet pari viikkoa ja olen kehittänyt välillemme jo riitoja ja koittanut poltella siltoja :D mutta hän ei suutu koskaan eikä välitä mistään mitään vaikka kohtelen häntä välillä kuin lattiamoppia...

Itse olisin kiinnostunut seurustelumielessäkin tästä miehestä, mutta tuntuu että hän ei ole täysin samoilla linjoilla jotenkin. Mitä ihmettä hän haluaa?

19

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haha ha

Haha, hahaha. No mehän ei sitä toivottavasti voida tietää, mutta kyllähän toi nyt aika selvältä vaikuttaa. Vai oliko tuo joku oppituntiprovo, jos oli niin se oli hyvä. Ei pahus kun naurattaa.

• mies miettii

Sekstailu on selvinpäin paljon makoisampaa, sitten vasta pirtua tms. väkijuomaa ja keskustelua harrastuksista, elämänkatsomuksista, politiikasta yms.

• alright

sä et oo nähny mihin kaikkeen ratikkakuski pystyy

• wrvvds
        alright kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan semmoisia asioita.

• hutkiva journalisti

Turun kakolas aikaki istunut

• alright kirjoitti:

Kerrankin sokea kana on löytänyt jyvän. ;-)

• ödrroigurg
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kerrankin sokea kana on löytänyt jyvän. ;-)

että jo kauan kauan sitten :D tanssissa on aina viejä, ja toinen vikisee! Hyvän viejän mukana vain kulkee. heh. Eikä silloin edes itse huomaa tanssivansa.

• ödrroigurg kirjoitti:

että jo kauan kauan sitten :D tanssissa on aina viejä, ja toinen vikisee! Hyvän viejän mukana vain kulkee. heh. Eikä silloin edes itse huomaa tanssivansa.

Siinäpä sitä onkin haastetta yhdelle jos toisellekin. ;-)

• gvecf

"Haluaako mies vain parrua?" Jos haluaa, niin ei hän ole sinulle uhka.

• alright

tuo oli hyvä :D

• alright kirjoitti:

tuo oli hyvä :D

*taputtaa olalle*

• alright
        dazu kirjoitti:

*taputtaa olalle*

*taputtaa takas*

• vänksy

Miksei tätä siirretty seksipalstalle vaikka mun vakipanoketjuni siirrettiin!?

• alright

aloittaja sensuroi osan neljännestä sanasta otsikossaan

• vänksy
        alright kirjoitti:

aloittaja sensuroi osan neljännestä sanasta otsikossaan

muut viestit taas sisältävät pillua ja panemista vaikka millä mitalla.

Kulli, perse, nussia, naida, panna, kyrpä, vittu, perkele.

• alright
        vänksy kirjoitti:

muut viestit taas sisältävät pillua ja panemista vaikka millä mitalla.

Kulli, perse, nussia, naida, panna, kyrpä, vittu, perkele.

mutta otsikko ratkasee

• alright kirjoitti:

mutta otsikko ratkasee

aiheen sisältö ja tarkoitus ratkaisee. Jos otsikko ratkaisisi, palsta olisi aina väärä, kirjoitit mitä tahansa, sillä varmasti jokainen otsikko sopii useammalle palstalle.

• alright
        dazu kirjoitti:

aiheen sisältö ja tarkoitus ratkaisee. Jos otsikko ratkaisisi, palsta olisi aina väärä, kirjoitit mitä tahansa, sillä varmasti jokainen otsikko sopii useammalle palstalle.

otsikko ratkaisee, ja sillä selvä

• - Mieluisimmat treffit hänelle olisi aina hänen luonaan (kerran jopa suuttui kun järjestinkin yllätyksenä että mennään ulos syömään)

V = Koska hän on niin pihi, ettei halua tuhlata liikaa rahaa.
      Lisäksi se on käytännöllistä. Kun treffit on miehen luona, ei naista tarvitse saattaa kuin ovelle.
      Ja mieluummin seuraavana aamuna.

- Vaikka oltaisiin menossa ulos tai yhdelle tai jotain, hän mainitsee aina ohimennen kuinka on siivonnut läpikotaisin asuntonsa. Eikös hän silloin odota sinne vieraita? Ja jos iltas-aikaan olemme ulkona, hän odottaa sinne vieraita sen jälkeen eli YÖKSI ?

V = Mies uskoo sinun olevan terveystarkastaja ja tämän vuoksi toivoo sinun tarkastavan, onko jälki hyvää vai hyvin huonoa.

- Ei tiedä minusta mitään. Ei kysele mitään, ei ole kiinnostunut mitä teen jne...

V = Mies pitää sinua itsestäänselvyytenä, eikä katso tarvitsevansa sinusta mitään rtiviaalitietoa, millä brassailla kavereilleen.

- Olemme eri maailmoista, hän on hiljainen ja yksoikoinen ja hyvin toimeentuleva herra, minä olen hyvännäköinen ja nuorempi, 1500e/kk-tulot ;)

V = Oletko milloinkaan kuullut/nähnyt/lukenut satua Tuhkimosta?
      Oletko tarkistanut löytyykö lasikenkäsi?

- Kun ollaan ulkona illalla, hän aina varmistelee että minne olen menossa yöksi. Kerran hän junaili niin että kun hypättiin taksiin, hän antoi 2 vaihtoehtoa joko ME mennään meille tai ME mennään hänen luokseen koska hän lupasi maksaa taksin.

V = Mies haluaa uskoa, että olet puhtoinen ja siveä nainen. Puhuessaa monikossa mies voi tarkoittaa itseään ja housuistaan löytyvästä pikkuveljestään.

- Olen maininnut että olen hiukan treffikammoinen, silti hän pyytää aina luokseen romanttiselle illalliselle (ei siinä mitään pahaa ole mutta ei ota kuuleviinkaan että voisin nähdä muuallakin ja päiväsaikaan)

V = Mies on edelleen pihi!

- Olemme tunteneet pari viikkoa ja olen kehittänyt välillemme jo riitoja ja koittanut poltella siltoja :D mutta hän ei suutu koskaan eikä välitä mistään mitään vaikka kohtelen häntä välillä kuin lattiamoppia...

V = Miehen rauhallisuus kertoo, että hän on katsonut TV:stä radiopsykologi Frasieria ja pyrkii oleman Attilaa tyynempi persoona.

Itse olisin kiinnostunut seurustelumielessäkin tästä miehestä, mutta tuntuu että hän ei ole täysin samoilla linjoilla jotenkin. Mitä ihmettä hän haluaa?

V = Helsingin Kalliosta löytyy neljä linjaa. Kolmannella linjalla on myös Oiva-baari. Ainakin on ollut.
      Tietysti jos itse kävelee toista linjaa ja toinen Kolmatta linjaa. On todella eri linjoilla.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      13
      2817
    2. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      232
      2704
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      18
      2081
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2028
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      59
      1881
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      71
      1652
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      16
      1272
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      99
      1255
    9. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1192
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      90
      1082
    Aihe