Pitäisi lähteä 12 kk reissuun ja satunnaisesti sukellellakin. Olen käynyt läpi Goudan, Eurooppalaisen, WorldNomadin (1800 € pysyväishaittakorvauksella), ihi.comin ehtoja. Onko halvempia vakuutuksia tiedossa? TravelerEMS.com ei kuulemma ole vakuutus mutta onko joku sisäistänyt sen idean ja testannut toimivuuden?
Halpa pitkä matkavakuutus?
2
994
Vastaukset
- CR
Kulta Masterissa on matkavakuutus mukana,tosin se sulkee extreamelajeja,sukeltaminen,avomeriveneily ym.
Lisäksi otin Lähivakuutuksesta matkavakuutuksen kattamaan sukellusta ja avomeriveneilyä,tämä sen takia että mukaan lähtee 12v kielitaidoton ,elikä hänet pitää noutaa Costa Ricasta jos käy joku kämmi.siis minulle.
Maksoi jokusen kympin. - leenaaa1
Minä tein Fennian kanssa niin että vakuutin koti-irtaimiston Suomessa jolloni myös jatkuva matkavakuutus (max 3kk) pysyi voimassa. Tämä maksoi kympin, sen jälkeen jatkoin matkavakuutustani kattamaan vuodeksi eli ostin 9 kk lisää. En muista paljon tarkaan vakuutus maksoi muttei ollut mielestäni kauhean kallis.
Kun etsin vakuutusta 12 kk matkalle kävin kaikki vakuutusyhtiöt läpi ja Fennia oli selvästi halvin. En tiedä vaikuttiko se että olen ollut heidän asiakas vuosia. Mutta siis halvan hinnan sai vain jos oli kotivakuutus siksi vakuutin koti-irtaimiston vaikka tavarat olikin tuttavan varastossa ja jo heidän vakuutuksen piirissä.
Kysy jos voit ottaa normi matkavakuutuksen Suomesta, ja sitten ottaa lisäosan tarvittaessa kansainväliseltä kumppanilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462