vakavsti kaakkiin asiantuntija immeisen neuvot
mie oun semmonen juntti jotta paista läskii syön voita punasta maitoo aj juon kauheesti kahvvii
sehän tässä on se paha puol kun talavella ei palele
en ou ollut lunsassa monniin vuossii ja liäkärin mielestä ukko ikäsekseen on hyvässä kunnossa
ja ei oo ressii
no ikkee ei vielä tietenkää oo kun 60
mutta siltihhii
että sairaaks piässöö silleen kun näätä vouhottajjii kuuntelloo ja tuhlovvaa rahasa terveysruokka
jotta paskat sanon mie
kyllä ehtottomasti
2
213
Vastaukset
- J.T. Suursavosta
Tiejonhalluinen jotta mistee päen savvoo kirijuuttja mahtannee oekein laenkaa ollakkaa, meinaten tuota
kieljassuus ku jäen peäasiissa pohtimmaa- paloihan mie
en osanna savvoo enkä ossoo oikeinkirjuutusta.
Mutta menehän kauppaan ja ota käteen voipaketti
kyljessä lukee aito luonnontuote, ota margariinipaketti "paskaa täynnä" koko puketti.
Sitä vaan olin sanomassa, että on se vaan kauheaa kun ihmispoloo rahastetaan näillä kevyt paskoilla.
Ja muutenkin ihmettelen tätä nykyistä ruokakulttuuria tai onko sitä olemassakaan.
Olen valmistunut kokiksi v.1977 ja tehnyt ruokaa ammatikseni 11 vuotta ja en tänä päivänäkään levitä leivän pälle "kissanrasvaa, vaan aitoa voita ja syön rasvaa, juon punaista maito ja lenkkeilen 10 km päivässä, että siinä sitä.
Anteeks vuan kauhiasti kirjootusvirheitä ja murresanoja,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462