En pysty maksamaan ostostani Paypalilla, koska hinta ylittää kertaostoksen summan ja minua kehotetaan nostamaan summaa kohdasta "view limits", mutta en löydä sellaista MISTÄÄN!!!
Joka toinen kerta, kun yritän maksaa, niin tätä ongelmaa ei ole, mutta silloin eteeni tulee tällainen teksti:
"We were unable to verify your credit or debit card. To proceed with your purchase, please select a different payment method or add a different credit or debit card, then click Continue.", MUTTA muuta vaihtoehtoa EI OLE!
Mitä minun pitäisi tehdä? Onko mitään merkitystä sillä, että tilaukseni on eri nimellä, kuin paypal tilini?
Mitä vikaa kortissani voi olla? Auttakaa!
MIKSI!!!???
2
161
Vastaukset
- conflict
ainakin näkyy heti siinä samalla tasolla Paypal Balance:20 € view limits I currency converter
En ole käyttänyt tuota Visalta tms.maksua, vaan TopUpAccountia.Tuo saattaa hyvinkin aiheuttaa hämmennystä jos on eri nimet.
Onkohan sillä merkitystä jos luottokortissa on jokin raja minkä voi nostaa päivässä, ainakin minun pankkikortissa on, en muista äkkiseltään sitä Visa-puolta.- kuninas
Minulla ei lue tuossa kohtaa mitään... ei ole "view limits" kohtaa. Ehkä siksi, ettei paypal tililläni ole yhtään rahaa. Minulla ei pitäisi olla minkäänlaista maksurajaa, koska yritän maksaa suoraan kortillani.
En ymmärrä miksi se ei pysty varmistamaan korttiani, sillä siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Paypalissani lukee selvästi, että korttitiedot, pankkitili on varmistettu.
En usko, että kortin nostoraja koskee muuta, kuin automaatista nostoa, mutta mitenköhän sitä sitten nostetaan, jos kyse on siitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502