Olen luonut itelleni siis paypal tunnuksen. En halua nettiin luovuttaa kortti- ja tilitietojani, joten aion käyttää tätä my account- toimintoa, eli lähetän omalta tililtäni paypal tililleni tarvittavan määrän rahaa, enkä luovuta korttitietojani. Mutta jokin tässä ei nyt onnistunut? :o
Paypalin sivuilla lukee pankis tiedoissa näin, mutta kun syöyän verkkopankkiini tarvittavat tiedot, ilmottaa pankki, että tarvitaan tilinumero IBAN muodossa, niin mikäköhän se nyt sitten mahtaa olla, kun ei tuo tilinumeron rakenne kelpaa..
Beneficiary Name
BofA re: Paypal Pte Ltd
Bank
Skandinaviska Enskilda Banken (SEB), Helsinki
Tilinumeron rakenne
33010019005099
paypalin tilinumeron IBAN tunnus?
pia-
3
1964
Vastaukset
- rolling
pankki sulla on, käytin itse OP:tä ja se hyväksyi tuon tilinron tuollaisenaan.
- ölkölklkk
Jos laitat tilinumeroon väliviivan 330100-19005099
- DQ
Olet varmaan yrittänyt syöttää sille BBAN-muotoista eli vanhanaikaista tilinumeroa. Ilmeisesti palvelu syö ainoastaan IBAN-muotoisia tilinumeroita, jotka tulivat käyttöön vuonna 2010.
Voit muuntaa BBAN-muotoisen tilinumerosi IBAN-muotoiseksi tilinumeroksi laskurilla, jollainen löytyy osoitteesta http://ibanjabic.info, ja sen jälkeen homman pitäisi rokata ihan normaaliin tapaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462