TS3 latausongelma

apuapian T__T

Hei! Nyt simssini sekosi kun yritän sitä päivittää eli valittaa päivittäessä "virheellinen tiedosto löydetty"
Selitän vähän mitä siis äsken tein : D

Latasin parit hiukset Sims3packina the sims resourcesta eli täältäää = http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims3-hair/

Toiset se latasi minusta ihan hyvin sinne mutta toisessa tuli virhe ja se sanoi jotain ohjelmistopäivityksistä.
Sitten häsläsin siinä jotain ja sitten aloin tekemään ohjelmistopäivityksiä. Se taisi ensin päivittääkkin ne mutta sitten siinä oli yhä päivitys ja aloin päivittää sitäkin. Sitä päivitystä se ei päivittänyt loppuun vaan valitti että virheellinen tiedosto löydetty. Luin niitä tietoja siinä ja siinä luki epäselvästi miten ladatut tiedostot pitäisi laittaa pois, siirtää pois sims 3:n hakemistosta siksi ajaksi.

No, menin sinne omat tiedostot/electronic arts/the sims 3, ja sieltä leikkasin downloads kansion ja siirsin sen omiin tiedostoihin eli pois sims 3:n hakemistosta.

YHÄ se valittaa että virheellinen tiedosto löydetty! Mitä ihmettä vielä pitää oikein tehdä? =/ Olen jumissa nyt, auttakaa joku kiltti =)

32

1507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuapianT___T

Asensin joskus jonkun "patchin" (mikä se nyt suomeksi olis) ja poistin sen alkuperäisen jutun koska ohjeessa sanottiin niin, mutta se ei silti toiminut =( Voiko se sitten liittyä siihen "virheellinen tiedosto" juttuun ja miten minä sen nyt korjaan kun alkuperäinen on lopullisesti gone X(

Niin ja minulla on peruspeli ja maailmanmatkaaja (ei vielä luksuslukaalisettiä)

Ja aina kun käynnistyssovelluksen avaa se sanoo: "The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The sims 3- lisäosan kanssa. Päivitä peli käynnistyssovelluksen avulla." Ja sitten siinä on se päivitysjuttu ja lopun tiedättekin.

Muualle se ei anna mennä (esim. latauksiin tai siirtoihin) tai käynnistää peliä =X Siksi pikainen apu olisi tarpeen T__T

• mäyy

mullakin tulee tää: The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The sims 3- lisäosan kanssa. Päivitä peli käynnistyssovelluksen avulla :/ oon päivittäny jo moneen kertaan mutta aina se tulee uudelleen :'c tarvisin kans apua

• miss1
        mäyy kirjoitti:

mullakin tulee tää: The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The sims 3- lisäosan kanssa. Päivitä peli käynnistyssovelluksen avulla :/ oon päivittäny jo moneen kertaan mutta aina se tulee uudelleen :'c tarvisin kans apua

mullaki tulee.. :(

• Sims-FANI

joo ja mulla tuli toi kans toi että: The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The sims 3- lisäosan kanssa. Päivitä peli käynnistyssovelluksen avulla

• Kypsynyt

Ei EA teitä kuuntele. He keräävät vain teidän rahanne pois.

Silloin kun heidän pitäisi olla tekemässä päivitystä peliin joka KORJAA bugit eikä lisää niitä, niin he ovat tekemässä uutta facebook versiota pelistä, tai sitten he ovat koonneet pari esinettä ja joitakin uusia kysymysvaihtoehtoja sisältävän "lisäosan", joka maksaa uuden pelin verran, ja joka jo itsessään aiheuttaa ongelmia.

Olen pelannut koko elämäni ajan ja vasta Sims3 on ensimmäinen peli jossa olen nähnyt näin helvetin paljon bugeja ja aina vain lisää bugeja päivitysten jälkeen etten tiedä itkeäkö vai nauraako hämmästyksestä. Tämän pelin ilmestymisestä on jo kolme vuotta aikaa ja vieläkin tässä on ja TÄHÄN TULEE päivitysten mukana bugeja jotka tekevät pelaamisesta täysin mahdotonta.

Kysymys ihan jokaiselle. Pelisarja on tähän mennessä maksanut noin 250 euroa. Olisitteko laittaneet tähän noin paljon rahaa jos olisitte tienneet että saatte pelkkiä ongelmia?

EA:n yleisimmät neuvot:

Päivitä ajurit
      Päivitä peli
      Uudelleen asenna.

Mutta ei missään anteeksipyyntöä tai rahojen palauttamisesta käyttäjille vaikka ongelman lähde on alunperin heidän helevetin huonossa koodissa EIKÄ pelaajien tietokoneissa.

• 60209060

Vastaan tohon rahajuttuun. Itellä ainakaan ei ole mennyt noin paljon rahaa. Suoraansanoen moni PÄÄSISI vähillä rahoilla jos käyttäisi muita enemmän tai vähemmän tunnettuja nettikauppoja. SUOSITTELEN käymään sivustolla cdon.com , sieltä löytyy kaikki simssit ja reilusti alle yleisen hinnan. Esim. ostin vastikään iltahuvit (on muuten loistava lisäosa) en maksanutkan originin hintaa yli 20€, vaan cdonista noin kympillä. Se on loistava vaihtoehto niille, jotka edelleen asuu kotona vanhempien valvonnassa ja rahan kanssa on ongelmia.

Ja tosiaan
        On mullakin ollu vaikka mitä vaikeuksia. Mulla on ennen sims3 jökittänyt ja kamalasti, nyt päivitystenki myötä se on jäänyt, ja sims toimii TÄYSILLÄ grafiikoilla! Että kannattaa todellakin tehdä nuo eli päivittää ajureita, päivittää peli tai uudelleen asentaa. Jossakin vaiheessa itelläki oli suuria ongelmia uudelleenasentamisen kanssa, mutta kaikkiin löytyy vastaukset! Tosin enkuksi.. :) no eipä sims 3 olekaa mikään pikkulasten peli

• AlSimhara

Kumma vain kun aika usealla tuo peli toimii aivan moitteettomasti lisäosineen kaikkineen, kuten myös itselläni maailmanluonti mukaan luettuna. Toki on joitakin bugeja joita ea ei ole viitsinyt korjata mutta ei ne mitään maata kaatavia ole ja ne on jo korjattu ajat sitten Pescadon ja Twallanin avulla, kahden tyypin jotka jatkossakin tekevää samaa sitä mukaa kun tarvitsee. Jos oma peli ei toimi eikä osaa korjaustiedostoja etsiä (tai jos ei englannin kieltä siihen ole tai ei osaa apua niiltä kysyä joilla sitä on) niin ihan turha on yleistää että kaikilla on yhtä huono peli kuin sinulla itselläsi. Pitää osata etsiä apua EA:ta etempää, sillä EA:n neuvoilla ei pitkälle pötki.

Minulla peli toimii, eikä rahat ole todellakaan menneet hukkaan. Sainpa vielä Pihaparatiisi kamapaketin ihan ilmaiseksi kun tilasin Täyttäelämää -lisäosan, joten säästöä siinäkin. Joten kyllä, ihan olen tyytyväinen ostoksiini. :-)

• pierupapana

mulla kans pitäs tehä toi päivitys käynnistyssovelluksen avulla.Mut ei mulla oo tietookaan mikä on käynnnistys sovellus..... plliis voiko joku neuvoo mua!

• KÄYNNISTYSSOVELLUS = heti ensimmäinen ikkuna joka tulee kun avaat simssiä. Siitä pääset aloittamaan sen pelin painamalla sinisestä kolmiosta/nuolesta, kirjautumaan ea:n viralliselle sims-sivustolle, LATAAMAAN PÄIVITYKSIÄ

Toivottavasti helpotin ongelmaa ;)

• pierupapana

Onko se nuoli siis se mistä painetaan kun ruvetaan normaalisti pelaamaan??????

• Ketuttaapi

Myös mullakin tulee tää: "The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The sims 3- lisäosan kanssa. Päivitä peli käynnistyssovelluksen avulla." Ja samalla siinä käynnistyssovelluksessa lukee että peli on täysin päivitetty. Ihme pelleilyä ja käy vähän ärsyttämään. Kaikki omat jutut siis simit ja talothan katoaa jos ton joutuu uusiksi asentamaan tuon takia.

• AlSimhara

Kuten olen jo aikaisemmissa keskusteluissa useaan otteeseen maininnut, niin käynnistyssovellutuksessa on bugi, jonka johdosta jotkin osat eivät päivity vaikka käynn.sovellus toisin väittääkin. Vaihtoehtoina on kaikkien osien uudelleen asennus, päivitysten lataaminen EA:n sivulta ja asentaminen itse tai sitten "Sims 3 Patch Downloader" ohjelman käyttäminen. Patch Downloader lataa ja päivittää kaikki osat automaattisesti.

http://www.modthesims.info/download.php?t=409829

• AlSimhara

Niin, mikäli asentaa uudelleen, eivät talot, simit tai naapurusto katoa minnekään kun ottaa kopion Sims 3 kansiosta.

• ketuttaapi

Oivoi kun olen niin huono noissa lataus jutuissa sekä englannissa.

• AlSimhara

Oletko kuitenkin rekisteröitynyt MTS2 sivustolla tai pystytkö sen tekemään? Vasta sen jälkeen pystyn neuvomaan Patch Downloaderin kanssa.

• S

Minulla ei myöskään suostu päivittämään, enkä oikein tuota enkkuakaan hallitse tarpeeksi hyvin. Yleensä olen aika rohkea kokeilemaan, mutta en halua sekoittaa simssiäni, kun peruspeli on lainassa tutullani joten en pysty peliä uudellleen asentamaan jos menee sekaisin.

Mikähän on MTS2 sivusto? Tuoko jonka linkin laitoit?

• AlSimhara
    • Ketuttaapi

Kävin rekisteröitynymässä MTS2 sivustolla, mutta en silti ilmeisesti osaa. Yritin ladata sen Patch Downloaderin, mutta ei se onnistunut. Ehkä mä vaan poistan kaiken ja aloitan alusta kun ei mun taidoilla tää taida onnistua.

• AlSimhara

Eli menet sille Patch downloader lataussivulle ja klikkaat siitä latausotsikon alapuolelta sitä laatikkoa jossa lukee "Download". Nyt olet lataussivulla. Klikkaa sitä tiedostoa (ts3 patch downloader.zip) hiiren vasemmalla painikkeella ja latauslaatikko pitäisi aueta automaattisesti. Sitten klikkaat ok. Tiedoston pitäisi nyt latautua koneellesi. Sitten vain purat sen. Muista varmistaa että olet kirjautunut sisään foorumiin, tai lataaminen ei onnistu ja saat vain virheilmoituksen.

Jos tuo onnistuu, niin neuvon sitten eteenpäin. :-)

• S

Mullon nyt se purettuna tuolla. Mitäs sitte?

• AlSimhara

Okay, eli klikkaa sitä Sims 3 Patch downloader sovellustiedostoa, sitä jossa on se vihreä timantti-iconi. Nyt itse ohjelma pitäisi aueta.

1. Ohjelman ylälaidassa on listattuna kaikki sims 3 pelisi ja niiden versiot, joten voit jo niistä tarkistaa onko jokin osa päivittämättä jos haluat.

2. Ohjelman keskivälissä lukee "Save Directory" ja sen kohdalla on kapea laatikko jossa lukee se paikka mihin ohjelma päivitykset lataa. Voit halutessasi vaihtaa tuon paikan joksikin muuksi.

3. Alalaidassa on kohta jossa lukee "Automatic Install". Tarkista että se ruutu on ruksattu.

4. Kun nyt klikkaat alalaidasta kohtaa jossa lukee "Download All (sequential)", ohjelma lataa ja asentaa puuttuvat päivitykset automaattisesti. Tämä näkyy myös listana, joka ilmestyy keskikohdan alapuolelle.

5. Kun päivitysten kohdalla lukee joko "Installed" tai "Downloded", on ohjlema valmis ja voit sulkea sen. Peli on nyt päivitetty.

• S

Okei, kiitos! :)

Saako nuo tallentaa ihan mihin tahansa?

Ja miksi iltahuvien kohdalla lukee "Unavailable"?

• AlSimhara

Saa. Kannattaa tehdä sille esim. oma kansio jonnekin muualle kuin C asemaan.

Aukaisin juuri oman PatchDownloaderin ja itselläni ei noin lue. Hmm... ylä- vai alalaatikossa?

• S

Alhaalla

• AlSimhara

Okei, ongelma on tämä. Ford, ohjelman tekijä sanoi että EA on muuttanut tapaa jolla se päivittää pelin osat. Sen sijaan että jokaiselle osalle olisi oma päivityspaketti, tulee nyt vain yksi ainoa "super" päivitys, joka kattaa kaikki peliosat. Tarkista peliosien päivitysversiot, joko käynnistyssovellutuksen alalaidan peli-iconeista tai Pacth downloaderin ylälaatikosta. Jos ohjelma ei toimi tai jättää jonkin osan päivittämättä, täytyy se tehdä itse joko käsin tai asentaa osat uudelleen. Fordin mukaan Patch Downloader on korjauksen alaisena.

Päivityksen saa ladattua esim. tältä sivulta, jos haluaa tehdä sen itse käsin:
      http://www.simprograms.com/the-sims/the-sims-3/the-sims-3-patches/patches-the-sims-3/
      -> "Update to version 1.24.3 (BIG UPDATE – 650MB)" -tiedosto.

Jos kuitenkin asennat osat uudelleen, niin muista kopioida Sims 3 kansio jotta et kadota perheitä, naapurustoa, jne.

Muistathan, että aina kun päivittää, pitää mods kansio siksi aikaa siirtää pois Sims 3 kansiosta.

• S

Mikä ihmeen mods kansio?

• AlSimhara

Ilmeisesti sinulla ei sitten sitä olekaan. Ei sitten mitään. :-)

Mods kansio tarvitaan Sims 3 kansion sisälle, mikäli haluaa että Package -muotoiset ladatut tavarat ja muut näkyvät pelissä.

Mods Packages resource.cfg Overrides

• S

Juu, en ole uskaltanut koskaan latailla noita, kun pelkään pelin sekoavan :D

Eipä auttanut tuokaan päivitys :( . Iltahuvit on edelleen alhaalla.Peli itse tosin sanoo nyt että kaikki päivitykset olisi tehty.

• AlSimhara

Oletko kokeillut toimiiko peli nyt?

Ei se peli sekoa kun vain pitää silmällä mitä latailee. EA virallisesta Exchangesta ei kannata latailla. Sieltä saa vain tiedostojen mukana peliinsä pelkkää potaskaa, kuten korruptoituneita vaatteita, jne.

Itselläni on tällä hetkellä 1796 ladattua packages tiedostoa (3,86 Gt) ja peli toimii ihan hyvin. Koska mods kansiossa olevassa Packages kansiossa voi olla useita alikansioita, pidän yhtä sellaisena testi kansiona. Pistän sinne uudet ladatut ja jos ne toimii ihan hyvin, siirrän ne sitten omiin kansioihinsa, esim. hiukset, vaatteet, meikit, jne. :-)

• S

Juu, hyvin toimii. Vähän ongelmoi aluks, mut verty siitä sit (tosin saatto olla normaalejakin ongelmia).

Joskus koko peli muuttu enkun kieliseks ku sieltä jotai latasin. Lopetin kokeilun siihen. Mut täytys varmaa kokeilla jotai turvallista sivustoo. Jos nyt osaan. Pelkään niin kauheesti aina sotkevani kaiken, ku oon tarpeeks monesti sen tehny. Ärsyttävää ladata kaikki uusiks, enkä nyt voi ees tehä sitä ku peli on toisella puolella suomee. Kolmosessa sen tosin nyt jaksaa vielä tehä ku ei oo ku muutama ladattava. Kakkosessa siihen menee järki ku on koko kavalkaadi.

• AlSimhara

Mods kansion asettamiseen ei tarvita levykettä, riittää kun peli on asennettu ja löytyy tuo Sims 3 kansio.

http://www.modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:Installing_Sims_3_Package_Files/Setup_and_Files

Kaiken mitä tarvitset saat ladattua tuolta sivulta. Puolivälissä on sininen latauslinkki, jossa lukee isolla Download. Sitä klikkaamalla saat paketin, joka sisältää Mods kansion sen sisällä olevat Packages ja Overrides kansiot sekä Resource.cfg tiedoston. Sinun ei tarvitse kuin siirtää tuo koko höskä sellaisenaan sinne Sims 3 kansioon ja olet valmis.

Kun avaat Mods kansion ja sen jälkeen sen sisältä löytyvän Packages kansion, näet kaksi tiedostoa:

NoBuildSparkles.package
      nointro.package

Nuo ovat testitiedostoja, joilla voi nähdä toimiiko Mods kansio pelissä niin kuin sen kuuluukin. NoBuildSparkles poistaa rakennustilassa ilmestyvät tähdet, jotkä näkyvät esim. seinää asettaessa. NoIntro taas poistaa pelin aukaistessa ilmestyvän naapurustoaloitusvideon. Itse poistin suoraan tuon Sparkles tiedoston roskiin ja jätin vain NoIntron, koska se tekee pelin aloittamisesta nopeampaa. Voit toki poistaa tai jättää molemmat.

Eli kun sitten lataat package -muotoisia juttuja, niin siirrät ne vain purkamisen jälkeen sinne packages -kansioon. Ja kuten aiemmin mainitsin, niin voit luoda sinne myös eri ladatuille omat kansiot; hiukset, vaatteet, jne.

• AlSimhara

Öh, niin siis purkamisen jäkeen voit siirtää koko höskän Sims 3 kansioon. Jäi sanomatta tuo. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      91
      2650
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2597
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2559
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      74
      2453
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      42
      1966
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      60
      1917
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      134
      1831
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      28
      1363
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1343
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      18
      1194
    Aihe