Saako joku toinen minun tietojani käyttämällä otettua pikavippejä omalle tilillensä? Mietin vain, kun tälläinen tilanne on, että kaveri on saattanut minun tiedoillani yrittää vippejä...
mitenhän on...
6
293
Vastaukset
- sdaads
Vahvistusviestin voi lähettää toisen puhelimesta. Miksi epäilet tällaista?
- asfsdfg
No oli nyt vaan sellanen tilanne, että piti alkaa epäillä, onko "kaverini" tehnyt tälläistä..Erinäisistä asioista johtuen luulen, että tätä hän on ainakin yrittänyt...Mutta onpa hyvä, jos ei saa toisen tiedoilla omalle tilille vippejä. Helpotti mieltä, kiitos!!
- fsddsf
asfsdfg kirjoitti:
No oli nyt vaan sellanen tilanne, että piti alkaa epäillä, onko "kaverini" tehnyt tälläistä..Erinäisistä asioista johtuen luulen, että tätä hän on ainakin yrittänyt...Mutta onpa hyvä, jos ei saa toisen tiedoilla omalle tilille vippejä. Helpotti mieltä, kiitos!!
Helpoimman ja nopeimman vastauksen oisit varmasti saanut jo olisit kaveriltasi kysynyt. vai oliko hän siis "kaveri" vai siis ihan oikeasti kaverisi?
- refnkpaön
fsddsf kirjoitti:
Helpoimman ja nopeimman vastauksen oisit varmasti saanut jo olisit kaveriltasi kysynyt. vai oliko hän siis "kaveri" vai siis ihan oikeasti kaverisi?
Niin siis luulin, että hän oli kaverini, mutta taisin olla väärässä...Ja kysyin kyllä asiasta, mutta hän tämän kielsi...En nyt viitsi koko juttua alkaa selittämään tässä, mutta tosiaan kyse ei ollut ihan vaan vainoharhaisesta epäilyksestä vaan ihan aiheesta häntä epäilin..
- pettttynyt
refnkpaön kirjoitti:
Niin siis luulin, että hän oli kaverini, mutta taisin olla väärässä...Ja kysyin kyllä asiasta, mutta hän tämän kielsi...En nyt viitsi koko juttua alkaa selittämään tässä, mutta tosiaan kyse ei ollut ihan vaan vainoharhaisesta epäilyksestä vaan ihan aiheesta häntä epäilin..
itse aikoinani tein omalle isälle kusisesti sen kännykällä räpläsin viestei omalle tilille rahat mutta kaikki on jo hoidettu maksoin ite laskut eikä tullu merkintää isällekkään! mutta kiitos vain pelaamiseni kanssa noi on koukuttavia siis vipit jos eij ole rahaa!
- on sun känny
jos saa sun kännykkäs käyttöönsä. tilinumeroa vippifirmat eivät tarkista, se on joku "pankkisalaisuus". ja jossain lukee; OMA TILINUMERO ja jossain ehdoissa lukee, että täytyy laittaa oma tilinumero. korjatkoon joku jos oon aivan väärässä ja täällä oli joskus viestiketju, jossa oli tapahtunut niin, että kaveri oli "lainannut" toisen kännyä ja vipaillut.
www.vippisivusto.auttaa.fi
kysäsepä tuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502