täällä on ollut juttua jostakin WS perinnästä, minkä vippiyhtiön vippejä se perii, ei kuulemani mukaan ole hyvä perintäyhtiö
WS
21
1994
Vastaukset
- tietoa....
on sinne mull yks vippi menoss, ois tietty kiva tietää, kuinka joustavia he ovat.....
- vastaisi!!!!!
vastaisipa joku....
- dsfdasf
tolvana kiinnostaa, keräätkö jotain elämyskokemuksia kartuttamalla tietojasi eri perintäyhtiöistä.
- kaikki!!!!!
dsfdasf kirjoitti:
tolvana kiinnostaa, keräätkö jotain elämyskokemuksia kartuttamalla tietojasi eri perintäyhtiöistä.
ole sinä siellä onnellinen ja tekstaile mitä huvittaa. oikeesti tolvanoita kiinnostaa kaikki. onneksi olet siellä se hvetin täydellinen ihminen, ole siellä omassa rauhassas, jumala tulee vasta hyvänä kakkosena, ellei peräti kolmosena
- Z
Erittäin joustava ja ystävällinen perintäyhtiö.
- Ryydmän
Elähän sie Zorro valehtele!
- kukkapurkki
perii omien pikavippifirmojen vippejä eli ainakin reissuluotto, vippiluotto ja herttavippi. Ei ole yhtään positiivista mitä voisin kyseisestä firmasta sanoa, odotan kauhulla miten tämä perintä menee.
- 19+20
Kannattaa kysyä maksusuunnitelmaa ennen perintätoimistoon menoa vippipaikalta! Ainakin itse sain herttavipin ja reissuluoton sovittua vippifirman itsensä kanssa. Maksan siis vipit heille osissa ilman perintätoimistoa. Aiemmin luin jostain viestiketjusta että tämn WS-perinnän kulut on ihan pilvissä.
- tyytymätön
19+20 kirjoitti:
Kannattaa kysyä maksusuunnitelmaa ennen perintätoimistoon menoa vippipaikalta! Ainakin itse sain herttavipin ja reissuluoton sovittua vippifirman itsensä kanssa. Maksan siis vipit heille osissa ilman perintätoimistoa. Aiemmin luin jostain viestiketjusta että tämn WS-perinnän kulut on ihan pilvissä.
en suosittele..tein saman virheen ja ensimmäisen erän maksamisen jälkeen "myyvät" lainan edelleen toiselle yhtiölle, jossa kuitenkin samat omistajat kuin edellisessä ja tekevät jälleen sinulle uuden maksusuunnitelman --> rahastavat maksusuunnitelmilla..
- sdds
tyytymätön kirjoitti:
en suosittele..tein saman virheen ja ensimmäisen erän maksamisen jälkeen "myyvät" lainan edelleen toiselle yhtiölle, jossa kuitenkin samat omistajat kuin edellisessä ja tekevät jälleen sinulle uuden maksusuunnitelman --> rahastavat maksusuunnitelmilla..
alkuperäisenä kirjoittajana haluan päättää tämän keskustelun tähän, koska nyt minua kiinnostaa idon wc-istuimet. Täällä on ollut juttua jostakin wc-istuimista, minkä wc-yhtiön jätöksiä ne kuljettaa, ei kuulemani mukaan ole hyvä wc-istuin...
- Fgdgdgdgdgdgdgdgdgdgdgdg
tyytymätön kirjoitti:
Mahdoitko maksaa eräpäivänä erän pois?? Epäilempä vahvasti. Mulla oli iso vippi Reissuluotosta, tein maksusuunnitelman heidän kanssaan ja homma toimi, nyt se on maksettu. Nyt mulla on Vippiluoton kanssa maksusuunnitelma.. Eka erä 8pv ensi kuuta. Ja aion maksaa ajallaan pois. Tuskin tulee tuollaisia ongelmia. Väittäisin että tuo sun kertoma systeemi olisi sitäpaitsi laitonta touhua. Eivät voi sopimusta rikkoa ilman pätevää syytä. Varsinkin kun siitä on maksettu. Ainoa pätevä syy mitä mulle tulee mieleen on se, että maksaa laskun myöhässä. Silloinhan sopimus purkautuu. Jos sun kohdalla on näin niin aivan turha täällä valittaa asiasta. Jos taas olet hoitanut maksusi ajallaan jään jännittämään miten itselle käy.
- 6+2
Fgdgdgdgdgdgdgdgdgdgdgdg kirjoitti:
Mahdoitko maksaa eräpäivänä erän pois?? Epäilempä vahvasti. Mulla oli iso vippi Reissuluotosta, tein maksusuunnitelman heidän kanssaan ja homma toimi, nyt se on maksettu. Nyt mulla on Vippiluoton kanssa maksusuunnitelma.. Eka erä 8pv ensi kuuta. Ja aion maksaa ajallaan pois. Tuskin tulee tuollaisia ongelmia. Väittäisin että tuo sun kertoma systeemi olisi sitäpaitsi laitonta touhua. Eivät voi sopimusta rikkoa ilman pätevää syytä. Varsinkin kun siitä on maksettu. Ainoa pätevä syy mitä mulle tulee mieleen on se, että maksaa laskun myöhässä. Silloinhan sopimus purkautuu. Jos sun kohdalla on näin niin aivan turha täällä valittaa asiasta. Jos taas olet hoitanut maksusi ajallaan jään jännittämään miten itselle käy.
Sama juttu. Yli puolet on lainoista maksettu ja on toiminut. Olen kyllä hoitanut erät säntillisesti että ei ole maksusopimus rauennut.
- jeppalis
Nyt en tunne viranomaistahoja mutta mikä viranomainen on polisii?
- kevyt ilma
Perintäyhtiönä ihan yhtä hyvä kuin muutkin. Kun asiallisesti asioi niin asiat saa sovittua.
- ghgtyh
Joo WS-perinnästä ainoastaan hyviä kokemuksia. Tosin suunnitelmat olen aina hoitanut ajallaan ja jos on tarvinnut pyytää eräpäivänsiirtoa niin sekin vain ajallaan. Ei todella mitään valittamista. Tosin kuin esim. muutama muu firma jotka ei jousta sitten pätkänvertaa.
- fastmoney
ainakin yksi omistajista
www.heikkisavolainen.fi
perivät omien vippifirmojensa saatavia reissuluotto, herttavippi, luoteen sirtox ym mitä nyt j.w.-yhtiöt, luoteen sirtox ja ainakin wht-yhtiöt omistaa- hankkikaa elämä
Vippaskonstit kirjoitti:
Ketä oikeesti voi kiinnostaa ketkä näitä firmoja omistaa?
Ei muakaan kiinnosta se kuka omistaa esim. kaupan missä käyn ostoksilla. - kovatpelit
hankkikaa elämä kirjoitti:
Ketä oikeesti voi kiinnostaa ketkä näitä firmoja omistaa?
Ei muakaan kiinnosta se kuka omistaa esim. kaupan missä käyn ostoksilla.Löysin Facebookista kaverin myös ja hain kaveriksi. On kuulemma aikamoinen vauhtiveikko ja ei kuppiin sylje.
- ws:llä
kovatpelit kirjoitti:
Löysin Facebookista kaverin myös ja hain kaveriksi. On kuulemma aikamoinen vauhtiveikko ja ei kuppiin sylje.
on meinikiä
- pateeemm
minulla hyvät kokemukset.asiallinen ja joustaa erittäin paljon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462