WS

sddds

täällä on ollut juttua jostakin WS perinnästä, minkä vippiyhtiön vippejä se perii, ei kuulemani mukaan ole hyvä perintäyhtiö

21

1994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa....

on sinne mull yks vippi menoss, ois tietty kiva tietää, kuinka joustavia he ovat.....

• vastaisi!!!!!

vastaisipa joku....

• dsfdasf

tolvana kiinnostaa, keräätkö jotain elämyskokemuksia kartuttamalla tietojasi eri perintäyhtiöistä.

• kaikki!!!!!
        dsfdasf kirjoitti:

tolvana kiinnostaa, keräätkö jotain elämyskokemuksia kartuttamalla tietojasi eri perintäyhtiöistä.

ole sinä siellä onnellinen ja tekstaile mitä huvittaa. oikeesti tolvanoita kiinnostaa kaikki. onneksi olet siellä se hvetin täydellinen ihminen, ole siellä omassa rauhassas, jumala tulee vasta hyvänä kakkosena, ellei peräti kolmosena

• Z

Erittäin joustava ja ystävällinen perintäyhtiö.

• Ryydmän

Elähän sie Zorro valehtele!

• kukkapurkki

perii omien pikavippifirmojen vippejä eli ainakin reissuluotto, vippiluotto ja herttavippi. Ei ole yhtään positiivista mitä voisin kyseisestä firmasta sanoa, odotan kauhulla miten tämä perintä menee.

• 19+20

Kannattaa kysyä maksusuunnitelmaa ennen perintätoimistoon menoa vippipaikalta! Ainakin itse sain herttavipin ja reissuluoton sovittua vippifirman itsensä kanssa. Maksan siis vipit heille osissa ilman perintätoimistoa. Aiemmin luin jostain viestiketjusta että tämn WS-perinnän kulut on ihan pilvissä.

• tyytymätön
        19+20 kirjoitti:

Kannattaa kysyä maksusuunnitelmaa ennen perintätoimistoon menoa vippipaikalta! Ainakin itse sain herttavipin ja reissuluoton sovittua vippifirman itsensä kanssa. Maksan siis vipit heille osissa ilman perintätoimistoa. Aiemmin luin jostain viestiketjusta että tämn WS-perinnän kulut on ihan pilvissä.

en suosittele..tein saman virheen ja ensimmäisen erän maksamisen jälkeen "myyvät" lainan edelleen toiselle yhtiölle, jossa kuitenkin samat omistajat kuin edellisessä ja tekevät jälleen sinulle uuden maksusuunnitelman --> rahastavat maksusuunnitelmilla..

• sdds
        tyytymätön kirjoitti:

en suosittele..tein saman virheen ja ensimmäisen erän maksamisen jälkeen "myyvät" lainan edelleen toiselle yhtiölle, jossa kuitenkin samat omistajat kuin edellisessä ja tekevät jälleen sinulle uuden maksusuunnitelman --> rahastavat maksusuunnitelmilla..

alkuperäisenä kirjoittajana haluan päättää tämän keskustelun tähän, koska nyt minua kiinnostaa idon wc-istuimet. Täällä on ollut juttua jostakin wc-istuimista, minkä wc-yhtiön jätöksiä ne kuljettaa, ei kuulemani mukaan ole hyvä wc-istuin...

• Fgdgdgdgdgdgdgdgdgdgdgdg
        tyytymätön kirjoitti:

Mahdoitko maksaa eräpäivänä erän pois?? Epäilempä vahvasti. Mulla oli iso vippi Reissuluotosta, tein maksusuunnitelman heidän kanssaan ja homma toimi, nyt se on maksettu. Nyt mulla on Vippiluoton kanssa maksusuunnitelma.. Eka erä 8pv ensi kuuta. Ja aion maksaa ajallaan pois. Tuskin tulee tuollaisia ongelmia. Väittäisin että tuo sun kertoma systeemi olisi sitäpaitsi laitonta touhua. Eivät voi sopimusta rikkoa ilman pätevää syytä. Varsinkin kun siitä on maksettu. Ainoa pätevä syy mitä mulle tulee mieleen on se, että maksaa laskun myöhässä. Silloinhan sopimus purkautuu. Jos sun kohdalla on näin niin aivan turha täällä valittaa asiasta. Jos taas olet hoitanut maksusi ajallaan jään jännittämään miten itselle käy.

• 6+2
        Fgdgdgdgdgdgdgdgdgdgdgdg kirjoitti:

Mahdoitko maksaa eräpäivänä erän pois?? Epäilempä vahvasti. Mulla oli iso vippi Reissuluotosta, tein maksusuunnitelman heidän kanssaan ja homma toimi, nyt se on maksettu. Nyt mulla on Vippiluoton kanssa maksusuunnitelma.. Eka erä 8pv ensi kuuta. Ja aion maksaa ajallaan pois. Tuskin tulee tuollaisia ongelmia. Väittäisin että tuo sun kertoma systeemi olisi sitäpaitsi laitonta touhua. Eivät voi sopimusta rikkoa ilman pätevää syytä. Varsinkin kun siitä on maksettu. Ainoa pätevä syy mitä mulle tulee mieleen on se, että maksaa laskun myöhässä. Silloinhan sopimus purkautuu. Jos sun kohdalla on näin niin aivan turha täällä valittaa asiasta. Jos taas olet hoitanut maksusi ajallaan jään jännittämään miten itselle käy.

Sama juttu. Yli puolet on lainoista maksettu ja on toiminut. Olen kyllä hoitanut erät säntillisesti että ei ole maksusopimus rauennut.

• jeppalis

Nyt en tunne viranomaistahoja mutta mikä viranomainen on polisii?

• kevyt ilma

Perintäyhtiönä ihan yhtä hyvä kuin muutkin. Kun asiallisesti asioi niin asiat saa sovittua.

• ghgtyh

Joo WS-perinnästä ainoastaan hyviä kokemuksia. Tosin suunnitelmat olen aina hoitanut ajallaan ja jos on tarvinnut pyytää eräpäivänsiirtoa niin sekin vain ajallaan. Ei todella mitään valittamista. Tosin kuin esim. muutama muu firma jotka ei jousta sitten pätkänvertaa.

• fastmoney

ainakin yksi omistajista
      www.heikkisavolainen.fi

perivät omien vippifirmojensa saatavia reissuluotto, herttavippi, luoteen sirtox ym mitä nyt j.w.-yhtiöt, luoteen sirtox ja ainakin wht-yhtiöt omistaa

• hankkikaa elämä

• kovatpelit
        hankkikaa elämä kirjoitti:

Ketä oikeesti voi kiinnostaa ketkä näitä firmoja omistaa?
        Ei muakaan kiinnosta se kuka omistaa esim. kaupan missä käyn ostoksilla.

Löysin Facebookista kaverin myös ja hain kaveriksi. On kuulemma aikamoinen vauhtiveikko ja ei kuppiin sylje.

• ws:llä
        kovatpelit kirjoitti:

Löysin Facebookista kaverin myös ja hain kaveriksi. On kuulemma aikamoinen vauhtiveikko ja ei kuppiin sylje.

on meinikiä

• pateeemm

minulla hyvät kokemukset.asiallinen ja joustaa erittäin paljon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe