Windowsin pisteytys ilmoittaa että heikoin lenkki on grafiikka: työpöydän suorituskyky, Windows aero 2,2pistettä.
Mitä tämä tarkoittaa?
Voiko kuinka helposti parantaa? Olisiko ideoita?
Auttaisiko käyttiksen vaihto 7:ään, nyt Vista
Näytönohjain Ati radeon Xpress 1100.
Muistia 1Gt
Suoritin Intel Celeron CPU 420 1,6Ghz
Gafiikka: työpöydän suorituskyky
9
2047
Vastaukset
Käyt kaupasta uuden koneen.
- .
hommaa uusi siihen sopiva näytönohjain. Millä ohjelmalla muuten teit sen testin?
- Jusupoff III
Windowsin omalla pisteyksellä.
- DR.Kaikkonen
Jusupoff III kirjoitti:
Windowsin omalla pisteyksellä.
huviksesi ne muutkin pisteet mitä vista ilmoitti, tosiaan näyttis tuohon vaikuttaa äkkiseltään sanottuna eniten mut mut, sulla aika heikkotehoinen kone ja vistaki vielä :D sanoisin et kokonaisuudessaan voit vaihtaa tuohon keveämmän käyttiksen tai uusi kone, 7:aan vaihto ei tommoseen kokoonpanoon paljoka auta,
- **********
Tuollaisella koneella ei kannata ajaa minkäänlaisia suorituskykytestejä, pahoitat vain mielesi suotta.
- ...........
Tuo tarkoittaa että jos pelaat jotain uudehkoja 3D pelejä näytön päivitys on hidasta ja efektit heikkoja. Suunilleen kaikessa muussa käytössä elokuvien katselu mukaanlukien et käytännössä huomaa mitään eroa vaikka hankkisit huippuluokan näytönohjaimen koneeseesi.
Eli jos koneen käyttö ei ole noiden uusien pelien pelaamista niin unohda koko asia. - Jeesus666
Tuo windows aero ei todellakaan tarkoita 3d pelejen suorituskykyä, mutta heijastuu kuitenkin myös siihen. ( tietenkään tuolla näytönohjaimella ei paljoa pelailla ) Windows aero näyttää kuinka hyvin näytönohjain pysyy mukana normaalikäytössä, kuten netti selauksessa sekä muussa kevyessä toiminassa. Itselläni on juuri kyseinen ohjain ja näyttää windows 7 samaa 2.2 pistettä, mutta 3d peligrafiikka on kuitenkin 3.6. Ihmettelen itse juuri tuota että 3.6 peligrafiikan pisteet pitäisi pyörittää kevyitä 3 pelejä, mutta 2.2 aerolla taasen ei pidä pyörittää windowssia riittävän hyvin. Minulla windows pyörii vaivalloisesti sekä on todella hidas. Koneeseen päivitetty parempi prosessori sekä 2gb muistia, Jotka pitäisi pyörittää hyvin windows 7:mää. Itse olen tullut siihen tulokseen että kyseinen 1100 näytönohjain ei yksinkertaisesti ole tehty tukemaan uudempian windowssien visuaalisia efektejä, sekä raskautta.
- surkeaaaaaaa
Lienee jo niin vanha kortti, ettei siihen ole edes kunnon ajureita seiskaan, eli ei ole tuettu enää. Jotkut vanhat näemmä saa väkisin asennettua. Eli sitä ei ole tarkoitettu seiskan kanssa käytettäväksi. Amd lopettaa aika nopeaan korttiensa ajuripäivitykset jotta sitä uutta sontaa saa kaupaksi.
- )::::
Intergroitu paskakasa, ja kuka näitä vanhoja juttuja kaivelee?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701