Teen aina lopuksi 300 kilolla pari kymppiä rässissä jalkapäivänä. Onko kova? Miten jalat tulee mennä? Mulla menee just sen n. 90 asteen kulmaan. Mitäs sanotte?
300kg rässistä
5
239
Vastaukset
- 80 kg kynis
rässistä!
Itse tein yhdellä rässillä 20v ja olin 70 kg 600 kilolla 15 toistoa. Istui ukkoakin prässin päällä!
Joillakin prässeillä menee vain 400 kiloa...- heh vähä urpo
70 kilon kynäniskan saa hakea ruumisautolla pois jos sille 300kg laskee jalkojen päälle..Toi rässi on aika raskas meillä.
- 600 kg
heh vähä urpo kirjoitti:
70 kilon kynäniskan saa hakea ruumisautolla pois jos sille 300kg laskee jalkojen päälle..Toi rässi on aika raskas meillä.
kun olin 20v ja 70 kiloinen kynisylioppilas:
penkkipunnerrus oli noin 115 kg, mave noin 200 kg, pystypunnerrus 100 kiloa, kyykky noin 140 kg!!
- ihan urpona
Amatsussa oli sellainen hieno "rässi". Nappia kun painoi niin kyllä puristi ja kovaa. Ope aluksi kerto, että ei sormia väliin sillä muuten sattuu ja tulee urpo olo.
Hienoa kun koipesi taittuvat taaksepäin sen 90 astetta. Mahtavaa urpoilua.
Ite vetelen rässissä tuolla samalla painolla kyykyn jälkeen. Sitten vähän jalkojen ojennusta penkissä, suorinjaloin maastavetoa sekä jalkahapaa maateen. Kyllä on jalat olleet sen jälkeen kuin rässissä olisi.- heh vähä urpo
Huomaa että olet amis..Mutta puhut paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462