vauvalle daktacort???

vauveli..

Meidän 3kk ikäisellä vauvalla on ilmeisesti atooppinen iho ja jonku tulehduksen siihen saanut kun kaula ja taipeet oli ihan tulipunaiset ja märki pahasti.. lääkäri määräs 7 pvä kuurin aamuisin fucidin-hydrocortison ja iltaisin daktacort.. sitten piti 7 päivän jälkeen vielä jatkaa daktacortilla kerran päivässä 2 päivän ajan.. kun kuuri loppui niin yksi päivä ehdittiin olla ilma rasvausta kunnes taas seuraavana aamuna alkoi punoittaa kaulasta pari kohtaa ihan kunnolla.. laitoin äkkiä daktacortia ja olen nyt pari päivää sitä laittanut taas ja alkaa näyttää paremmalta. Lopetinko liian aikaisin daktacortin käytön ku näytti siltä että ei ollutkaan tarpeeksi parantunut ku heti alkoi uudestaa punoittaa?? Kun kuuri loppui niin nämä kohdat olivatkin ihan tosi hailakan punaiset jotka nyt alkoi pahemmin punoittaa..mutta ajattelin että kai se punoitus häipyy kokonaan kun perusrasvaa laittaa mutta ei näköjään.. kuinka kauan tuota daktacortia voi ylipäätään vauvalle käyttää? kiitos kaikille jotka viitsii auttaa!!

0

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
        Maailman menoa
        72
        1902
      2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
        Maailman menoa
        97
        1653
      3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
        Ikävä
        143
        1164
      4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
        Ikävä
        59
        678
      5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
        Ikävä
        198
        652
      6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
        Maailman menoa
        6
        626
      7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
        Maailman menoa
        186
        541
      8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
        Ikävä
        51
        500
      9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
        Ikävä
        46
        488
      10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
        Ikävä
        37
        452
      Aihe