Rekisteröin kyseisellä palstalle ja enhän tietenkään huomannut, että palvelu on maksullinen. Sain kuitenkin kiinnostavalta henkilöltä sähköpostia, jo pariinkin otteeseen, mutta en pääse lukemaan niitä ilman maksua.
Olen lukenut kyseisen henkilön profiilin moneen otteeseen, kuten uskon myös hänen tehneen. Joten toivoisin, että joku ystävällinen voisi lähettää tälle henkilölle mese-osoitteeni, sillä haluaisin todella tutustua tähän henkilöön.
Tiedän, että on typerää täällä hakea tälläistä apua. Itse kyllä mielelläni maksaisin kyseisen kuukausisumman, mutten onnistu, sillä en omista Visaa.
Mitä tehdä? Voiko joku luotettava lähettää mese-osoitteeni kyseiselle henkilölle?
Match.com
13
886
Vastaukset
- Rauski_
Mutta tuolla Matchissä harrastetaan juurikin tuota asiakkaille viestittelyä enemmänkin :/
Eli saat ilmoituksen että olet saanut s-postia, mutta et voi lukea sitä ennen kuin olet maksanut. Maksat ja huomaat viestin oleen jotakin tyyliin "Nyt entistä parempi match.com viidellä eurolla kuussa" tms.
Samaa taktiikka harjoittaa C-date, ja kuulopuheiden perusteella melkomoni muukin.- Minää taas
Mutta ei kai ne sähköpostit voi tulla siltä palvelulta, kun näen siellä sivustolla, ketkä ne on lähettänyt. mutta en näe itse viestejä. Mitä joku on kirjoittanut mulle.
- ent. deittaaja ¨¨
Minää taas kirjoitti:
Mutta ei kai ne sähköpostit voi tulla siltä palvelulta, kun näen siellä sivustolla, ketkä ne on lähettänyt. mutta en näe itse viestejä. Mitä joku on kirjoittanut mulle.
ehkä kannattaa hakea googlesta sanalla match.com-huijaus tai muuta vast.
- ada....
Itsekin rekisteröidyin tuonne aiemmin. Itseasiassa vain sen takia että näin siellä yhdet tosi kiehtovat kasvot. En vaan voinut vaan kirjoitella kun en voinut maksaa ilman luottokorttia. Sain myös joiltain viestejä ja petyin lopullisesti kun en voinut lukea edes niitä. Yritin piilottaa omaa mailiosoitetta esittelyyni, mutta sekin huomattiin. Ilkeää, tiedän : / Sitten häivyin koko deitistä. Ei tule ainakaan kiusauksia. Laitoin tismalleen samanlaisen profiilin suomi24:sen treffeille heti kun huomasin etten voi lähettää tuolla viestejä. Jos jotain kiinnostaa ihan älyttömästi niin ehkä voi tajuta etsiä henkilöä myös muualta, ainkin jos se olisi kohtalo tavata ! Itse ainakin yritin etsiä tuota jonka takia menin rekisteröitymään edes sinne.
En pysty siis valitettavasti auttamaan sinua tuossa osoitteen lähettämisessä ja siinä mielessä tämä vastaus on turha, mutta laita profiili vaikka suomi24:sen treffeille samalla nimimerkillä, eihän sitä koskaan tiedä jos se kiinnostunut löytää sen vaikka sieltä. Onnea matkaan ! :)- Minää jälleen
Minäkin yritin etsiä kyseistä henkilöä myös muilta palstoilta, mutta ei ole vielä ainakaan tärpännyt. Tuo Suomi24 voisi olla sitten ihan hyvä vaihtoehto, kiitos ideasta :-)
- matchissa
Minää jälleen kirjoitti:
Minäkin yritin etsiä kyseistä henkilöä myös muilta palstoilta, mutta ei ole vielä ainakaan tärpännyt. Tuo Suomi24 voisi olla sitten ihan hyvä vaihtoehto, kiitos ideasta :-)
Olen match.comissa myöskin ja ihan mukavien miesten kanssa jutellut. En ole ajatellut sitä huijauksena.. vaikka joutuukin maksamaan niin ajattelen että ainakin ne siellä olevat ovat oikeasti tositarkoituksella jos ja kun ovat maksaneet. Mutta en minä yhtä jäsenkautta, eli olikohan se 1 kk, maksamaan rupea. Se vaan on kiva kun siellä näkee ketkä etsivät sinunkaltaistasi ja saa niitä ehdotuksia sopivista tyypeistä jne.
- en luota kehenkään
matchissa kirjoitti:
Olen match.comissa myöskin ja ihan mukavien miesten kanssa jutellut. En ole ajatellut sitä huijauksena.. vaikka joutuukin maksamaan niin ajattelen että ainakin ne siellä olevat ovat oikeasti tositarkoituksella jos ja kun ovat maksaneet. Mutta en minä yhtä jäsenkautta, eli olikohan se 1 kk, maksamaan rupea. Se vaan on kiva kun siellä näkee ketkä etsivät sinunkaltaistasi ja saa niitä ehdotuksia sopivista tyypeistä jne.
Ei se ole mikään tae, että matchissa tai muissa maksullisissa treffipalveluissa seuraa hakevat olisivat sen kummemmin tosimielellä liikkeellä.
Tiedän tämän, koska miehelläni oli siellä ilmoitus, josta hän oli maksanut. Oli omat kuvat ja kaikki. Matchissa seuraa hakenut ystäväni sen sitten näki ja kertoi minulle.
Miehellä oli ilmoituksessa kuva ja ikä oikein. Kaikki muu oli valehdeltu tuloja, töitä, asumista, siviilisäätyä ja harrastuksia myöten. Oli myös laittanut profiiliinsa kuvia autoista, veneestä, koirasta ja kesäasunnosta, joita ei itse omista ja väittänyt niiden olevan omiaan.
Että älkää liikaa niihin ilmoituksestaan maksaneisiinkaan luottako.
Ja hei, luottokortin, jolla ilmoituksen voi maksaa, saa pankista. Ja monet kaupatkin tyrkyttää niitä nykyisin. Ihmettelinkin, kun mies aiemmin ollut luottokortteja vastaan ja sitten yhtäkkiä n. puoli vuotta sitten oli sellaisen hankkinut. Varmaan siksi, kun piti kortilla maksaa tuollainen ilmoitus. - edellinen
en luota kehenkään kirjoitti:
Ei se ole mikään tae, että matchissa tai muissa maksullisissa treffipalveluissa seuraa hakevat olisivat sen kummemmin tosimielellä liikkeellä.
Tiedän tämän, koska miehelläni oli siellä ilmoitus, josta hän oli maksanut. Oli omat kuvat ja kaikki. Matchissa seuraa hakenut ystäväni sen sitten näki ja kertoi minulle.
Miehellä oli ilmoituksessa kuva ja ikä oikein. Kaikki muu oli valehdeltu tuloja, töitä, asumista, siviilisäätyä ja harrastuksia myöten. Oli myös laittanut profiiliinsa kuvia autoista, veneestä, koirasta ja kesäasunnosta, joita ei itse omista ja väittänyt niiden olevan omiaan.
Ja hei, luottokortin, jolla ilmoituksen voi maksaa, saa pankista. Ja monet kaupatkin tyrkyttää niitä nykyisin. Ihmettelinkin, kun mies aiemmin ollut luottokortteja vastaan ja sitten yhtäkkiä n. puoli vuotta sitten oli sellaisen hankkinut. Varmaan siksi, kun piti kortilla maksaa tuollainen ilmoitus.Toivottavasti miehesi on siis entinen, ja juu tottakai noita huijareita joka paikkaan mahtuu, mutta ei ainakaan teinipoikia pilailemassa kun ei ole korttejakaan :)
- Minää jälleen
Ja hei, luottokortin, jolla ilmoituksen voi maksaa, saa pankista. Ja monet kaupatkin tyrkyttää niitä nykyisin. Ihmettelinkin, kun mies aiemmin ollut luottokortteja vastaan ja sitten yhtäkkiä n. puoli vuotta sitten oli sellaisen hankkinut. Varmaan siksi, kun piti kortilla maksaa tuollainen ilmoitus.Ymmärrän tuonkin näkökannan, mutta ei jokainen siellä oleva tyyppi ole juuri tuollainen. Jotkut todellakin voivat olla rehellisillä periaatteilla siellä.
- en luota kehenkään
edellinen kirjoitti:
Toivottavasti miehesi on siis entinen, ja juu tottakai noita huijareita joka paikkaan mahtuu, mutta ei ainakaan teinipoikia pilailemassa kun ei ole korttejakaan :)
Siis mitä tarkoitat,edellinen?
Aika irrallinen on lauseesi.. - ed
Siis mitä tarkoitat,edellinen?
Aika irrallinen on lauseesi..No että toivottavasti tuo miehesi on entinen miehesi. Eli ettet enää hänen kanssaan ole.
- uusideittaaja
Maksun voi maksaa solo-tunnuksilla. Et tarvitse luottokorttia.
- Kun asiakkaan profiili poistetaan asiakkaan pyynnöstä
Ja kun asiakas kysyy onko profiili varmasti poistettu niin tämän jälkeen match.com lähettää asiakkaan sähköpostiin törkeää palautetta
(täyttä huijausta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912660On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522607Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732569Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792468Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421976Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu681954Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401843Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291402Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko301361Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?191248