salaa ihastunut...

oman onnen seppä

olen ollut mieheni kanssa kohta 4 vuotta.hän osti vanhemmiltaan tilan,jossa vanhemmat asuvat myös.rakensimme tallin ja meillä on 3 hevosta.hevoset on miehen.parisuhde on ollut jo pitkään ns yhdessä töiden tekemistä ja enenmänkin kavereina asumista..olen todella kyllästynyt välillä asumaan täällä appilassa mutta hevoset ovat minulle tärkeitä. nyt elämääni on ilmestynyt toinen mies.todella huomaavainen ja hellä ja muutenkin aivan ihana.tapailemme kun mieheni on töissä.mitään vakavaa ei ole sattunut mutta haluiaisin kyllä...onko kellään samanlaisia kokemuksia ja mitä kannattaisi tehdä.??? joskus tuntuu että lähden pois täältä ja jätän kaiken taakseni mutta mietin vaan noita hevosia että en voi.haluaisin oman kodin mutta sekään ei käy.onko minun vaan tyydyttävä tähän ja pidettävä hauskaa ihastukseni kanssa salaa???lapsia ei onneksi vielä ole.

7

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melynei

Vaihtoehtoa "pitää hauskaa salaa" ei ole. Ennen kuin "alat pitää hauskaa salaa" tai edes tapailla toista miestä, on sinun päätettävä nykyinen suhteesi. Mitä epäselvää siinä on? Jo nyt sinun olisi varmasti vaikea elää loppuelämääsi miehen kanssa, jolta salaa olet tapaillut toista.

• oman onnen seppä

nykyisen suhteen päättäminen on aika iso prosessi...entä jos tämä uusi ei olekkaan sitten hyvä??ja olen kaiken heittänyt menemään.

• JH
        oman onnen seppä kirjoitti:

nykyisen suhteen päättäminen on aika iso prosessi...entä jos tämä uusi ei olekkaan sitten hyvä??ja olen kaiken heittänyt menemään.

Jos nykyinen suhteesi on säilyttämisen arvoinen, niin älä heitä sitä menemään. Jos sitä ei kannata säilyttää, niin lopeta se. Asia oikeasti on noin yksinkertainen. Et voi yhtä aikaa olla parisuhteessa ja etsiä uutta parisuhdetta.

Punnitse nykyinen parisuhteesi näin. Oletko mieluummin yksin kuin suhteessasi? Jos olet mieluummin yksin, niin lopeta suhde. Jos olet mieluummin suhteessa kuin yksin, niin jatka suhdetta. Kun olet arvioinut suhteen noin ja päädyt lopettamaan sen, sinua ei harmita, jos uusi suhde ei toimi. Älä missään nimessä lopeta vanhaa ja hyvää suhdetta uuden epävarman suhteen vuoksi. (Niin, uusi suhde on aina epävarma, muista se.)

• mun kokemuss

Neuvoja en osaa antaa, mutta olen ollut samantapaisessa tilanteessa. Tapasin toisen miehen, kun olin seurustelut kaksi vuotta oman mieheni kanssa. Se toinen veti minua puoleensa kuin magneetti, jotain pientä meillä olikin. Seksiin asti se ei mennyt. Jäin kiinni.

Vasta siinä vaiheessa tajusin, mitä olin menettämässä. Lopetin, ennen kuin oli liian myöhäistä. Tein PÄÄTÖKSEN, että haluan olla loppuelämäni oman mieheni kanssa.

Mutta meillä on mieheni kanssa hyvä suhde, olisi sulaa hulluutta heittää se hukkaan. Olemme parhaita ystäviä, ja seksi (yleensä) sujuu. Joskus arki on tylsää. Silloin keksimme jotain kivaa, lähdemme esim. matkalle.

En tiedä, millainen oma miehesi on, mutta selän takana ei kannata alkaa pelaamaan. Vaikka päätyisitkin pysymään miehesi kanssa, huono omatunto seuraisi varmaan loppuiän.

• oman onnen seppä

meidän yhteis elo on lähinnä vaan yhdessä asumista.ja nuiden hevosten hoitamista..ei yhteisiä harrastuksia,eikä oikeestaan mitään enää...aika kuollutta on ja seksiä ei ole ollut 2kk.en toisin ole sitä muidenkaan kanssa harrastanut.mutta minusta tuntuu että olen miehen kanssa vaan siksi että hän maksaa ja ostaa kaiken ja teki minun hevos unelmasta totta,mutta tätäkö haluan lopun ikääni hoitaa nuita hevosia rakkaudettomassa suhteessa,appi vanhempien silmien alla.nyt vaan mitin miten kertoisin että ajattelen eroa.tehtävää on paljon ja se on tosi iso ratkaisu....hevosille uudet kodit yms....

• Shadowdancerer
        oman onnen seppä kirjoitti:

meidän yhteis elo on lähinnä vaan yhdessä asumista.ja nuiden hevosten hoitamista..ei yhteisiä harrastuksia,eikä oikeestaan mitään enää...aika kuollutta on ja seksiä ei ole ollut 2kk.en toisin ole sitä muidenkaan kanssa harrastanut.mutta minusta tuntuu että olen miehen kanssa vaan siksi että hän maksaa ja ostaa kaiken ja teki minun hevos unelmasta totta,mutta tätäkö haluan lopun ikääni hoitaa nuita hevosia rakkaudettomassa suhteessa,appi vanhempien silmien alla.nyt vaan mitin miten kertoisin että ajattelen eroa.tehtävää on paljon ja se on tosi iso ratkaisu....hevosille uudet kodit yms....

Hei, haluan vain kommentoida tähän että joskus se vaihtamalla paranee! Olin jonkinaikaa naimisissa, mutta se suhde oli (näin jälkikäteen ajatellen...) oikeastaan vaan turvallisuudentunteen hakemista, ja pelkoa siitä että jää yksin yli kolmekymppisenä ( olen 35..). Joten menin sitten naimisiin kun tunsin ja luulin(!) ettei parempaa ole enää tässä iässä tulossa...

Mutta kuinkas kävikään! Tapasin aivan täysin sattumalta elämäni miehen, sellaisen jota olen oikeastaan aina odottanut, koko ikäni, ja niin se vaan sattui eteeni, se oli tosiaankin "rakkautta ensi silmäyksellä"... Kummallisinta mielestäni on että hän tuntee samoin, mikä on tosiaan mielestäni ihme, koska aina olen "saanut" aivan vääriä miehiä... joten, loppujen lopuksi tässä kävi niin että olin kuin olinkin uskoton miehelleni, vaikka koskaan en ole ketään ikinä pettänyt aikaisemmin... Mutta kemia oli niin käsinkosketeltavaa, aina, ja on edelleenkin. Eli erosin miehestäni ja olen nyt onnellinen oikean miehen kanssa (ihan oikeesti!:D) Asumme siis yhdessä sun muuta on jo suunniteltu... Elämä on kerrankin elämässäni ihanaa! !

• oman onnen seppä
        Shadowdancerer kirjoitti:

Hei, haluan vain kommentoida tähän että joskus se vaihtamalla paranee! Olin jonkinaikaa naimisissa, mutta se suhde oli (näin jälkikäteen ajatellen...) oikeastaan vaan turvallisuudentunteen hakemista, ja pelkoa siitä että jää yksin yli kolmekymppisenä ( olen 35..). Joten menin sitten naimisiin kun tunsin ja luulin(!) ettei parempaa ole enää tässä iässä tulossa...

Mutta kuinkas kävikään! Tapasin aivan täysin sattumalta elämäni miehen, sellaisen jota olen oikeastaan aina odottanut, koko ikäni, ja niin se vaan sattui eteeni, se oli tosiaankin "rakkautta ensi silmäyksellä"... Kummallisinta mielestäni on että hän tuntee samoin, mikä on tosiaan mielestäni ihme, koska aina olen "saanut" aivan vääriä miehiä... joten, loppujen lopuksi tässä kävi niin että olin kuin olinkin uskoton miehelleni, vaikka koskaan en ole ketään ikinä pettänyt aikaisemmin... Mutta kemia oli niin käsinkosketeltavaa, aina, ja on edelleenkin. Eli erosin miehestäni ja olen nyt onnellinen oikean miehen kanssa (ihan oikeesti!:D) Asumme siis yhdessä sun muuta on jo suunniteltu... Elämä on kerrankin elämässäni ihanaa! !

vaihtamalla voi todellakin parantua,,,,jätin mieheni ja nyt hengailen ihastukseni kanssa ja hyvältä vaikuttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      9
      2777
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      165
      2685
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      185
      2527
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      15
      2052
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      22
      2006
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1848
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      70
      1572
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1172
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      71
      1163
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      85
      1057
    Aihe