Netin kautta erosi paljon imatralaisia. Ei olisi kannattanut nostaa kirkollisveroa.
”Peräti 1,6% Imatralaisista käytti eroakirkosta.fi -palvelua vuonna 2009”
http://www.eroakirkosta.fi/media/none/tiedote_06_2010.html?year=2010
paljon kirkostaeroajia
13
320
Vastaukset
- tosi pettynyt
Eiköhän ne suurimmaksi osaksi olleet kirkkoherran "muutoksen" johdosta. Seurakuntalaiset eivät voineet olla sellaisessa seurakunnassa jossa "lauman paimenena" toimii noin epäuskottava henkilö, joka tekee toista kuin saarnaa seurakunnalle.
- Papin vanha neuvo
Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää miten minä sanon
- Pastorisilli.
Papin vanha neuvo kirjoitti:
Täti jolla on munat on setä!
- hupsista,,,,,
Pastorisilli. kirjoitti:
Täti jolla on munat on setä!
Imatralaisilla on tosi "pastorisilli" hahahahahahahahahaaa Pastorisillistä kun teette vielä Imatran Inkerin heheheheheheheheheee
- Water 100%
hupsista,,,,, kirjoitti:
Imatralaisilla on tosi "pastorisilli" hahahahahahahahahaaa Pastorisillistä kun teette vielä Imatran Inkerin heheheheheheheheheee
Parempi pastorisilli kuin se et ei vettä tule kotiin niinkuin lappeenrannassa.
Imatralla tulee vettä,kun avaa hanan :) - harhaaaaa
Papin vanha neuvo kirjoitti:
millaista sielunhoitoa antaa sieluton sielunhoitaja
- X ev.lut.
harhaaaaa kirjoitti:
millaista sielunhoitoa antaa sieluton sielunhoitaja
Raamatussa sanotaan lopun ajasta " älkää eksykö, sillä monta tulee jotka minun nimeen puhuvat" Ei ole pakko mennä kuulemaan nykyistä "kirkkoherraa" Siirtyisi vaan toisiin tehtäviin seurakunnassa ja antaisi seurakuntalaisten palata takaisin seurakuntaan. Hän voi vielä jossain vaiheessa palata "mies rooliinsa," kun näkee ettei se naisena oleminen ollutkaan sellaista kuin kuvitteli ja pääseehän taas julkisuuteen?
- ees taas...
X ev.lut. kirjoitti:
Raamatussa sanotaan lopun ajasta " älkää eksykö, sillä monta tulee jotka minun nimeen puhuvat" Ei ole pakko mennä kuulemaan nykyistä "kirkkoherraa" Siirtyisi vaan toisiin tehtäviin seurakunnassa ja antaisi seurakuntalaisten palata takaisin seurakuntaan. Hän voi vielä jossain vaiheessa palata "mies rooliinsa," kun näkee ettei se naisena oleminen ollutkaan sellaista kuin kuvitteli ja pääseehän taas julkisuuteen?
Pysykää vaan poissa, kun olette valintanne jo tehneet. Ei teitä seurakunnassamme kaivata.
- =?
syy tekopyhille nuukille junteille erota.Todellinen syy on vero.
- anis pentti
=? kirjoitti:
syy tekopyhille nuukille junteille erota.Todellinen syy on vero.
en minäkään halunnut verorahojani käytettävän moisen otuksen ylläpitämiseen.Valitettavasti kuitenkin joudun maksamaan osani muuttumis leikistä
- Vanha, mutta ei van
Eräässä valtakunnallisessa lehdessä oli myönteinen kirjoitus Imatrasta ja Allosta eli jotenkin siihen tyyliin, että mikäli seurakunnan voisi valita vapaasti asuinpaikasta riippumatta, niin imatran seurakuntaan olisi tungokseen asti tulijoita seurakunnassa vallitsevan MYÖNTEISEN asenteen johdosta, koska Aaallon tapainen toiminta sallitaan. Tämä on vähän valistuneemman väen mielipide, joten HERÄTKÄÄ NUIJAT! Hankkikaa oma elämä ja antakaa jokaisen rauhanomaisen ihmisen elää omaansa. Imatralla on AINA löytynyt niitä "ensimmäisen kiven heittäjiä", joten eipä nuo typerysten mielipiteet paljon eroa siitä nytkään.
- adfwerasq
Vanha, mutta ei van kirjoitti:
Eräässä valtakunnallisessa lehdessä oli myönteinen kirjoitus Imatrasta ja Allosta eli jotenkin siihen tyyliin, että mikäli seurakunnan voisi valita vapaasti asuinpaikasta riippumatta, niin imatran seurakuntaan olisi tungokseen asti tulijoita seurakunnassa vallitsevan MYÖNTEISEN asenteen johdosta, koska Aaallon tapainen toiminta sallitaan. Tämä on vähän valistuneemman väen mielipide, joten HERÄTKÄÄ NUIJAT! Hankkikaa oma elämä ja antakaa jokaisen rauhanomaisen ihmisen elää omaansa. Imatralla on AINA löytynyt niitä "ensimmäisen kiven heittäjiä", joten eipä nuo typerysten mielipiteet paljon eroa siitä nytkään.
mielipiteitä on monia
- kalkuttalainen
Kaikenkaikkiaan tuo uskonto juttu on jo niin kulahtanu et ei enää 2010 mahdu normaalin ihmisen elämän kuvaan, tääl tehdään töitä ja hoidetaan perheitä ja yritetään tulla toimeen, ei kukaan haluu kuuluu ryhmään joissa suurin osa kärsii jonkin muotoisista mielenterveyden ongelmista. Vai kuulostaako normaalilta jos pitää ihmisten ovilla juosta "jumalan tahi jonkun muun menninkäisen sanaa levittämässä" kyllä siinä ollaan väärällä ovella, mielenterveystoimisto lukee oikeassa ovessa mihin kannattaa kolkuttaa, ja kertoa siellä että "kuuluu ääniä taivaasta" niin osaavat kuunnella ja ohjata oikeaan paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1584856On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192129Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352006- 1151899
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161879- 931688
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 671232
- 1201166
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka291115