Miltä firmalta merkintä?

Jorma..

Jos kerran joku on saanut suoraan vippifirmalta merkinnän niin mikä paikka on ollut kyseessä?

6

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksesta!

ilmeisesti oli ollut 90 pv myöhässä, sen käsityksen sain. hega kyllä meinas täällä joskus, ettei vippifirmat tekis sitä, kun se vippi menee perintään yleensä hyvissä ajoin. sivu 2; otsikko, jos unohtaa maksaa.

• asiasta!

kiva, että hega vielä vastailee. hän vastasi, että sevenwaysin firmat voi sen laittaa tai laittavat. mitähän me vippivelkaiset tekisimme ilman hegaa. jumalan kiitos, että hega on.

• 4+8

Terralta tuli merkintä että pätkähti ilman oikeuden päätöstä, muista ei ainakaan mulla ole tullut vaikka monta on perinnässä.

• buy

ei mulle ainakaa ole terralta tullu merkintää.perintäfirman kautta maksan takas.

• 19+11
        buy kirjoitti:

ei mulle ainakaa ole terralta tullu merkintää.perintäfirman kautta maksan takas.

Olet ilmeisesti tehnyt maksusopimuksen perintätoimiston kanssa? Mä en sitä tehnyt kun en tajunnut että merkintä voisi tulla ilman oikeuden päätöstä kun uskoin näitää kirjoituksia tällä palstalla.

• buy
        19+11 kirjoitti:

Olet ilmeisesti tehnyt maksusopimuksen perintätoimiston kanssa? Mä en sitä tehnyt kun en tajunnut että merkintä voisi tulla ilman oikeuden päätöstä kun uskoin näitää kirjoituksia tällä palstalla.

no tottakai tein maksusopimuksen perintätoimiston kautta. aina kannattaa tehdä! joskus jos itelläni on sopimus purkautunut, olen soittanut ja aina on saatu sopimus voimaan. joustavimmat on svea ja intrum.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe