Jos kerran joku on saanut suoraan vippifirmalta merkinnän niin mikä paikka on ollut kyseessä?
Miltä firmalta merkintä?
6
281
Vastaukset
- vastauksesta!
ilmeisesti oli ollut 90 pv myöhässä, sen käsityksen sain. hega kyllä meinas täällä joskus, ettei vippifirmat tekis sitä, kun se vippi menee perintään yleensä hyvissä ajoin. sivu 2; otsikko, jos unohtaa maksaa.
- asiasta!
kiva, että hega vielä vastailee. hän vastasi, että sevenwaysin firmat voi sen laittaa tai laittavat. mitähän me vippivelkaiset tekisimme ilman hegaa. jumalan kiitos, että hega on.
- 4+8
Terralta tuli merkintä että pätkähti ilman oikeuden päätöstä, muista ei ainakaan mulla ole tullut vaikka monta on perinnässä.
- buy
ei mulle ainakaa ole terralta tullu merkintää.perintäfirman kautta maksan takas.
- 19+11
buy kirjoitti:
ei mulle ainakaa ole terralta tullu merkintää.perintäfirman kautta maksan takas.
Olet ilmeisesti tehnyt maksusopimuksen perintätoimiston kanssa? Mä en sitä tehnyt kun en tajunnut että merkintä voisi tulla ilman oikeuden päätöstä kun uskoin näitää kirjoituksia tällä palstalla.
- buy
19+11 kirjoitti:
Olet ilmeisesti tehnyt maksusopimuksen perintätoimiston kanssa? Mä en sitä tehnyt kun en tajunnut että merkintä voisi tulla ilman oikeuden päätöstä kun uskoin näitää kirjoituksia tällä palstalla.
no tottakai tein maksusopimuksen perintätoimiston kautta. aina kannattaa tehdä! joskus jos itelläni on sopimus purkautunut, olen soittanut ja aina on saatu sopimus voimaan. joustavimmat on svea ja intrum.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591