Minkä ikäinen olet?Kuinka monta lasta olet saanut ja montako haluat?
Itse olen aika nuori äiti 23v ja kolmas tuloillaan ja nyt olen jo alkanut haaveilemaan neljännestä vaikka se taitaa jäädä vain haaveeksi.
G:Lapsimäärästä
9
191
Vastaukset
- tyttö haaveena
itse olen 25v äiti ja odotan kolmatta (poikaa) ja haaveilen neljännestä!
tämän pojan laskettu aika on 2vko päästä :)
haluaisin tehdä vielä sen tytön :( mutta taitaa jäädä haaveeksi...- etova kirjoitus
Toivottavasti et KOSKAAN sano pojillesi, että olisit niin kovasti toivonut tyttöä, mutta syntyikin pelkkiä poikia. Tämä tekee ikuisen haavan lapsen sydämeen, ja tuhoaa lopullisesti mahdollisuuden terveeseen itsetuntoon.
Tiedän mistä puhun, koska mieheni on tämän saanut kuulla omalta äidiltään monet kerrat ja vielä aikuisenakin, eikä tule koskaan toipumaan loukkauksista.
Onkohan lapset sinulle esineitä.. - tyttö haaveena
etova kirjoitus kirjoitti:
Toivottavasti et KOSKAAN sano pojillesi, että olisit niin kovasti toivonut tyttöä, mutta syntyikin pelkkiä poikia. Tämä tekee ikuisen haavan lapsen sydämeen, ja tuhoaa lopullisesti mahdollisuuden terveeseen itsetuntoon.
Tiedän mistä puhun, koska mieheni on tämän saanut kuulla omalta äidiltään monet kerrat ja vielä aikuisenakin, eikä tule koskaan toipumaan loukkauksista.
Onkohan lapset sinulle esineitä..... kuullostaa todella pahalta, ja minuakin ja siskoani on toivottu pojiksi!
mutta kuka sen nyt ottaa mitenkin... itse lähinnä huumorilla olen vanhemmiltani kettuilut ottanut (vaikka saisin loukkaantuakin)
ja miehelläni on pelkkiä veljiä 5kpl, ja kyllä jokainen heistä tietää että vanhemmat olisivat edes yhden halunneet tyttönä!
ihmiset ovat NIIN erilaisia... ja ainahan saa toivoa. - Näin...
etova kirjoitus kirjoitti:
Toivottavasti et KOSKAAN sano pojillesi, että olisit niin kovasti toivonut tyttöä, mutta syntyikin pelkkiä poikia. Tämä tekee ikuisen haavan lapsen sydämeen, ja tuhoaa lopullisesti mahdollisuuden terveeseen itsetuntoon.
Tiedän mistä puhun, koska mieheni on tämän saanut kuulla omalta äidiltään monet kerrat ja vielä aikuisenakin, eikä tule koskaan toipumaan loukkauksista.
Onkohan lapset sinulle esineitä..Mielestäni ap:n kirjoitus oli asiallinen. Minkä sitä tunteilleen voi. Moni haluaisi sekä tytön/tyttöjä että pojan/poikia. Se nyt vain on niin.
Siinä olet oikeassa, ettei pojilleen saa mennä ikävään sävyyn sanomaan, että tyttöä olisin kyllä halunnut. Eipä se ap suunnitellutkaan mitään semmoista sanovansa. - tyttö haaveena
Näin... kirjoitti:
Mielestäni ap:n kirjoitus oli asiallinen. Minkä sitä tunteilleen voi. Moni haluaisi sekä tytön/tyttöjä että pojan/poikia. Se nyt vain on niin.
Siinä olet oikeassa, ettei pojilleen saa mennä ikävään sävyyn sanomaan, että tyttöä olisin kyllä halunnut. Eipä se ap suunnitellutkaan mitään semmoista sanovansa.sitäpaitsi sehän on jo mielenvikaista ja sairasta, jos OIKEASTI sanoo lapsilleen, että on halunnut heistä toista sukupuolta! ei kukaan voi olla oikeasti niin tyhmä...
minä olen kyllä *pettynyt* kun kuulee saavan taas pojan, MUTTA TOTTAKAI siitä on myös onnellinen, eikä tulisi mieleenkään loukata omaa lastaan inhoamalla tätä sen takia, että on *väärää* sukupuolta.
ja tietäähän sen jo lasta yrittäessä, että sieltä voi tulla poikakin!
- hiljaa-mamma
Olen 30 ja lapsi 11.
Ainokaiseni, enkä enempää kyllä haluakaan. Lapsuudessani meitä kekaroita oli viisi, enkä enää kaipaa samanlaista hulinaa. - UmmNoora&Saara
Olen 27-vuotias ja kolmas tuloillaan... kyllä varmaan vielä toiset kolme teen jos Luoja suo:) en toki ihan perään vaan odotan nyt muutaman vuoden että saa tän pikkusakin johonkin vaiheeseen...
- Kukin ajallaan
Olen 36v ...hetkinen piti oikein miettiä ;) Niin ne vuodet vierivät. Kaksi pientä jo on (tehty yli 30 vuotiaana) ja kolmannesta lapsesta vielä haaveilen, tottakai. Mutta aika näyttää.
- nuori äitix3
Olen 22v ja kolmas tulossa kesällä. Aiemmat lapset ovat poika3v ja tyttö1v. En sano etteikö enää ikinä tulisi lapsia, mutta näillä näkymin tämä tulokas olisi viimeinen. Jos sitä sitten 40v tekisi iltatähden:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701