G:Lapsimäärästä

mariÄiti

Minkä ikäinen olet?Kuinka monta lasta olet saanut ja montako haluat?
Itse olen aika nuori äiti 23v ja kolmas tuloillaan ja nyt olen jo alkanut haaveilemaan neljännestä vaikka se taitaa jäädä vain haaveeksi.

9

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö haaveena

      itse olen 25v äiti ja odotan kolmatta (poikaa) ja haaveilen neljännestä!
      tämän pojan laskettu aika on 2vko päästä :)
      haluaisin tehdä vielä sen tytön :( mutta taitaa jäädä haaveeksi...

      • etova kirjoitus

        Toivottavasti et KOSKAAN sano pojillesi, että olisit niin kovasti toivonut tyttöä, mutta syntyikin pelkkiä poikia. Tämä tekee ikuisen haavan lapsen sydämeen, ja tuhoaa lopullisesti mahdollisuuden terveeseen itsetuntoon.

        Tiedän mistä puhun, koska mieheni on tämän saanut kuulla omalta äidiltään monet kerrat ja vielä aikuisenakin, eikä tule koskaan toipumaan loukkauksista.

        Onkohan lapset sinulle esineitä..


      • tyttö haaveena
        etova kirjoitus kirjoitti:

        Toivottavasti et KOSKAAN sano pojillesi, että olisit niin kovasti toivonut tyttöä, mutta syntyikin pelkkiä poikia. Tämä tekee ikuisen haavan lapsen sydämeen, ja tuhoaa lopullisesti mahdollisuuden terveeseen itsetuntoon.

        Tiedän mistä puhun, koska mieheni on tämän saanut kuulla omalta äidiltään monet kerrat ja vielä aikuisenakin, eikä tule koskaan toipumaan loukkauksista.

        Onkohan lapset sinulle esineitä..

        ... kuullostaa todella pahalta, ja minuakin ja siskoani on toivottu pojiksi!
        mutta kuka sen nyt ottaa mitenkin... itse lähinnä huumorilla olen vanhemmiltani kettuilut ottanut (vaikka saisin loukkaantuakin)
        ja miehelläni on pelkkiä veljiä 5kpl, ja kyllä jokainen heistä tietää että vanhemmat olisivat edes yhden halunneet tyttönä!

        ihmiset ovat NIIN erilaisia... ja ainahan saa toivoa.


      • Näin...
        etova kirjoitus kirjoitti:

        Toivottavasti et KOSKAAN sano pojillesi, että olisit niin kovasti toivonut tyttöä, mutta syntyikin pelkkiä poikia. Tämä tekee ikuisen haavan lapsen sydämeen, ja tuhoaa lopullisesti mahdollisuuden terveeseen itsetuntoon.

        Tiedän mistä puhun, koska mieheni on tämän saanut kuulla omalta äidiltään monet kerrat ja vielä aikuisenakin, eikä tule koskaan toipumaan loukkauksista.

        Onkohan lapset sinulle esineitä..

        Mielestäni ap:n kirjoitus oli asiallinen. Minkä sitä tunteilleen voi. Moni haluaisi sekä tytön/tyttöjä että pojan/poikia. Se nyt vain on niin.

        Siinä olet oikeassa, ettei pojilleen saa mennä ikävään sävyyn sanomaan, että tyttöä olisin kyllä halunnut. Eipä se ap suunnitellutkaan mitään semmoista sanovansa.


      • tyttö haaveena
        Näin... kirjoitti:

        Mielestäni ap:n kirjoitus oli asiallinen. Minkä sitä tunteilleen voi. Moni haluaisi sekä tytön/tyttöjä että pojan/poikia. Se nyt vain on niin.

        Siinä olet oikeassa, ettei pojilleen saa mennä ikävään sävyyn sanomaan, että tyttöä olisin kyllä halunnut. Eipä se ap suunnitellutkaan mitään semmoista sanovansa.

        sitäpaitsi sehän on jo mielenvikaista ja sairasta, jos OIKEASTI sanoo lapsilleen, että on halunnut heistä toista sukupuolta! ei kukaan voi olla oikeasti niin tyhmä...

        minä olen kyllä *pettynyt* kun kuulee saavan taas pojan, MUTTA TOTTAKAI siitä on myös onnellinen, eikä tulisi mieleenkään loukata omaa lastaan inhoamalla tätä sen takia, että on *väärää* sukupuolta.

        ja tietäähän sen jo lasta yrittäessä, että sieltä voi tulla poikakin!


    • hiljaa-mamma

      Olen 30 ja lapsi 11.

      Ainokaiseni, enkä enempää kyllä haluakaan. Lapsuudessani meitä kekaroita oli viisi, enkä enää kaipaa samanlaista hulinaa.

    • UmmNoora&Saara

      Olen 27-vuotias ja kolmas tuloillaan... kyllä varmaan vielä toiset kolme teen jos Luoja suo:) en toki ihan perään vaan odotan nyt muutaman vuoden että saa tän pikkusakin johonkin vaiheeseen...

    • Kukin ajallaan

      Olen 36v ...hetkinen piti oikein miettiä ;) Niin ne vuodet vierivät. Kaksi pientä jo on (tehty yli 30 vuotiaana) ja kolmannesta lapsesta vielä haaveilen, tottakai. Mutta aika näyttää.

    • nuori äitix3

      Olen 22v ja kolmas tulossa kesällä. Aiemmat lapset ovat poika3v ja tyttö1v. En sano etteikö enää ikinä tulisi lapsia, mutta näillä näkymin tämä tulokas olisi viimeinen. Jos sitä sitten 40v tekisi iltatähden:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe