Onko kellään käynyt samanlaista:
joskus aikoja sitten olen ottanut pikavippilainan ja pyytänyt heitä lopulta poistamaan tietoni asiakasrekisteristä ja nyt lähiaikoina on tekstiviestitse tullut lainatarjouksia sellaisistakin yrityksistä joiden kautta en tod. ole vippiä ottanut. Olen tehnyt markkinointikiellon puhelimeen tässä kuukausi sitten mutta ei ainakaan tekstiviestejä estä tulemasta! eli mistä ne näitä puhelinnumeroita oikein hankkii?? ja miksi ne lähettävät mainoksiaan tekstiviestitse? Rasittavaa joka kerta tehdä sama ilmoitus mut hiukan eri nimiseen yritykseen että en halua ilmoituksiansa lainasta!!!
pikavipppi firmojen lainatarjouksia puhelimeen
3
311
Vastaukset
- -melinda--
Et ole ainut (ja lohduttaa hieman etten minä ole ainut joka näistä "kärsii") yli 2 vuotta sitten ottanut viimeks vippiä ja jo viimekesänä sain tehdä lukusiin vippipaikkoihin kieltopyynnöt että lopettavat viestityrkytykset... No meni vajaa puolivuotta kunnes taas nyt alkuvuodesta lähtien on tullut lukuisista uusistakin paikoista viestejä joissa tyrkyttävät vippejä!
Arvattavaa on että ottaako päähän kun pitäsi taas jaksaa olla yhteydessä joka vippifirmaan ja tehdä se kielto, arggh!- rdrddddd
kun musta tuntuu, että joku kurkkii puun tkaa koko ajan. me ollaan varmaan samasta puusta veistettyjä näiden kahden aiemman kommentoijan kanssa.
- väärällä
rdrddddd kirjoitti:
kun musta tuntuu, että joku kurkkii puun tkaa koko ajan. me ollaan varmaan samasta puusta veistettyjä näiden kahden aiemman kommentoijan kanssa.
palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462