Olen salaa niin ihastunut yhteen varattuun mieheen, etten enää ymmärrä, mitä tekisin. Pitäisikö hypätä kaulan vai ottaa lopputili? Vaistomaisesti sitä vaan hakeutuu paikkoihin missä voi hänet nähdä. Varmaan sekin alkaa kohta jo ihmettelemään, että mitähän toikin tossa koko ajan pyörii. Hän on ilmeisesti myös onnellisen tietämätön tuntemuksistani. Tai saattaahan hän jotain aavistaakin... kaikista niistä katseista. Haluaisin vain päästä hänen lähelleen, katsella hänen ihaniin silmiinsä ,silitellä hänen ihanaa nätisti leikattua tukkaansa jne.Mutta...on vain yksi iso MUTTA. Hän on varattu mies, eikä todennäköisesti tunne minua kohtaan yhtään mitään. Miten näistä tunteista oikein pääsee eroon. Pitääkö tosiaan ottaa lopputili? Taidan ihan vakavasti harkita sitäkin.
Otan kohta lopputilin
14
1105
Vastaukset
- voisi olla
ottaa lopputili. Niin minäkin tein kun ihastuin liikaa työkaveriin. Onhan tuo jo pikkuhiljaa jäämässä ajatuksista pois. Sinänsä hassua, kun kuitenkin tuli ero meikäläiselle. Tosin eri syistä, mutta kuitenkin...
- eräs ratkaisu
lopulta työpaikkaa kun tilanteeni alkoi olla itselleni kestämätön. Ei onnistunut asioiden selvittäminen eikä keskustelut, vaikka yritin sitä. Vaikeammaksi vain meni. Katsoin parhaaksi muuttaa olosuhteitani. Tämä ratkaisu osoittautuikin vähitellen hyväksi kohdallani. Olin psyykkisesti niin lujilla, että en olisi enää jaksanut. Jokainen tapaus on tietenkin aivan yksilöllinen ja erilainen.
- mies vaan
Hyppää vaan "kaulan" ja sano että laulan hurmoksen hurjjan tunnustuksein jos et mua nyt omakseis ota!!
No, moni muu asia maailmassa on vieläkin järjettömämpää, että älä stressaa liikaa. Toimit siten miten mitä haluat tässä ja nyt. - irti...
mutta ei tällaiset jutut helposti ohi mene.
Harkitse tekosi ja sanasi.
Joskus maiseman vaihto´voi olla parasta.- jes.
ON SINULLE OIKEA PAIKKA.
- vitundna
OTAN KOHTA LOPPUTILIN KUN OON NIIN VITTUUNTUNUT JOIHINKIN TYÖKAVEREIHIN
- ......
uhoot. Ota lopputili. Omapahan on asias ja työpaikkasi. ps. Sulla muuten ei ole työpaikkaa. Ähää kutti,mistäs otat loparit.?
- vitunnda
...... kirjoitti:
uhoot. Ota lopputili. Omapahan on asias ja työpaikkasi. ps. Sulla muuten ei ole työpaikkaa. Ähää kutti,mistäs otat loparit.?
mitä helevetin persettä sekoat? luulen että oot se vitun teini sieltä työpaikalta, se harjottelijapenikka joka napisee kaikesta.
- miesk
mihin päin suomea tämä menee.. kerro kerro..
- menee
H-kaupunkiin.
- :) utelias
menee kirjoitti:
H-kaupunkiin.
Lisää suunta.......
- Laittaiskohan...
:) utelias kirjoitti:
Lisää suunta.......
Enpä taida rohjeta laittaa tunnisteita tämän enempää tähän ketjuun. Saatat vaikka tunnistaa...Niin ja eihän sitä koskaan tiedä, kuka näitä palstoja lueskelee; ei huolestuteta vaimoa/avokkia tällä kertaa ;)
- ;)))
Laittaiskohan... kirjoitti:
Enpä taida rohjeta laittaa tunnisteita tämän enempää tähän ketjuun. Saatat vaikka tunnistaa...Niin ja eihän sitä koskaan tiedä, kuka näitä palstoja lueskelee; ei huolestuteta vaimoa/avokkia tällä kertaa ;)
H-linna?
- P
Jos nimesi alkaa J:llä ja et ole Etelä-Suomesta niin minäkin tunnen samoin sinua kohtaan ;). T. P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1544826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192119Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi351996Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161859- 1101832
- 931668
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma451333- 661188
- 1141133
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271083