Sellaisena se kai alkoi, kiinnostuksena, ihastumisen tunteesta. Kun ei tiennyt mitä toinen ajattelee, ihastuminen vain syveni ja kiinnostus kasvoi. kun ajatuksista ja tunteista puhuttiin suoraan, puhuttiin myös "pelisäännöistä". Hitaasti mutta kuitenkin edeten olemme tutustuneet ja tunteemme on saaneet monia uusia ulottuvuuksia
Jos en nyt tuntisi sinua kohtaan näin aidosti, voisin kevyesti leikkiä kanssasi. Ja leikin loputtua jatkaa elämääni ilman taakseen katsomista. Kuten ennen tein ja teenhän sitä edelleenkin mutta joka kerta se on tullut vaikeammaksi. Olet ollut ihailtavan rehellinen aina, toivon sen jatkuvan.
Kestän sen etten voi koskaan jakaa arkea kanssasi, kestän pitkänkin eron. Mutta menen rikki jos menetän sinut kokonaan... jos vain leikit kanssani.
Ethän leiki kanssani
12
1576
Vastaukset
- En ikinä tekisi niin
niin en todellakaan leiki...siitä voit olla aivan varma :)
- Vai leikin?
Olet taas saanut uuden naisen koukkuusi ja hän on tietysti "aidosti" ihastunut tai jopa rakastunut sinuun.
Niin se menee kun sen osaa. Ammattilainen on asialla.
Eikö sinulle mikään riitä? Niin kiva oma perhe, suloiset lapset ja ymmärtäväinen vaimo...
Kuitenkin joka ikisen uuden naisen pöksyihin pitää päästä, huh huh!!!
Tiedätkö että olet narsisti?
inä en sitä ennen tiennyt, mutta nyt olen täysin varma asiasta: kaikki muut ihmiset (naiset) ovat sinua varten ja sinulla on oikeus tehdä heille mitä haluat. Ja senhän tietää, mitä sinä naisilta haluat.
Etkä tietenkään näe käytöksessäsi mitään väärää tai tuomittavaa, sehän on selvä.
Kunnes teet sen viimeisen virheesi. - m > n
sun pitää uskoa .
haluan ystävyyden syvenevän .
otetaan yhtyksiä , ja viimein tavataan .
yhdessä ollan vahvempia .- ikävä
"Pimeästä valoon paetaan, toisistamme lohtu haetaan,
leijumme yli huomisen ja unohdamme eilisen.
Toiseen kun kietoutuu jää silloin kaikki muu,
todellisuus unohtuu kun suuta etsii toinen suu,
kohtalomme ... "
tämä levyllä jonka sinulle eräänä iltana/ yöllä annoin, biisi saa minut muistamaan Sinut, ihosi ja lämpösi ... meidät .... huh huh
n:lta ---> m:lle - n > m
vaikka se ois mun viimeinen toiveeni, niin mä toivon tuon tapahtuvan.
- niin mene,
että pelimiesten kanssa pelataan?? Eli vastaus kysymykseen on KYLLÄ, olen leikkinyt ja leikin edelleen kanssasi.
- win-win?
pelimies kohtaa voittajansa:)
- n->m
Tunteeni ovat aidot, kuten varmasti tiedät ! Olen aina kertonut ajatuksistani rehellisesti, ja teen niin myöskin jatkossa. Et menetä minua niin kauan kuin tunnen että sinä olet aidosti kiinnostunut minusta. Olet ajatuksissani kaiken aikaa, pelko sinun menettämisestäsi vaivaa kuitenkin usein..
en tiennyt että olet peluri :( toivottavasti et ole ihastukseni - kesä...09
Mutta en myöskään ota enään yhteyttä...
En ole ennen tuntenut mitään vastaavaa mitä kanssasi tutustuminen on saanut aikaan. Olet ihana ja olen rakastunut, en vain ymmärrä miksi käytät rehellisyyttäni ja avoimuuttani hyväksesi se satuttaa ja syvältä.
Näin se vaan menee... Kaikki tai ei mitään... (tämä oli kiukkuisen naisen ajatuksen purkua.)- "....."
minunkin ajatuksin.
mutta olen mies.
en sorru enään pelinappulaksi, enkä hetkeksi rupea.
tunne on juuri kuin sinä kirjoiti, enkä minäkän ota enää yhteyttä.
hänellä oli mahdollisuus saada kaikki mitä toivoi ja minä olin valmis sen kaiken tekemään.
rakastan liian paljon, olenhan sinisilmäinen...
mutta en enää kuin silmistäni!
kaipaus ja ikävä pitää liikkeellä - sikseen
Ihailen avoimuttasi oikeasti enkä käyttäisi sitä väärin.
"Kaikki" tuntuu vaan aika kimurantilta juuri nyt ja ei niin vähääkään, että silleen.. - sulle
sikseen kirjoitti:
Ihailen avoimuttasi oikeasti enkä käyttäisi sitä väärin.
"Kaikki" tuntuu vaan aika kimurantilta juuri nyt ja ei niin vähääkään, että silleen..suhun tossa asiassa. Sä olet yksi niistä harvoista ihmisistä, joihin uskallan luottaa(tiesit sitä tai et). Pelkästään tuo on jo syy siihen minkä vuoksi tahdon sut pitää elämässäni.
Tulin sivusta vastaamaan tähän, kun jotenkin tuli semmonen tunne, että tässä olisi musta kyse. Jossei ole, niin ei sitten mitään. Sitten voin hautautua peiton alle ja nukahtaa :) Tai niinhän mä olen jokatapauksessa pian tekemässäkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1544836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192119Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi351996Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161869- 1141857
- 931678
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 671202
- 1191151
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271093