olen juuri Audi A4 Avantia ottamassa työsuhdeautoksi ja alunperin ajatus oli ottaa se sport alustalla. Nyt luin erään artikkelin (en muista missä?), ettöä tuo sporttialusta tekee autosta kovan ja levottoman ja että vakio alusta on riittävän jäykkä. Edelleen mieli tuota hieman matalampaa alustaa tekisi, joten olisiko jollain kokemuksia mahdollisesti jo 2010 A4:n alustasta?
Audi A4 sporttialusta kokemuksia?
7
2704
Vastaukset
- Sportti Audi
tykkään sport-alustasta enemmän kuin vakiosta. Toisten makuun se ehkä voi olla liian jäykkä, mutta itse olen eri mieltä. Kannattaa koeajaa joku A4 jossa on se alusta, niin sitten osaat kertoa omat mielipiteet siitä.
- vellu pirinen
Itse en ole sport-alustan kannattaja. Juuri tästä uusimmasta a4:stä ei ole kokemusta mutta 2007 a4 oli sport alustalla ja nyt viimeksi ole 2008 c-mersu amg sport paketilla. Meno on jotenkin ärsyttävän nypyttävää ja pompottavaa kovemmalla alustalla. Pikatiellä se ei varsinaisesti haittaa mutta jos paljon ajaa kaupungissa ja vähän kuoppaisemmilla teillä niin itsellä alkaa ottamaan alustan jysähtely hermoon. Nyt on molemmat autot vakio alustalla. Toisessa 20" kesäpyörät ja hyvin toimii vakioalustan kanssa. Kyseessä audi a6 sedan vm.2009
- jepjep*
Pöh! Älä kuuntele tuota kitisijää. Audi on nautinto ajaa alustasarjan kanssa. Luota mun sanaan, parempaa et löydä. Kuvittele täydellinen tarkka Audimainen ohjaus jäykkään alustaan joka ei kallistele ollenkaan. Et enää ikinä ota autoa ilman alustasarjaa. ;) Tutuilla on 2000-luvun A4 farkkua alustasarjalla, eikä mitään kritiikkiä että mukavuus olisi huono ei ole tullut. Ota ihmeessä alustasarjan kanssa! Myöhemmin sua harmittaa. Tule tänne sitten kertomaan kuinka paljon nautit ajamisesta taas kun on uusi Audi pihassa matalana. ;)
Terv.
Audi A3 ABT 2010 - 90wf64
jepjep* kirjoitti:
Pöh! Älä kuuntele tuota kitisijää. Audi on nautinto ajaa alustasarjan kanssa. Luota mun sanaan, parempaa et löydä. Kuvittele täydellinen tarkka Audimainen ohjaus jäykkään alustaan joka ei kallistele ollenkaan. Et enää ikinä ota autoa ilman alustasarjaa. ;) Tutuilla on 2000-luvun A4 farkkua alustasarjalla, eikä mitään kritiikkiä että mukavuus olisi huono ei ole tullut. Ota ihmeessä alustasarjan kanssa! Myöhemmin sua harmittaa. Tule tänne sitten kertomaan kuinka paljon nautit ajamisesta taas kun on uusi Audi pihassa matalana. ;)
Terv.
Audi A3 ABT 2010on mukavuus kaukana..........
- A4 '08
90wf64 kirjoitti:
on mukavuus kaukana..........
sport alusta on todella hyvä! erittäin täsmällinen, ei kallistele ja pintakovuus juuri sopiva.
- ////////////////////
jepjep* kirjoitti:
Terv.
Audi A3 ABT 2010Ainakaan jos et hae.
Kaikki BMW:t ovat parempia ajaa.
Alfa Romeo 159 on parempi ajaa.
Useimmat Fordit ovat parempia ajaa.
Mini on parempi ajaa.
Vai tarkoitettiinko tässä sitä kuuluisaa " menee kuin kiskoilla"-ajettavuutta?
- vakio A4
jos paljon kaupunkiajo, mukulakiviä, korokkeita tms en suosittele!
Samoin viime talvi oli aika haasteellinen matalle alustalle, kun A4 vakio on jo aika matala.
Omaan makuun sporttialusta liian kova, hyvä vain maantiellä ja kovissa nopeuksissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1454705- 1061678
- 901539
- 1061035
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26973- 50937
- 74864
- 47763
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?113753Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?43749