Hei,
olen vapaa 30-vuotias mies ja kiinnostunut löytämään sitoumuksetonta seksiseuraa netistä. Olen kokeillut ja selannut Cityn deitti.netiä ja tätä suomi24.fi:n treffipalstaa, mutta tuntuu kuin kummastakin olisi suurin väkimäärä lähtenyt johonkin muualle. Luulisin että seksiseuraa hakevia naisia olisi Uudellamaalla jossa asun enemmänkin. Missähän tämä porukka mahtaa aktiivisimmin ilmoitella?
Kiitos avusta!
Vinkit parhaista deittipalstoista satunnaisen seksin hakuun?
6
1632
Vastaukset
- 16+12
City deitti ja suomi24 taitaa olla parhaimmat ilmaiset deitit.
Maksullisista E-kontakti tuntuis olevan ainoa kunnollinen deittisivusto ja ei harrasta kusetusta kuten c-date, be2 ja match.com.
Paljon oon kuullut positiivista palautetta ja monet ovat löytäneet kumppanin sitä kautta.
Taitaa myös olla halvin maksullinen sivusto.- 16+12
Jäi kokonaan lukematta, että etsit pelkästään seksiseuraa. :D
Elikkä sitä varten ei oo ehkä paras toi E-kontakti tai mikään muu maksullinen deitti.
Mitään irtosuhteita en harrastaa niin en osaa neuvoa hyvää seksinhaku palstaa.
- parhaiten löytyy
Jos haluat pelkkää seksiseuraa niin kannattaa hakea tuttavuuksia miespuolisista henkilöistä.
- Turhautunut etsijä M
Seksiseuraa on kaikki nettitreffipalstat täynnänsä, nimenomaan Uudellamaalla. Sen kun vaan katselet vähän ympärilles. Vaikka etsiskelee tositarkoituksella naista, niin viimeistään toisella tapaamisella pitäisi jo naida aivot pellolle, muuten ei naisten kiinnostus kauaa kestä. Ja vastailen siis tositarkoituksella ilmoituksiin ja ilmoittelen itse tositarkoituksella. En edes vaivaudu kirjoittelemaan kevytkenkäisten ilmoittelijoiden kanssa.
Jos et mitenkään onnistu löytämään seksiseuraa netistä, niin kaiva kyrpä housuistas ja vedä käteen.- Turhautunut etsijä M
Viestisi oli varmaan tarkoitettu ketjun aloittaneelle Hankstenille. Olen kanssasi samaa mieltä. Onneton on se joka pillua netistä joutuu wonkumaan. Sitä lohkeaa sillä, että on kapakassa puolen yön aikoihin yksin liikenteessä, siisti paita päällä, sopivan hilpeällä tuulella mutta ei missään nimessä humalassa. Ja naps, taas on joku yhteistä aamupalaa syömässä seuraavalle päivälläe - jos tällaisen puutteessa on. Itseäni ei niin kiinnosta tällainen.
- tahkonpyörittäjä
Turhautunut etsijä M kirjoitti:
Viestisi oli varmaan tarkoitettu ketjun aloittaneelle Hankstenille. Olen kanssasi samaa mieltä. Onneton on se joka pillua netistä joutuu wonkumaan. Sitä lohkeaa sillä, että on kapakassa puolen yön aikoihin yksin liikenteessä, siisti paita päällä, sopivan hilpeällä tuulella mutta ei missään nimessä humalassa. Ja naps, taas on joku yhteistä aamupalaa syömässä seuraavalle päivälläe - jos tällaisen puutteessa on. Itseäni ei niin kiinnosta tällainen.
Noh noh pojat älkääs nyt.
Täällä on oluen maku jo tunnistettu ja räkänokka-aika ohitse että nyt haetaan seksiä eikä millään viinan voimalla vaan selvin päin koko yö nauttien.Täältä netistä ihan varmasti löytyy seksiseuraa kun vaan sivuja surffailee ja on kohteliaan sinnikäs.Kierrossa voi olla useampikin nainen ja monen kanssa onnistuukin vain seksuaalisten halujen tyydyttäminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1254434Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783210- 1001483
- 881348
- 95879
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18713Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673- 44657