Hyväksikäytetty

nainen satakunnasta

Tapasin nettitreffeillä 25 vuotiaan porilaismiehen.
Profiili vaikutti tosi hienolta ja mieskin fiksulta jopa täydelliseltä. Tapailimme muutamien kuukauden ajan.

Aloin ihmetellä sitä että mies teki paljon ulkomaan matkoja vapaa-ajalla. Yritin ehdottaa että tekisimme yhdessäkin matkan, mutta se käynyt. Vain hän ja hänen kaverit. Hän ei kuitenkaan suostunut edes kertomaan kenen kanssa oli reissussa käynyt, muutamia valokuvia sain nähdä jossa kavereita ei näkynyt. Minun kavereita hän ei suostunut tapaamaan.

Aina kun tapasimme hän näpytteli tekstiviestejä. Olin ihan hämmentynyt. Hän oli kutsunut minut luokseen, mutta keskittyi vain tekstailuun. Tekstaili ja soitteli jopa öisin jonkun toisen kanssa. Minun lähettämiin viesteihin hän vastaili esimerkiksi vastasi seuraavana päivänä tai monien tuntien kuluttua. Tapaamisetkin olivat kummallisia hän ei joskus ilmaantunut lainkaan paikalle tai sitten peruutti tapaamisia ihan viime hetkellä. Hän kuitenkin näytti asuvan yksin?

Sain palautetta siitä että olen huono sängyssä ja että olen varaton jne. Kerroin asiasta jopa entiselle poikaystävälle joka oli hämmentynyt syyttelyistä.

Nyt pari viikkoa kaiken jälkeen mies tuli kaupungilla vastaan naisen kanssa.
Myöhemmin olen käsittänyt että hän on ollut varattu koko jutun ajan ja ilmeisesti tehnyt niitä ulkomaan matkoja tyttöystävänsä kanssa.

Halusin kertoa tarinan koska tuntuu pahalta se että tapaa netissä mukavan oloisen, komean ja varakkaaksi itseään kutsuvan sinkkumiehen joka sanoo etsivänsä tosissaan elämänkumppania.
En tiedä mitä mies edes halusi minusta, kenties rahaa?

Vielä oudompaa oli hänen katoaminen. Yhtenä päivänä hän vain oli täysin kadonnut mitään ilmoittamatta, puhelin numero ei enää toiminut, netistä messengeristä, suomi24:lta hän oli kadonnut, facebooki kavereista minut oli poistettu. Toivottavasti sitä uskaltaa vielä luottaa toiseen ihmiseen tai ylipäätään etsiä netistä seuraa.

9

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhymty

maailma on tätä.
      Täälläkin kulkee kaikenlaista örveltäjää ja onnenonkijaakin.
      Itse seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa jonka myös tapasin netissä. Alkuun tuntui hyvältä ja tapailimme aina kun hänelle sopi, no näin jälkeenpäin mietinkin että miksi vain kun hänelle sopi...
      Viimeisen tapaamisen jälkeen hän sanoi että viestitellään, mutta sen jälkeen en ole hänestä kuullut mitään, katosi koko ihminen kuin pie.. saharaan.
      Laitoin tekstaria ja netissä viestiä no ne on lukenut mutta ei vastaa enää.

Voin vain tässä sanoa hänelle että suksi kuuseen ja pysy siellä, niin julmasti hän teki minulle.
      En tiedä osaanko enää luottaa kehenkään tämän jälkeen, mutta aika näyttää.

• kesääään

Mulla ollut ilmo 24 sellä noin 1,5 vuotta pitkän suhteen jälkeen, miehet täällä pelkkiä luusereita ja viikonloppuseuran haussa, tosi juntteja pari mitä oon nähnyt, poistin profiilin-ajanhukkaa :D

• ymmärrän

Älä tee mitään aloitetta kehenkään ja anna mihen tehdä työ. Jos miestä kiinnostaa oikeasti hän tekee kaiken ja sinä nautit huomiosta. Jos teet aloitteen saat olla satavarma että aina olet kuin heikoilla hangilla suhteessa. Et voi tietää kiinnostuiko mies sinusta oikeasti vai onko hän kanssasi siksi ettei ole muuta parempaa tarjoilla vai kenties siksi ettei kehtaa sanoa ettei kiinnosta.

eräs miekaverini sanoi minulle suuren elämän ohjeen joku vuosisitten :Mies vaikka ennemmin leikkaa sahalla jalkansa irti ennen kuin sanoo naiselle että ei kiinosta.

• alkuperäinen kirjoit
        ymmärrän kirjoitti:

Älä tee mitään aloitetta kehenkään ja anna mihen tehdä työ. Jos miestä kiinnostaa oikeasti hän tekee kaiken ja sinä nautit huomiosta. Jos teet aloitteen saat olla satavarma että aina olet kuin heikoilla hangilla suhteessa. Et voi tietää kiinnostuiko mies sinusta oikeasti vai onko hän kanssasi siksi ettei ole muuta parempaa tarjoilla vai kenties siksi ettei kehtaa sanoa ettei kiinnosta.

eräs miekaverini sanoi minulle suuren elämän ohjeen joku vuosisitten :Mies vaikka ennemmin leikkaa sahalla jalkansa irti ennen kuin sanoo naiselle että ei kiinosta.

Mutta mies teki aloitteen ja mies väitti olevansa kiinnostunut minunkin tapauksessa. Hän soitteli ja ehdotti tapaamisia ainakin alussa sitten vaan ku tuli tapaamisaika niin sitten tuli perumisia jne..

• Moderni
        ymmärrän kirjoitti:

Joku voi uskoakin näitä ohjeita. Toivottavasti ei tule pettymystä oman jahkailun jälkeen.

• outotapaus?

Itselle toi nettideittailu on täydellinen turnoff. Jos tutustun mieheen ja hän kertoo käyneensä nettideiteillä, niin kiinnostun loppuu samantien. Sori vaan.
      Itse kokeilin viikon, joten tiedän mitä se on. Muutaman kanssa kirjoittelin ja yhden tapasin.
      Tapaamani mies oli ok, mutta siitä ei tullut sen enempää.
      Netti koukuttaa ihmisiä, saattaa tuo todellisuus hämärtyä...

• gyhgyuh7uj9i

Mutta olet kuitenkin käynyt itsekin? Mistä näitä oikein sikiää..

• koska minulla ja

tällä netti tutulla ja mulla on yhteisiä kavereita, vaikka me emme aikaisemmin tunteneetkaan.
        En tiedä miten käy jos toinen levittää minusta mahdollisesti perättömiä juttuja.

Toivottavasti ystävät pysyvät ystävinä. Heille en ole edes kertonut profiilistani netissä koska se olisi minusta ollut noloa!

• outotapaus?
        gyhgyuh7uj9i kirjoitti:

Mutta olet kuitenkin käynyt itsekin? Mistä näitä oikein sikiää..

Niin, mielipiteet perustuu joko "mutu" tuntumaan tai sitten on kokeillut asiaa ja todennut
        ettei ole oma juttu. Oma kokemus sekä esim. kirjoitukset täälläkin vain vahvistaa käsitystä, ettei
        minun kannata sotkeutua tälläiseen :)

Siitä (kokemus) meitä sikiää, koska luulen etten kuitenkaan ole ainoa näin ajatteleva.
        Sinulle antoisia nettitreffejä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      128
      4462
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3220
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1520
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1365
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      889
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      742
    7. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      55
      719
    8. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    9. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      697
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      673
    Aihe