Oliko ohjelman nimi "Suomi rakentaa" vai mikä mutta siinä hartijapankilla rakentava haukkui talopaketit. Pienet ikkunat, pienet huoneet, lattia notkuu, se ei ole vika vaan ominaisuus. Pitääkö tässä pitkästä tavarasta tehdä jos/kun talopaketit ovat niin kelvottomia?
Talopaketit huonoja?!
6
554
Vastaukset
- Tero älvärist
Älvärissä vieraillut rouva selvästi naureskeli älväritalolle. Ja oli siinä muutakin dissausta, joskin suurin osa taisi jäädä sanomatta kameroiden vuoksi. Mutta totta on että lujuusluokittelematoin, leimaamaton 20 mm lastulevy notkuu c/c 600 palkkijaolla. Ihmettelen niitä puheita joissa älvärin lattialle sallittaisiin 200-300 kg/m2 kuormituksia. Veikkaan että jo yksi 300 kg pistekuorma palkkien keskelle sattuessaan puhkaisee hentoisen lastulevyn.
- Lautalattia
Jokainen puu on jossain vaiheessa ollut "metritavaraa".
Osta valmistalo (Teijo-Talot) jos haluat, että talo ei notku. Valmistalon kun pitää olla ihan perkeleen jäykkä ihan sen takia, että se kestää siirtelyä. Onpahan tehty hallissa valmiiksi asti niin ei tarvitse arvailla onko villoihin päässyt vettä.- Telkkari kertoi
Ei siinä sanottu minkä firman talopaketti oli, en minä mitään notkuvia lattioita halua!
- ph
Telkkari kertoi kirjoitti:
Ei siinä sanottu minkä firman talopaketti oli, en minä mitään notkuvia lattioita halua!
huonoimmat talot on itse kappaletavarasta tehtyjä,tahtoo osaaminen ja kädentaito olla mitä sattuu.Paitsi ammattirakentajat on jo vähän eri juttu.
- heh heh heh
On tainnu mennä aika vahvasti talopaketit ja valmistalot sekaisin rouvalla. Ko. rouva on puhunut näemmä pelkästään Ä-huusista.
Voin ihan huoletta sanoa että Suomesta löytyy varmaan 1000 eri talopakettia. Löytyy isoilla ikkunoilla, löytyy isoilla huoneilla, löytyy aivan mitä tahansa.
Talopaketin toimittaja ei tee siihen taloon perustuksia, ei se oo kato talopaketin toimittajan vika jos joku on tehnyt niin paskat perustukset että pohjan notkuu =) Mä vähän luulen että pitkärouvan talossa se pohja vasta notkuu, pitkätyypit tunnetusti tekee kaiken niin halvalla ja halvoilla materiaaleilla kun pystyy.- melko nätti
Onkohan ne jo eronneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1544826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192119Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi351996Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161859- 1101832
- 931668
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma451333- 661188
- 1141133
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271083