Onko tämä nyt oikein, kun rivitalomme asumisvelvollisuuksiin kuuluu että ei pidetä meteliä 22.00-7.00, mutta ainakin viitenä päivänä viikossa ja varsinkin viikonloppuisin, herään noin 4.00 siihen kun naapurin mummo kalauttaa kattilan levylle, joka on ihan siinä seinän takana. Sitten kuuluu satunnaista kolinaa 6.00 asti. Silloin tällöin kuuluu että naulataan jotain seinään. Ensin muutama naula, sitten taas viiden minuutin päästä lisää, sitten taas vähän ajan päästä uudestaan. Nämä kaikki siis ennen aamu seitsemää. Lisäksi puhekin kuuluu seinien läpi: Puhuin puhelimessa vanhasta telkkaristani, niin viiden minuutin päästä mummo läjäytti oman telkkunsa täysille..? Mistähän siinäkin oli kysymys. Kerran kun keitin munia, niin kuului seinän takaa "munia!".
Itse olen hiljaisesti tässä elellyt, kuulokkeita käytän yleensä aina jos katon leffoja tai musiikkia kuuntelen, koska minulla on niin hyvät kuulokkeet. Juhlia ei ole pidetty täällä kertaakaan. Niin rauhallisesti on tässä eletty ettei voi siitä johtua. Mutta kyllä mieli mustenee kun aamu yöllä herää niihin paukauksiin.
Naapurin öiset puuhat
4
986
Vastaukset
- yxäxä
niin kauan kuin pysyst rauhallisena. Jos kuuntelet sitä liian kauan, menetät hermosi ja sitten huomautus menee riitelyksi, mikä on pahempi vaihtoehto .Et sä kuitenkaan jaksa sitä lopunikääs kuunnella.
Varaudu siihen, että sieltäkin tulee joku huomautus, jolloin se menee neuvotteluksi. Kun et menetä malttiasi niin asia hoituu parhaiten ja teistä voi tulla vaikka hyviä naapureita. - ;)
Naapurin mummolla taitaa olla munasta puutetta, kun sun munan keittäminen noin kiinnostaa!
- kyllästynyt kaikkeen
jotain ääniä jotka kuuluu hänen asuntoonsa silloin kun hän koettaa nukkua? taikka sitten on vaan jotenkin häiriintynyt tai ei ymmärrä että tuollainen kolkkaaminen häiritsee muita.
Kostajia niitä täällä nykyään riittää ja sitten ne kostaa kaiken kaikille, asuvat yksin kerrostaloissa sen kostettavan kanssa nykyisin tai rivitaloissa. Ainakin luulevat niin tai sitten eivät vana välitä yhtään mistään muusta kuin kostamisestaan.- puutarhaletkun
välikatolle ja sitoo sen rautalangalla räystääseen ettei vedenpaine saa sitä putoamaan, sitten vaan hanat auki. Tulee aika märät oltavat... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492