on hienoo ahtaajien

tyly lyly

vaatimus on irtisanomisturva joka ei kovin suuri ole ,valtio sen vois maksella jos ahtaaminen olis maajussien hommaa niin makseltas tommoset rahat kolminkertasina mukisematta veroeuroista ,saahan maajussi eläkkeetkin valtion veroeuroista lopetus ja alotustuet ja muutkin rahat sukupolvenvaihdoksiin on korkee aika valtion puuttua asiaan ja alkaa toimiin niin kuin maajussien hyväksi toimittas tässä tilantees.

18

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahtaajat--

      ja muutkin jo nyt valtion maksaman ansiosidonnaisen jos sattuu kenkää tulemaan. Tai pääsee eläkeputkeen.

      • tyly lyly.

        kaikenlaisia etuuksia vaikkei veroo maksele ,ahtaajat on työllään ansainnut irtisanomis suojan ,onhan noita suojia jo muillakin kunta pomoilla ja ei kitisty ole maajussi pummi on huippu kaikis näis pummaamisis joten suu kiinn i ei kannata aukoo päätä kun ei muuta tuu kun sontaa.


      • on maksanut
        tyly lyly. kirjoitti:

        kaikenlaisia etuuksia vaikkei veroo maksele ,ahtaajat on työllään ansainnut irtisanomis suojan ,onhan noita suojia jo muillakin kunta pomoilla ja ei kitisty ole maajussi pummi on huippu kaikis näis pummaamisis joten suu kiinn i ei kannata aukoo päätä kun ei muuta tuu kun sontaa.

        yhteiskunnalle jo vuoden maataloustuen verran. Mitä kuluttaja on saanut vastikkeeksi??
        Maataloustukia vastaan kuluttaja saa maataloustuotteet puoleen hintaan, kotimaisen elintarviketeollisuuden, joka maksaa suuret verot, 300000 työpaikkaa, jotka maksavat veroa, sekä puhtaat kotimaiset elintarvikkeet. Mitä kuluttaja saa vastikkeeksi ahtaajien lakosta??


      • conttainerssi
        tyly lyly. kirjoitti:

        kaikenlaisia etuuksia vaikkei veroo maksele ,ahtaajat on työllään ansainnut irtisanomis suojan ,onhan noita suojia jo muillakin kunta pomoilla ja ei kitisty ole maajussi pummi on huippu kaikis näis pummaamisis joten suu kiinn i ei kannata aukoo päätä kun ei muuta tuu kun sontaa.

        tehtaita ajaa alas ,jos Uudenmaan, Etelä-Karjalan viljelijät sivutöinään nostas tavarat laivoihin....
        Eikä tarttis paperimiehille palkanmaksua keskeyttää


      • 2121,
        on maksanut kirjoitti:

        yhteiskunnalle jo vuoden maataloustuen verran. Mitä kuluttaja on saanut vastikkeeksi??
        Maataloustukia vastaan kuluttaja saa maataloustuotteet puoleen hintaan, kotimaisen elintarviketeollisuuden, joka maksaa suuret verot, 300000 työpaikkaa, jotka maksavat veroa, sekä puhtaat kotimaiset elintarvikkeet. Mitä kuluttaja saa vastikkeeksi ahtaajien lakosta??

        hakeen ,veronmaksajat maksaa kolmeen kertaan ruokansa ensinnä eun tukina sitten kansallisina tukina ja sitten kaupan kassalla tai neljään kertaa kaikki maajussein veronpoistot veronmaksajat maksele että semmosta se on todella kovaa rosvoomista .


      • maajussi luovuttaa
        2121, kirjoitti:

        hakeen ,veronmaksajat maksaa kolmeen kertaan ruokansa ensinnä eun tukina sitten kansallisina tukina ja sitten kaupan kassalla tai neljään kertaa kaikki maajussein veronpoistot veronmaksajat maksele että semmosta se on todella kovaa rosvoomista .

        maataloustuotteet noin puoleen hintaan. Jos osaa niistä tehdä ruokaa, saa sen silloin puoleen hintaan.
        Uusavuttomat vaan joutuu valitteleen ruuan kalleutta, kun joutuu maksaan kaikki valmistuksen palkkakustannukset, kun eivät ite osaa ja ne ovat isot. Puhumattakaan, että osisivai ite kasvattaa alkutuotteet. Sen pitää maajussin tehdä heidän puolestaan.
        Sitten vielä kehdataan valehdella. Hävetkää.


    • näin.

      Nimenomaan valtion hommia tuollaiset irtisanomisturvat ja vastaavat muut työttömyysturvat ovat. Nythän niitä yritetään laittaa työnantajien maksettavaksi.

      • pölö.

        veronmaksajat makselis kaikki tälläiset pois veronmaksajien piikistä siinä ei ole mitään sanomista todella surkeeta pummimista ...


      • sssrd
        pölö. kirjoitti:

        veronmaksajat makselis kaikki tälläiset pois veronmaksajien piikistä siinä ei ole mitään sanomista todella surkeeta pummimista ...

        on maataloustukea, ahtaajien palkatkin, vai minkäs takia tätä auhetta täällä käsitellään?


      • sitten selvii
        pölö. kirjoitti:

        veronmaksajat makselis kaikki tälläiset pois veronmaksajien piikistä siinä ei ole mitään sanomista todella surkeeta pummimista ...

        Pitäisikö työttömät sitten jättää oman onnensa nojaan? Ai niin, näinhän se uudenseelannin mallikin meni.


      • 21
        pölö. kirjoitti:

        veronmaksajat makselis kaikki tälläiset pois veronmaksajien piikistä siinä ei ole mitään sanomista todella surkeeta pummimista ...

        se on, ettei kuluttaja halua maksaa ruoastaan täyttä hintaa...


      • )/)/=/%
        sssrd kirjoitti:

        on maataloustukea, ahtaajien palkatkin, vai minkäs takia tätä auhetta täällä käsitellään?

        Ruokakin on ölvökille kallista kun pitää aamusella hakea välipalaksi kaksi mäyristä joilla pärjäis iltapäivään.
        Sitten manaa päivälliseksi varatun makkaralenkin hintaa,kun jää yömyssyksi varattu jellonapullo ostamatta kun pullonpalautuskone on rikki.


      • pålå
        21 kirjoitti:

        se on, ettei kuluttaja halua maksaa ruoastaan täyttä hintaa...

        ei olisi mitään epäselvää etteikö maksettas tuplaten jos maajussi vähänkin narisis vaikka kerran pierasis et semmonen pummi tää on meirän pummi.


      • conttainessi
        pålå kirjoitti:

        ei olisi mitään epäselvää etteikö maksettas tuplaten jos maajussi vähänkin narisis vaikka kerran pierasis et semmonen pummi tää on meirän pummi.

        sitä maksaa kunnon työntekijälle .kun kaikki hommat sujuisi sopimusten mukaan .
        Kun laiva kiinnittyy laituriin ..tavarat ulos ja uudet sisään ...olipa mikä vuorokauden aika tahansa ja sovittu urakka tehtäis kelloon katsomatta...niin maataloudessa tehty iät ajat.
        Tavaraa lähtis jouhevasti maailmalle...............................................>


      • kälä
        conttainessi kirjoitti:

        sitä maksaa kunnon työntekijälle .kun kaikki hommat sujuisi sopimusten mukaan .
        Kun laiva kiinnittyy laituriin ..tavarat ulos ja uudet sisään ...olipa mikä vuorokauden aika tahansa ja sovittu urakka tehtäis kelloon katsomatta...niin maataloudessa tehty iät ajat.
        Tavaraa lähtis jouhevasti maailmalle...............................................>

        tekee virolaiset muutaman euron palkalla tai veroeuroilla maksetut työntekijät ja lomittajat jotenka piräs suus vaan kiinni kun et mitään ymmärrä muistis pätkii pahasti kohdalla tuki.


      • mie olla huvi ahkera
        kälä kirjoitti:

        tekee virolaiset muutaman euron palkalla tai veroeuroilla maksetut työntekijät ja lomittajat jotenka piräs suus vaan kiinni kun et mitään ymmärrä muistis pätkii pahasti kohdalla tuki.

        tietysti ahtaajienkin osalla ......satamaoperaattori saattaa hoksata, et yli 50 000 vuosipalkan sijaan, joku tekee samat hommat 20 000 eurolla/ vuosi .......ja lakkoilematta


      • dhjhj
        mie olla huvi ahkera kirjoitti:

        tietysti ahtaajienkin osalla ......satamaoperaattori saattaa hoksata, et yli 50 000 vuosipalkan sijaan, joku tekee samat hommat 20 000 eurolla/ vuosi .......ja lakkoilematta

        joku voi tehdä puoleen hintaan näinkin voi käyrä ja on käymäs et silleen.


      • hulluu
        mie olla huvi ahkera kirjoitti:

        tietysti ahtaajienkin osalla ......satamaoperaattori saattaa hoksata, et yli 50 000 vuosipalkan sijaan, joku tekee samat hommat 20 000 eurolla/ vuosi .......ja lakkoilematta

        50000 € vuosipalkan ei niin hulluu olekaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe