Millaista on Hurghadassa liikkua yksin nuorena naisena? :) Mieli tekisi lähtee reissuun..ja Hurghada olisi auringonoton ja sukeltamisen puolesta täydellinen.. Ne miehet vaan stressaa..Eli saako olla rauhassa!
Egyptiin yksin!
3
401
Vastaukset
- kisssmet
Itse olin Egyptissa yksin reissussa ja suosiolla valitsin matkakohteeksi El Gounaan. Sai rauhassa kulkea koko paikassa ja teinkin pitkiä kävelyretkiä aamuisin laguuneja ympäri.
Myös hotellilla sain olla rauhassa (Rihana Inn).
Hurghadassa kävin kahden suomalaisnaisen kanssa, joihin tutustuin hotellilla. Ihan karsea paikka mitään rauhaa ei missään saanut. Ihana oli palata rauhalliseen El Gounaan. - pysy kotona
"Ne miehet vaan stressaa..Eli saako olla rauhassa!" Vastasit jo itse omaan kysymykseesi....huomasitko?
- EGY
Tottakai egyptiläinen mies haluaa eurooppalaisen naisen huomiota.Joku voi ottaa sen pahalla mutta oikealla asenteella pärjäät kyllä.Eli ellet ole kiinnostunut niin sanot sen tai vain kävelet ohi.DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1474722- 1061688
- 901549
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma371222- 1081050
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26993- 51957
- 74874
- 47773
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?43769