Viimeinen kerta seksiä

Entten tentten

HS kuulutti kirjoituksia siitä, minkälainen oli viimeinen kerta, kun sait seksiä. Tuntuiko se jotenkin erityiseltä vai ei miltään? Tiesitkö, että viimeinen kerta oli viimeinen? Miksi se oli viimeinen kerta: oliko sairautta, poistuiko toinen osapuoli tästä maailmasta, ryhdyitkö selibaattiin?

Vielä ehtii tarinat kertoa, sillä huomenna 14.3 päättyy vastausaika. HS kerää aiheesta kirjoituksia lehtijuttua varten. Koska täällä ei saa mainostaa, en laita osoitetta, mutta HS:n sivuilta varmaankin löytyy. Jäin miettimään, kiinnostaako tuo todella ja onko meidän ihan pakko tietää toisistamme intiimeimmätkin jutut? Elän vielä uskossa, että viimeistä kertaa ei ole tullut. En kyllä kertoisi, jos asia olisi ajankohtainen.

42

1326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinvainäinkö

elävä voi sanoa, milloin oli viimeinen kerta, viimeisin kylläkin. Vai saivartelenko?

• jess,,,

heh, en usko et kukaan raiskaa enää tän ikäisiä. No, mä ainakin tiedän, koska päätin ihan ite, et se on loppu ny.

• dhjklmn
        jess,,, kirjoitti:

heh, en usko et kukaan raiskaa enää tän ikäisiä. No, mä ainakin tiedän, koska päätin ihan ite, et se on loppu ny.

Aion jatkaa hamaan hautaan tai ainakin haudan reunalle saakka.
        Sekä oman kullan että silloon tällöön salarakkaankin kanssa. Tiedä vaikka uusiakin löytyisi?
        Harasoo. M.O.T.

• pii-pii
        jess,,, kirjoitti:

Ei siitä ole montaakaan vuotta, kun joku 15-kesäinen ns. urho tunkeutui seitenkymppisen naisen asuntoon ja raiskasi sen. Juttu uutisoitiin laajasti valtakunnan medioissa. Etteikö enää tapahdu?
        No, se kaveri pistettiin tietysti johonkin hoitoon. Mutta voitan uusia olla kasvanu? Varo aukomasta ovia, ettei sinuakin "lykästä" noin hirtehisesti sanoen.

• matkailija ,,
        jess,,, kirjoitti:

Tän ikäsenä ei enään seksi kiinosta, loppu jo kaksikymmentä vuotta sitten, eikä mieli tee!
        EI jaksa ei kiinosta , pysyy terveempänä, lapsia ja lapsen lapsia on aivan riittävästi , heitä rakastan. En rakasta KOIRIA , ei siis ole koiraa perheessä , heh.

• Aarre Y

Vaikka seksi on tuottanut monta ilonhetkeä, on se myös usein pakottanut alentumaan vonkaamiseen. En ymmärrä kuinka olen joskus munannut itseni vonkaamisella ja kokenut katkeran pettymyksen kun olen joutunut pettymään toiveissani.

Seksi on hieno asia, mutta vielä hienompaa on, ettei tarvitse enää lähteä baanalle ja kantaa loputonta huolta lajin säilymisestä. Kokemuksesta tiedän, että on samantekevää sainko tänään tai en. Huomenna teki joka tapauksessa taas mieli.

• ärripurri äksyn alka

Aina sitä saa jos haluaa hamaan loppuun saakka. Vaihdokin löytää helposti kantapubista, saa vaihtelua ei joka ukko äherrä samalla tavalla. Kuolaava rakastaja on epämiellyttävä, kostuu molemmista suunnista.

• Juuso vaan
        ärripurri äksyn alka kirjoitti:

Aina sitä saa jos haluaa hamaan loppuun saakka. Vaihdokin löytää helposti kantapubista, saa vaihtelua ei joka ukko äherrä samalla tavalla. Kuolaava rakastaja on epämiellyttävä, kostuu molemmista suunnista.

Kaljakuppilasta saa vanhan muijan,varsinkin jos itse on 35-40 kaveri. Ne lähtee mukaan ku kehuu niitä nuoren näköisiksi.

• laskee?

Jos laskee siitä, kun vaimokin itse halusi? Sen jälkeen ollut antmista pitkinhampain..

• 7+4

mitäpä se kellekkään luulisi kuulua,
      elääkö saaneena vai puutteessa.
      miltä se tuntuu tai on tuntunut eiköhän tuo ole,jokaisen henkilökohtainen asia.
      ei sitä tarvitse lehtien sivulla kuuluttaa.
      mut ehkä ,joka haluaa julkisuuteen siinähän on hyvä keino päästä kertomalla sänky
      puuhiaan.eikun pitämään kirjan
      pitoa ja pääset lööppeihin kertomalla.

• latest?

Selibaattia on kestänyt eilisestä lähtien.

Tämä päivä on tuon lumoojattaren mielenliikkeistä kiinni.

• eljas,,

Tämähän sopii tälle ikäpalstalle kuin nappi otsaan. Kun kirjoituksia lukee.
      Ne joilla pelaa eis itä täälä repostele, jos uskaltaa mainitakin saa sellaisen paskaryöpyn päällensä, et eipä kerro toistamiseen.
      Tämä palsta on katkerien jätettyjen , kouluja käymättömien ikäsivu, kateellisuus oikein loistaa sivuilta.

• Eelis,,

Mulla jöpötti oikein hyvin Tallinnassa.

• minä vaan
        Eelis,, kirjoitti:

Mulla jöpötti oikein hyvin Tallinnassa.

No se ei todista mitään jos jöpöttää, jos kävi "tuuri"!!!??? Saitko tuliaiset lahjaksi, vai käytkö testissä myöhemmin?

• miksi teidän ikäisillä pitäisi olla viimeinen kerta seksiä. Ovathan paljon vanhemmatkin vielä harrastaneet seksiä. Itse olen kyllä paljon nuorempi, ja minä itse haluaisin harrastaa seksiä vielä vanhempanakin,niin miksi pitäisi olla selibaatiss avanhampanakin jos hormoonit kerran hyrrää.

• 25-vuotta aviossa

Mulle vaimo sanoi lähtöä (avioero) edeltävänä iltana. Haluaisinko "viimeisen kerran",en halunnut.

Hänellä oli uusi kumppani etsittynä valmiiksi. Eli hän lähti juopon perään.

• 60plus
        25-vuotta aviossa kirjoitti:

Mulle vaimo sanoi lähtöä (avioero) edeltävänä iltana. Haluaisinko "viimeisen kerran",en halunnut.

Hänellä oli uusi kumppani etsittynä valmiiksi. Eli hän lähti juopon perään.

että se oli viimeinen kerta exän kans. Ihmettelinkin,et miten voikaan tuntua niin hyvältä.Se loppui siihen kertaan,vaikka luulin uuden himon löytyneen.

Kun kyseessä olikin hällä toinen jo kiikarissa,liekö kuvitellut minut hetkeksi uuden tilalle,kun oli niin hellä ja hyvä.Niinkuin tapaamisemme alkuvuosina.Kaikki on harhaa vain,mikään ei ole pysyvää.

Nyt olen supertyytyväinen kun olemme eronneet.Toivon et saa nyt tarpeekseen...DDDDDDDDDD!

• Eri sängyt ja huonee
        60plus kirjoitti:

että se oli viimeinen kerta exän kans. Ihmettelinkin,et miten voikaan tuntua niin hyvältä.Se loppui siihen kertaan,vaikka luulin uuden himon löytyneen.

Kun kyseessä olikin hällä toinen jo kiikarissa,liekö kuvitellut minut hetkeksi uuden tilalle,kun oli niin hellä ja hyvä.Niinkuin tapaamisemme alkuvuosina.Kaikki on harhaa vain,mikään ei ole pysyvää.

Nyt olen supertyytyväinen kun olemme eronneet.Toivon et saa nyt tarpeekseen...DDDDDDDDDD!

Kunpa minäkin olisin älynnyt erota.
        Viimeisestä kerrasta on yli kymmenen vuotta, hyvä niin, ei meillä koskaan käynyt tarpeet yksiin.
        Kauhistuttaa ajatuskin että pitäisi alkaa hänen kanssaan silleen....

• latest?
        Eri sängyt ja huonee kirjoitti:

Kunpa minäkin olisin älynnyt erota.
        Viimeisestä kerrasta on yli kymmenen vuotta, hyvä niin, ei meillä koskaan käynyt tarpeet yksiin.
        Kauhistuttaa ajatuskin että pitäisi alkaa hänen kanssaan silleen....

Eri sängyt!

Minusta vaihto tuplatäkistä kahteen, erilliseen parivuoteen täkkiin olisi jo mielenosoitusta.
        Keskustelun aloitus erillisistä vuoteista olisi sama kuin mattojen halkileikkaus.

Hieman siihen suuntaan on käsitettävissä vaimon eilinen vihjaus vähäisemmänkin aktiivisuuden riittävyydestä.
        Täytynee miettiä lähestymistapojani jos muutaman peräkkäisen päivän kohteliaisuuden osoitukset aiheuttavat tuon suuntaisia mietteitä elinkumppanissa.

• <<<<
        latest? kirjoitti:

Eri sängyt!

Minusta vaihto tuplatäkistä kahteen, erilliseen parivuoteen täkkiin olisi jo mielenosoitusta.
        Keskustelun aloitus erillisistä vuoteista olisi sama kuin mattojen halkileikkaus.

Hieman siihen suuntaan on käsitettävissä vaimon eilinen vihjaus vähäisemmänkin aktiivisuuden riittävyydestä.
        Täytynee miettiä lähestymistapojani jos muutaman peräkkäisen päivän kohteliaisuuden osoitukset aiheuttavat tuon suuntaisia mietteitä elinkumppanissa.

Nukkua lähekkäin, ahdistun siitä.
        Minulle olisi kauhistuttava ajatus jos ukko kyhnäisi saman täkin alla.
        En ole koskaan ymmärtänyt edes samassa sängyssä nukkumista, eikä olla nukuttu edes samassa huoneessa aivan alkuaikoja lukuunottamatta.
        Pelottaako sinua nukkua yksin:)
        Kyllä seksiäkin voi harrastaa vaikka ei koko ajan kyhnää kyljessä.

• latest
        <<<< kirjoitti:

Nukkua lähekkäin, ahdistun siitä.
        Minulle olisi kauhistuttava ajatus jos ukko kyhnäisi saman täkin alla.
        En ole koskaan ymmärtänyt edes samassa sängyssä nukkumista, eikä olla nukuttu edes samassa huoneessa aivan alkuaikoja lukuunottamatta.
        Pelottaako sinua nukkua yksin:)
        Kyllä seksiäkin voi harrastaa vaikka ei koko ajan kyhnää kyljessä.

Ei pelota mutta kolkkoa se on.

Varsinkin aamut.

Jos vaimo nukkuisi eri huoneessa niin tilanne alkaisi muistuttamaan vieraissa tai maksullisissa käyntiä.
        Päivällä pikapano keittiössä.
        Erikseen aktista sopiminen.
        Tms.

• familon*
        latest kirjoitti:

Ei pelota mutta kolkkoa se on.

Varsinkin aamut.

Jos vaimo nukkuisi eri huoneessa niin tilanne alkaisi muistuttamaan vieraissa tai maksullisissa käyntiä.
        Päivällä pikapano keittiössä.
        Erikseen aktista sopiminen.
        Tms.

On kiva käydä toisen vieressä ennen omaan sänkyyn menoa ja aamulla pujahtaa niin halutessaan taas tai päinvastoin.
        Kumpikin saa nukkua rauhassa,ei tarvitse kuunnella kuorsausta,puhinaa ja suhinaa.Sitä voi piipahtaa niinkuin kylään nukkumisen jälkeen ;-))))))))

• <<<<

Vaan miehen kanssa heti kymmenen vuotta sitten oli viimeinen kerta.
      Hän vonkasi vaikka en halunnutkaan, olin täysin kylmennyt hänen suhteensa juomisen ja epäonnistuneen seksielämän takia.
      Hän sairastui ja lääkityksen myötä halut ja kyvyt loppuivat.
      Makaa nyt täysin autettavana, ei sitä muuten koskaan tiedä koska on viimeinen kerta, se kerta oli viimeinen miehelle.
      Minulla on ystävä, joskus olemme sängyssäkin yhdessä.

• latest?

Onkohan pelko loppukiristä menossa kun aihe näinkin vahvasti aktivoi?

Itsestään selvyys nuorena muuttuu suoritukseksi vanhempana?

Ainakin siltä tänään tuntui!

• mies sairastui, ei kelvannut edes käsi kaulalle kaikki läheisyys karkoitettiin, jäi todellinen ihon ikävä. Olen ollut nyt 5v. leskenä, uusi kumppani löytynyt ja seksi on ihana. Meidän pitää hyväksyä; nuorten rakkaus, keski-ikäisten rakkaus, vanhojen rakkaus ja vammaisten rakkaus, jotenkin näin joku runoilija on sanonut ja viisaastippa on sanonutkin.
        Sitten vielä, seksi on kahden ihmisen salainen, yhteinen asia, ei siitä tarvitse ulkopuolisille huudella.

• 60puspuspus

Iltapäiväkahveella olin naapurissa.
      Nautittiin kahveesta ja asennoista.
      Suihkussakin oltiin ennen ja jälkeen yhessä.
      Nyt on niin syntisen hyvä olo.

• havumetsiien mies

Kyllähän tuollainen asia kiinnostaa, kun voi toisten kertomuksia vertailla omaan tilanteeseensa tässä suhteessa.
      Seuraavaa kertaa on odoteltu jo viitisen vuotta, vai olisiko niitä jo seitsemän. Odottavan aika on ppiiiittkä.

• Elämän kevät

Itse lopetin ruinaamisen.Otin työpaikalta itselleni eronneen, huonosti kohdellun rakastajattaren.
        Ja sitten vuosien jälkeen tuli ero. Eri huoneissa nukuttiin 3-4 vuotta.

• aatu ao
        Elämän kevät kirjoitti:

Itse lopetin ruinaamisen.Otin työpaikalta itselleni eronneen, huonosti kohdellun rakastajattaren.
        Ja sitten vuosien jälkeen tuli ero. Eri huoneissa nukuttiin 3-4 vuotta.

Tuo ratkaisu sopii, kun ollaan vielä työssä. Kun olet eläkkeellä ja eläkemummojen ja -ukkojen kanssa liikut,, niin eipä ole enää mahdollisuuksia.

• 1943

tee jotain muuta odotellessasi.Kyllä tosi tylsää olisi elämä ollut seksiä odotellessa. Nytkin paistaa aurinko ja hanget kutsuvat. Oletko jo käyttänyt matot hangella ja tehnyt kevätsiivouksen kodissa? Ja naisia on pilvin pimein, jos lähtee rientoihin. Vinkki Sinulle:jos olet ahkera tanssija, naisia riittää.Eikä tarvitse odottaa ja vonkailla.

• Porapoika

Minä ainakin kerron aina naiselleni että tämä voi olla viimeinen kerta kun HÄN saa seksiä. Joka kerta se "viimeinen kerta" paranee paranemistaan. Nainen panee parastaan, auttaen hommissa kuin joskus nuorena. Ei puhettakaan mistään pakkopullasta.

• mojovainen

taivastelu mielestäni, kun itse saan valita kolmesta hyvästä seksimiehestä aina sen hetkisen
        mielteni mukaan ja sitten mietin, että jos toinen jättää toinen ottaa, miehet eivät paljoa
        valkkaile saamisen suhteen heille loppujen lopuksi kelpaa kuka vaan, kun tekee vain sen yhden
        heille tärkeän tehtävän, antaa purkauksen

• 40 kanssa ollut
        mojovainen kirjoitti:

taivastelu mielestäni, kun itse saan valita kolmesta hyvästä seksimiehestä aina sen hetkisen
        mielteni mukaan ja sitten mietin, että jos toinen jättää toinen ottaa, miehet eivät paljoa
        valkkaile saamisen suhteen heille loppujen lopuksi kelpaa kuka vaan, kun tekee vain sen yhden

Virsi on veisattava jos kirja on levällään.
        Ja jokainen ukko on uskoton.
        Jos tanssiravintolassa sanot: mitäs pena haluaa pa....a vai, no joo
        pena lähtee oli naimisissa tai ei. aivan varmasti 1000% joka ukko lähtee töihin.

• beessi
        mojovainen kirjoitti:

mistä puhut, kun sanot, että miehet eivät paljon valkkaile saamisen suhteen, vaan heille kelpaa kuka vaan.
        Mies, jolle kelpaa kuka vaan, ei kyllä ikinä kelpaisi minulle. Oli sitten vaikka kuinka "hyvä seksimies".

• latest?
        mojovainen kirjoitti:

Kyllä on kovia heppuja.

Minun täytyy tunnustaa että nuorena saattoi riittää kunhan kumppani oli "haaroista halki".

Vuosiin ei pelkästään tuo ominaisuus ole minulle riittänyt.

Vuorovaikutuksen merkitys on kasvanut. Nuoruus sinänsä kiinnostaa mutta ei ole kaiken pyhittävä tekijä.

Mutta ne kovat jätkät!
        Ikään, näköön ja persoonallisuuteen katsomatta, kunhan on haaroista halki!
        Sillä lailla! Onnittelen!

• Kiitos, ei kiitos
        40 kanssa ollut kirjoitti:

Virsi on veisattava jos kirja on levällään.
        Ja jokainen ukko on uskoton.
        Jos tanssiravintolassa sanot: mitäs pena haluaa pa....a vai, no joo
        pena lähtee oli naimisissa tai ei. aivan varmasti 1000% joka ukko lähtee töihin.

Itehän olet jakelukoneen osan ottanut, sääli...ihmekös olet noin katkera? Tuskin kukaan haluaisikaan sinua muuhun kun hetkelliseen tyhjennykseen.
        Kierrän kaukaa tuollaiset tautipesät!

• 1943
        beessi kirjoitti:

mistä puhut, kun sanot, että miehet eivät paljon valkkaile saamisen suhteen, vaan heille kelpaa kuka vaan.
        Mies, jolle kelpaa kuka vaan, ei kyllä ikinä kelpaisi minulle. Oli sitten vaikka kuinka "hyvä seksimies".

kyllä reviirin ensinnäkin pitää olla laajempi kuin hetekka. Ja tunteitakin pitää olla mukana. Jokainen saa olla, mitä haluaa. Itse olen ollut ja olen kranttu ja onnellinen tällaisena.

• 8+4
        mojovainen kirjoitti:

Joka naisella se on liki samanlainen. Vain kantotelineessä ja tarjoilutavassa on eroja! DDD

• tavallinen t
        8+4 kirjoitti:

Joka naisella se on liki samanlainen. Vain kantotelineessä ja tarjoilutavassa on eroja! DDD

Liki samanlaisiahan ovat rakenteeltaan suksetkin, mutta toiset luistavat paremmin kuin toiset.

• == !
        8+4 kirjoitti:

vaihtaminen ei seksin takia kannata, sama paska eri paketissa nääs....

• kalastaja-pekka
        == ! kirjoitti:

vaihtaminen ei seksin takia kannata, sama paska eri paketissa nääs....

1 tunnin sisällä kun saat kahta erillaista,niin huomaat eron.Vivahde-eron.

• yyyyöööökk
        kalastaja-pekka kirjoitti:

1 tunnin sisällä kun saat kahta erillaista,niin huomaat eron.Vivahde-eron.

toinen on siisti ja toinen haisee, on koettu heh...
        ja tauti leviää.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      91
      2660
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2607
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2569
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      79
      2468
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      42
      1976
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      68
      1954
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      140
      1843
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      29
      1402
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1361
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      19
      1248
    Aihe