Minulle on muodostunut tässä viimeisen kuukauden sisällä ongelma: olen jäänyt koukkuun laksatiiveihin. Vielä kuukausi sitten en ollut koskaan ennen käyttänyt laksoja (olen siis sairastanut anoreksiaa kolme vuotta ja mitään bulimiaan viittaavaa oksentelua ei ole). Nyt syömisrytmini on aivan sekaisin: ahmin järjettömän määrän herkkuja ja ruokaa normaalisti kaksi tai kolme päivää putkeen ja samanaikaisesti syön suuret yliannostukset laksatiivejä, tarkemmin sanottuna Toilaxia. Ahmimispäivien jälkeen en syö mitään pariin kolmeen päivään kunnes taas kierre alkaa alusta. Haluan todella päästä irti tästä oravanpyörästä ja siksi toivoisinkin, että te, jotka olette päässeet irti laksojen käytöstä, kertoisitte miten ihmeessä onnistuitte siinä. Toivoisin myös, että jos jollakin muulla on sama ongelma kuin minulla, osallistuisi keskusteluun ja voitaisiin yhdessä miettiä kuinka päästä eroon tästä helvetistä.
Laksatiivit
TooTiredToLive
1
229
Vastaukset
- 85 KG
Vaihtoehto mikäli et saa päätöstä itsessäsi aikaan normalisoida syömistäsi osastolle ?
Siskoni sai minut lääkäriin sitä kautta "ravintoneuvontaan"painoni on noussut 20 kg pahimmista ajoista nyt olen hyvässä kunnossa ei osta laksoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462