Luulen, että Cat_on_fire luulee sua muksi. :D Ei se mitään, mutta Jazulikin luuli marraskuussa...
Hyvää yötä Gentsu!
21
413
Vastaukset
joka tapauksessa hyvää yötä dazu. :) JA JOOJOO ZISEL MYÖS.
dazu kirjoitti:
Niin, mehän olemme ziselin kanssa sama henkilö! :D
ps. olet muuten kuuman näköinen!tietää jokainen että oot zisel. ;) hyvää yötä silti, ihanuus...
- almasty
LaRito kirjoitti:
tietää jokainen että oot zisel. ;) hyvää yötä silti, ihanuus...
muuten muistuttavat kirjalliselta ilmaisultaan paljon toisiaan,johtunee siitä kun ovat keskustelleet paljon kahden kesken messengerin välityksellä.Mutta kaksi eri henkilöä on kyseessä siitä minulla on varma näyttö.
- monte34
ja genio on genio, kukaan ei sekoita teitä.
toinen...
No, mä imitoin sun cof-imitaatiota, johan toi ilmeisesti vastas. Sit tajusin, että se luulee sitä alkuperäistäkin mun tekemäksi. Tuli vaa mieleen, että liekö luulemassa kaikkia puskia kohta minuksi... Täytyi ottaa ohjakset käsiin, etten joudu kohta sille selitteleen jossain privassa, etten ole puskaillut sille. :)
dazu kirjoitti:
No, mä imitoin sun cof-imitaatiota, johan toi ilmeisesti vastas. Sit tajusin, että se luulee sitä alkuperäistäkin mun tekemäksi. Tuli vaa mieleen, että liekö luulemassa kaikkia puskia kohta minuksi... Täytyi ottaa ohjakset käsiin, etten joudu kohta sille selitteleen jossain privassa, etten ole puskaillut sille. :)
Palstatauon paikka?
- cat_on_fire
dazu kirjoitti:
"Mistäs vitusta tiedät, olenko puhunut susta jonkun toisen kanssa? Ja mitäköhän olen mahdollisesti susta valehdellut?"
Näin on mulle kerrottu, sekä en ole ainoa joka veikkaa että sä et ole oikeasti "sinä";)
"No, mä imitoin sun cof-imitaatiota, johan toi ilmeisesti vastas. Sit tajusin, että se luulee sitä alkuperäistäkin mun tekemäksi. Tuli vaa mieleen, että liekö luulemassa kaikkia puskia kohta minuksi... Täytyi ottaa ohjakset käsiin, etten joudu kohta sille selitteleen jossain privassa, etten ole puskaillut sille. :)"
Musta ois kyllä hauskaa edes ymmärtää mistä tässä on kyse, koska toi on jo jotain niin sekavaa että ei tosta ota tolkkua:D Mä nyt väännän viimesen kerran rautalangasta, että en ole luullut ketään täällä sinuksi, eikä mulla ole syytä epäillä että jokainen palstalainen täällä on sun tehtailema feikki. Myöskään, sun ei tarvitse selitellä mulle mitään, etkä taitais enää voidakaan. Ja kyllä mua saa imitoida jos siitä joku jaksaa huumoria repiä, jos se mua haittais niin osaisin varmaan rekkaantua tänne. Sä kyllä kuvittelet nyt valitettavasti itsestäsi liikoja kun luulet että ajattelen jokaista tänne kirjoittavaa sinuksi:) Ja ois silleen ihan hauskaa että jättäisit mut vaikka rauhaan, kun sulla ei oo muuta mielitekoa kun keksiä asioita.
Ja tuosta aitoudesta, niin joo, ihmiset joskus tekee virheitä ja valehtelee myös tiettyjen asioiden "seurauksena" (asioista voi myös päästä yli:), mutta mä olen kyllä aito, toista mitä sä olet ja varsinkin täällä palstalla. Että aitoudesta taitaa sun olla turha sanoa mitään;) Mutta, hyvää jatkoa sulle ja kun ei kerta kiinnosta millään tapaa, niin osoita se ja jätä mut pois sun jutuista. Ja ei, en ole roolihahmo vaan ihan se P kirjaimella alkavan nimen omaava 23-vuotias nainen sieltä helvetin kuusesta:D Jotenkas, nyt ois varmaan loppuunkäsitelty tää asia.
- cat_on_fire
??? Ensiksi, kuka on Gentsu? GenioMente tai joku? Ja miksi mä ketään palstatyyppiä luulisin sinuksi? Sori mut mä en ihan tajua mitä sä tuolla viestillä edes tarkoitat? Kyllä sulla itseriittoisuutta ainakin riittää, että kuvittelet mun luulevan palstalaisia sinuksi? En toki tiedä monta nikkiä sulla on, mut ei kiinnostakaan. Ei pahalla, mut sulla tosiaan taitaa Dazu olla tosiaankin jokin persoonallisuushäiriö. Mä en oleta tän palstan henkilöistä mitään. Kukkomiehen uskon olevan mitä on, muut voi olla ties mitä feikkejä, kuten sinäkin.
Jos sulla on asiaa, niin sanoisit ihan suoraan mulle, etkä katkerana keksisi juttuja joissa ei ole mitään perää, kuten olet tehnyt ainakin aiemmin.palstalla hyvin innovatiivinen. Se on kehittänyt jopa uuden tieteenkin, mitä kutsutaan dazulogiaksi. Ehdotetaan sille kaikki yhes koos nobelin palkintoa.
- cat_on_fire
Genio.Mente kirjoitti:
palstalla hyvin innovatiivinen. Se on kehittänyt jopa uuden tieteenkin, mitä kutsutaan dazulogiaksi. Ehdotetaan sille kaikki yhes koos nobelin palkintoa.
:D Joo vois olla, kyllä tuon jo vaivoistaan ansaitseekin:) Sen verran sekavaa juttua vaan tulee aina ja uudestaan, ei voi käsittää kuin Dazu itse:) Rasittavaa vaan pidemmän päälle toi sen säätäminen kaikessa ja juttujen keksiminen ja niiden totena levittäminen muille muualla kuin palstalla, ja alan tosiaan uskoa että henkilöllä on aika monta nikkiä tai sitten jonkin sortin muita ongelmia. :)
cat_on_fire kirjoitti:
:D Joo vois olla, kyllä tuon jo vaivoistaan ansaitseekin:) Sen verran sekavaa juttua vaan tulee aina ja uudestaan, ei voi käsittää kuin Dazu itse:) Rasittavaa vaan pidemmän päälle toi sen säätäminen kaikessa ja juttujen keksiminen ja niiden totena levittäminen muille muualla kuin palstalla, ja alan tosiaan uskoa että henkilöllä on aika monta nikkiä tai sitten jonkin sortin muita ongelmia. :)
Gentsun roolihahmo. Hauska se ainakin on...
cat_on_fire kirjoitti:
"niiden totena levittäminen muille muualla kuin palstalla, ja alan tosiaan uskoa että henkilöllä on aika monta nikkiä tai sitten jonkin sortin muita ongelmia. :)"
Mistäs vitusta tiedät, olenko puhunut susta jonkun toisen kanssa? Ja mitäköhän olen mahdollisesti susta valehdellut? Hölmöö vihjailla tollasia asioita, kun en ole viime kesän jälkeen puhunut susta kenenkään kanssa, enkä liioin puhunut sulle.
Jos sua alkaa rasittaa sekin, että olen olemassa, niin voit alkaa hakeen sitä ongelmaa kyllä itsestäsi.
Niin ja ainoa, joka ei ole aito henkilö, olet sinä. Voin sanoa varmuudella, että ainakin kaikki palstalla kirjoitttavat kanssasi yhteyksissä olleet ovat aitoja.
- voivoi jazulia
luuli...
- BlueNightSatin
mä luulin marraskuussa? Sua Genioksi vai? Heh :) Miten sä tämmöset jutut paat mieleen, kun mä en muista tai ees tiedä luulleeni? Tai kuulleeni...what ever.
muisti sitten... mutta toikin on taas vanha juttu, enkä ala siitä nyt väitteleen.
Cof on näköjään sekoillut tässäkin ketjussa, niin näet, mikä alkoi ottaan hermoon, kun aloituksen olin tehnyt.
- kgklloppl
Mitäs siitä, vaik luuliskin? Ihan yhtä ääliöitä olette gentsu ja sinä.
- frost-free
että jazuli kuoli marraskuussa... :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534791On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole152059Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä141813- 1061728
- 921632
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma401276- 631096
- 1081070
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261033- 74884