Juontaja tädit osa on aivan typeryksiä .johanna tukiasinen ja AMB tasoa?? hoh hoijaa.
MTV-3 CHAT
7
667
Vastaukset
- PerusMatti!
...on se tuunattu kumitissi-Katri
Todellinen nobody vaikka lieneekin omasta mielestään niin valloittava ja sexy
Ehkäpä ikääntyminen hänenkin arvomaailmansa laittaa kohdilleen ja ulkoiset asiat jäävät 2. kategoriaan- Junger junghaa!!
Ja neiti nikon peruskotiasvatus jäänny aika alhaiselle tasolle. kauheen näköisiä ja oloisia naikkosia. ohjelman vois lopettaa. tyhmyyden huippu.
- mikä liitto?
Olis kiva saaha tietää mikä on tommosen duunin oikee palkkaus? Puhdas PROVIISIO soitto/txt tulosta selittä motivaation, mut kiiteellä liksalla tarvii ottaa ehkä jotain vauhdittajaa.
- valistunut arvaus
Taidat olla kirjailija ammatiltasi?
- Chattis Mub
Ei se voi olla kovin huono kun yksi ukko ja pari naista on tehnyt sitä vuosikaudet.
- Speden>Speltit!
Chattis Mub kirjoitti:
Ei se voi olla kovin huono kun yksi ukko ja pari naista on tehnyt sitä vuosikaudet.
Noiden typerien CHAT höpöttäjien palkka on yhtä pieni ku Siwan kassan. tosin kassa tekkee 400% tärkeämpää työtä.
- nähtiin taas kerran
Tää Katri rouva on tsiaan sitä luokkaa, että normaali työnanataja antiais jo kenkää...tissivako paljaana ja koko ajan hokee, miten menee kotiin panevansa miestään ja minä olen naimisissa!!..on ihan ala-arvoinen juontaja!!!
Ala-arvoinen tapaus todellakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701