Rakastelin naapurin kanssa

Sokea Akseli

myöhemmin sain kuulla että hän on mies

10

3284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei siinä mitään

taitaa puuttua sulta.

• kun et tunne

ketä olet rakastellut? jospa se olikin naapurin koira!!!

• hihih.

ei voi kun nauraa näille. hauskoja trolleja ootte :)

• luulin

Niin tai lammas.
        Ei tarvi muuta, kun laittaa sorkat saapasvarsiensa sisään, niin se tekee työt.

• 45spesiaali
        luulin kirjoitti:

Niin tai lammas.
        Ei tarvi muuta, kun laittaa sorkat saapasvarsiensa sisään, niin se tekee työt.

Noniin tulihan se asiantuntija esiin.Ei tartte tyrkyttää omia haluja muille.

• en osaa
        45spesiaali kirjoitti:

Noniin tulihan se asiantuntija esiin.Ei tartte tyrkyttää omia haluja muille.

Mitä mun pitäs tehä, mä heräsin eilen kahvipannun vierestä ja sit lukitsin sen vessaan ja menin syömään muroja, mut sitten kun mä avasin voirasian nii se kahvipannu söi koiria sen sisällä!!!sit Sit mä lukitsin sen kahvinkeittimen asekaappiin ja lähdin ajamaan strutsilla pohjoiseen, espooseen tultuani sytytin strutsin vedellä tuleen ja paiskasin rasvaa säästöpossuun ja pistin takataskuun. sit mä savustin yhen poron kiinni siellä ja tukehdutin mun kahvinkeittimen sillä porolla!!! senjälkeen mä lähin iloisesti takasin kotiani, mut sit ko olin kotiovella nii se strutsi tuli postiluukusta ja lauloi suvivirttä!!1 Sit mä säikähin ja kaivoin sen säästöpossun esiin mut sit se poro tuli sieltä sen kahvipannun kanssa ulos!!1 Sit ne alko pelaamaan jalkapalloa siel voirasiassa ja mua vitutti iha kauheesti kun en ite osannu!

• WaakkuWanha
        en osaa kirjoitti:

Mitä mun pitäs tehä, mä heräsin eilen kahvipannun vierestä ja sit lukitsin sen vessaan ja menin syömään muroja, mut sitten kun mä avasin voirasian nii se kahvipannu söi koiria sen sisällä!!!sit Sit mä lukitsin sen kahvinkeittimen asekaappiin ja lähdin ajamaan strutsilla pohjoiseen, espooseen tultuani sytytin strutsin vedellä tuleen ja paiskasin rasvaa säästöpossuun ja pistin takataskuun. sit mä savustin yhen poron kiinni siellä ja tukehdutin mun kahvinkeittimen sillä porolla!!! senjälkeen mä lähin iloisesti takasin kotiani, mut sit ko olin kotiovella nii se strutsi tuli postiluukusta ja lauloi suvivirttä!!1 Sit mä säikähin ja kaivoin sen säästöpossun esiin mut sit se poro tuli sieltä sen kahvipannun kanssa ulos!!1 Sit ne alko pelaamaan jalkapalloa siel voirasiassa ja mua vitutti iha kauheesti kun en ite osannu!

Minusta Sinun olisi pitänyt viheltää peli poikki ja viedä kahvipannu alttarile, poro bestiksenä ja strutsi piiloutuneena anukseesi papin litanioiden ajan. Loppuelämä olisikin hauskaa, dokaisitte strutsin kanssa koko matkan lappiin, kaffipannu kuskina, poro kävisi miinoittanmassa matkalla seuaavan vanhoillispedofiiiliyhdistyksen vuoskikouspaikan armeijan avustuksellla saaden siitä mitalin turkkiinsa ja joulutähden sarviinsa ynnä kutsun 6.12.2010 pressanlinnaan ansioituneena kansalaisena jos ja kun kutsuvierasipositio vanhoillisestadiolaisineen pamahtaa taiffaan tuuliin, rippeet ketuille.

Se jalkapallo voirasiasta tarttis ottaa pois, ennen kuin kuolee sdäninfraktiin liioissa rasvoissa.

Kaffipannun kanssa seurustellessasi 'sillai' huomioi, että käy kuumana, mutta ei liian kuumana,

Munat paloi, sanoi kiiltomato, joka hehkuvan röökinstumpin raiskasi.

• ..mieleen tulee..
        en osaa kirjoitti:

Lopetat sen Liisa Ihmemaassa katselun..se elokuva ei vaan sovi kaikille , vilkkaan mielikuvituksen omaaville,
        Alkaa sulla tulemaan nuo fantasiat aika pahasti arkielämää sotkemaan.

• Onnea_teille

Elä huoli moni on mennyt miehen kanssa sänkyyn ja herännyt sian vierestä.

• - Moka Hairahdus -

Naapurissa asuva nuori mies kutsui itsensä kylään luokseni yksi ilta. Parvekkeemme olivat vierekkäin. Mies toi viinipullon mukanaan. Mulla oli myös viiniä, jota olin jo siemaillut itsekseni. Olin 45-vuotias.

Joimme viiniä, juttelimme tunteja, päädyimme sänkyyn ja aika pikaiseen panoon. Mä en saanut mitään siitä seksistä. Mies oli kyllä kaunis - ja oli kiva jutella.

Aamulla mua kadutti. Olin vihainen itselleni ja miehelle.

Törmäsin mieheen rapussa muutamia päiviä myöhemmin. Hän yritti olla iloinen, mä olin tyly ja vihainen ja sanoin katuvani juttua ja jatkoin matkaani.

Miehellä oli pieni lapsi ja nuori siippa, jotka olivat ko. iltana jossain muualla. Tiesin, että he ovat olemassa.

Mulla oli jutusta paha olo ja huono fiilis monta viikkoa. Oikein mulle.

Miehen siipan kanssa osuin kerran samaan hissiin. Hän oli mielestäni tietämätön asiasta.

Parin kuukauden päästä tämä nuori pariskunta muutti pois. Olin helpottunut.

Enää en kaveraa yhdenkään naapurin kanssa. Opin läksyni.

Pettäminen ei sovi kaikille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2255
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1848
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      662
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe