Vanhaa Wincapitaa on tutkittu jo lähes 4½ vuotta!!!!!!!!!! Eikä ole vieläkään oikeudessa. Höh.
"The operations of the company appearing publically under the same name (WinCapita) have been under investigation since 25 August 2005."
http://www.finanssivalvonta.fi/en/Publications/news_releases/Pages/8_2010.aspx
Todellinen jymy-yllätys"
48
1731
Vastaukset
- No niinpä
Miksi asiaa ei kerrota suomalaisille? Asia kerrotaan vain englanniksi.
- Hirvi vai Hiiri
Koska Hirvelle on käynyt vahinko käännöksen kanssa. Hän paljasti myös pyramidin etukäteen.
- Cluso627.
Hirvi vai Hiiri kirjoitti:
Koska Hirvelle on käynyt vahinko käännöksen kanssa. Hän paljasti myös pyramidin etukäteen.
tossa ole käynyt mitään vahonkoa sitähän on tutkailtu jo 2005 vuodesta asti aivan kuten nytkin KRP pitää hyvin tarkoin silmällä tätä uutta capitaa ja varmasti puuttuu asiaan jos on aihetta..Minä nuo tiedot Hirvelle annoin ja saimpa finanssivalvonnasta kiitos kirjeenki.
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
tossa ole käynyt mitään vahonkoa sitähän on tutkailtu jo 2005 vuodesta asti aivan kuten nytkin KRP pitää hyvin tarkoin silmällä tätä uutta capitaa ja varmasti puuttuu asiaan jos on aihetta..Minä nuo tiedot Hirvelle annoin ja saimpa finanssivalvonnasta kiitos kirjeenki.
http://www.finanssivalvonta.fi/se/Publicerat/webbnyheter/Pages/8_2010.aspx
- 6+10
Cluso627. kirjoitti:
Vai että englanniksi on tutkittu vuodesta 2005 ja suomeksi ja ruotsiksi vuodesta 2008.
Semmoset tiedotko käskytit Hirvakselle? Kai muistit lähettää Tienauksen kavereiden kanssa käymäsi kirjeenvaihdon? Onko Hirvas sinulla nykyisin töissä? Oletko sinä nykyisin Fivalla vai KRP;llä töissä? - Cluso627.
6+10 kirjoitti:
Vai että englanniksi on tutkittu vuodesta 2005 ja suomeksi ja ruotsiksi vuodesta 2008.
Semmoset tiedotko käskytit Hirvakselle? Kai muistit lähettää Tienauksen kavereiden kanssa käymäsi kirjeenvaihdon? Onko Hirvas sinulla nykyisin töissä? Oletko sinä nykyisin Fivalla vai KRP;llä töissä?ole kummassakaan töissä kysyin vaan KRP;ltä tota ja sanoin,että mäpä otan finanssivalvontaan yhteyttä
ja kuulinki aijemmin tuosta,että heidän sivuilleen tulee joku tuon tyyppinen.Enhän minä ole töissä kun olen eläkkeellä.Annoin vaan noin puolituntisen juttumme aikana Hirvelle tietoa ja selkiytin tilannetta
ja mailasin muutamia linkkejä yms.Ja tulloo sieltä toisestakin virastosta vielä juttua:) - Milloin se alkoi?
Cluso627. kirjoitti:
ole kummassakaan töissä kysyin vaan KRP;ltä tota ja sanoin,että mäpä otan finanssivalvontaan yhteyttä
ja kuulinki aijemmin tuosta,että heidän sivuilleen tulee joku tuon tyyppinen.Enhän minä ole töissä kun olen eläkkeellä.Annoin vaan noin puolituntisen juttumme aikana Hirvelle tietoa ja selkiytin tilannetta
ja mailasin muutamia linkkejä yms.Ja tulloo sieltä toisestakin virastosta vielä juttua:)Millonka se tutkinta alkoi? Suomeksi 2008 vai englanniksi 2005? Kummanko käskit kirjoittaa?
- Cluso627.
Milloin se alkoi? kirjoitti:
Millonka se tutkinta alkoi? Suomeksi 2008 vai englanniksi 2005? Kummanko käskit kirjoittaa?
mie oo käskenyt kirjoittaa mitään annoin vaan tietoja ja ilmoitin KRP;lle,että olen sinne nyt ilmoittanut.Herra.Hirvi on tehnyt noi kaiketi ite ei mulla ole valtuuksia sanella mitä kirjoitellaan.
Mä vaan tiedotin häntä asiasta - No jo nyt on
Cluso627. kirjoitti:
mie oo käskenyt kirjoittaa mitään annoin vaan tietoja ja ilmoitin KRP;lle,että olen sinne nyt ilmoittanut.Herra.Hirvi on tehnyt noi kaiketi ite ei mulla ole valtuuksia sanella mitä kirjoitellaan.
Mä vaan tiedotin häntä asiastaNo jo nyt on perkuli.
Alkoiko se tutkinta 2005 vai 2008? Kyllähän sinä sen tiedät, kun lähetit ne tiedotkin ja sanoit että mitään virhettä ei tiedotteessa ole. Miksi suomalaisille kerrotaan eri asiat kun ulkolaisille? - Cluso627.
Milloin se alkoi? kirjoitti:
Millonka se tutkinta alkoi? Suomeksi 2008 vai englanniksi 2005? Kummanko käskit kirjoittaa?
mie tiedän mielloin se tutkinta alkoi?en ole poliisi..Kysy sitä KRP;stä tai Hirveltä.Ja eikö se ole periaatteessa sama kun KRP saa valmiiksi ennen mun syntymäpäivää aineiston jonka ne antaa syyttäjälle eli vaan muutamista VIIKOISTA ON KYSE!
- Palgiaattoriko?
Cluso627. kirjoitti:
mie tiedän mielloin se tutkinta alkoi?en ole poliisi..Kysy sitä KRP;stä tai Hirveltä.Ja eikö se ole periaatteessa sama kun KRP saa valmiiksi ennen mun syntymäpäivää aineiston jonka ne antaa syyttäjälle eli vaan muutamista VIIKOISTA ON KYSE!
ei tossa ole käynyt mitään vahonkoa sitähän on tutkailtu jo 2005 vuodesta asti aivan kuten nytkin KRP pitää hyvin tarkoin silmällä tätä uutta capitaa ja varmasti puuttuu asiaan jos on aihetta..Minä nuo tiedot Hirvelle annoin ja saimpa finanssivalvonnasta kiitos kirjeenki.
MITÄ SÄ HORISET SITTEN ELLET TIEDÄ HEVONPERSETTÄ ASIASTA? - Cluso627.
Palgiaattoriko? kirjoitti:
ei tossa ole käynyt mitään vahonkoa sitähän on tutkailtu jo 2005 vuodesta asti aivan kuten nytkin KRP pitää hyvin tarkoin silmällä tätä uutta capitaa ja varmasti puuttuu asiaan jos on aihetta..Minä nuo tiedot Hirvelle annoin ja saimpa finanssivalvonnasta kiitos kirjeenki.
MITÄ SÄ HORISET SITTEN ELLET TIEDÄ HEVONPERSETTÄ ASIASTA?ne tiedot valkenee oikeudessa!
- Kuka huijaa ketä?
Cluso627. kirjoitti:
ne tiedot valkenee oikeudessa!
Paljastit itsesi.
Sä et tiedä tuosta asiasta yhtikäs mitään vaikka aluksi muuta väitit. Siinä ei ole mitään uutta tietenkään.
Se on kirjoitusvirhe tai sitten johtaja Hirvi huijaa suomenkansalaisia. - Cluso627.
Kuka huijaa ketä? kirjoitti:
Paljastit itsesi.
Sä et tiedä tuosta asiasta yhtikäs mitään vaikka aluksi muuta väitit. Siinä ei ole mitään uutta tietenkään.
Se on kirjoitusvirhe tai sitten johtaja Hirvi huijaa suomenkansalaisia.hyvä tavaton sentään onpa UUTINEN eikö sille kusetuspuljulle ole sama milloin sitä alettiin tutkia..Mahdollisesti Hirvelle on sattunut tuo 2005 vuosi vääränä? 2008 on minun tajun mukaan oikea.Onko tuolla niin väliä?
- Fifa 2010
Cluso627. kirjoitti:
hyvä tavaton sentään onpa UUTINEN eikö sille kusetuspuljulle ole sama milloin sitä alettiin tutkia..Mahdollisesti Hirvelle on sattunut tuo 2005 vuosi vääränä? 2008 on minun tajun mukaan oikea.Onko tuolla niin väliä?
Totta kai sillä on väliä. Viranomaisilla on oikeus valehdella ja tehdä virheitä. Hekin ovat vain pikku-Clusoja.
Luotatko sinä viranomaisen tiedotteisiin? Jos luotat, niin sanopa milloin se tutkinta on alkanut tiedotteista lukemalla. Älä arvaa, vaan kerro. - Vallanteri
Kuka huijaa ketä? kirjoitti:
Paljastit itsesi.
Se on kirjoitusvirhe tai sitten johtaja Hirvi huijaa suomenkansalaisia.eka kerran näin päin. Oikein on "Suomen kansalaisia"
:)))))))))) - Sano asiasi
Vallanteri kirjoitti:
eka kerran näin päin. Oikein on "Suomen kansalaisia"
:))))))))))Pettääkö Hirvi suomenkansalaisia vai onko siinä kirjotusvirhe? Miksi Englantilaiselle kerrotaan eri tavalla kuin Suomaliselle?
Cluso sanoo että virheitä ei ole? Onko sun mielesstä virheitä? - repoporo
Sano asiasi kirjoitti:
Pettääkö Hirvi suomenkansalaisia vai onko siinä kirjotusvirhe? Miksi Englantilaiselle kerrotaan eri tavalla kuin Suomaliselle?
Cluso sanoo että virheitä ei ole? Onko sun mielesstä virheitä?sama, onko siinä kirjoitusvirhe vai ei. Kun lukee ylläolevia kirjoituksia, niin montako sieltä löytyy, jossa ei ole kirjoitusvirhettä?
- FIFAUEFA
sieltä löytyy suomeksi.
- VAIN valuuttakauppaa
valuuttakauppaa.
http://www.finassivalvonta.fi - Hirvi Vaiei
"Fiva ei kuitenkaan takaa sivuston tietojen oikeellisuutta, täydellisyyttä, luotettavuutta ja ajantasaisuutta."
Tämä se jaksaa naurattaa.
"Fiva ei ole vastuussa homppeleiden sekakäyttäjien antamista tiedoista"
Ja tuo... - AdaFlink
... kirotusvihre, niin voisiko se liittyä jotenkin sellaiseen juttuun, kun joskus jotkut jäsenet puhuivat, että poliisi olisi tuntenut jonkinlaista mielenkiintoa silloisesta WinClubin toiminnasta? Muistaakseni (ko Hannu sano) silloin ei löytynyt mitään sellaista, että jutussa olisi ollut aihetta aloittaa esitutkinta. Aika ainakin sopisi (muistaakseni vuosi 2005). Juuri tuota, että poliisi on selvitellyt aikaisemminkin ko. puljun toimintaa ja todettu lailliseksi (lue; jäsenet sanoi noin) käytettiin markkinoinnissa täkynä värvättäessä uusia höyniä mukaan.
Jutusta saattaa löytyä tarinaa verkostomarkkinointiforumilta.
Ja mitaan ette voi...- Cluso630.
Ei tossa ole käynyt mitään vahonkoa sitähän on tutkailtu jo 2005 vuodesta asti aivan kuten nytkin KRP pitää hyvin tarkoin silmällä tätä uutta capitaa ja varmasti puuttuu asiaan jos on aihetta..Minä nuo tiedot Hirvelle annoin ja saimpa finanssivalvonnasta kiitos kirjeenki.
- Cluso627.
Cluso630. kirjoitti:
Ei tossa ole käynyt mitään vahonkoa sitähän on tutkailtu jo 2005 vuodesta asti aivan kuten nytkin KRP pitää hyvin tarkoin silmällä tätä uutta capitaa ja varmasti puuttuu asiaan jos on aihetta..Minä nuo tiedot Hirvelle annoin ja saimpa finanssivalvonnasta kiitos kirjeenki.
kiitoksia kun laitto ton Englanniksi ja Ruotsiksi kerroin hänelle,että mulla on suhteita eri pyrämidi sivustoihin jonne olenki jo noi mailannut eteenpäin.
- Soitellaan!
Cluso627. kirjoitti:
kiitoksia kun laitto ton Englanniksi ja Ruotsiksi kerroin hänelle,että mulla on suhteita eri pyrämidi sivustoihin jonne olenki jo noi mailannut eteenpäin.
Mitäs miettivät Ruotsissakin kun on englanniksi eri tekstit? Mihin ne Ruotsissakin nyt sitten luottaa?
Voisitko soittaa Hirvelle heti ja kysyä palstan edustajana, että mikä meno on päällä, kun ajankohdat ei matsaa. - ETK_
Soitellaan! kirjoitti:
Mitäs miettivät Ruotsissakin kun on englanniksi eri tekstit? Mihin ne Ruotsissakin nyt sitten luottaa?
Voisitko soittaa Hirvelle heti ja kysyä palstan edustajana, että mikä meno on päällä, kun ajankohdat ei matsaa.Tuo 4 ja 1/2 vuotta on lyhyt aika verrattuna tulevaan oikeusprosessiin. Itse veikkaan, että siinä suur-pontzoria viedään kuin pässiä narussa ensin 10-12 vuotta, oikeudenkäynnistä toiseen, ennen kuin se 2-6 vuoden lainvoimainen tuomio tulee lusittavaksi. Tämän päälle sitten 20 vuotta ulosmittausta. Yhteensä sellainen 30 vuotta löyhää hirttä. Kovaa valuuttakauppaa siis Wincapitalla.
Unto-Uolevi Ponttinen
Kansallinen Keskuskansleri, urologiatoimittaja ja mielenterveystyön harrastaja.
Joulupukin ja hiusrajayhdistyksen Etelä-Suomen kunnialähettiläs.
Euroopan Talousrikosuhrien Komitea
http://euroopantalousrikosuhrienkomitea.blogspot.com/
- Kuka osaa kääntää?
The operations of the company appearing publically under the same name (WinCapita) have been under investigation since 25 August 2005 = Verksamheten i det bolag som tidigare har uppträtt i offentligheten under samma namn som bolaget i fråga (WinCapita) har varit föremål för förundersökning sedan den 25 mars 2008 = Aikaisemmin julkisuudessa esiintyneen samannimisen yhtiön (WinCapita) toimintaa on tutkittu esitutkinnassa 25.3.2008 lähtien.
Mitähän tämä olisi saksaksi, ranskaksi, espanjaksi ja venäjäksi? Pitäisi saada tutuille menemään.
www.finanssivalvonta.fi- werneri78
Ai cluso selittää että englannin kielellä puhutaan jostain "tutkailusta" tai vastaavasta, mutta suomeksi puhutaan oikeasta tutkinnasta. En ihan usko että virallisiin tiedotteisiin annetaan tuollasia vuosiluku virheitä.
Ettei vaan wincapitaan olisi jossain vaiheessa "soluttautunut" viranomaisen taholta(poliisi). - Kääntäjä 3
Die Tätigkeit der Gesellschaft erscheint öffentlich unter dem gleichen Namen (WinCapita) haben untersucht seit 22 August 2003.
Les opérations de la compagnie apparaissant publiquement sous le même nom (WinCapita) ont été soumis à l'enquête depuis le 23 août 2004.
Las operaciones de la empresa que aparece públicamente con el mismo nombre (WinCapita) han sido objeto de investigación desde el 24 de agosto 2005.
Деятельность компании публично появляться под тем же названием (WinCapita) были под следствием с 25 августа 2010. - iskenyt vuosilukuun
englanninkielisessä tekstissä. Yksinkertaisin ja loogisin selitys.
Kyseessä ei ole kuitenkaan samanlainen painovirhe kuin WC1:n sivuilla, joissa kerrottiin käydystä valuuttakaupasta. Siellähän virheellinen sana 'valuuttakauppa' oli systemaattisesti korvannut oikean sanan 'tuotekehitys'. - Cluso627.
iskenyt vuosilukuun kirjoitti:
englanninkielisessä tekstissä. Yksinkertaisin ja loogisin selitys.
Kyseessä ei ole kuitenkaan samanlainen painovirhe kuin WC1:n sivuilla, joissa kerrottiin käydystä valuuttakaupasta. Siellähän virheellinen sana 'valuuttakauppa' oli systemaattisesti korvannut oikean sanan 'tuotekehitys'.Ei tossa ole käynyt mitään vahonkoa sitähän on tutkailtu jo 2005 vuodesta asti aivan kuten nytkin KRP pitää hyvin tarkoin silmällä tätä uutta capitaa ja varmasti puuttuu asiaan jos on aihetta..Minä nuo tiedot Hirvelle annoin ja saimpa finanssivalvonnasta kiitos kirjeenki.
- Hirvi korjaa
Cluso627. kirjoitti:
* ERRATUM: The date mentioned earlier was incorrect. On 17 March the date 25 August 2005 was corrected to 25 March 2008.
Sä et vissiin Luso ole mikään välkky. Tosin suolenpätkistä välkyimpiä. - Cluso627.
Hirvi korjaa kirjoitti:
* ERRATUM: The date mentioned earlier was incorrect. On 17 March the date 25 August 2005 was corrected to 25 March 2008.
Sä et vissiin Luso ole mikään välkky. Tosin suolenpätkistä välkyimpiä.en ole mitenkään tota voinut kirjoittaa mahdollisesti siinä on virhe?Mutta asiat on jo kohta syyttäjien pöydillä niin sieltäpä se selviää..Syökää nyt niitä mulle määräämiä PAMEJA!
Niitä tulette jokatapauksessa tarviin tai sitten se on se kuningas alkoholi mulle kattokaa ihan sama! - 8000 kuulutseltua
Kääntäjä 3 kirjoitti:
Die Tätigkeit der Gesellschaft erscheint öffentlich unter dem gleichen Namen (WinCapita) haben untersucht seit 22 August 2003.
Les opérations de la compagnie apparaissant publiquement sous le même nom (WinCapita) ont été soumis à l'enquête depuis le 23 août 2004.
Las operaciones de la empresa que aparece públicamente con el mismo nombre (WinCapita) han sido objeto de investigación desde el 24 de agosto 2005.
Деятельность компании публично появляться под тем же названием (WinCapita) были под следствием с 25 августа 2010.Toisin kuin KRP Hirvi teki ihan oikein. Hän korjasi virheensä ns punakynällä ja tunnusti että tiedotuksessa oli käynyt moka. KRP korjaa tiedotteensa sana muotojen muutokset suoraan päälle ja vanha viesti poistuu. 8000 rikos ilmoituksesta kuuulusteltua.
- AdaFlink
8000 kuulutseltua kirjoitti:
Toisin kuin KRP Hirvi teki ihan oikein. Hän korjasi virheensä ns punakynällä ja tunnusti että tiedotuksessa oli käynyt moka. KRP korjaa tiedotteensa sana muotojen muutokset suoraan päälle ja vanha viesti poistuu. 8000 rikos ilmoituksesta kuuulusteltua.
... eivät sitten ota mallia Hirven "punakynästä" ja korjaa virheellisiä ja jopa selkeitä valehteluitaan? Ai niin siinähän kävis silleen, että siitä punakynästä loppuisi muste, kun sitä korjattavaa olisi niin rutosti.
Ja mitaan ette voi... - Olet hassu typykkä
AdaFlink kirjoitti:
... eivät sitten ota mallia Hirven "punakynästä" ja korjaa virheellisiä ja jopa selkeitä valehteluitaan? Ai niin siinähän kävis silleen, että siitä punakynästä loppuisi muste, kun sitä korjattavaa olisi niin rutosti.
Ja mitaan ette voi...Miksi sä kysyt jos haluatkin vastata itse?
Kerropa samalla yksikin capitaattien suoltama selkeä kollektiivinen valhe?
Sovitaanko että capitaattien suoltamaksi selkeäksi valheeksi luetaan ainoastaan valhe jonka allekirjoittaa yli puolet eli yli 5000 jäsentä. Tuo 50 % on nimeltään määräenemmistö.
Capitaattien suoltamaksi selkeäksi kollektiiviseksi valheeksi ei katsota valhetta josta vaikkapa 1-10 jäsentä on samaa mieltä. Tuollainen määrä on yksilön tai pienen yksittäisen ryhmän suoltama valhe. Selkeäksi kollektiiviseksi valheeksi ei voida myöskään lukea trolleja tai provoja, joita esiintyy Suomi24,llä. - AdaFlink
Olet hassu typykkä kirjoitti:
Miksi sä kysyt jos haluatkin vastata itse?
Kerropa samalla yksikin capitaattien suoltama selkeä kollektiivinen valhe?
Sovitaanko että capitaattien suoltamaksi selkeäksi valheeksi luetaan ainoastaan valhe jonka allekirjoittaa yli puolet eli yli 5000 jäsentä. Tuo 50 % on nimeltään määräenemmistö.
Capitaattien suoltamaksi selkeäksi kollektiiviseksi valheeksi ei katsota valhetta josta vaikkapa 1-10 jäsentä on samaa mieltä. Tuollainen määrä on yksilön tai pienen yksittäisen ryhmän suoltama valhe. Selkeäksi kollektiiviseksi valheeksi ei voida myöskään lukea trolleja tai provoja, joita esiintyy Suomi24,llä.... haarukan, niin miten sen voi verifioida, että noin 5.000 clubilaista on samaa mieltä? Aivan oikein peset noin kätesi vastaamalla aina, ettei 50 % ole samaa mieltä. Saat siitä itsellesi pakotien hankalasta keskustelusta.
Käykö sellanen vale, että Hande ilmoitti, että mahdollisesta lopettamisesta ilmoitetaan vuotta ennen? Handehan edustaa koko clubia.
Ja mitaan ette voi... - Ad on hassu typykkä
AdaFlink kirjoitti:
... haarukan, niin miten sen voi verifioida, että noin 5.000 clubilaista on samaa mieltä? Aivan oikein peset noin kätesi vastaamalla aina, ettei 50 % ole samaa mieltä. Saat siitä itsellesi pakotien hankalasta keskustelusta.
Käykö sellanen vale, että Hande ilmoitti, että mahdollisesta lopettamisesta ilmoitetaan vuotta ennen? Handehan edustaa koko clubia.
Ja mitaan ette voi...Aivan oikein peset noin kätesi vastaamalla aina, ettei 50 % ole samaa mieltä. Saat siitä itsellesi pakotien hankalasta keskustelusta.
- Sot sot. Saat itse valita prosentit jotka pystyt verifioimaan! Alle 10 % jäsenistöstä tuskin pystyy puhumaan kollektiivisesti jäsenistön puolesta. Eli kerro kollektiivinen valhe, jonka 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45 % jäsenistöstä ... tai mitä tahansa sinne päin allekirjoittaa.
- Sot sot taas. Kaksi asiaa. Ensinnäkään Hande ei myönnä että hän olisi lopettamisen takana. Toiseksi vaikka Hande olisikin lopettamisen takana niin WinCapitasta on tehty yli 3000 rikosilmoitusta. Hande ei siis puhu myöskään heidän puolestaan. Sinä et voi verifioida sitä kuinka monen capitaatin puolesta Hande enää puhuu. Hande puhuminen on esitutkinnan aikana rajoitettu Hande ei edes päässyt matkuastamaan Espooseen.
Kerro ja verifioi se kollektiivinen valhe. Valitse itse prosentit. - AdaFlink
Ad on hassu typykkä kirjoitti:
Aivan oikein peset noin kätesi vastaamalla aina, ettei 50 % ole samaa mieltä. Saat siitä itsellesi pakotien hankalasta keskustelusta.
- Sot sot. Saat itse valita prosentit jotka pystyt verifioimaan! Alle 10 % jäsenistöstä tuskin pystyy puhumaan kollektiivisesti jäsenistön puolesta. Eli kerro kollektiivinen valhe, jonka 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45 % jäsenistöstä ... tai mitä tahansa sinne päin allekirjoittaa.
- Sot sot taas. Kaksi asiaa. Ensinnäkään Hande ei myönnä että hän olisi lopettamisen takana. Toiseksi vaikka Hande olisikin lopettamisen takana niin WinCapitasta on tehty yli 3000 rikosilmoitusta. Hande ei siis puhu myöskään heidän puolestaan. Sinä et voi verifioida sitä kuinka monen capitaatin puolesta Hande enää puhuu. Hande puhuminen on esitutkinnan aikana rajoitettu Hande ei edes päässyt matkuastamaan Espooseen.
Kerro ja verifioi se kollektiivinen valhe. Valitse itse prosentit.... olet siitä, että noin 3.000 jäsentä "on antanut äänensä" sille, että heitä on huijattu. Heille on kerrottu (ainakin suurimmalle osalle) mm. että heidän sijoittamansa varat sijoitetaan tuottoisaan valuuttakauppaan, jota Hande käy. Valuuttakauppaahan ei ole käyty laisinkaan. Poliisi ei ainakaan ole mitään sellaista löytänyt tutkiessaan kusetuksen toimintaa.
Heillehän on selkeesti valehdeltu eikös niin? Se tekee noin 30 % koko jäsenistöstä (jos jäseniä oli n. 10.000). Nämä noin 70 % eivät ole kertoneet mielipidettään puolesta eikä vastaan (eli äänestäneet tyhjää), joten heidän ääniään ei lasketa.
Melkoisen kattava joukko on tuo 30 %. Joten sen sanomiseen voi kyllä luottaa.
Ja mitaan ette voi... - Ada hassuna
AdaFlink kirjoitti:
... olet siitä, että noin 3.000 jäsentä "on antanut äänensä" sille, että heitä on huijattu. Heille on kerrottu (ainakin suurimmalle osalle) mm. että heidän sijoittamansa varat sijoitetaan tuottoisaan valuuttakauppaan, jota Hande käy. Valuuttakauppaahan ei ole käyty laisinkaan. Poliisi ei ainakaan ole mitään sellaista löytänyt tutkiessaan kusetuksen toimintaa.
Heillehän on selkeesti valehdeltu eikös niin? Se tekee noin 30 % koko jäsenistöstä (jos jäseniä oli n. 10.000). Nämä noin 70 % eivät ole kertoneet mielipidettään puolesta eikä vastaan (eli äänestäneet tyhjää), joten heidän ääniään ei lasketa.
Melkoisen kattava joukko on tuo 30 %. Joten sen sanomiseen voi kyllä luottaa.
Ja mitaan ette voi...Sanoit --- ... korjaa virheellisiä ja jopa selkeitä valehteluitaan.
Siis nuo 3000 jäsentä siis valehtelevat mielestäsi kollektiivisesti. Aika rankasti sanottu sekin. Mutta kai tuo 30 % sitten selkeästi valehtelee. - AdaFlink
Ada hassuna kirjoitti:
Sanoit --- ... korjaa virheellisiä ja jopa selkeitä valehteluitaan.
Siis nuo 3000 jäsentä siis valehtelevat mielestäsi kollektiivisesti. Aika rankasti sanottu sekin. Mutta kai tuo 30 % sitten selkeästi valehtelee.... on hassua? Kuvasin tilanteen (verifioitu), mutta sinulle se ei kelpaa, vaikka edellisessä viestissäsi pyysit niitä prosentteja. Annoin ne ja ne ovat hyvin vakuuttavat ja hassua on se, ettet niitä voi mitenkään kumota.
Ja mitaan ette voi... - Ada hassuna
AdaFlink kirjoitti:
... on hassua? Kuvasin tilanteen (verifioitu), mutta sinulle se ei kelpaa, vaikka edellisessä viestissäsi pyysit niitä prosentteja. Annoin ne ja ne ovat hyvin vakuuttavat ja hassua on se, ettet niitä voi mitenkään kumota.
Ja mitaan ette voi...Sinä sanoit että miksi capitaatit ei korjaa virheellisiä ja jopa selkeitä valehteluitaan.
Minä sanoin että näytä se capitaattien tekemä selkeä kollektiivinen valhe. Missä se selkeä valhe siis on? - AdaFlink
Ada hassuna kirjoitti:
Sinä sanoit että miksi capitaatit ei korjaa virheellisiä ja jopa selkeitä valehteluitaan.
Minä sanoin että näytä se capitaattien tekemä selkeä kollektiivinen valhe. Missä se selkeä valhe siis on?... sulle kerroin, mutta se ei kelpaa sulle. Toistetaan vielä kerta. Noille rikosilmon tehneille jäsenille on valehdeltu päin naamaa, että heidän clubiin sijoittamansa rahat laitetaan tuottavaan valuuttakauppaan. Niin ei kuitenkaan ole tehty.
Ja mitaan ette voi... - Ada aina hassu
AdaFlink kirjoitti:
... sulle kerroin, mutta se ei kelpaa sulle. Toistetaan vielä kerta. Noille rikosilmon tehneille jäsenille on valehdeltu päin naamaa, että heidän clubiin sijoittamansa rahat laitetaan tuottavaan valuuttakauppaan. Niin ei kuitenkaan ole tehty.
Ja mitaan ette voi...Ei tuohon kulu paljon punakynää.
WinCapita on kertonut jäsenistölleen täysin yksiselitteisesti että se ei sijoita jäsentensä varoja valuuttakauppaan. WinCapita sijoittaa osan tuotoistaan valuuttakauppaan.
Kyseessä lienee yksilöllinen päätöksentekovääristymä, ei kollektiivinen selkeä valhe. - AdaFlink
Ada aina hassu kirjoitti:
Ei tuohon kulu paljon punakynää.
WinCapita on kertonut jäsenistölleen täysin yksiselitteisesti että se ei sijoita jäsentensä varoja valuuttakauppaan. WinCapita sijoittaa osan tuotoistaan valuuttakauppaan.
Kyseessä lienee yksilöllinen päätöksentekovääristymä, ei kollektiivinen selkeä valhe.... siihen perimmäiseen kysymykseen (siis jos edelleen väität noin), jotta missä ovat esim. ne keväällä 2008 suuren ryöstöretken aikana liittyneiden jäsenten rahat? Hehän (noin 4.000 uutta höynää) "sijoittivat" kankkulan kaivoon noin 35 miljoonaa €uroa ja luottivat, että ne sijoitetaan tuottoisaan valuuttakauppaan. Tosta voidaan vähentää clubille menevä osuus 4.000 x 2.000 €. Clubin tilillä oli keväällä 2008 kuitenkin vaan 4,8 miljoonaa €uroa, jotka poliisi takavarikoi. Mihis ne noin 30 miljoonaa €uroa oli hävinny noin lyhyessä ajassa? Ei kait vaan vanhojen jäsenten tileille?
Ja edelleenkin. Poliisi ei ole löytänyt mitään siihen viittaavaa, että valuuttakauppaa olisi edes käyty siinä laajuudessa, kuin höynille on annettu ymmärtää, paitsi se Handen kokeilu, missä se hävisi kaikki kokeiluunsa ottamat rahat. Eli jäsenille on valehdeltu.
Ja mitaan ette voi... - Ada hassuttaa
AdaFlink kirjoitti:
... siihen perimmäiseen kysymykseen (siis jos edelleen väität noin), jotta missä ovat esim. ne keväällä 2008 suuren ryöstöretken aikana liittyneiden jäsenten rahat? Hehän (noin 4.000 uutta höynää) "sijoittivat" kankkulan kaivoon noin 35 miljoonaa €uroa ja luottivat, että ne sijoitetaan tuottoisaan valuuttakauppaan. Tosta voidaan vähentää clubille menevä osuus 4.000 x 2.000 €. Clubin tilillä oli keväällä 2008 kuitenkin vaan 4,8 miljoonaa €uroa, jotka poliisi takavarikoi. Mihis ne noin 30 miljoonaa €uroa oli hävinny noin lyhyessä ajassa? Ei kait vaan vanhojen jäsenten tileille?
Ja edelleenkin. Poliisi ei ole löytänyt mitään siihen viittaavaa, että valuuttakauppaa olisi edes käyty siinä laajuudessa, kuin höynille on annettu ymmärtää, paitsi se Handen kokeilu, missä se hävisi kaikki kokeiluunsa ottamat rahat. Eli jäsenille on valehdeltu.
Ja mitaan ette voi...Miksi capitaatit eivät korjaa virheellisiä ja jopa selkeitä valehteluitaan?
Eli jäsenille on valehdeltu.
Koeta nyt päättää valehtelivatko jäsenet vai valehdeltiinko jäsenille! - AdaFlink
Ada hassuttaa kirjoitti:
Miksi capitaatit eivät korjaa virheellisiä ja jopa selkeitä valehteluitaan?
Eli jäsenille on valehdeltu.
Koeta nyt päättää valehtelivatko jäsenet vai valehdeltiinko jäsenille!... jäsenille valehdeltiin. Kuka mitenkin ja missä määrin on suoraan verrannollinen valehtelevan jäsenen tarkoitusperiin (lue; taloudellisen edun tavoitteluun).
Ja mitaan ette voi... - Sijoittaja 4003
Cluso627. kirjoitti:
en ole mitenkään tota voinut kirjoittaa mahdollisesti siinä on virhe?Mutta asiat on jo kohta syyttäjien pöydillä niin sieltäpä se selviää..Syökää nyt niitä mulle määräämiä PAMEJA!
Niitä tulette jokatapauksessa tarviin tai sitten se on se kuningas alkoholi mulle kattokaa ihan sama!Varo cluso.....sinua seurataan,sain kuulla krp:ltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534751- 1061708
- 901559
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma371232- 1081060
- 571018
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261013- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46813- 47783