Kuinka nopeasti yhteydenottoja?

kärsimätön

Mulla on ollut pari päivää ilmoitus treffeissä ja ahkerasti olen siellä käynyt kurkkimassa onko tullut viestejä tai flirttejä. Ja ahkerasti olen myös selannut muiden profiileja. Mutta pettymyksekseni olen huomannut, että kovin on hiljaista. Olen saanut kaksi flirttiä miehiltä, jotka laittavat niitä varmaan jokaiselle naiselle, sekä yhden viestin miespuoliselta huoralta, jossa hän selvästi kauppasi palvelujaan.

Omasta mielestäni profiilini on hyvä ja siinä on myös kuva.

Eli kuinka nopeasti voisi "keskimäärin" sanoa et voi tärpätä tai päästä edes keskusteluun jonkun kanssa? Kuinka ahkerasti itse käyttäjänä laitat flirttejä ja viestejä ja kuinka paljon niihin vastataan?

10

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epsilon_Minus

Jos tämän palstan kirjoittelijoihin on uskomista, "naiset saavat niin paljon viestejä, ettei kaikkiin ehdi mitenkään vastaamaan". Tuntuuko sinustakin siltä?

Laittaahan tämä ainakin sen iänikuisen perustelun viesteihin vastaamattomuuteen perspektiiviin.

Jos yhtään lohduttaa, miehenä olen kahdeksan kuukauden aikana saanut yhden viestin ja yhden flirtin. Näihin vastattuani ei kuulunut enää mitään, joten olisi nekin voineet jättää laittamatta. Useimpiin viesteihini on vastattu, mutta vastaajistakin noin puolet katoaa mitään sanomatta. Flirttejä en ole koskaan lähettänyt.

Mutta miksi et itse kirjoittaisi kiinnostaville miehille? Eihän ne raukat tiedä, että olisit kiinnostunut, jos et kirjoita.

• N87.

Mulle tuli mieleen ihan sama kysymys, miksi ap. ei itse ota yhteyttä kiinnostaviin miehiin?

Itse otin yhteyttä kiinnostavan oloiseen mieheen ja ollaan kirjoiteltu jonkin aikaa. Nyt ollaan suunnittelemassa tapaamista. Mikäli en olisi ottanut yhteyttä, en välttämättä suunnittelisi tapaamista ko. miehen kanssa. Vähän jännittää, onko mies sellainen minkä käsityksen olen hänestä saanut ja voiko meidän välille kehittyä jotain.

• M 45

Ollut ilmoitus treffipalstalla , katsele ja kirjoittele muutama kuukausi ihmisten kanssa ja tapaa julkisella paikalla jos joku tuntuu kiinnostavalta , sitten sen näkee löytyykö mitään sopivaa ..

Tällä Epsilonilla saattaa olla proffassa jotain vikaa jos niin heikko tulos kun kirjoittaa kuitenkin osaat ..

• Epsilon_Minus

No, on siinä profiilissani sellainen vika, että se kuvaa minua. Mutta se on oikeastaan yhdentekevää, koska profiilia ei käy juuri kukaan edes lukemassa.

• .......

Niin eli siis kova pelimies ja naistenkaataja. Syvä kunnioitukseni ja respektini sille miehelle!!!

• m25jepsis

Pari päivää ei tee mitään vielä :D Itselläni tahti on ollut n. 1 yhteydenotto paria viikkoa kohti. Olen laittanut muutamalle naiselle viestin myös, mutta näihin en pahemmin vastauksia ole saanut.

• joopajoo2

Millasia viestejä oot sitten laittanu, jos on jäänyt vastaus saamatta? Itse en ainakaan ole yhteenkään viestiin keneltäkään jättänyt vastaamatta, mutta osan ihmisten profiileista on vaan niin sellasia, joita itse ei etsi ja ei kiinnosta... Ei pahalla. Ja jos viestissä lukee vaan; moi! niin aika heikkoa on saada takaisin vastausta... Mutta yritystä pitää aina olla! ja kyllä se sieltä jossain vaiheessa nappaa.

• m25jepsis
        joopajoo2 kirjoitti:

Millasia viestejä oot sitten laittanu, jos on jäänyt vastaus saamatta? Itse en ainakaan ole yhteenkään viestiin keneltäkään jättänyt vastaamatta, mutta osan ihmisten profiileista on vaan niin sellasia, joita itse ei etsi ja ei kiinnosta... Ei pahalla. Ja jos viestissä lukee vaan; moi! niin aika heikkoa on saada takaisin vastausta... Mutta yritystä pitää aina olla! ja kyllä se sieltä jossain vaiheessa nappaa.

No oon kyllä laittanut paljon muutakin kuin pelkän moin :) Olen kyllä itse hiukan massasta poikkeava ja kerron sen aika suoraan omassa profiilissa. Tosin, etsin myös itse jotain persoonallista tapausta. Mutta tosiaan, eiköhän se jossain vaiheessa nappaa :) Itse olen pyrkinyt vastaamaan kaikille edes, että jos en ole kiinnostunut.

• *OnneLLinen*

Itselläni oli kuvallinen profiili n.kuukauden ajan. Viestejä tuli mielestäni aika paljon miehiltä (n.5 kontaktia/pvä), ilmoitin olevani tositarkoituksella liikenteessä ja profiilin tekoon olin käyttänyt paljon aikaa. Kirjoittelin jossain vaiheessa varmaan 10 kanssa yhtä aikaa (tämä oli kyllä liikaa, mutta osa kirjoitteli aika harvakseltaan), neljän aktiivisimman kanssa kävin treffeillä. Sitten kolahti viimeisen kanssa ja kovaa, ja kirjoitin muille hyvästit saman tien. Tiesin jo ensitapaamisesta, että tässä se on. Olen ihan satasella ihastunut. Kiitos vain suomi24!

• hbgrvfd

Missä palvelussa sun ilmoitus on? Kyl muutamas päiväs luulisi naisen saavan ainakin s24:ssä ja e-kontaktissa jo vähintään kymmeniä yhteydenottoja. Tiedän naisia, jotka ovat saaneet muutamassa tunnissa jo kymmeniä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      52
      3012
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2816
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2678
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      72
      2629
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2593
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      108
      2189
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      143
      1900
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      63
      1875
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      23
      1757
    Aihe