mistä rullaverhot

Verhot puuttuu

Muistelen, että joskus oli Pohjolankadulla joku kaihdinkauppa. Onko sellaista ylellisyyttä enää missäänpäin Kainuussa?

22

2848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aatu avulias

      entisen energialaitoksen tiloissa kettukalliontiellä kaihdinfirma, taitaa olla vieläkin. Eli kun mennään kaupungista vimpelin suuntaan niin käännytään kettukalliontien risteyksestä vasemmalle, punatiilinen rakennus.

      • 10

        Lönnrotinkadulla vanhan viinakaupan tiloissa Kajaanin Sisustajat myi 2 vuotta sitten minun verhon.


      • rausn
        10 kirjoitti:

        Lönnrotinkadulla vanhan viinakaupan tiloissa Kajaanin Sisustajat myi 2 vuotta sitten minun verhon.

        Mihin ne sen sinun verhosi myi?


      • epä_tietoinen
        rausn kirjoitti:

        Mihin ne sen sinun verhosi myi?

        Nimenomaan. Miten ne sinun verhot siellä myi? Annoitko välitettäväksi vai mitenkä? Vai myikö ne sittenkin omat verhonsa sulle?


    • Tyytyväinen asiakas
    • Monesti asioinut
      • Ei hyvä noin

        Yhteydenotto... niin. Kyllä minä vaan haluan asioida liikkeessä, jossa näen mallit. Se alkaa olla vaikeata.


      • Emil Von Axe
        Ei hyvä noin kirjoitti:

        Yhteydenotto... niin. Kyllä minä vaan haluan asioida liikkeessä, jossa näen mallit. Se alkaa olla vaikeata.

        Siellä on mallit kaupassa. Senkun vaan menet käymään niin asiat selviää.
        Mukava yrittäjäpariskunta osaa asiansa eikä tyrkytä, antaa asiakkaan tehdä ihan rauhassa päätöksen.


      • Robi Garde

        Terv. TJ-Kaihtimen tj?


      • Monesti asioinut
        Robi Garde kirjoitti:

        Terv. TJ-Kaihtimen tj?

        Tyypillinen kainuulainen vastaus. Täällä ei ketään saa kehua edes aiheesta, percele!

        Mollata taas saa ilmankin aihetta.


    • tenu_arska

      Menet Anttilan alakertaan ja rullaat verhot sieltä. Näin Arska toimii.

    • liukasliisa8

      Pohjolan Kaihtimen yrittäjälle annan täyden kympin. Häneltä sain avun moneen eri tarpeeseen. Asensi uudet ja korjasi vanhat sälekaihtimet. Asensi palovaroittimen keittiön kivikattoon, kasasi Ikean levy/ruuvikasasta lipaston. Niin ja pitihän sitä MH.ssakin jotain teettää :):) Eikä maksanut paljon. Suosittelen !!!!!!!!!!!

    • Mä vaan

      Arskalle vinkiksi. Ei noita made in china verhoja kannata kenenkään riesakseen ottaa. Voihan ne toimia jollakin tavalla tänään,,,,mutta..mutta entäs huomenna.

      • silmätkiinni

        PIKKU VINKKI! laitappa säkki päähäsi ja sammuta valot ...


      • Mä vaan
        silmätkiinni kirjoitti:

        PIKKU VINKKI! laitappa säkki päähäsi ja sammuta valot ...

        Vaikutat aika pimeeltä tyypiltä, ilman noitakin toimenpiteitä.


    • ellu2

      Konstihan se on tuokin :)

    • ..,

      :)

    • emma4

      Sälekaihtimet ovat paremmat ja helpommat käyttää

    • guhukhu

      Vuoraa jätesäkeillä ikkunat. On muuten hyvä konsti.

    • Pimentävät

      Jyskystä saa hyviä rullaverhoja halvalla.

    • ap2468

      TJ-kaihdin on hyvä, sieltä omani olen hankkinut useampaan asuntoon. :) juurikin siellä kettukalliontiellä.

    • Suosi kainuulaista

      Suosikaa ihmeessä jompa kumpaa ja pitäkää eurot ja työpaikat kainuussa. Netistä tilatut on paskaa, valmistettuna jostain kiinalaisista komponenteista. Mitenkäs noiden netti tilausten takuuasiat menee kun niitä tulee....ja niitähän tulee. joudut irroittelemaan tuotteen ja paketoimaan sen ja vieläpä viemään postiin tai matkahuoltoon, odottelet sitä sitten takaisin viikon pari, noudat postista, asennat sen takaisin. ja tuo valtava vaiva aivan ilmaiseksi. ja pahimmassa tapauksessa olisit saanut paremman tuotteen omasta pitäjästä halvemmallla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8305
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4756
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1847
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1717
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      363
      1602
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1263
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      280
      1162
    Aihe