siellä on Reindeen spotting juttua kysymys kuuluu tulee wincapitaisista samanlaisia?Vai onko ne jo`?
Terveisiä Rovaniemeltä sieltähän mäkin oon lähtösin,mutta en käytä huumeita yms.
katsokaapa 45 minuutia
5
685
Vastaukset
- Lapinkainen
jopa ylpeillyt täällä foorumilla olevasi mielisairas. Eikös yksi sairaus per nenä riitä?
- Cluso627.
lähes kailla on jotai sairauksia elämänsä varrella minulle ne tuli aikaisin kyllä kuulkaa teillekkin tulee sairauksia ihan vasti harva täältä on terveenä lähtenyt.Haukutte KRP:tä ihan turhaan aatelkaa mikä tehtävä heillä on
no sen voine vieklä ilmoittaa,että tutkinta on ihan loppu suoralla kyse on viikoista ja sitten syyttäjä katsoo tilanteen ketä syytetään ja mistä..Hannu ailajärvi tulee palaan ihan varmasti linnaan ja muut Teitä on paljon
osa saane ehdollisen tuomion ja ulosottomies on tietoinen asiasta te vitun älykääpiöt,että etes tiedä miten nää hommat toimii...Kyllä tässä onkin ansaintun loman tarpeessa. - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
lähes kailla on jotai sairauksia elämänsä varrella minulle ne tuli aikaisin kyllä kuulkaa teillekkin tulee sairauksia ihan vasti harva täältä on terveenä lähtenyt.Haukutte KRP:tä ihan turhaan aatelkaa mikä tehtävä heillä on
no sen voine vieklä ilmoittaa,että tutkinta on ihan loppu suoralla kyse on viikoista ja sitten syyttäjä katsoo tilanteen ketä syytetään ja mistä..Hannu ailajärvi tulee palaan ihan varmasti linnaan ja muut Teitä on paljon
osa saane ehdollisen tuomion ja ulosottomies on tietoinen asiasta te vitun älykääpiöt,että etes tiedä miten nää hommat toimii...Kyllä tässä onkin ansaintun loman tarpeessa.45-minuuttia ohjelmassa vielä reindeers spotting se on rankkaa kamaa ja sitäpä jäliä MINÄ olen ollut jo kauvon Helsingin huume helvetissä.Poliisit Pasilassa hoitaa kuulemma loput ja taas mulle kiitoksia satelee-
- huolettavasti
Cluso627. kirjoitti:
45-minuuttia ohjelmassa vielä reindeers spotting se on rankkaa kamaa ja sitäpä jäliä MINÄ olen ollut jo kauvon Helsingin huume helvetissä.Poliisit Pasilassa hoitaa kuulemma loput ja taas mulle kiitoksia satelee-
sekaisin. onko nyt se aika kuusta/vuodesta, kun tuntuu tulevan uusia topicceja kuin sieniä sateella? ilmeisesti joku niistä kertomistasi sairauksista on taas nostanut päätään.
vointeja. - Ital.maffi
huolettavasti kirjoitti:
sekaisin. onko nyt se aika kuusta/vuodesta, kun tuntuu tulevan uusia topicceja kuin sieniä sateella? ilmeisesti joku niistä kertomistasi sairauksista on taas nostanut päätään.
vointeja.Vastuu hänen sanomisistaan on siirtynyt palstan valvojalle, siilä tapaus cluso on täysin hänen tiedossaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2443258
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362952Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342178Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari352095Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa731968Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841756Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh381624Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221507Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561424Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451269