Mistähän saisi luomuruokaa.
Ei myrkkyjä enää
4
306
Vastaukset
- mie mie
..kenties valmista vai valmistasitko itse?
- Näreet
Valmistaisin itse puhtaista raaka-aineista. Ja olisi se kiva jossain syödä valmistakin noin yleensä. Minä olen herännyt tähän mielettömyyteen.
Lue:
Aamulehti:
Geeniperuna uhkaa lopettaa mehiläistarhauksen Suomessa
http://www.aamulehti.fi/uutise…3400.shtml
”Säännökset sanovat, että mikäli teollisuusperunaksi hyväksytyn perunan siitepölyä löytyy hippunenkin hunajasta, on se kipattava kaatopaikalle. Tuottaja joutuu itse hävittämään hunajan omalla kustannuksellaan.”
Lue juttu ylläolevasta osoitteesta.
Kaikki, aivan kaikki maataloustuottajat voivat menettää satonsa maksaa korvauksia Monsantolle. Monsanto on jo pannut Canadassa lakimiesryhmän pyörimään, eli ”jos et osta Monsanton tuotteita, joudut syytteeseen (koska aina löytyy jokin tuuleentunut kasvi jossa on Monsanton ’omistamaa’ geeniperimää)”
Noi monikansalliset yhtiöt on tuhonperseestä. - mie mie
Näreet kirjoitti:
Valmistaisin itse puhtaista raaka-aineista. Ja olisi se kiva jossain syödä valmistakin noin yleensä. Minä olen herännyt tähän mielettömyyteen.
Lue:
Aamulehti:
Geeniperuna uhkaa lopettaa mehiläistarhauksen Suomessa
http://www.aamulehti.fi/uutise…3400.shtml
”Säännökset sanovat, että mikäli teollisuusperunaksi hyväksytyn perunan siitepölyä löytyy hippunenkin hunajasta, on se kipattava kaatopaikalle. Tuottaja joutuu itse hävittämään hunajan omalla kustannuksellaan.”
Lue juttu ylläolevasta osoitteesta.
Kaikki, aivan kaikki maataloustuottajat voivat menettää satonsa maksaa korvauksia Monsantolle. Monsanto on jo pannut Canadassa lakimiesryhmän pyörimään, eli ”jos et osta Monsanton tuotteita, joudut syytteeseen (koska aina löytyy jokin tuuleentunut kasvi jossa on Monsanton ’omistamaa’ geeniperimää)”
Noi monikansalliset yhtiöt on tuhonperseestä...saa näistä kahdesta isommasta ruokakaupastakin, jopa siitä missä pitää tarkkaan harkita asiointiaikansa (heh). Nyt on tullut luomuna naudanjauhelihaakin. Jos haluat ostaa pienemmiltä tuottajilta hiutaleita, jauhoja ja juureksia löydät esim. Levannon kotipiiristä luomuna. Kärkölässä on joku luomulihan tuottaja, mutta siihen en ole tutustunut. Luomuravintolaa en lähiseudulta tiedä, tosin uudessa paikallisessa oli luomuvalkkaria ja spelttikaljaa! Maku-lehdessä oli juttu tästä Pernajan Malmgårdin kartanosta. Ainakin kaljan speltti on ymmärtääkseni luomua!
- TOSI ON
LUOMU RUOKAA NÄYTTÄS OLEVAN KEVYENLIIKENTEEN VÄYLILLÄ VAIKKA MUILLEJAKAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534751- 1061708
- 901559
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma371232- 1081060
- 571018
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261013- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46813- 47783