Maansa myynyt

Nuori_mies........

............................................................
Miksi pitää rakastua ihmiseen jota ei koskaan saa ?
...........................................................
Ja saada hänet pelkäämään,kiusaantumaan ?
Miksi hän ei voi olla kainalossa ? Sattuu...
..........................................................
Miksi olen täällä nyyhkyttämässä?
Mitä ennen niin varmalle ja rohkealle miehelle on tapahtumassa ? Miten edes löysin nämä VITUN sivut ?!?!?
Miten helvetissä löysin hänet täältä ?!? Ketä hän täältä etsii??? Tuskin minua..
Toivon että hän lyttäisi minut maan rakoon, jotta en enään kärsisi ja voisin vain unohtaa........
............................................................
Miksi tungen näitä vitun pilkkuja joka lauseen väliin ? Vajaa ? Tähän ollaan päädytty !!!

39

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan varma

että löysit?
      Täällä on niin helppo uskoa mitä vaan.
      paras kun otat nää ihan vaan purkuna ja oikeasti olet hänelle niin kiva ja suloinen, oma itsesi.
      Jos on käydäkseen, tutustutte ihan oikeasti. Älä näitä usko todesta.
      Onnea sulle sinne tosielämään.

• .

Kenet sinä luulet löytäneesi täältä? Nuorena aika kulkee aivan toista tahtia kuin vanhempana. On niin malttamaton. Jahka täytät 40, olet jo huumorintajuinen, kypsä, rauhallinen, varma. Tiedät, että kaikki mikä on tarkoitettu sinulle myös tapahtuu. ;)

Nimi keksitty.

• Nuori_mies........

99 % varma...se selkis tässä jokin aika sitten..
        Tai sitten olen HULLU/Vainoharhainen.. :D ...
        Mutta lopetan näillä paskasivuilla käymisen joka tapauksessa kohta.
        Kyllä ihminen yrittäisi jotenkin muutenkin ottaa yhteyttä, kun täällä :) Jos OIKEASTI VÄLITTÄISI !!
        Hänellä löytyisi siihen ainakin yksi keino tällä hetkellä..

• jykgyyiyuuyryyt
        Nuori_mies........ kirjoitti:

Kyllä ihminen yrittäisi jotenkin muutenkin ottaa yhteyttä, kun täällä :) Jos OIKEASTI VÄLITTÄISI !!

eipä välttämättä yrittäis
        jos se sua pelkää, vaikka olis suhun ihastunut, nii eihän se mittää uskalla
        ja VIHAAN tota "jos oikeasti välittäisi", "jos se oikeesti musta tykkäis".... GOSH
        mitä jos vaan on niin äärettömän ihastunut, että on yksinkertaisesti ylitsepääsemättömän vaikeaa tunnustaa sitä...?
        älä menetä toivoooo

• jkrjeskksr random

löysin nää jotenkin erittäin kummallisella tapaa joskus vuoden vaihteessa
        aika harvakseen täällä kuiteskaan käyn
        mut siis... näihin sivuihin jää tosissaan koukkuun!!! ja jotenkin kun täällä rupesin käymään nii rupesin elättelemään päässä sellasia mielikuvia, että "se tykkää musta ja ihan varmasti tulee tänne kohta kirjottelemaan, tai kirjottelee jo", mutten oo tähän asti vielä häntä löytänyt täältä, en oikein mitenkään usko että hän täällä viihtyisi..
        ja johan täällä sitten niitä mielikuvia sitten tuleekin ruokittua....! kun kaikissa viesteissä lukee vähintään "i love you", "huomenna nähdään", tai "en tietenkään ole sua unohtanut!!".
        mutta mä jotenkin haen täältä toivoa
        toivoa näiss sivuissa antaa se, kun huomaa että kuinka moni mies / nainen OIKEASTI on ihastunut.. että miksei se minun kaimani muka voisi sitten olla??
        en enää muista mistä olin puhumasa
        mutta halusin toivottaa sulle erittäin paljon onnea ja rohkeutta ja mikset itsekin voisi olla se joka tekee asian eteen jotain, JOS OIKEASTI RAKASTAT
        vain niin saat tietää

• just checking :)

et sitten ole saanut txt-viestiä tässä jokin aika sitten?

• kyllähän minä
        just checking :) kirjoitti:

et sitten ole saanut txt-viestiä tässä jokin aika sitten?

mm. "katotsä sokko kokkii??"

• saasta-ja

paskasivuilla tulee kaikista vainoharhaisia.Kun asiat täällä tarpeeksi hyvin sotkee,ei todellisuudessakaan saa niitä helpolla selviksi.Täällä tämä kaikki paska pilaa lopunkin yrityksen. Löytyisi keino yhteydenottoon, vaan tämä palsta on pilannut kaiken niin,et annan olla.Olin ja menin.Kadun,että koskaan näitä sivuja satuin katsomaan.

• pepe o
        saasta-ja kirjoitti:

paskasivuilla tulee kaikista vainoharhaisia.Kun asiat täällä tarpeeksi hyvin sotkee,ei todellisuudessakaan saa niitä helpolla selviksi.Täällä tämä kaikki paska pilaa lopunkin yrityksen. Löytyisi keino yhteydenottoon, vaan tämä palsta on pilannut kaiken niin,et annan olla.Olin ja menin.Kadun,että koskaan näitä sivuja satuin katsomaan.

Tamma ninni erkki. Mutta monni tukka kotka ma otan utelias killi.

:D

• _tyttö

Ja mä oon 100% varma, että aina kun mä saatana laitan sulle jotain tänne vitun palstalle, niin sitten sä olet taas pari päivää ihan turpa kiinni. Niin kävi toisellakin palstalla mihin kirjoitin.

Niin just, sinä ja sun periaattees.

Miksihän minä tungen näitä helvetin kirosanoja joka väliin?

• yjtyutyr
        _tyttö kirjoitti:

Ja mä oon 100% varma, että aina kun mä saatana laitan sulle jotain tänne vitun palstalle, niin sitten sä olet taas pari päivää ihan turpa kiinni. Niin kävi toisellakin palstalla mihin kirjoitin.

Niin just, sinä ja sun periaattees.

Miksihän minä tungen näitä helvetin kirosanoja joka väliin?

lol....

• _tyttö
        yjtyutyr kirjoitti:

lol....

Niin, sitä uskottavuuttahan me kaikki täältä haemme ;) Mutta huomasitko, kävi juuri niin kuin arvasin, siis tiesin. Hävis kuin lumikola Kauniaisista, tuo nuori_mies, kun laitoin viestin. Aina ei voi ymmärtää ihmisiä. epl=ei pal naurata.

• random nuorinainen

Ei taida kyllä olla sun "Karis" kyseessä,harva NUORI mies lähenee neljääkymmentä ikävuotta!!

mut hyvä nuori_mies,
      oen 99% varma, ettet tosissasi tunnistanut kaivattuasi täältä.
      täällä palstoilla kun välillä tuntuu, että kaikki viestit on itselleen kirjotettu..
      kannattaa vaan irl (oon oppinut tän sanan täällä;D) yrittää saada kontaktia siihen kaivattuusi, tämä paikka vai tosissaan masentaa sinua, jos on tosissaan ihastunut.

"ihmiseen jota koskaan ei saa"
      miksi et voi saada häntä, KOSKAAN?
      never say never!
      onk hän muka varattu? vai oletatko vain niin? huhuja kiertää aina... ei luottamista, ellei OMALLA silmällä todista häntä pussailemassa jonku toisen miehen kanssa, kannattaa kysyä suoraan.
      mitä jos kyst seuraavan kerran kun näet?
      tai kirjotat vaikka jonkun lappusen? minä edustan sitä ikäpolvea ja -tyyppiä, josta kaikenmaaiman lappuset ja runoset ovat erittäin suloisia ja romanttisia...

• Nuori_mies........

Masentaa. Huomattu on..
        Oletan että on varattu :/ ..

kirjotat vaikka jonkun lappusen? = No, varmasti kirjoittaisin jos voisin olla satavarma siitä että se tieto pysyisi vain hänellä :/ ..Ihmiset osaavat olla julmia..eikä varatulle oikein voi lurittaa. Minusta se on väärin.

random nuorinainen = You rock :)

• .

Eikö ole Kari?(nimi keksitty)

No hmn hmn.

Eikä 40, niin kuin aivan selvästi sanoin. Hö! No voi voi.

• Nuori_mies........
        . kirjoitti:

Eikö ole Kari?(nimi keksitty)

No hmn hmn.

Eikä 40, niin kuin aivan selvästi sanoin. Hö! No voi voi.

Vittu !! Hajoan näihin mun periaatteisiin..jopa täällä jauhaminen on väärin :D Varsinkin jos olettaa toisen täällä olevan.

Pidän mahdollisena myös sitä, että hän voisi olla todella ihastunut minuun..

Nyt kuitenkin poistun... järkevämpääkin tekemistä...

• morosanoporro

Vittu !! Hajoan näihin mun periaatteisiin..jopa täällä jauhaminen on väärin :D Varsinkin jos olettaa toisen täällä olevan.

ja hei.. kevät ja kesä tulossa, anna nyt ees vähä rakkautta sille

• 14

että olen kirjoitellut näille sivuille siinä tarkoituksessa, että eräs nuori mies ne huomaisi ja ehkä tunnistaisi. Se mitä aloittaja kirjoitti, on juuri se mitä toivoisin "hänen" ajattelevan. Mutta kun täällä ei voi nimiä laittaa, vain vihjailla, niin epätoivoistahan se on.

• mummaa
        14 kirjoitti:

että olen kirjoitellut näille sivuille siinä tarkoituksessa, että eräs nuori mies ne huomaisi ja ehkä tunnistaisi. Se mitä aloittaja kirjoitti, on juuri se mitä toivoisin "hänen" ajattelevan. Mutta kun täällä ei voi nimiä laittaa, vain vihjailla, niin epätoivoistahan se on.

Young fellow has left the building and never comes back.

• femrjkrnternkghn
        mummaa kirjoitti:

Young fellow has left the building and never comes back.

random young girl likes this(Y)
        keep it real, bro

• halua sen
        morosanoporro kirjoitti:

ja hei.. kevät ja kesä tulossa, anna nyt ees vähä rakkautta sille

rakkautta.
        se ei ansaitse minua vituillaan.

• ilmestyi jostain

Masentaa. Huomattu on..
        Oletan että on varattu :/ ..

kirjotat vaikka jonkun lappusen? = No, varmasti kirjoittaisin jos voisin olla satavarma siitä että se tieto pysyisi vain hänellä :/ ..Ihmiset osaavat olla julmia..eikä varatulle oikein voi lurittaa. Minusta se on väärin.

random nuorinainen = You rock :)

voisi ottaa selvää, onko varmasti varattu, ..ettei turhaa oleta ja sitten, jos ei olekaan. Jos on, sittenhän sen tietää.

Tuota täällä varmaan aika moni miettii, että kai sitä nyt tekisi oikeassa elämässä jotain, jos välittäisi. Omat tunteensa tietää, mutta jos ei ole ollenkaan varma toisesta, voi se vaikuttaa tekemisiin, näin ajattelisin.

Toivottavasti tuo tilanne tuosta vielä paranee.

• tarkoitat
        halua sen kirjoitti:

rakkautta.
        se ei ansaitse minua vituillaan.

tuolla "se ei ansaitse minua vituillaan"?

• finelittlelady
        tarkoitat kirjoitti:

tuolla "se ei ansaitse minua vituillaan"?

tämä "nuori_mies" kiroilee, eli ns. vittuilee hyvin paljon.
        herrasmies ei huutele sukupuolielimiä!

• Täytyykö jatkaa?
      • palstaillaanko lisää

• aivanGreisiii

nuo pilkut lauseidesi välissä ovat ihan JEES!

Olet aika symppis! Että eikun lappuja kirjoittamaan. Hän ainakin on imarreltu jos ei muuta. Tuosta rakastumisestasi!

• eräs nuori

mies minuun yhteyttä ja äkkiä sittenkin!!!!
      Mut ei. Se varmaan on onnessaan pusimassa ja halimassa jotain typyä jossain sohvannurkassa paraikaa, eikä tämmöstä akan kaahkaa muista olleenkaan.
      Joo, ei ollu mulle aloitus, mut kaipaan ihan helskutisti vieläkin erästä, jota en koskaan saa. Voi elämä, antais jo armahduksen ja pystyis unohtamaan ja katselemaan sopivampaa kohdetta :/

• päälle,

Minä muistelen joskus yhtä miestä,olikohan Sakari nimeltään..ihan jees tyyppi hänkin niin kuin tuo nuori mies Kari kuulostaa olevan .

• vaikenen
        päälle, kirjoitti:

Minä muistelen joskus yhtä miestä,olikohan Sakari nimeltään..ihan jees tyyppi hänkin niin kuin tuo nuori mies Kari kuulostaa olevan .

ja muillekin!

Tuosta pelosta. En minä pelkää tunteitteni paljastamista tai sitä että tunteisiini ei vastata- en minä pelkää häntä. Pelkään niitä muita. Miten voisin kohdata hänet rauhassa, ettei tarvitsisi pelätä jonkun ulkopuolisen kyttäävän. Haluan pitää asian EHDOTTOMASTI kahdenkeskisenä. Enkä usko että se onnistuu. Siksi vaikene ja kärsin.

• sitten
        vaikenen kirjoitti:

ja muillekin!

Tuosta pelosta. En minä pelkää tunteitteni paljastamista tai sitä että tunteisiini ei vastata- en minä pelkää häntä. Pelkään niitä muita. Miten voisin kohdata hänet rauhassa, ettei tarvitsisi pelätä jonkun ulkopuolisen kyttäävän. Haluan pitää asian EHDOTTOMASTI kahdenkeskisenä. Enkä usko että se onnistuu. Siksi vaikene ja kärsin.

jos muut tietää? mitä sen on väliä vai ootko varattu hyi hyi sinua.

• joopjojpjojpj
        vaikenen kirjoitti:

ja muillekin!

minulla täysin sama fiilis, olen nainen.
        mutta.. minä EN en enää aio JATKAA tätä vaikenemista ja kärsimistä.............
        ja oikeesti hei haloo, jo esim feses pydät sen kamuks (ellei se sit jo oo) ja pistät viestii, niin ei se salee kaikille kerro...
        ota siihen hteyttä kirjeitse/facebookissa/kasvotusten/puhelimella/lapulla:
        jos se on suhun ihastunut (mitä toivotkin), niin se tulee rakastaa sua siitä koska uskalsit kertoo sille.
        mut jos se ei oo suhun ihastunut, niin unohda koko tyyppi ja hällä välii, life goes on!

• :P

Et mitenkään voi olla varma että se on hän täällä. Itsekin olen monet kerrat ollut ihan varma että joku on Hän, mutta sitten käynyt ilmi ettei olekaan...
      Et voi olla varma siitäkään ettet muka voisi häntä saada. Saatat hyvinkin saada, kunhan ensin vähän viitsit edes jotain yrittää...

• 23

Tunnetko, kuinka tuuli puhaltaa.........
        Sivelee pitkin kaulaasi......
        Kuin hellä huulten kosketus.......
        Tiedän......
        Sinä tunnet sen.....
        Väreen joka kulkee eteenpäin....
        Etsien....
        Sinua....
        Ihoasi....

- En ole unohtanut -

• Eräs palstan ämmistä

täältä ei ketään löydä. Pelkästään mun ystävissä/kollegoissa on 3 saman etunimen omaavaa ihmistä, joista kahteen olen ollut ihastunut, ja kolmas taas oli minuun. Noista kolmesta muuten vielä kahden sukunimi alkaa samalla kirjaimella.

Joten ei täällä kannata kuin pitää hauskaa ja haaveilla! Ongelmia tulee, jos alat tuoda täällä näkemiäsi juttuja IRL:een.

Kohteet vaihtuu, sirkus jää...

• A...a....65v

Me aikuiset naiset emme lyttää ketään nuorta ihailijaamme maan rakoon, mukavahan meidän on mennä eläkeliiton päivätansseihin yhdessä, siellä tarvitaan aina miehiä tanssikumppaneiksi. Minusta riittää sinulle vielä ainakin 20 vuodeksi tanssitettavaa, niin että älä lainkaan ole ahdistunut.

• baaaaibigirl

vittua????

alkuperäinen ei salee kyl oo mikään gilf-hunter heiiii ;DDD

• adieuamour..

El silencio loco:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      153
      4751
    2. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1708
    3. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1559
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      37
      1232
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      108
      1060
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      57
      1018
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      1013
    8. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      874
    9. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      813
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      783
    Aihe