Tulinpa juuri ajatelleeksi, että en ole käynyt luonnossa pitkään aikaan. Ei ole tienpätkiä mitä pitkin kulkea, välillä on hyvin synkkää ja sankkaa kuusimetsää, karuja soita, mättäitä, muurahaispesiä ja petoja. Luonto on hyvin mielenkiintoinen paikka.
Sitten on olemassa luonnon korvikkeita eli kansallispuistoja ja kaupunkien puistoja. Tylsiä ja turhia paikkoja. Kaikki on jo tutkittu ja pitää kulkea määrättyjä polkuja. Tulia saa sytyttää vain tietyille paikoille jne. turhuutta ja tylsyyttä.
Luonto on todellakin kauneimmillaan koskemattomana. Aivan kuten naisetkin! Perustelen:
-Luonto (eli neitsytnaiset): suhtaudutaan vakavasti ja kunnioittaen.
-Korvikkeet (toisten nussimat): saatetaan ihastella tekopyhinä kuinka kaunista onkaan. Kunhan on tehty visiitti (tyhjennetty kassit) niin kirotaan autossa itikoita.
Luonto
9
260
Vastaukset
- metsään menit
Muuten hyvä mutta aika moni mies pitää puistoa parempana kuin mettää.
- ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ
Oikeastaan monet miehet vain tyytyy niihin. Ei ne oikein arvosta niitä niinkuin en minäkään. Sen takia ne esimerkiksi pettää, jos tulee mahdollisuus vähänkään mielenkiintoisempaan/kauniimpaan yksilöön. Ne semmoiset miehet "leikkii" kotia ja sitten ne ei enää jossain vaiheessa jaksakaan enää leikkiä kun se on tylsää ja läpikoluttua kauraa.
- puppiduu
۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ kirjoitti:
Oikeastaan monet miehet vain tyytyy niihin. Ei ne oikein arvosta niitä niinkuin en minäkään. Sen takia ne esimerkiksi pettää, jos tulee mahdollisuus vähänkään mielenkiintoisempaan/kauniimpaan yksilöön. Ne semmoiset miehet "leikkii" kotia ja sitten ne ei enää jossain vaiheessa jaksakaan enää leikkiä kun se on tylsää ja läpikoluttua kauraa.
"Ne semmoiset miehet "leikkii" kotia ja sitten ne ei enää jossain vaiheessa jaksakaan enää leikkiä kun se on tylsää ja läpikoluttua kauraa."
Samahan se on niiden neitsytnaisten kanssa, eihän he neitsyinä pysy kuin siihen ensimmäiseen kertaan ja ihan yhtä läpikolutuiksi tulevat ajan kuluessa kuin muutkin naiset.
Kyllä huomaa ettei sulla oikeen ole mitään taipumusta loogiseen ajatteluun. Ja millä perusteella sä menet sanomaan ettei vaikka kadulla vastaan tulevan parin mies arvosta naistaan? Miten sä sen ajatuksia voit lukea?
Kaikilla ei ole yhtä köyhä ajatusmaailma kuin sulla. Jos sä itse olet neitsyt niin miten se tarkoittaa että ne ketkä ei ole ovat jotenkin vähempiarvoisia? Ootko säkin sitten jotain maan mutaa jos jonain kauniina päivänä pääset poikuudestas? Tai jos jonain päivänä saat sen neitsytnaises niin likaiseks huoraksiko sä teet sen sillä et sekstailet sen kanssa? Kai sä sitten sen jälkeen hyväksyt että kaikki neitsytmiehet haukkuu naistasi huoraksi ja sylkee sen päälle? - ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ
puppiduu kirjoitti:
"Ne semmoiset miehet "leikkii" kotia ja sitten ne ei enää jossain vaiheessa jaksakaan enää leikkiä kun se on tylsää ja läpikoluttua kauraa."
Samahan se on niiden neitsytnaisten kanssa, eihän he neitsyinä pysy kuin siihen ensimmäiseen kertaan ja ihan yhtä läpikolutuiksi tulevat ajan kuluessa kuin muutkin naiset.
Kyllä huomaa ettei sulla oikeen ole mitään taipumusta loogiseen ajatteluun. Ja millä perusteella sä menet sanomaan ettei vaikka kadulla vastaan tulevan parin mies arvosta naistaan? Miten sä sen ajatuksia voit lukea?
Kaikilla ei ole yhtä köyhä ajatusmaailma kuin sulla. Jos sä itse olet neitsyt niin miten se tarkoittaa että ne ketkä ei ole ovat jotenkin vähempiarvoisia? Ootko säkin sitten jotain maan mutaa jos jonain kauniina päivänä pääset poikuudestas? Tai jos jonain päivänä saat sen neitsytnaises niin likaiseks huoraksiko sä teet sen sillä et sekstailet sen kanssa? Kai sä sitten sen jälkeen hyväksyt että kaikki neitsytmiehet haukkuu naistasi huoraksi ja sylkee sen päälle?"Samahan se on niiden neitsytnaisten kanssa, eihän he neitsyinä pysy kuin siihen ensimmäiseen kertaan ja ihan yhtä läpikolutuiksi tulevat ajan kuluessa kuin muutkin naiset."
---Ei sille miehelle kenelle he neitsyytensä antavat.
"Ja millä perusteella sä menet sanomaan ettei vaikka kadulla vastaan tulevan parin mies arvosta naistaan? Miten sä sen ajatuksia voit lukea?"
---Nyt kannattaa muistaa se, että vaikka nainen saattaa näytellä orgasmin niin mies pystyy näyttelemään koko parisuhteen.
"Jos sä itse olet neitsyt niin miten se tarkoittaa että ne ketkä ei ole ovat jotenkin vähempiarvoisia? Ootko säkin sitten jotain maan mutaa jos jonain kauniina päivänä pääset poikuudestas?"
---Tottakai he ovat vähempiarvoisia. Ei kannata kuvitella, että suostuisin työntämään puhtaan penikseni lämpimään, pahanhajuiseen ja kosteaan reikään jossa toisen miehen mulkku on jo käynyt. Jos penikseni uppoaa neitsyeeseen niin en ole maan mutaa, mutta jos joskus huomaan herääväni villin illan jälkeen makaamasta toisen miehen nussiman naisen vierestä niin varmasti tuntisin olevani.
"Tai jos jonain päivänä saat sen neitsytnaises niin likaiseks huoraksiko sä teet sen sillä et sekstailet sen kanssa? Kai sä sitten sen jälkeen hyväksyt että kaikki neitsytmiehet haukkuu naistasi huoraksi ja sylkee sen päälle?"
---Jos saan naiselta neitsyyden niin hän ei ole koskaan minulle likainen huora. Minulle on hyvin yhdentekevää mitä muut miehet naisestani ajattelevat jos itse haluan naistani. En muista milloin olisin viimeksi antanut minkäänlaista merkittävää painoarvoa muiden ihmisten ajatuksille, koska minä uskallan muodostaa asioistani ihan omiakin mielipiteitä. - puppiduu
"Samahan se on niiden neitsytnaisten kanssa, eihän he neitsyinä pysy kuin siihen ensimmäiseen kertaan ja ihan yhtä läpikolutuiksi tulevat ajan kuluessa kuin muutkin naiset."
---Ei sille miehelle kenelle he neitsyytensä antavat.
"Ja millä perusteella sä menet sanomaan ettei vaikka kadulla vastaan tulevan parin mies arvosta naistaan? Miten sä sen ajatuksia voit lukea?"
---Nyt kannattaa muistaa se, että vaikka nainen saattaa näytellä orgasmin niin mies pystyy näyttelemään koko parisuhteen.
"Jos sä itse olet neitsyt niin miten se tarkoittaa että ne ketkä ei ole ovat jotenkin vähempiarvoisia? Ootko säkin sitten jotain maan mutaa jos jonain kauniina päivänä pääset poikuudestas?"
---Tottakai he ovat vähempiarvoisia. Ei kannata kuvitella, että suostuisin työntämään puhtaan penikseni lämpimään, pahanhajuiseen ja kosteaan reikään jossa toisen miehen mulkku on jo käynyt. Jos penikseni uppoaa neitsyeeseen niin en ole maan mutaa, mutta jos joskus huomaan herääväni villin illan jälkeen makaamasta toisen miehen nussiman naisen vierestä niin varmasti tuntisin olevani.
"Tai jos jonain päivänä saat sen neitsytnaises niin likaiseks huoraksiko sä teet sen sillä et sekstailet sen kanssa? Kai sä sitten sen jälkeen hyväksyt että kaikki neitsytmiehet haukkuu naistasi huoraksi ja sylkee sen päälle?"
---Jos saan naiselta neitsyyden niin hän ei ole koskaan minulle likainen huora. Minulle on hyvin yhdentekevää mitä muut miehet naisestani ajattelevat jos itse haluan naistani. En muista milloin olisin viimeksi antanut minkäänlaista merkittävää painoarvoa muiden ihmisten ajatuksille, koska minä uskallan muodostaa asioistani ihan omiakin mielipiteitä.Vittu mikä vitsi sä oot :D
Onnea vaan sulle ja sun ihanan puhtoiselle pikku neitsyt penikselle
:D - ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ
puppiduu kirjoitti:
Vittu mikä vitsi sä oot :D
Onnea vaan sulle ja sun ihanan puhtoiselle pikku neitsyt penikselle
:DKiitoksia! Rakastinkin 14cm penistäni yli kaiken. Siinä on terskan yli vedettävä esinahka riittävästi paksuutta minkä annan neitsytnaiselleni. Pidän penikseni hyvin puhtaana. Yleensä putsaan penikseni hyvin tarkkaan kaikista oksettavista ainesosista suihkujen jälkeen. Penikseni ja esinahan alukseni tuskin "haiseekaan" millekään. Olen erittäin tyytyväinen penikseeni, kenenkään muun ei tarvitse pitää siitä kuin minun.
- gdhkjlxghl
Kiitoksia! Rakastinkin 14cm penistäni yli kaiken. Siinä on terskan yli vedettävä esinahka riittävästi paksuutta minkä annan neitsytnaiselleni. Pidän penikseni hyvin puhtaana. Yleensä putsaan penikseni hyvin tarkkaan kaikista oksettavista ainesosista suihkujen jälkeen. Penikseni ja esinahan alukseni tuskin "haiseekaan" millekään. Olen erittäin tyytyväinen penikseeni, kenenkään muun ei tarvitse pitää siitä kuin minun.
Jaa, mutta miten on verhoilujen laita? Mikä on yleinen kuntoluokitus? Äiti kun aina sanoi, että putket pitää olla uusittu ja vintti täytyy tarkistaa homeen varalta, ettei tule myöhemmin yllätyksiä.
- ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ
gdhkjlxghl kirjoitti:
Jaa, mutta miten on verhoilujen laita? Mikä on yleinen kuntoluokitus? Äiti kun aina sanoi, että putket pitää olla uusittu ja vintti täytyy tarkistaa homeen varalta, ettei tule myöhemmin yllätyksiä.
Olen huomannut, että parhaan stondiksen saa istuma-asennossa tai seisten. Nainen siis joutuisi vatkaamaan penikseltäni luulot pois joko penkillä tai minun pukkiessani häntä seinää vasten. En ole varma johtuuko se veren paineistumisesta siittimessä, mutta kalu ainakin näyttää pidemmältä ja paksummalta kuin selällään maatessa. Saman istuma-asento efektin saattaisi saada aikaiseksi lähetyssaarnaaja-asennossa, mutta en ole ikinä testannut sitä.
- Metsien mies
Et ole tainnut paljon päästä kalvoja puhkomaan ? Se on kuule niin, että neitseen kanssa on pakko kulkea määrättyä polkua pitkin. Vaikka kivaahan tuo on, ei siitä mihinkään pääse =))) Mutta neitsyt on se puisto, jossa polut kulkevat määrättyä rataa ja tulentekopaikat on hyvin tarkkaan määrätty. Aikuinen nainen sen sijaan kun avautuu eteen villinä ja rajoittamattomana, ai että =))) Kun saat vähän lisää kokemusta niin huomaat kyllä eron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?122788Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1652695- 1852537
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172064Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari222006Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541848Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701572Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?901211Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr71164