Kuinka todennäköistä on tulla yöllä kaupungilla, ravintolassa, taksi-jonossa tai grillillä pahoinpidellyksi jonkun tuntemattoman pahoinpitelemäksi? Itse olen semmoinen tyyppi tosin vasta 18-vuotias, mutta en tykkää tappelemisesta. En ole vielä tämän vuoden aikana tai nuorempana joutunut missään yöllä pahoinpidellyksi tai joutunut nyrkkejäni käyttämään. Olen ajatellut aloittaa kuitenkin jonkun itsepuolustus-/kamppailulajin nyt lähiaikoina muun urheilun lisäksi, sillä ovat kuulemma todella hyviä kuntoilumuotoja.
Eikös tuo turpaan saaminen ole myös itestään kiinni?
Eli jos olet vaikka nakki jonossa ja joku takanapäin tönäisee sinua ja sanoo, että "hei auotko sä päätäs mulle, tuuppa tähä niin vejän sua turpaan"
No yleensähän siihen tottakai moni vastaa, että "en mä kehtaa sua piestä", niin toihan on minun mielestäni jo semmoinen haasteen vastaan ottaminenki eli ikäänkuin sanoo, että tee sä se aloite, niin mä en joudu maksumieheks.
Mutta itse kuitenkin sanoisin näin, että "ei meidän tässä tarvii tappelemaan alkaa, koska en hän mä oo sulle tehny mitään enkä ala muutenkaan sua lyömään"
Niin mitenkä suurella todennäköisyydellä minun laiseni ihminen saisi nyrkistä ohtaan siellä nakki jonossa?
Tuntuu vaan ku täällä on noita kommentteja lukenu, että noita tappeluita tulee jokaiselle eteen yritit niitä välttää tai et ja ihan koko ajan tuolla yö elämässä :S. Tosin vaikka nyt turpaan saisinkin, niin en kyllä rupee sen takia niin paljoa pelkäämään, ettenkö enään ravintoiloihin menisi.
Kuinka todennäköistä?
85
7051
Vastaukset
- hk592
> jos olet vaikka nakki jonossa
Melko surrealistinen mielikuva; ollapa nakki jonossa.- ff124
oma mielikuvitus ei kyllä riitä tähän :D:D
- sää oot häiriköimäss
joka saatanan keskusteluun sulla on noita linkkejä heittää, eikö kukaan saa tätä viherpipertäjää kuriin ja miksei näitä poisteta mua ärsyttää kun tää pomppaa aina.
Luuletko idiootti, että kukaan lukee näitä sun hörhö juttuja täällä keskustelujen välissä, kun ne ei liity aiheisiin mitenkään ? Jos haluat saada asias kuuluville, niin kasvata ensin AIVOT ja sitten OPETTELE KÄYTTÄMÄÄN NIITÄ hyödyllisesti ja siten, että sun asiaa joku viitsis kuunnella JOSSAIN, sillä sää oot pelkkä harmi täällä ja kukaan ei sinua kuuntele ! - okojokojof
Minä ainakin olen maissi jonossa.
- kerppukalja
Jos nyt oltaisin vaikka kaikki makkarat rivissä?
- herätys herätys
Olen tuplasti sua vanhempi ja jos jonkinlaisissa baareissa on tullut käytyä. En ole koskaan nähnyt yöelämässä missään kaupungissa, enkä missään maassa, yhtään tappelua eikä kukaan ole snagarin jonossa töninyt ketään (tosin erittäin harvoin itse käyn snagarilla). Tunnen yhden ihmisen jonka tuntematon on hakannut, hänen itsensä mukaan tuosta noin vain, mutta sen ihmisen tuntien en ole aivan vakuuttunut tästä asiasta!
Ei kukaan pysty sanomaan mitään todennäköisyyttä, mutta väittäisin että se on erittäin epätodennäköistä, ellei itse lähde provosoimaan. Totta kai täällä kommentoivat ne joille niin on käynyt, mitä järkeä siinä olisi jos kaikki kymmenet tuhannet baarista tulijat kävisivät kertomassa seuraavana päivänä ettei kukaan lyönyt? ;D
Se on ERITTÄIN paljon itsestä kiinni, humalaista uhoajaa ei kannata alkaa ärsyttää ellei halua tapella. Sen sijaan kamppailulajin harrastaminen on erittäin hyvää liikuntaa, ja totta kai tarpeen tullen on hyvä osata puolustaa itseään.- Ilmo .
Sama täällä, paitsi että olen nähnyt jos jonkinlaista tappelua ja tönimistä jos jonkinlaisissa baareissa ja kaupungeissa ympäri maailmaa. Itse en kuitenkaan ole päätynyt näihin tappeluihin, vaikka tai kenties koska olen harrastanut kamppailulajeja parikymmentä vuotta.
Ilmo . kirjoitti:
Sama täällä, paitsi että olen nähnyt jos jonkinlaista tappelua ja tönimistä jos jonkinlaisissa baareissa ja kaupungeissa ympäri maailmaa. Itse en kuitenkaan ole päätynyt näihin tappeluihin, vaikka tai kenties koska olen harrastanut kamppailulajeja parikymmentä vuotta.
että kamppailulajeja olet harrastanut parikymmentä vuotta....
...mulla ottaa pattiin tuomoset itsensä ylikorostajat....
jaa..olet kulkenu ympäri maapalloa?missä viimeksi olit?
haaparannassa kenties?- kiesuspää
roisos kirjoitti:
että kamppailulajeja olet harrastanut parikymmentä vuotta....
...mulla ottaa pattiin tuomoset itsensä ylikorostajat....
jaa..olet kulkenu ympäri maapalloa?missä viimeksi olit?
haaparannassa kenties?Ja se muuten on Haaparannalla, ei Haaparannassa. Taidat olla taas näitä ns. "kadunkasvatteja"?
- vesuvius
kiesuspää kirjoitti:
Ja se muuten on Haaparannalla, ei Haaparannassa. Taidat olla taas näitä ns. "kadunkasvatteja"?
Oletko nyt itse aivan varma tuosta ohjeistuksestasi?:) Eikö Haaparanta ole muutakin kuin auringonottopaikka?
- opetelkaa suomea
kiesuspää kirjoitti:
Ja se muuten on Haaparannalla, ei Haaparannassa. Taidat olla taas näitä ns. "kadunkasvatteja"?
Kyllä me pohjoisen asukkaat mennään Haaparantaan, ollaan Haaprannassa jne. Sama homma on Kempeleen kanssa, salkkareissa esim. puhuivat Kempeleellä, v*tut tuollaisia sanoja ei ole, ja nyt siinä ollaan jo sairauslomalla, vaikka tähän asti se on ollut sairasloma.
Ja aloittajalle, olen kohta 40 vuotias, mutten ole koskaan joutunut tappelemaan, minulle ei ole kukaan tullut päätään aukoon tms. edes nakkikoppijonossa eikä taksijonossakaan.
- w+ä
kyseessä humalainen nuori, jos on hakatuksi tulemisen todennäköisyys on 95%. jos tämä pummaa tupakkaa, todennäköisyys on 100%.
- Poistu tilanteesta
Ja opettele toope YH-DYS-SA-NAT. Mistä näitä puutteellisen perussivistyksen omaavia tampioita oikein tulee ???
- joopajoooo
Poistu tilanteesta kirjoitti:
Ja opettele toope YH-DYS-SA-NAT. Mistä näitä puutteellisen perussivistyksen omaavia tampioita oikein tulee ???
näitä äirinkiälen lehtoreita riittää
- malttinen
Poistu tilanteesta kirjoitti:
Tässä nyt yksi esimerkki aiheesta poikkeamiseen ja muuhunkin - kielioppiin. Mielestäni sanomaan/sisältöön huomiota. Oli se sadattelu ja vastaava sitten miten vaan.. Jos vaikka lehtiin haluaa sanomaansa niin siellä kirjoituksia vielä muokataan.
- ........
riippuu myös paikkakunnasta, esim.orivesi on sellainen pikkukaupunki jonka yöelämään en kannusta ulkopuolisia..
- The_Evil_Of_Silence
Jos minun tunteillani leikitään tuolla tavoin, vaikka en ole alun perin tehnyt mitään ollenkaan, minun on pakko joko potkaista tekijän jalkoihin 3 kertaa kivuliaasti sekä läimäyttää toisten naamoihin (uhrit ovat sekä miehiä ja naisia). Tai vaihtoehtoisesti hyökkään henkilön kimppuun siten, että hyökkäys on kissatappelun lailla vaikka olenkin mies (jos aloittelija on naispuolinen). Hiusten repiminen ja raapiminen! Kaksikymppinen friikki!
- Rauhallinen mies
Puhumalla niistä tilanteista selviää, eikä se ole mielestäni pelkuri joka pyrkii sovittelemaan ristiriitatilanteen keskustelemalla. Joskus joutuu poistumaan paikalta, jos tilanne alkaa kärjistyä. Se on erittäin paljon itsestä kiinni joutuuko noihin tilanteisiin ja erityisesti se, miten niistä pääsee pois. Kadulla/ravintolassa on turha alkaa ottaa miehestä mittaa muutenkaan. Siinä ei aiheudu koskaan mitään hyvää, vaikka olisitkin matsin voittavana osapuolena.
Ravintolassa puolestaan on järjestyksenvalvojat huolehtimassa asiakkaiden turvallisuudesta. Jos tilanne näyttää pahalta, käy nykimässä hihasta sitä järjestyksenvalvojaa ja hän varmasti auttaa tilanteen selvittämisessä tai jopa poistaa riitaa haastavan kaverin.- 2.Rauhallinen mies
Oltiin isolla porukalla kavereiden kanssa liikenteessä ja valittiin paikallinen ravintoja menomestaksi. Ei keritty tuntiakaan olemaan ravintolassa kun seurueemme pöytään yritti tunkea väkeä jota kukaan ei seurueestamme tuntenut. Meillä oli kaikilla omat tuolit ja pieni pöytä juomille. Porukka alkoi tönimään ja repimään tuoleja itselleen vaikka ympärillä oli vapaita pöytiä ja tuoleja. Hetken kelattiin että mitä ihmettä tämä on. Nousimme pöydästä pois ja suuntasimme heti porukalla yhteistuumin toiseen pöytään joka oli ravintolan toisessa päässä. Pian minun ja kavereiden kimppuun käytiin sanallisesti nimitellen ja tönien. Emme kommentoineet mitään mihinkään tässä vaiheessa, vaan läksimme kävelemään pois pöydästä. Samassa naishenkilö tarrasi voimakkaasti kiinni minuun olkapäästä ja sanoen: "että voi vit**, kato mitä sä idiootti teit". Sä saata** pas** katkaisit mun kynnen". Kun tajusin että nainen oli aikomassa lyödä minua, nostin käden suojaksi. Samassa ryntää mieshenkilö raivohärkänä rinnuksiini kiinni sanoen: "että yritätkö sä paska löydä naistani?. Kerroin että en, vaan suojasin käsilläni kun tämä nainen oli aikomassa lyödä. Hän tarttui minua kiinni olkäpäästä kun nousin pöydästä mennäkseni seurueeni mukana muualle. En edes tiedä miksi hän oli aikomassa lyödä minua. Mies sanoi minulle: "että nyt kävi sulle huonosti". Hetken mietin että mites tässä nyt seuraavaksi. Pitääkö tässä ottaa homma haluun vai mitä tekisi. Samassa poke ryntää paikalle. Mieshenkilö joka oli rinnuksissani kiinni ja huudahti heti: "Tämä ukko yritti lyödä naistani!. Poke sanoi äänneen: se on sitten tervemenoa!". Se riitti ja poke lähti taluttamaan minua pihalle ja sanoi että hyvät illanjatkot. Kaverini selitti koko tilanteen pokelle. Arvaa uskoiko poke minua ja kavereitani?. Poke ei todellakaan uskonut vaan käyttäytyi röyhkeasti pullistellen keskustelun lomassa. Rähinäseurueen kaverit juonitteli sillä välin lisää kun talutti minua ulos ravintolasta. Osa seurueestamme oli paikalla kun supina alkoi. Sano sinä sitä ja minä tätä.
Ns. järjestetyt todistajat selitti "todistajana ja silminnäkijänä" että minä olin käynyt kiinni naiseen ja yrittänyt lyödä tätä. Katkaisin muka lisäksi kynnen tältä. Sitä eivät rähinäporukan kaverit eivät osanneet selittää pokelle miten kaikki tapahtui, vaan sanoivat vain tapahtuman seurauksista minkä pokekin näki että kynsi oli katki. Ihmettelin että mikä se sellainen todistaja on joka kertoo sen mikä on jälkeenpäin kaikkien nähtävissä että kynsi on todellakin poikki. Selvisi että kynsi oli mennyt poikki tai tarkemmin sanottuna vain irronnut liimauksistaan. Kynsi oli todellisuudessa tekokynsi jossa oli myös koru. Minulle ja seurueellemme esitettiin korvausvaatimuksia ja lukuisia uhkailuja ym. Tuntui todella oudolta kun minua syyteltiin asiasta johon minulla ei ole osaa eikä arpaa. Syyttömänä syytettynä ei ole kiva olla. Aivan älytöntä. Miksi minä menisin lyömään naista tai ketään. En ole koskaan lyönyt ketään, enkä lyö. En voi sietään naistenhakkaajia.
Samana iltana joitakin tuttujamme saapui ravintolaan johon päädyimme lopuksi iltaa viettämään. He vahvisti rähinäsaurueen juonittelut. Onneksi ravintolassa oli aivan toinen meno ja parempi ilmapiiri. Lisäksi edullisemmat juomat sekä siistimpi kaikin puolin. Jäimme ravintolaan ja menimme istumaan pöytään. Osalle ravintola täysin uusi. Keskusteltiin tilanteesta joka sattui toisessa ravintolassa, joka kummastutti meitä ja sivullisia. Seurueemme yhteistyymin päätimme ettemme astu siihen rähinäravintolaan enää koskaan ja hyvin on pitänyt jo useamman vuoden.
Mitä tästä opimme. Ravintolasta voi lentää ulos helposti ilman mitään syytä. Se ei tarkoita että rähinöitsijä lentää vaan heitetty voi olla joku täysin sivullinen kuten esimerkkitapaukseni on. Tässä tapauksessa poke poisti sen jolle tultiin haastamaan riitaa, eli niinkuin mulle kävi. Sivulliset ihmetteli että miten tämä on ylipäätään mahdollista että se jolle tullaan haastamaan riitaa heitetään ravintolasta ulos. Se on tiedossa että poket voi heittää pihalle naaman perusteella. Emme luota ko. ravintolan pokeihin pätkääkään ja tämä kaikki kavereiden kanssa yhteisestä päätöksestä kokemuksemme pohjalta.
Sen koommin en ole siihen ravintolaan jalallani astunut kun sain lähtöpassit. Kaveripiirini ja moni muukin on jättänyt ko. ravintolaan menemättä kuullessaan poken ylimielisestä toiminnasta. Poke teki tässä kohtaan työnantajalle koiran palveluksen karkottakseen useita asiakkaita omaa tyhmyyttään.
Mikä parasta. Myöhemmin selvisi että rähinöitsijä oli poken kavereita, joten se selittääkin ulosmarssini ravintolasta!.
Terveisiä pokelle vaan. Kannattaa miettiä ensin ja tehdä vasta sitten.
Ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan! - nakkipää3
2.Rauhallinen mies kirjoitti:
Oltiin isolla porukalla kavereiden kanssa liikenteessä ja valittiin paikallinen ravintoja menomestaksi. Ei keritty tuntiakaan olemaan ravintolassa kun seurueemme pöytään yritti tunkea väkeä jota kukaan ei seurueestamme tuntenut. Meillä oli kaikilla omat tuolit ja pieni pöytä juomille. Porukka alkoi tönimään ja repimään tuoleja itselleen vaikka ympärillä oli vapaita pöytiä ja tuoleja. Hetken kelattiin että mitä ihmettä tämä on. Nousimme pöydästä pois ja suuntasimme heti porukalla yhteistuumin toiseen pöytään joka oli ravintolan toisessa päässä. Pian minun ja kavereiden kimppuun käytiin sanallisesti nimitellen ja tönien. Emme kommentoineet mitään mihinkään tässä vaiheessa, vaan läksimme kävelemään pois pöydästä. Samassa naishenkilö tarrasi voimakkaasti kiinni minuun olkapäästä ja sanoen: "että voi vit**, kato mitä sä idiootti teit". Sä saata** pas** katkaisit mun kynnen". Kun tajusin että nainen oli aikomassa lyödä minua, nostin käden suojaksi. Samassa ryntää mieshenkilö raivohärkänä rinnuksiini kiinni sanoen: "että yritätkö sä paska löydä naistani?. Kerroin että en, vaan suojasin käsilläni kun tämä nainen oli aikomassa lyödä. Hän tarttui minua kiinni olkäpäästä kun nousin pöydästä mennäkseni seurueeni mukana muualle. En edes tiedä miksi hän oli aikomassa lyödä minua. Mies sanoi minulle: "että nyt kävi sulle huonosti". Hetken mietin että mites tässä nyt seuraavaksi. Pitääkö tässä ottaa homma haluun vai mitä tekisi. Samassa poke ryntää paikalle. Mieshenkilö joka oli rinnuksissani kiinni ja huudahti heti: "Tämä ukko yritti lyödä naistani!. Poke sanoi äänneen: se on sitten tervemenoa!". Se riitti ja poke lähti taluttamaan minua pihalle ja sanoi että hyvät illanjatkot. Kaverini selitti koko tilanteen pokelle. Arvaa uskoiko poke minua ja kavereitani?. Poke ei todellakaan uskonut vaan käyttäytyi röyhkeasti pullistellen keskustelun lomassa. Rähinäseurueen kaverit juonitteli sillä välin lisää kun talutti minua ulos ravintolasta. Osa seurueestamme oli paikalla kun supina alkoi. Sano sinä sitä ja minä tätä.
Ns. järjestetyt todistajat selitti "todistajana ja silminnäkijänä" että minä olin käynyt kiinni naiseen ja yrittänyt lyödä tätä. Katkaisin muka lisäksi kynnen tältä. Sitä eivät rähinäporukan kaverit eivät osanneet selittää pokelle miten kaikki tapahtui, vaan sanoivat vain tapahtuman seurauksista minkä pokekin näki että kynsi oli katki. Ihmettelin että mikä se sellainen todistaja on joka kertoo sen mikä on jälkeenpäin kaikkien nähtävissä että kynsi on todellakin poikki. Selvisi että kynsi oli mennyt poikki tai tarkemmin sanottuna vain irronnut liimauksistaan. Kynsi oli todellisuudessa tekokynsi jossa oli myös koru. Minulle ja seurueellemme esitettiin korvausvaatimuksia ja lukuisia uhkailuja ym. Tuntui todella oudolta kun minua syyteltiin asiasta johon minulla ei ole osaa eikä arpaa. Syyttömänä syytettynä ei ole kiva olla. Aivan älytöntä. Miksi minä menisin lyömään naista tai ketään. En ole koskaan lyönyt ketään, enkä lyö. En voi sietään naistenhakkaajia.
Samana iltana joitakin tuttujamme saapui ravintolaan johon päädyimme lopuksi iltaa viettämään. He vahvisti rähinäsaurueen juonittelut. Onneksi ravintolassa oli aivan toinen meno ja parempi ilmapiiri. Lisäksi edullisemmat juomat sekä siistimpi kaikin puolin. Jäimme ravintolaan ja menimme istumaan pöytään. Osalle ravintola täysin uusi. Keskusteltiin tilanteesta joka sattui toisessa ravintolassa, joka kummastutti meitä ja sivullisia. Seurueemme yhteistyymin päätimme ettemme astu siihen rähinäravintolaan enää koskaan ja hyvin on pitänyt jo useamman vuoden.
Mitä tästä opimme. Ravintolasta voi lentää ulos helposti ilman mitään syytä. Se ei tarkoita että rähinöitsijä lentää vaan heitetty voi olla joku täysin sivullinen kuten esimerkkitapaukseni on. Tässä tapauksessa poke poisti sen jolle tultiin haastamaan riitaa, eli niinkuin mulle kävi. Sivulliset ihmetteli että miten tämä on ylipäätään mahdollista että se jolle tullaan haastamaan riitaa heitetään ravintolasta ulos. Se on tiedossa että poket voi heittää pihalle naaman perusteella. Emme luota ko. ravintolan pokeihin pätkääkään ja tämä kaikki kavereiden kanssa yhteisestä päätöksestä kokemuksemme pohjalta.
Sen koommin en ole siihen ravintolaan jalallani astunut kun sain lähtöpassit. Kaveripiirini ja moni muukin on jättänyt ko. ravintolaan menemättä kuullessaan poken ylimielisestä toiminnasta. Poke teki tässä kohtaan työnantajalle koiran palveluksen karkottakseen useita asiakkaita omaa tyhmyyttään.
Mikä parasta. Myöhemmin selvisi että rähinöitsijä oli poken kavereita, joten se selittääkin ulosmarssini ravintolasta!.
Ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan!hullu mies lyö naista;)
- ei kiinnosta lukea
Ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan!tällasta romaania. sori.
- JJ
Ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan!ton "romaanin" ja on kyllä itelläki ihan vastaavii kokemuksii et syyttömästä saadaa syyllinen, tosi yleistä etenki vähän pienemmis paikois ja jos poke sattuu olemaan kaveri nii turha siinä mitään selittää, parempi on ku painuu hevon helvettii sellasest kusiluolast :D Ja mitä alottajan kysymyksee, nii se on aika pitkälti itest'ä ja kii ja ihan paikkakunnastaki et mis sattuu olemaan.. Ite olen kyl saanu tapel niin snägäril ku baarissaki, ei siinä mitää jos joku haluu tapel, nii yleensä sitä viimesee saak koittaa välttää, mut jos siksiis nii ei muuta ku oikee kunnol vaan selkää sil vastapuolel nii voi hillit ens kerral niit tappeluhalui.. Mut poikkeuksiakin löytyy, jollai tyypeil on sen sortin asennevamma, et sun ei tarvii mitään sanoo tai tehdä nii tappelemaa joudut, mut aika harvas tämmöse on..
Ja enpä oo tän vuoden puolel päässy tappelee ku vast kerran ja seki oli omast halust ku ei jaksanu enää yhen hörhön tuupinta nii lakasin sil sit baarin lattiaa ja se siit...
Mut kyl ulkon viel uskaltaa liikuu, et nou hätä :D - pullukka_paavo
Ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan!näitä riittää eikä poket tee mitään. Itse jos käyttäytyisin kuten minua vastaan on käyttäydytty olisin saanut turpaan ja lentänyt ulos poken toimesta ulos joku syyteet vielä perään.
Rajan olen kyllä pistänyt että jos päälle käydään sitten yritän ainakin lyödä turpaan niin kovaa että lähtee naama irti. Poistun aina paikalta nolaten varmasti itseni nynnynä.
Huomannut kyllä olevan paljon tuollaisia porukoita jotka härkkii bääreissa kuka suuttuisi sitten koko jengi kimpussa. Yleensä pienimmät uhoaa ja tönii isot karjut odottaa lähistöllä. - KANSALAINEN TONZA
JJ kirjoitti:
ton "romaanin" ja on kyllä itelläki ihan vastaavii kokemuksii et syyttömästä saadaa syyllinen, tosi yleistä etenki vähän pienemmis paikois ja jos poke sattuu olemaan kaveri nii turha siinä mitään selittää, parempi on ku painuu hevon helvettii sellasest kusiluolast :D Ja mitä alottajan kysymyksee, nii se on aika pitkälti itest'ä ja kii ja ihan paikkakunnastaki et mis sattuu olemaan.. Ite olen kyl saanu tapel niin snägäril ku baarissaki, ei siinä mitää jos joku haluu tapel, nii yleensä sitä viimesee saak koittaa välttää, mut jos siksiis nii ei muuta ku oikee kunnol vaan selkää sil vastapuolel nii voi hillit ens kerral niit tappeluhalui.. Mut poikkeuksiakin löytyy, jollai tyypeil on sen sortin asennevamma, et sun ei tarvii mitään sanoo tai tehdä nii tappelemaa joudut, mut aika harvas tämmöse on..
Ja enpä oo tän vuoden puolel päässy tappelee ku vast kerran ja seki oli omast halust ku ei jaksanu enää yhen hörhön tuupinta nii lakasin sil sit baarin lattiaa ja se siit...
Mut kyl ulkon viel uskaltaa liikuu, et nou hätä :DKyllä niitä löytyy porukoita jotka ovat ottaneet tavakseen kierrellä kaupungilla "hakkaamassa-jengiä".
usein porukoissa on yksi kingi joka on olevinaan possen kovin/isoin/kokenein ja taustalla pyörii finninaama-lakeija taustajoukko ja muutama rääväsuupissis huutosakkina!
Tälläiset räkänokat eivät yleensä tuota vaaraa yksin tai edes kaksin,ja he itsekkin sen tietävät eivätkä lähde leikkimään kuin suurellaporukalla.
Ikäväkseni on ollut kyseenalainen kunnia joutua vastakkain näiden pottipäiden kanssa muutamaan otteeseen,aika opettavaisia kokemuksia noin kamppailullisesti...onneksi enempikin heille!
Viimeisin kohtaaminen ei vain mennyt aivan käsikirjoituksen mukaan loppuunasti,tuloksena useita ruhjeita,vertavuotavahuuli,haljennuthammas jne...ja reissu käräjä-oikeuteen.
Minulle tästä kotimatkasta kertyi saldoksi turvonnut vas.korvalehti,hiusmurtuma vas,nimettömän rystysessä sekä sakkoja ja korvauksia,hätävarjelunliioittelusta,ruumiinvammantuottamuksesta,ja kosmeettisestahaitasta.
Kitoksen voin esittää kyseisten kansakunnantoivojen ylpeillevanhemmille,jotka kokivat velvollisuudekseen puolustaa lastensa kunniaa ja rapistunuttaitsetuntoa käräjillä...kiitos vielä kerran!.
Mutta ei mitään niin pahaa etteikö jotakin hyvääkin,syytteet rasistisesta-väkivallasta ja nuoriinhenkilöihin kohdistuneista pahoinpitelyistä hylättiin!(jipii).
ja olihan tuossa se kasvatuksellinenkin aspekti vahvasti läsnä?
ps.tälläkertaa resepti tepsi,eli alivoimaisena pyri aina poistumaan paikalta vähinäänin tai peräti "pakenemaan," sanallinen tukistaminen ei tepsi useimmiten nuoriin-henkilöihin jos heitä on useampia,jos paikalta poistuminen ei ole vaihtoehto tee nopea riskianalyysi eli "lukitsetähtäimeesi" 1-2 kookkainta/vaarallisinta hyökkääjää jotka useimmiten ovat sijoittuneet niin että toinen pääsee tilanteeseen ns,puuntakaa eli tod,näk jostakin selkäsitakaa. "suorita vastahyökkäys täydellä voimalla!".jos sinulla on rahaa niin voit ostaa itsellesi aloite-kortin joka maksetaan myöhemmin käräjillä(kuten minä tein). tarkista voisiko nyt poistua tilanteesta? koska veren näkeminen saa useimmat nuorukaiset luopumaan leikistä kuten omalla kohdallani yhtä epäonnista konttaajaa lukuun ottamatta kävikin.
Toivottavasti ette itse koskaan joudu vastaaviin tilanteisiin koska on olemassa myös ikävämpi mahdollinen lopputulos ja silloin ikäväkyllä maksajia harvemmin tavoitetaan.
Älkää koskaan nähdessänne katuväkivaltaa vain kulkeko ohi, koska uhrina voisit olla sinä tai joku läheisesi!!! jos et kykene muuten auttamaan niin hälytä edes apua ja jää odottamaan turvalliseen paikkaan riittävän etäälle jotta osaat kertoa minne päin tekijät mahdollisesti esim, pakenivat.sitäpaitsi tekijöiden saaminen vastuuseen ilman todistajia on todella hankalaa.
Tee siis velvollisuutesi ja auta kaikin mahdollisin keinoin!!! kiitos! - antsa67
pullukka_paavo kirjoitti:
näitä riittää eikä poket tee mitään. Itse jos käyttäytyisin kuten minua vastaan on käyttäydytty olisin saanut turpaan ja lentänyt ulos poken toimesta ulos joku syyteet vielä perään.
Rajan olen kyllä pistänyt että jos päälle käydään sitten yritän ainakin lyödä turpaan niin kovaa että lähtee naama irti. Poistun aina paikalta nolaten varmasti itseni nynnynä.
Huomannut kyllä olevan paljon tuollaisia porukoita jotka härkkii bääreissa kuka suuttuisi sitten koko jengi kimpussa. Yleensä pienimmät uhoaa ja tönii isot karjut odottaa lähistöllä.Muutamaan otteeseen olen joutunut puolustamaan itseäni ja seuralaisiani kun öykkäröijät on ylittäny rajansa totaalisesti. Kun puhumalla ei asioita ole saanut selvitettyä on pitänyt hoitaa asia toisella tapaa. Heidän toivomalla tavalla. On tapeltu puukkojen ja nyrkkirautojen seassa eräänkin kerran. Ihme ettei ole sattunut koskaan mitään. Vaatteita on rytäkässä joskus mennyt hajalle joita on hermitellut jälkeenpäin. Korvauksia on makseltu nenästä, hampaista, leukaluusta ja maksellaan yhä. Pienimmät vastukset on olleet kohdallani kovempia kuin kokoiseni kaverit. Joskus on tullut otettua selkään pieneltä kaverilta, joten en menisi allekirjoittamaan sitä että isot pojat olisi kovempia. Kaikki on ainakin yhtä kovia suustaan. Meidänkin seudulla nuohoaa pössyttelijöitä ja muita narkomaanisia koijareita vaikka kuinka, jotka varastelevat autoja ja tavaraa kylillä. En tunne sääliä jos joku hipiti hopoti tai roketti rolleri tulee uikuttamaan ja haastelemaan kylillä tai baarissa. Pistetään tukka sojoon niin että se on aamulla samassa asennossa vielä herätessään kellon viisareista puhumattakaan. Niitä koijareita on töötätty nenään ihan riittävästi elämän aikana ja töötätään jatkossakin jos tulee heilumaan. Kyllä selkään saaneet ainakin tietää että pään aukominen ei kannata. Alkaa itsellenikin tuo yöelämä vähitellen riittämään kun ikää on tullut lisää. Ei kiinnosta enää katella rähinöiviä paskahousuja yhtään. Hauskaa voi pitää muutenkin kun kaupungilla heiluen ja toilaten.
Neuvoksi tässä että koittakaan vaan elää sovussa ja hankkia harrastuksia niin pysytte poissa pahoista. Kaupunki tai baarit ei ole se paras paikka viettää aikaa. Niissä tulee helposti rähinää ja ongelmia. - ömn
Ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan!Naiset hyvin usein valehtelevat, heille ei ole mikään pyhää, kun yrittävät päästä tavoitteeseensa. Tämä tosiasia on tiedetty jo tuhansia vuosia, siksi ennen nainen ei kelvannutkaan oikeudessa todistajaksi.
Surullisena esimerkkinä ovat nämä aiheettomat raiskaussyytökset jne.
Toivottavasti ravintolan omistaja myös tietää jo, millaista henkilökuntaa on palkannut.
- Yualle
joutunut minkäänlaiseen selkkaukseen, mutta siihen syypäänä lienee se, että olen kooltani saatanan iso mies :) Ja se ei tarkoita mitään lihaksikuutta. Kukaan ei uskalla tulla sen takia aukomaan päätään.
- JJJJJr
Suomalaiset känniääliöt on maailman top-10ssä. Idioottien top-10ssä. Kun ei sitä naisseuraa saa yökerhosta mukaan vaikka kuinka vonkaa niin jollakin keinolla ne paineet täytyy purkaa. Nyrkillä, saa**na!
Toki myös tämä pohjolan kylmyys ja elämän köyhyys ahistaa näitä perjantain yön ramboja.- 100m 11,9
Se on jaloissa vikaa jos kuonoon tulee.
- täimainen
Jos olet nakki jonossa niin todennäköisesti sinut syödään ennen kun pahoinpidellään.
- Kyänäin o
Pakko ihmetellä onko kirjoituksen aloittaja tosissaan? :P
- nakkiasasd
itse olin kerran nakki jonossa. muut eivät olleet nakkeja
- maailmankuulu
whitetrash nation.
Missä muussa maassa ylensäkään on mitään snakarijonoja?
Kertokaa yksi Suo-maan lisäksi? - NAKKIPÄÄ!
TERVE OLEN NAKKI JA OLEN NYT HELSINGIN NAKKIJONOSSA! NEKKUU TULEE NAKKIJONOSSA JOS NAKKION PERSEESSÄSI SENKIN NAKKI
- Pequmies
Yleensä olen väkivallan vihollinen, tappelemaan olen joutunut vain itsepuolustukseksi. Mutta aloituksen kirjoittajasta jäi niin paska maku suuhun, että tekisi mieli lyödä. Ei niitä tappeluja tule jos vaikka kuka rähisis, jos ei lähde takaisin aukomaan.
- Hyi hitto!
Luonnevikainen tapaus nimeltä Pequmies. Ikävä kyllä juuri tuollaisia idiootteja Suomi on pullollaan ja juuri se tekee tästä niin paskan maan asua...
ite olen viettäny baareissa suht runsaasti aikaa, ehkä kerran pari tullu joku ns uhkaava tilanne mutta siitäkin selvitty puhumalla.
- Ex-Boxer
on juuri se ongelma kun olen iso mies niin aina joku känninen (mitä pienempi ja vuoden salilla käynyt, sen varmempi) käy uhoamaan. Siihen tottu jo reilusti yli 10 vuotta sitten vaan aina se ärsyttää vaikken näihin mukaan lähdekkään. Isolla tarkotan 202cm ja 135kg. Ei siis toimi itsesuojeluvaisto vai missä vika? Tässä yksi syy ettei paljoa baarit enää kiinnosta...
- turha pelätä
näin 45 vuoden elämä elettynä oma tilasto näyttää siltä, että ONNEKSI useimmiten nähdyt tappelut on olleet semmoisia, että hakattu on selvästi kerjännyt sitä. Eli humalassa uhri on ärsyttänyt tarpeeksi, toisille viina teettää ikäviä piirteitä, niiden ei kannattaisi kännätä ihmisten ilmoilla. Jos tilanne itseä uhkaa, pääsee luistelemaan sivuun omaamalla huikean hyvän pinnan, olemalla provosoitumatta mistään jne. Jos olisi halunnut ts. vastannut rämppäykseen, olisi tappelemaan päässyt varmaan kymmeneen eri kertaan.
Mutta itsellä auttaa tappelemaan joutumisenkin ajatuksessa se, että voimaa on tullut kerättyä, onneksi ei ole tarvinut kokeilla käytännössä mitä se merkitsee. Nuoriso ei näe kuin iän, ei sitä että esim. penkissä 100kg heilahtaa kymmenen sarjan...- Lentsunleijona
Mistä vitusta noita puudeleita tulee, ota lämmin pyyhe ja snickers käteen. Äläkä mene ilman äitiä kauppaan.
- 124124124124
Hahahaaha :D Vittu menkää nyt ihme pellet omaan koloonne.
Pakko tulla nettifoorumeille selittään omia iltasatuja ja mielikuvituksen tuotteita. Taidatte itse olla niitä jotka saa turpaansa joka baarireissulla?
Tajuutko ees kuinka helvetin naurettavalta kuulostat? Lue toi iha itsekses:
Nuoriso ei näe kuin iän, ei sitä että esim. penkissä 100kg heilahtaa kymmenen sarjan...
Yeah, right. - siten
124124124124 kirjoitti:
Hahahaaha :D Vittu menkää nyt ihme pellet omaan koloonne.
Pakko tulla nettifoorumeille selittään omia iltasatuja ja mielikuvituksen tuotteita. Taidatte itse olla niitä jotka saa turpaansa joka baarireissulla?
Tajuutko ees kuinka helvetin naurettavalta kuulostat? Lue toi iha itsekses:
Nuoriso ei näe kuin iän, ei sitä että esim. penkissä 100kg heilahtaa kymmenen sarjan...
Yeah, right.Ja kova penkkituloshan se onkin kaiken a ja o tappelutilanteessa?
- 120 kiloo penkistä
siten kirjoitti:
Ja kova penkkituloshan se onkin kaiken a ja o tappelutilanteessa?
Nyrkkeily ikänsä ,joskus hanskoilla leikitään niin pystys jos haluis vetää mut unille.
- mutta silti...
Itse oon kulkenut paljon ilta/yöaikaan kaupungilla ja bileissä teini-iässä ja nuorena aikuisena ainakin useamman kerran baareissa yöllä. Sanoisin, että kokemusteni perusteella on aika epätodennäköistä saada turpaan tuntemattomalta, jos on itse passiivinen. Itse olen myös ihan väkivaltaa vastaan, mutta riidanhaastajiin en ole juurikaan törmännyt, mutta vähän kuitenkin. Et ihan turhaan pilaa omaa fiilistä yöllä juhlimassa stressaamalla tai pelkäämällä turpiin saamista.
Mutta joskus joissakin erityistilanteissa voi saada turpiinsa, vaikka olis vuorovaikutuksen suhteen täysin passiivinen. Esimerkiksi yksi poika halusi vetää minua turpaan vappuna, koska kuulemma olin tuijottanut häntä. Kerran huumejengiläiset yrittivät tosissaan vetää turpaan minua ja kaveriani ilman syytä. Tietenkin niissä tilanteissa ensin kannattaa rauhoitella mahdollista hakkaajaa ja siirtyä nopeasti hänen luotaan pois. Jos hakkaaja aikoo konkreettisesti jo lyödä, kannattaa ihan juosta tilanteesta pois ja mielellään täysillä, silloin mahdolliset hakkaajat yleensä varmaan viimeistään luovuttavat hakkaamissuunnitelmansa. Kannattaa yöelämässä juosta baariin tai lähinnä hengata portsarien vieressä, he todennäköisesti pitäisivät sun puolta. Ja jos rupeat hakkaamaan takaisin kunnolla riidanhaastajaa, voit saada siitä oikeudessa tuomioita väkivaltaisuudesta, jos esim. riidanhaastajan kaverit on silminnäkijöinä.
Mua on tosiaan muutaman kerran yritetty hakata tosissaan ja kovaa ilman syytä ns. erityisessä tilanteessa, joita pari kuvasin yllä. Tuossa vähän aikaa sitten kuvailemani keinot ovat toimineet hyvin, joten mielestäni on hyvä tiedostaa tämä vaara ja siihen toimintamallit. Se kuitenkin on oikeasti aika epätodennäköistä, että sä joutuisit väkivaltaiseen tilanteeseen vaikka kävisit paljon baarissa. Itselle on vaan käynyt huono tuuri tän asian suhteen, ei mun kavereil ole juuri sattunut juurikaan väkivaltaisia tilanteita.- Blues80
Tuli kerran hervannassa apukoululainen ja sen kaveri lukiolainen pummaamaan tupakkaa silloisella hervannan grillillä. Totesin etten polta, jota lukiolaiskaveri ei meinannut uskoa. Jatkoin jutustelua kyselemällä, että mitä miehiä te olette, oletteko täältäpäin. Samalla siis selvisi koulutustausta.
Juttu jatkui niin, että lukiolaiskaveri uhkaili vetää turpaan, mutta lipsautti kysyttäessä suhtautumista apukoululaisiin ajattelevansa heidän olevan vähän yksinkertaisia. Tästä sain vettä myllyyn, ja sain käännettyä toverukset toisiaan vastaan. Kun lukiolainen lopulta oli valmis käymään päälle, hänen kaverinsa ei reagoinutkaan mitenkään kehoituksiin tehdä samoin. Poistuin paikalta rauhallisesti sadatteluiden saattelemana.
Olisi tietysti ollut kiinnostavaa tietää, miten kaverusten ilta siinä jatkui ;)
- nakkijonoterroristi
muista aina löydä ite ensin, elä jää odottelemaan,,, muuten käy huonosti, lyö ja lujaaaaaaaaaaaaaaaa päin näköä heheh
- juokse karkuun
jos alkaa olla sellainen tilanne niin laita juoksuksi ei humalikas saa kiinni.. ei tarvii mitään itsepuolustus kursseja joudut vaan itse syytteenseen jos käytät niitä taitoja kadulla!
Taas grillijono pellet kiehuu, ne ei edes ymmärrä kuinka monta kertaa ne sais turpiinsa, jos ne ei aina ettis sitä pienintä ja yksin olevaa. Sitä olaan niiin kovaa, kun vastassa on joku tosi kännissä oleva tyyppi joka haluu vain himaan. JOSSAIN ON AINA JOKU KOVEMPI, JOTEN TOIVOTTAVASI OSUU SUN KOHDALLE.
- Auta jos pystyt
Rääpäleitä olette! Kaikki puhuvat,että nähty on tappeluita yms. Mutta sellainen on kova äijä,joka uskaltaa/pystyy menemään väliin,kun pienempiä hakataan!Vaikkei tunnekaan hemmoa.Itse on tullut matsattua paljonkin,välillä riidan haastajanakin.Sen olen huomannut:Pienillä miehillä pätemis ongelma,pitää tulla porukalla päälle.Omaksi onnekseni oon selvinnyt,mutta hitosti oon joutunut korvauksia maksamaan :(
Tappeluun harvoin joutuu.
Yleensä sinne hakeudutaan, olen itse nuorempana usein "joutunut" tappeluun, ainahan sitä niin sitten sanottiin.
Viimeisen 15 vuoden aikana olen pyörinyt tosi aktiivisesti Helsingin ja Lahden yöelämässä, ja vieläpä niissä "pahoissa paikoissa", ja koskaan ei ole tarvinnut tapella, eikä ole tarvinnut karkuunkaan kipitellä.
Pataan saa joka paikassa jos sitä hakee.
Typerämpää ruikutusta en ole pitkään aikaan kuullut.
Provoa koko viestiketju....- hulluja riittää...
tähän teki mieli kertoa pari tilannetta, joissa on ollut lähellä joutua tappeluun. ensimmäinen kerta oli taksijonossa pari vuotta sitten. olin palellut 1,5 tuntia jonossa ja takseja tuli todella harvakseen. kun pääsin jonon ensimmäiseksi, sieltä tuli neljän hengen porukka ohi ja sanoi seuraavan taksin olevan heidän. siinä vaiheessa olin jo niin väsynyt, kylmissäni ja raivoissani... totesin, ettei tasan ole. kun taksi saapui, yksi pojista yritti pyrkiä kyytiin, mutta tönäisin häntä muutaman askeleen taaksepäin. toinen lähti tulemaan kohti, mutta tyytyi pysymään kauempana, kun otin korkokengän käteen ja näytin että huitaisen, jos mitään yrittää.
toinen kerta oli tänä talvena baari jonossa, jossa itseäni noin 10 vuotta vanhempi pari sai päähänsä, että olen etuillut heitä. tästä seurasi tönimistä ja raivoamista, sekä mies takoi nyrkkiä käteensä. kehoitin miestä ottamaan pari askelta taaksepäin ja ilmoitin etten paikastani luovu, koska en ollut etuillutkaan. tämän jälkeen en sen suuremmin reagoinut heihin ja lopulta he antoivat minun olla.
pari kertaa olen mennyt väliin rauhoittamaan tilannetta, ennen kuin on nyrkit alkanut heilua... eli ihme ettei ole kupoliin tullut, mutta en tosin ole mikään heiveröinen nainen. ;P mutta ehkä se on omasta asenteesta ja luonteesta kiinni mihin suuntaan asiat kehittyy.... - tihk
Sitä ei valitettavasti koskaan tiedä, mitä seuraavaksi elämässä tapahtuu, voi tulla nyrkistä naamaan tai sitten ei. Itse en ole ollut baaritappeluissa, mutta pari kuukautta sitten olin baarikierroksella kaverien kanssa ja kadulla tuli vastaan nuori mies, joka pyysi kaikilya ohikulkijoilta jotain, mutta kukaan ei ollut kuulevinaankaan miehen pyyntöä. Kun minä tulin miehen kohdalle, hän oli käsi ojossa pyytämässä jotain, mitä en kuullut ja yritin kävellä välinpitämättömästi ohi niin kuibn muutkin. Mutta sitten se mies päättikin tönäistä minua takaapäin ja huusi HAISTA VITTU! Hieman säikähdin, mutta ei se loppuiltaa tai elämää pilannut.
- Dremeli
Tappeluun en oo joutunu mutta kerra olin yhessä pikkubaarissa kattomassa yhen rock'n'roll-bändin keikkaa ja istuin parin kaverin kanssa pöydässä jonka vieressä oli PA-kaappi ja ihmiset oli tietysti laittanu täysiä/vajaita tuoppeja ja laseja sen päälle. Siitä pöydästä kun nousin aikeenani käydä vessassa niin sivusta tuli joku porukka ja taklasi mut tietysti päin sitä PA-kaappia. Kaikki lasithan sit tietysti lenteli pitkin lattioita ja sotku oli melkoinen. Jotku vähän kehotti mua korvaamaan vahingot mut kohteliaasti kieltäydyin ja jatkoin matkaani. Porukka unohti sen ilmeisesti suht äkkiä kun kukaan ei maininnut asiasta enää palattuani.
- Niin jotta
Että hakattiin ja raiskattiin hyvin... Sisällä 12 vuotta pelko tiloja paniikkikohtauksia
ei liikkumista vk.loppuisin, eikä muutenkaan 18:00 jälkeen. Joten tiedän mistä puhun...
Huomattakoon, että hyökkääjät olivat aineissa ja kiitos sen ja 3 vuoden silloisen
Taekwondo harrastuksen pääsin pelisääntöjä rikkoen karkuun...
Muuten olisi voinut olla kohtalo toinen...
Kyllästyin pelkoon ja kun mies taistelulaji pohjiaan hyväksikäyttäen hakkasi minut
päätin eron lisäksi hommata vapauteni takaisin ...
4 kuukautta meni ja 8 kg lähti, itsevarmuus kasvoi älyttömiin mittasuhteisiin =)
Ja koska olin muuttunut välissä absolutistiksi päätin lähteä juhlistamaan
syntymäpäiviäni kuukausi sitten uuden kotikaupunkini yö:hön...En pelännyt enään!!!
Tilanteita tuli ja meni... vakavin tilanne laukesi, koska en voinut itsevarmuudeltani
kuin nauraa tälle neuvostokansalaiselle =)
Nyt on mennyt 20 kg ja 3 vuotta Krav Magaa
Voi hyvin, läskit on poissa ja ulkona tulee käytyä.
Ihaninta on ollut huomata sen
kerran kun piti jotain kaverille näyttää, ymmärsin olevani lajissa
mitä ei voi esitellä, mutta kaverin pyynnöstä meni loppu yö ensi-avussa...
kaverin sormet siinä murtus, parasta hommassa oli
että kaveri uskoi! 100 kg mies, että 53 kg naista voi tehdä rumaa jälkeä...
Ihaninta on kulkea ilmaan pelkoa kaduilla ... selkäytimeen meneet opit tulevat avuksi
kun tilanne syntyy enkä mene paniikkiin =)
suosittelen lämpimästi! ;)
Ps:Kaikenlaista huijaus Magaa olemassa.. kovalla nimellä rahastetaan armotta!
Joten http://www.suomenkravmagaliitto.fi/
18 vuotta ja nuhteeton tausta!- ulkosuomalainen123
Olen vieraillut vain 36 maassa, mutta missään en ole kohdannut niin agressiivisia ihmisiä yöelämässä kuin Suomessa. Asun nykyään, onneksi, ulkomailla, ja voin sanoa, että kävelen 10x mieluummin Madridin keskustan kaduilla yksin himaan kuin Helsingin. Ja vaikka täällä juodaan todella paljon viinaa (baarien jälkeen siirrytään discoihin jossa vain hullu ostaa olutta hinta/alkoholi suhteen takia), niin vuoden aikana olen nähnyt yhden tappelun (jota poliisit tuli heti rauhoittamaan). Helsingissä niitä näki joka perjantai ja lauantai, välillä viikollakin.
- Huh,huh.
Voi vain kuvitella reaktiota jos joku mies onnessaan kertoisi siitä miten on vahingoittanut jotain naista ylpeänä voimistaan.
Ei siinä pikkunaisella paljon ole toivoa kun iso mies oikeasti käy kimppuun. Jos kuitenkin pelkää niin kannattaa kantaa jotain asetta sillä se tasoittaa aidosti kokoeroja.
Sitten on näitä lajeja joissa esitellään erilaisia likaisia temppuja joidenka toimivuus perustuu erilaisiin teoreettisiin mahdollisuuksiin kuten lottovoitto. Esim.joku raukkamainen alapotku voi olla lamaannuttava mutta kun kaikki muut osumat tuntuvat itikanpistoilta ja suojattava alue on todella pieni ja hyökkääjän ulottuvuus ja voimat paljon suuremmat ja jokainen hyökkääjän isku riippumatta minne osuu on kivulias tai lamaannuttava niin siitä voi laskea lottovoittonsa mahdollisuuden. Varsinaisia perustaitoja nyrkkeilyn ja painin suhteen ei opetella (eikä siitä muutenkaan olisi paljoa hyötyä ellei joku halua omistaa elämäänsä jonkun hätätilannetta harjoittelemista varten mitä ei ehkä ikinä tule. Vertauksena jääkelillä hurjastelu kesärenkailla treeninä ulosajoa varten) vaan erilaisia 'raukkisten' kikkoja jotka voi haistaa jo kilometrin päästä ja puolta isompi hyökkääjä tehdä kahta kauheammalla voimalla. - ycycuy
ulkosuomalainen123 kirjoitti:
Olen vieraillut vain 36 maassa, mutta missään en ole kohdannut niin agressiivisia ihmisiä yöelämässä kuin Suomessa. Asun nykyään, onneksi, ulkomailla, ja voin sanoa, että kävelen 10x mieluummin Madridin keskustan kaduilla yksin himaan kuin Helsingin. Ja vaikka täällä juodaan todella paljon viinaa (baarien jälkeen siirrytään discoihin jossa vain hullu ostaa olutta hinta/alkoholi suhteen takia), niin vuoden aikana olen nähnyt yhden tappelun (jota poliisit tuli heti rauhoittamaan). Helsingissä niitä näki joka perjantai ja lauantai, välillä viikollakin.
Joo, pitää tavallaan paikkansa.
Madridissa sinulta viedään kännykät ja muut välittömästi kun silmäsi käännät toisaalle. Muuten porukka on erittäin rentoa.
Lontoossa ja muualla Britanniassa sinua ei ainoastaan hakata ja ryöstetä, vaan on hyvin mahdollista että sinut myös yritetään tappaa ja lähdet välikohtauksesta jonkun sivullisen ilmoituksesta sairaalaan potemaan ja kysyt että mitä oikein tapahtui, tai sitten vuodat kuiviin.
Virossa ja muualla entisen itäeuroopan maassa, sinua ei välttämättä edes ryöstetä, kunhan vain hakataan sairaalakuntoon täysin yllättäen.
Suomessakaan ei ryöstetä, vaan ensin rähistään ja heti kun provoon vastaa, silloin rähisijät käyvät porukalla kimppuun. Suomalaiset känniääliöt ovat maailman raukkamaisinta kansaa.
- zamppa63
Se johtuu siitä että kaikki junantuomat pitää etuoikeutenaan vetää stadilaisia turpaan (joka puolella Suomea, ja muutenkin kusettaa). Vaikka olis itte junantuomana budjannu stadis 40 v.
- MILES
sitä yöaikaan on mihinkään lähteä.Parempi et menee nukkumaan.Yö on nähkääs tarkoitettu nukkumista varten!Luulis sitä muutenkin olevan jokaisella tarpeek vaikeuksia et ei niitä enää ehdoin tahdoin tartte lisää hankkia.
- tehty.
MILES kirjoitti:
sitä yöaikaan on mihinkään lähteä.Parempi et menee nukkumaan.Yö on nähkääs tarkoitettu nukkumista varten!Luulis sitä muutenkin olevan jokaisella tarpeek vaikeuksia et ei niitä enää ehdoin tahdoin tartte lisää hankkia.
Tutkimuksia millaiset ihmiset/mikä ihmisessä laukaisee sen,että hän joutuu väkivaltaisen hyökkäyksen kohteeksi?Usein väkivaltaisen hyökkäyksen kohteeksi joutuu epävarma,huonoryhtinen ihminen. Englantilaisia katuväkivaltaisianuoria haastateltiin ja näytettiin videoita joissa erilaisia ihmisiä käveli kadulla ja useimmiten he valitsivat kohteekseen huonoryhtisen ihmisen. Usein myös rehvastelu, suunsoitto laukaisee myös toisessa humalaisessa väkivaltaista käyttäymistä.
- .
YÖLLÄ NUKUTAAN!!
- Lightbluesoul
Niin kyllähän se yö on nukkumista varten ja kun alkoholia otetaan niin kaikki negatiiviset tunteet vielä kasvaa entisestään. Paljon vähemmällä selvittäisiin jos alkoholia käytettäisiin vähemmän ja ei tarttis yötä myöten juhlia.
- Riippuu missä käyt
Paikoissa on eroa. Esim. konemusiikkikuvioissa turpiin saannin mahdollisuus on pienempi kuin vaikka hard rock kuvioissa. Osanottajilla luokkaero. It is real that simple.
- 6915
Eipä pidä paikkansa. Hard rock, ja varsinkin hevimestoissa ei ole koskaan mitään häikkää, ne on turvallisimpia paikkoja, jengi kunnioittaa toisiaan.
Vittumaisimmat paikat löytyy rapmestoista, sielä ne lökäpöksypaskahousut uhoaa ja saa turpaansa, toisena tulee konemestapaikat, huumeet näyttelee suurta osaa ja jengi on jo valmiiksi idiootteja niin minkäs teet - PRO MMA
6915 kirjoitti:
Eipä pidä paikkansa. Hard rock, ja varsinkin hevimestoissa ei ole koskaan mitään häikkää, ne on turvallisimpia paikkoja, jengi kunnioittaa toisiaan.
Vittumaisimmat paikat löytyy rapmestoista, sielä ne lökäpöksypaskahousut uhoaa ja saa turpaansa, toisena tulee konemestapaikat, huumeet näyttelee suurta osaa ja jengi on jo valmiiksi idiootteja niin minkäs teetKyl ne pitkätukka liimanhaistelija rokkarit/hevarit on kaikkein kusipäisint sakkii mitä maa päällään kantaa, viime kerralla ku jouduin baari tappeluun, kyseessä oli yllätys yllätys rokkimesta, ja mää tietyst olin syyllinen ku menin sanomaan yhel kusipääl mikä ol koko illan ahdistellu naispuolist kaverii, mikä ei oikee lämmenny, et menes ny kaveri siit sit muualle ku muijaa ei ny nappaa.. Noh sit tää saatana päättää hyökät takaapäin kimppuu onnessaan et kyl hän on kova jätkä, noh tappelu siit sit tuli ja tuli otettuu ja annettuu kyl turpaan siin, eikä oo sitä toist kaverii tääl baareis näkyny ku totesin et jos joskus näen sen niin tapan saman tien, eikä oo mokoma huumehörhö uskaltanu tul kokeilee onnees...
Ja harvoin sitä tappelemaan joutuu jollei sitä ihan tosissaan kerjää, pienen tuupinnan ja tälläsen saa viel puhuttuu läpi, jos vaan haluaa.. Mut jos tappelu tulee, vetää vaan ekan iskun suoraa vastapelurii naamaa, ja nii kovaa ku hiukanki pystyt, syystä että tällä voittaa aikaa koska toine kaveri hämääntyy vähäks aikaa et mitä vittua tapahtu ja hyväl tuuril saat veren vuotaa mikä kans lisää hämmennyst ja jos tuuri käy saat toisen tyrmättyy, kerran ite siin onnistunu vahingos :D
Ja eipä se häävii kyl oo jollet oo sitä 210/150 ku sit porukka kuvittelee et voi tul iha vapaast aukoo päätää, jos on pienempi, mut usein se ylimielisyys kostautuu..
- make.h
heinävesi on paska paikka,tuntematon saa heti turpaan... Heinävesi täynnä kusipää pentuja
- €[€¤%/)(=)/3"¤%#&/t9
turpaanhan siinä tulee jos nakki ulkona seisoo jonossa
- ard
'Baareilu' on taitolaji mutta ei se nyt *ihan* semmosta ole minkä kuvan siitä saa interwebsiä lukemalla.On varmasti jotain sisäsiittosia pikku paikkoja missä joillekkin se on punanen vaate että oot jostain muualta kotosin tai joskus se on vaan tietyn henkisten baarien "vakioasiakkaat".Jokaisella kylällä on ne kylähullut jotka kaikki tietää, sillä pääsee jo pitkälle kun pysyy heistä erossa.Muutama vinkki lienee: mene porukalla.Harvempi yksinäinen sankari tulee haastamaan riitaa 5 jätkän porukalle(tämä ei tietysti tarkota että yrität saada joukkotappelun aikaan, kyllä sekin yrittämällä onnistuu).Toinen mikä yleensä lannistaa tämmösen perus puolammattilaisen joka kaivaa verta nenästään on se että sanot vaan suoraan että meet portsarin tai jopa poliisin pakeille jos meininki ei lopu, sillä ei ole mitään väliä mitä ulkopuoliset aattelee 'kantelemisesta' enää ei olla ala-asteella vaikka meno pikkutunneilla saattaa välillä huolesttutavasti sitä muistuttaa.Yrität vaan olla niin ettet pist' erityisesti silmään niin yleensä sinua kukaan huomioi sen kummemmin kuin ketään muutakaan.
Yrittämällä saa suomen yössä ihan varmasti turpaan tai puukosta, hyvällä tsäkällä jopa haulia hattuun mutta ei siellä nyt ihan koko ajan semmosta "randomia turpaan"-porukkaakaan ole liikenteessä.Paras tapa saada nekkuun on varmasti vongata naisia joita ei selvästi kiinnosta, ei mee varmasti enempää kun 10min että on 10 nurkkapöydän ritaria(1 per minuutti) 'puolustamassa naisen kunniaa'.Toivottavasti olet vielä siinä kunnossa että älyät suosiolla poistua moisesta tilanteesta.- e-
Naisena en oo joutunut, onneksi, tappeluihin. Mutta esim. viime lauantain baarireissulla näin baarissa kaksi tappelua ja taksijonossa neljä tappelua... Sitä se viina teettää.
Eräässä tapauksessa tyyppi selvästi kerjäsi verta nenästään. Hontelo kukkakeppimäinen nörttimies etuili taksijonossa (koitti kävellä suoraan taksiin, vaikka jonoa noin 20 metriä!). Siinä tuli jo pari äijää estämään kukkakepin taksiin astuminen, mutta hänen naispuolinen kaverinsa haki onneksi nörtin pois enne tappelua. Tämä nörtti tuli kuitenkin uudestaan ohittelemaan muita, ei uskonut millään... - MazaMän
e- kirjoitti:
Naisena en oo joutunut, onneksi, tappeluihin. Mutta esim. viime lauantain baarireissulla näin baarissa kaksi tappelua ja taksijonossa neljä tappelua... Sitä se viina teettää.
Eräässä tapauksessa tyyppi selvästi kerjäsi verta nenästään. Hontelo kukkakeppimäinen nörttimies etuili taksijonossa (koitti kävellä suoraan taksiin, vaikka jonoa noin 20 metriä!). Siinä tuli jo pari äijää estämään kukkakepin taksiin astuminen, mutta hänen naispuolinen kaverinsa haki onneksi nörtin pois enne tappelua. Tämä nörtti tuli kuitenkin uudestaan ohittelemaan muita, ei uskonut millään...Itse olen joutunut osalliseksi kahakoissa, mutta mitään pahempaa ei ole sattunut, nenää murtunut jne. Tappeluihin on väliinkin tullut tungettua ja poliisiakin soitettu paikalle. Itse olen rauhan mies, mielestäni ei saa provosoitua liikaa huutelijoista. Tämä taitaa meidän suomalaisten miesten suurin syy olla tappeluun, vittuilu ja loukkaukset. Miksi? Mitä parhaaseen itsepuolustuslajiin tulee, taitaa se olla 400 metrin juoksu...
- Mies37mies37
No niin. Aloitan ensin tällä, omalla kokemuksellani. Aina kun olen elämäni mittaan joutunut ongelmiin, alkoholi on ollut mukana. Listaan nopeasti tilanteet:
1. 17 v poikanan mnenin kännissä sanomaan suoria sanoja, kun yksi paikallinen kundi oli lyönyt ohi mennessään tuttuani silmään. Yritti potkaista munille, sain koiven eteen ja kaksi lyöntiä. Päästiin pois. Sillekään ei pahoja tullut.
2. Taksijonossa yhtenä vappuna kaverini halusi etuilla. Tuli isompi klani joka löi minua. Kävi sitten kaverini kimppuun. Repi tukasta. Kaveri potkaisi munille. Päästiin pois.
3. Istuin kapakassa hyvin ahtaassa nurkassa. Tuntematon tyyppi tulee ja kysyy "olenko niitä", kun hymyilin". Löi 2 kertaa, pääni iskeytyi peiliin. Poistuin paikalta kovan kännin vuoksi.
4. Bileissä oli ensin vitsailua. Kännissä. Puolitutun kundin kanssa. Meni hermot. Eka kerta kun löin ensin. Lyhyt nyrkkitappelu, erotus, lähdettiin pois, sovittiin ja pyydettiin anteeksi.
5. Baarissa, vitun kännissä. Menen väärään pöytään. Tyyppi vetää avokämmenellä. Jutellaan ensin. Vituttaa. Vedän tuplat samaa. Erotetaan.
Näistä ja muista oppineena: känni on aina läsnä tappelussa lähes 100 %. Vältä känniä, vältä kännistä seuraa.
Ravintolassa voi käydä ja dokata. Siellä ei kannata olla LIIAN kännissä. Mitä tahansa voi tapahtua. Kuitenkin, edellä kerrottu on 21 vuoden ajalta, ja olen käynyt ravintoloissa ja kännännyt paljon.
On hyvin harvinaista joutua tappeluun. AIna pitää silti olla valmiina. Parhaat ohjeet:
- Älä juo liikaa paitsi turvallisessa seurassa ja ympäristössä (ravintola ei ole ikinä!).
- Mieti, mihin menet ja milloin.
- Tarkkaile ympäristöäsi.
- Älä provoisdu haasteista: kuittaa ne tilanteen mukaan ohittamalla, huumorilla tai puhumalla.
- Lähde pois. Vaikka juoksemalla (ei se ole häpeä vaan viisaus!).
- Järki käteen.
- Jos on pakko puolustautua: toimi ja poistu, älä jää harrastamaan väkivaltaa tai kamppailemaan. - maladoi chelaviek
Eikö riitaan yleensä aina tarvita kaksi..?? Onhan sitä nähnyt kaikenmoista turpakarkeloa baarissa käydessään, mutta itse olen aina onnistunut ne välttämään. Mikäli tulet tönäisseeksi toista, niin ehkä on parempi vaan pahoitella, kuin alkaa haistattelemaan tai leikkimään nokkelaa! :)
Onhan niitäkin ihmisiä, joille riittää vaan se, että toisen naama ei miellytä... Mutta minkä niille sitten voi, kun ei ole kaikki inkkarit kanootissa, niin voi voi... Ihanaahan se olisi, jos ei tarvitsisi pelätä ulos lähtiessään, mutta valitettavasti me emme asu Puolenhehtaarin satumetsässä, missä kaikki on kaverita! :D- Tieto on valtaa
Ei kuulkaa tarvitse olla mikään ÄIDINKIELEN LEHTORI omatakseen yleissivistyksen (alkeethan opitaan/opetetaan jo ala-asteella. Yläasteeseen loppuu maassamme oppivelvollisuus)
ja vastaavasti arvostaakseen tätä myös kanssaihmisissä.
Tyhmyytensä myöntää (minulle yhdyssananatsille;) kiistatta silloin kun ei pysy yhdyssanat yhdessä.
Pilkuista en taasen niin välitä. ;)
Tappeluun jouduttaessa ei siitä kukaan voittajana lopulta selviä, joten
ollaan / yritetään olla kaikki sovussa niin on tämä elo paljon antoisampaa ja mukavampaa.
Rauhaisaa kevättä meille kaikille =)
- vai muuten vaan
tyhmä ??
Et halua tapella mutta haluat kuitenkin kamppailla.
Eihän ongelma ole vaan korviesi välissä.
Se, että joku vastaantulija haluaa sinut pahoinpidellä johtuu siitä
että olet näyttämässä keskisormea
a) väärässä paikassa
b) väärään aikaan
Ja pahinta on, että näille asioille et voi mitään. Ongelma on korviesi välissä.
Pitämällä keskisormen poissa näkyvistä, lopettamalla huutelun vieraisiin pöytiin ja liikkumalla samaan aikaan muiden ihmisten kanssa ja välttämällä riitaa haastavia, ts. poistumalla paikalta, vältät 99.9% ongelmista.
0.01% tapauksissa vastassa on useampi henkilö, joille et pärjää yksin tai sitten henkilö, joka on päättänyt listiä sinut hinnalla millä hyvänsä, jolloin et pärjää taaskaan yksin.
Kamppailun lajeista jaloin on sadan metrin pyrähdys, joka jatkuu muutaman kilometrin hölkkänä.
Erittäin suuri osa ongelmista ratkaistaan tällä tavalla.
Kamppailulajeja tärkeämpää on psyykkinen hallinta, eli suhtautua asiallisesti vastapuoleen ja antaa hänen purkaa kurja elämäntarinansa, joka syystä tai toisesta on luisunut pahoinpitely-yritysten tasolle.
Ja jatkaa omaa matkaa heti kun se on mahdollista.
Kamppailulajessa on puolustavia lajeja ja hyökkääviä osia.
Puolustava osa pyrkii keskeyttämään hyökkäyksen, eli tekemään hyökkääjän vaarattomaksi.
Hyökkäävä osa pyrkii tekemään pysyvästi toimintakyvyttömäksi hyökkääjän.
Lajien psyykkinen puoli käsittää erilaista mielenhallintaa ja keskittymistä yms filosofiaa.
Moni kamppailulaji kattaa sekä puolustavan että hyökkäävän osuuden.
Hyvin harvoissa tilanteissa kamppailulajille on tarvetta.
Useinmiten nämä tilanteet liittyvät aivan muuhun kuin nakkikioskin jonoon.
Ehkä tärkeintä pahoinpitelyn vuoksi on opetella lajeja esim judo, joissa aggressiivisen hyökkäyksen voima ohjataa sivuun itsestä ja horjutetaan hyökkääjän tasapainoa niin, että hyökkääjä kokee suurta vastenmielisyyttä jatkaa hyökkäystä.
Karate opettaa judon tavoin puolustamista, mutta karatessa on jo vastustajalle vahinkoa aiheuttava osuus.
Jos haluat oikeasti kärsiä harjoitteluaikana ja aiheuttaa kärsimystä hyökkääjälle krav maga on israelin armeijan tarpeisiin räätälöity. Siellä opetetaan miten hyökkääjä aivan varmasti tippuu tai saa suurempia vaivoja mietittäväkseen.
On olemassa huikea määrä erilaisilla nimillä judo, karate yms kaltaisia lajeja.
Kamppailulajeista lisäksi paini ja nyrkkeily ovat hyviä harrastuksen kannalta.
Nyrkkeilyn, kuten myös muiden kamppailulajien huono puoli on se, että oikeudessa näiden lajien harrastaminen ja hyökkääjälle aiheutetut vahingot katsotaan raskauttavaksi asianhaaraksi, koska näiden lajien harrastajan oletetaan pystyvän sääntelemään käyttämänsä voiman määrää.
Mutta kuten provosoivastai kirjoittaessasi tiesitkin, netistä löytyy suunnaton määrä asiaa erilaisista kamppailulajeista, joita ei käytetä nakkikioskin jonossa.
Ja mitä tulee tuohon sinun ongelmaasi, olen aivan sataprosenttisen varma, että ennemmin tai myöhemmin olet vaarassa luisua lady dominan asiakkaaksi pyrkiessäsi tutkiskelemaan kehosi erilaisia ulottovuuksia kivun ja alistumisen maailmassa.
Joten käy ostamassa lähimmästä myyntipisteestä pari jallut ja kallet, tutkiskele niitä, ja ymmärrä, että terveen mielen omaavalla miehellä on aamulla ensimmäisenä mielessä väkivallan sijasta "V*tt*" !!!
Aivan oikein.
Ja pidä kaiken varalta mukanasi paras pin-up kuvakorttikokoelma, jotta voit hyökkääjälle näyttää, mikä hänelläkin pitää aamulla olla ensimmäiseksi mielessä.
Ja jos vastakkainen sukupuoli jostain syystä sattuisi valomerkin ja nousevan auringon välillä käymään käsiksi, onnittele itseäsi onnistuneen domina-kokemuksen jälkeen. - Trojan Ainaskin
Me joskus lähdetään viikonloppuiltaisin kaduille näyttämään naisille poikien kanssa, kumpi on se vahvempi sukupuoli.
"We are skinheads, we are proud, we're gonna beat the women crowd!"- Hyks pot.
Taidatte olla tuota porukkaa!
- Janne.
"Ja kova penkkituloshan se onkin kaiken a ja o tappelutilanteessa? "
No ihan varmasti on merkittäväkin tekijä sanon minä. Ihmettelenkin että miten se ei sinusta muka ole. Jos kadulla tulee normaali juippi vastaan nyrkit pystyssä, joka ei saa kuin 100kg pari kertaa punnerrettua minä joka punnerran 200kg, niin ihan varmasti saa turpaansa niin että tähtiä näkee pitkään.
Miksikö näin?
No mietis itse millä ne painot liikkuu kun pukataan tanko rinnalta puhtaasti ja siinä on kunnolla rautaa? Ei siinä heikompi kaveri mahda yhtään mitään vaikka puksii nyrkillä päin näköä niin jos penkkikaveri normisti osaa lyödä niin isku on kyllä kovaa luokkaa heikompaansa verraten ja kukapa 50 kiloinen 200kg penkiltä muka työntäisi?
Huomaa myös se että 150kilosta 200 kiloon on helvetinmoinen ero käytännössä.
Ja jos haluat olla oikeasti vahva, niin maastavetoa, kyykkyä ja penkkiä... ihan kaikkea. Jokainen missä vahvistat lihaksiasi tekee sinusta vahvemman.
Ihan normi nyrkkeilijäkin saisi selkäänsä jos tulee lähitilanne niin se on yksi ote äijästä ja sen jälkeen sitä vietiin, siitä voit olla varma.
Sinuna en menisi aukomaan päätäs ihan jokaiselle salijannulle, sieltä löytyy vahvoja kavereita joiden otteesta ei irti päästäkään enää kun tulee tositilanne ja hätä.- Janne.
"- Älä provoisdu haasteista: kuittaa ne tilanteen mukaan ohittamalla, huumorilla tai puhumalla."
En minä ainakaan anna kenenkään huudella paskaa minusta tai ystävistäni. Sen verran hyvin itseni tunnen, että riippuen haasteesta kysyn kerran mitä tuli sanottua ja jos asenne ei muutu niin vedän näköön ja vedän niin pitkään että haastaja ymmärtää hävinneensä.
Ihan kaikille ei kannata soittaa suutaan, se vaan menee näin. - Janne.
Janne. kirjoitti:
"- Älä provoisdu haasteista: kuittaa ne tilanteen mukaan ohittamalla, huumorilla tai puhumalla."
En minä ainakaan anna kenenkään huudella paskaa minusta tai ystävistäni. Sen verran hyvin itseni tunnen, että riippuen haasteesta kysyn kerran mitä tuli sanottua ja jos asenne ei muutu niin vedän näköön ja vedän niin pitkään että haastaja ymmärtää hävinneensä.
Ihan kaikille ei kannata soittaa suutaan, se vaan menee näin."Ja eipä se häävii kyl oo jollet oo sitä 210/150 ku sit porukka kuvittelee et voi tul iha vapaast aukoo päätää, jos on pienempi, mut usein se ylimielisyys kostautuu.. "
Paskat mistään pituudesta, niitähän nyt löytyy eri pituisia. Tärkeämpi tekijä on massa ja voima, se on se millä annetaan turpaan. Lähtee muuten niin pitkä kuin lyhyempi kun minä isken leukaan tai heitän voimalla katuun, satavarma asia!
Ja olen 180cm, 135-140kg äijä ja löytyy mahaa ja löytyy kunnolla lihasta ja löytyy finnejäkin ympäri selkää. - GASP-788.
Janne. kirjoitti:
"Ja eipä se häävii kyl oo jollet oo sitä 210/150 ku sit porukka kuvittelee et voi tul iha vapaast aukoo päätää, jos on pienempi, mut usein se ylimielisyys kostautuu.. "
Paskat mistään pituudesta, niitähän nyt löytyy eri pituisia. Tärkeämpi tekijä on massa ja voima, se on se millä annetaan turpaan. Lähtee muuten niin pitkä kuin lyhyempi kun minä isken leukaan tai heitän voimalla katuun, satavarma asia!
Ja olen 180cm, 135-140kg äijä ja löytyy mahaa ja löytyy kunnolla lihasta ja löytyy finnejäkin ympäri selkää."Paras tapa saada nekkuun on varmasti vongata naisia joita ei selvästi kiinnosta, ei mee varmasti enempää kun 10min että on 10 nurkkapöydän ritaria(1 per minuutti) 'puolustamassa naisen kunniaa'.Toivottavasti olet vielä siinä kunnossa että älyät suosiolla poistua moisesta tilanteesta. "
No sehän voidaan paikan päällä sitten todeta kerran nekkuun pitäisi ottaa :)
Nämäkin paskahousut voisivat istua paikoillaan eikä puuttua toisten asioihin, vituttaa juuri tämänlaiset.
katotaan sitten kun on vähän isompi ja vahvempi äijä vonkaamassa niitä ylimielisiä bling bling horoja, niin itse saavat nekkuun jos minua tulisivat tuuppimaan siinä tilanteessa.
Kyllä siellä baareissa saa vongata ja jos vituttaa akkojen käytös niin saa vongata pidempäänkin. Poke tulkoon selvittämään jos on asiaa.
- Läski-Salonen
Itse pidän turpaan ottamisesta, mikään ei piristä iltaa paremmin kun turpaan ottaminen, ja aamulla sitä on mukava muistella sitten kun on se "vittu mä kuolen ihan just olo" ja muutenkin hirveä morkkis.
- tuhannen baarin kok.
Tää oli ehkä paras juttu ikinä :D ja suomi24:ssa vielä.
Toiset saa nekkuun toiset ei saa nekkuun, ei taida liittyä siihen missä ja monelta olet menossa.
Ajattele positiivisesti, vaikka kukkia, äläkä suotta pelkää.- 45 kiloa
Ihan mielenkiintoinen ketju, mutta hieman voisi laajentaa tarkastelua:
Ensinnäkin, en ole hirveästi juonut ja siksi olenkin mielestäni aina ymmärtänyt mitä olen tekemässä . Mutta haastatellut olen ihmisiä ja ihan rapajuopon kaverin olen kuullut väittävän, että ihminen humalassakin ymmärtää mitä on tekemässä, mutta että juovuksissa tekee sitä mitä selvinpäin ajattelee.
Jos kerta ymmärtää mitä on tekemässä, niin miksi menee haastamaan riitaa? Onko kaiken takana pilalle mennyt elämä: pienenä makuutettu märissä vaipoissa, vähän vanhempana saanut piiskaa, murkussa äijä lätkinyt turpaan ja kaverit kiusanneet, eikä senkään jälkeen ole oikein mikään onnistunut. Että elämänkuva pysyisi tuttuna pitää mennä haastamaan riitaa, jos saisi vaikka turpaansa, sitten olisi niin kodikas fiilis.
Ovatko nämä riidan haastajat oikeasti masokisteja? Olisiko elämä elämisen arvoista, vaikka ei pääsisikään naisen matkan, mutta saisi kunnolla edes turpaansa, silloin olisi vähän niin kuin lapsena kotona. Olisiko ilta pelastettu, jos tuo Janne sattuisi paikalle jo ihan illan alussa ja antaisi remmiä persustalle, tarvitsisiko sitä enää ollenkaan riitaa haastaa vai olisiko tyydytys saavutettu.
Joku riidanhaastaja voisi hieman valottaa tuntojaan tällä palstalla, tulisipahan kaikille selväksi, kumpi on tärkeää, sekö että saa itse köniinsä vai se että pystyy tuottamaan toiselle kärsimystä. Joka tapauksessa ilmiö liittyy selvästi seksualisuuteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi822627On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682543Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742443Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl411960Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu561894Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve221327Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271327Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171158