onko suosituksia mikä yritys tekee hyvää jälkeä? mitä hionta ja lakkaus suunnilleen maksaa per neliö? ja ei; en ala tekemään itse :)
Parketin hiontaa ja lakkausta ?
6
2047
Vastaukset
- poxcvtr
Muista vaatia niiltä vekkuleilta tarjous kirjallisena. Eroteltuna aineet, työ ja matkakulut sekä verot. Yrittävät jättää pelkän suullisen tarjouksen. Sitten lasku on yhtäkkiä kolminkertainen alkuperäiseen arvioon verrattuna...
- ruppulattia
just näin. meidänkin sankarin hinta ei noussut kuin tuplaan.
- lakkaaja
Laitatko yheystiedot tiedän yhden Salosta!
- Osmo Coloria pintaan
Mulla olisi ajankohtaista hioa lankkulattia. Lattia parhaillaan käsitelty Osmo Colorilla (öljytty), joten sillä pitäisi myös uudelleenkäsitellä. Oliko jollakin Salosta tiedossa joku PRO-tekijä ?
- Ammattilainen työhön
Osmo Coloria pintaan kirjoitti:
Mulla olisi ajankohtaista hioa lankkulattia. Lattia parhaillaan käsitelty Osmo Colorilla (öljytty), joten sillä pitäisi myös uudelleenkäsitellä. Oliko jollakin Salosta tiedossa joku PRO-tekijä ?
[email protected]
Tuossa löytyy !! Noita koneita ei ihan kaikilla ole ja ammattitaitoa!
Laita tiedot niin otan yhteyttä!
- Parkettimies111
huh huh, varmaan ammattitaitoa ja erikoiset koneet löytyy... Siis jos teet hyvää jälkeä niin puskaradion pitäisi toimia eikä sinun tarttisi etsiä töitä mökkitalkkarina, rakennuksille siivoamaan yms...
:)
"noita koneita ei ihan kaikilla ole ja ammattitaitoa!")....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472