Brasilialainen sokerointi Turussa??

Kati74

Osaako kukaan suositella hyvää paikkaa/tekijää Turussa.Olen suunnitellut brassia sokeroinnilla.Vähän vaan pelottaa että kuinka paljon se sattuu...Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan!!!

17

9995

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henssy

      Tuttu kehui paikkaa nimeltä Mandarine (Kristiinankadulla), eikä kuulemma sattunut. Vahapoisto saattaisikin kirpaista. Itsekin suunnittelen brasilialaista sokerointia, ja todennäköisesti menen tuonne Mandarineen.

      • ksmåå

        Mandarine on hyvä paikka, ammattitaitosta henkilökuntaa. ite käyn siellä brassin sokeroimassa. Mut kyllä se tuntuu kun karvat vedetään juurineen pois, ei oo kivutonta vaikka sokerointia mainostetaan hellävaraisena. Hellävaraista se on karvoille, ei katkeile vaan lähtee juurineen. Mut ei oo sellasta kipua mitä ei kestäis, hetken se vaan kirpasee. Suosittelen! :)


    • Nocka

      rautatieaseman päässä on hoitola, jossa sokerointi maksaa vain 25 (helmikuu 2010 tieto), siis edullisin tietämäni täällä. Nyt en millään muista hoitolan nimeä, mutta jos keskustassa pyörit niin se löytyy varmasti. Hoitolan omistajan nimi on muistaakseni Katja Karlson tai jotain...

      • Brazi

        www.rvbturku.fi


      • Impi78

        Bikinirajan sokerointi ei sitten tarkoita brassia, että siitä se hinta ero.


      • siloisa
        Impi78 kirjoitti:

        Bikinirajan sokerointi ei sitten tarkoita brassia, että siitä se hinta ero.

        Vaikka sivuilla lukee, että bikiniraja, soitin sinne ja sanoivat että ottavat kaiken pois samalla hinnalla tai jättävät esim. "kiitoradan" asiakkaan toiveiden mukaan. Itse aion mennä heti kokeilemaan! Ja sokeroinnilla ottavat, se on parempi kuin kuumavaha. Turhaan olen tähän asti maksanut 70 euroa brassista toisessa paikassa.


    • Kysymys

      Ja oliko hyvä tulos rvb:llä? Ja tekevätkö vieläkin brassia?

    • Narrrri

      mulle tehtiin turkulainen sokerointi Brasiliassa. Ihan perseestä.

      • _M46_

        Minulle brasilialainen teki Helsingissä brasilialaisen vahauksen! Hyvä tuli ja maksoi vain 25 euroa.


    • hyväon

      11.Hetki Forumissa ja Hanski. Oon käyny muuallakin, mut Hanski on paras. Brassi maksoi muistaakseni 60€.

    • lomavalmis

      Sain ripsien pidennyksen,kestolakkauksen varpaiden kynsiin ja brassisokeroinnin Frescasta,kaikki samalla kertaa. Olen tyytyväinen!

    • Timantinhohde

      Turussa Hoitola Curentumista saa brassisokeroinnin hintaan 50€ (norm. 60€) koko kesäkuun 2014 ajan. Sokeroinnilla saa ihanan pehmeän ja siloisen ihon.

    • intsi

      Kellään kokemuksia P&M cornerista Humalistonkadulla? kainalot ja brassi pakettina 70e, tekis mieli koittaa!

    • Namipaljas

      Kauneushoitola Shania tekee sokeroinnin ammattitaidolla Sirkkalankadulla Turussa (Y) Suosittelen!

    • Juurisokeroitu

      Kauneushoitola Ritva Sjöblom osaa hommansa! Yhtään ei ole kiusallinen olo ja hän todella kuuntelee asiakasta. Ja tottakai se vähän satruu, mutta vain tietyllä alueella (ihan edestä) muuten olisi kuin ottaisi laastarin iholta. Suosittelen lämpimästi!

    • SannaD

      Ite kävin hoitolassa face and body käsityöläisksdulla. Siisti paikka, hyvä hoitola ja Maria on hyvä tekijä! Suosittelen!

    • Anonyymi

      Beautybyzizi suositellan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe