Caro Axel Smith valehtelee

ällöttävää

Näin Caro Axel Smith vastasi Iltalehden haastattelussa toimittajan kysymykseen:

Oletko oikeasti Caro Axel Smith? - Kyllä. Caro tulee iranilaiselta biologiselta isältäni, Axel äidin isoisältä, joka oli puoliksi ruotsalainen, Smith amerikkalaiselta isältäni.

Siis mitä!!!!!!

Caro Axel Smith on suureen ääneen mm. lehdissä mainostanut olevansa iranilaisamerikkalaissuomalainen, mutta eipä taidakaan olla!

Caron biologinen isä on siis iranilainen eli Caro on 50 % iranilainen, äiti on suomalainen jossa hitusen ruotsalaisuutta ja Caron AMERIKKALAISUUS ON VALETTA. Caron "AMERIKKALAINEN ISÄ" onkin siis vain joku isäpuoli!!!!!!!!!

Onpa melkoinen valehteleva paskakasa tuo Caro Axel Smith!!!!!!!!!!

62

6848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rexi Salmi

      Taitelijanimi samoin kuin IRWIN GOODMAN.

      Ei pidä vetää hernettä, liian syvälle nenään...

      • maaaaa

        Mark Levengood-Kärkkäinen


      • Koppar Berg
        maaaaa kirjoitti:

        Mark Levengood-Kärkkäinen

        Eiköhän MARKOOLIO ole kyllä tunnetuin suomalainen, Ruotsissa ?

        Kuka lienee tämä LeverBra - Kärkkäinen ?


      • maaaaa
        Koppar Berg kirjoitti:

        Eiköhän MARKOOLIO ole kyllä tunnetuin suomalainen, Ruotsissa ?

        Kuka lienee tämä LeverBra - Kärkkäinen ?

        ja tämä homo-Mark ja hänen kumppaninsa kirjailija Jonas Gardell (mm. Kummajainen astuu kehiin) äänestettiin jopa Ruotsin mieluisammiksi naapureiksi. Ja kyllä ne on sata kertaa tunnetumpia kuin Markoolio. Ainahan ne homot on lehdissä ja ai niin Markilla oli muuten Ruotsin TV:ssäkin oma ohjelma.

        Niin ja sen isä on amerikkalainen Levengood ja äiti suomalainen Kärkkäinen, virallinen sukunimi on Levengood-Kärkkäinen, mutta se käyttää vaan nimeä Mark Levengood.


      • Dragsvik
        maaaaa kirjoitti:

        ja tämä homo-Mark ja hänen kumppaninsa kirjailija Jonas Gardell (mm. Kummajainen astuu kehiin) äänestettiin jopa Ruotsin mieluisammiksi naapureiksi. Ja kyllä ne on sata kertaa tunnetumpia kuin Markoolio. Ainahan ne homot on lehdissä ja ai niin Markilla oli muuten Ruotsin TV:ssäkin oma ohjelma.

        Niin ja sen isä on amerikkalainen Levengood ja äiti suomalainen Kärkkäinen, virallinen sukunimi on Levengood-Kärkkäinen, mutta se käyttää vaan nimeä Mark Levengood.

        Minkä maan kansalainen hän on ?

        Onko USAn vai Suomen ?

        Markoolio on ehta suomalainen, ja siten kaikki ilmeisesti yhdistää hänet juuri Suomeen.


      • maaaaaaaaaaaaaaaaaa
        Dragsvik kirjoitti:

        Minkä maan kansalainen hän on ?

        Onko USAn vai Suomen ?

        Markoolio on ehta suomalainen, ja siten kaikki ilmeisesti yhdistää hänet juuri Suomeen.

        ja nimenomaan Ruotsissa se on nimenomaan suomalainen eikä amerikkalainen


      • Tammer Forsberg
        Koppar Berg kirjoitti:

        Eiköhän MARKOOLIO ole kyllä tunnetuin suomalainen, Ruotsissa ?

        Kuka lienee tämä LeverBra - Kärkkäinen ?

        MARKOOLIO on käynyt Draksvikissä armeijansa.

        Kaverin tuttu oli siellä silloin, ja hän oli yksi senajan tunnetuimmista Ruotsin puolelta tulleista.

        Lähtivät lomillekkin jo perjantaina.


    • kuitenkin

      onhan se Suomen kansalainen eli siinä mielessä
      "suomalainen"

      On minullakin saksalaisia sukujuuria mutta en leuhki sillä ja pidän itseäni täysin suomalaisena

      Jätkä yrittää vain tyhmästi esittää parempaa sillä perusteella että isät on ulkomaalaisia

    • Mehmed

      Osta elämä! Anna miehen yrittää vaikka ei olekaan umpisuomalainen.

      Ihmeellistä tämä suomalaisissa elävä kateus vähänkään etnisimpiä kohtaan.

      • ällöttävää

        Minähän tekstissäni nimenomaan halusin ottaa sen asian esille, että Caro Axel Smith valehteli, että hänellä on amerikkalaisia sukujuuria! Caro on siis valehdellut!

        Olenko minä ollut kateellinen Caron etnisyydelle?
        Enhän minäkään mene lehdille valehtelemaan olevani saksalainen jos en kerran ole. Caro valehteli mm. Iltasanomille olevansa osittain amerikkalainen.


      • Mehmed
        ällöttävää kirjoitti:

        Minähän tekstissäni nimenomaan halusin ottaa sen asian esille, että Caro Axel Smith valehteli, että hänellä on amerikkalaisia sukujuuria! Caro on siis valehdellut!

        Olenko minä ollut kateellinen Caron etnisyydelle?
        Enhän minäkään mene lehdille valehtelemaan olevani saksalainen jos en kerran ole. Caro valehteli mm. Iltasanomille olevansa osittain amerikkalainen.

        Kyse ei ole pelkästään verestä vaan kulttuurivaikutteista. Jos isäpuoli on amerikkalainen ja ollut kasvattamassa lasta huomattavan pitkän ajan, siirtyy isäpuolelta varmasti jotain kulttuurivaikutteita poikaan.

        Mietippä tilannetta, jossa venäläinen äiti tulee pienen poikansa kanssa Suomeen ja menee suomalaisen miehen kanssa naimisiin joka osallistuu aktiivisesti lapsen kasvattamiseen. Lapsi oppii suomenkieliseksi ja omaksuu suomalaisen arvomaailman. Onko hän silti 'vain' venäläinen koko loppuelämänsä? Eikö hän saa sanoa, että ihminen jota hän pitää todellisena isänään on suomalainen ja siksi hän on puoliksi suomalainen?

        Kyse ei ole solubiologiasta vaan pään sisäisestä hengestä.


      • vnvmv
        Mehmed kirjoitti:

        Kyse ei ole pelkästään verestä vaan kulttuurivaikutteista. Jos isäpuoli on amerikkalainen ja ollut kasvattamassa lasta huomattavan pitkän ajan, siirtyy isäpuolelta varmasti jotain kulttuurivaikutteita poikaan.

        Mietippä tilannetta, jossa venäläinen äiti tulee pienen poikansa kanssa Suomeen ja menee suomalaisen miehen kanssa naimisiin joka osallistuu aktiivisesti lapsen kasvattamiseen. Lapsi oppii suomenkieliseksi ja omaksuu suomalaisen arvomaailman. Onko hän silti 'vain' venäläinen koko loppuelämänsä? Eikö hän saa sanoa, että ihminen jota hän pitää todellisena isänään on suomalainen ja siksi hän on puoliksi suomalainen?

        Kyse ei ole solubiologiasta vaan pään sisäisestä hengestä.

        suomalainen tyttö muuttaa 20-vuotiaana Iso-Britanniaan, onko hän kymmenen vuoden kuluttua isobritannialainen?


      • Ben Dover
        ällöttävää kirjoitti:

        Minähän tekstissäni nimenomaan halusin ottaa sen asian esille, että Caro Axel Smith valehteli, että hänellä on amerikkalaisia sukujuuria! Caro on siis valehdellut!

        Olenko minä ollut kateellinen Caron etnisyydelle?
        Enhän minäkään mene lehdille valehtelemaan olevani saksalainen jos en kerran ole. Caro valehteli mm. Iltasanomille olevansa osittain amerikkalainen.

        Get a life, loser.


    • Suomalainen

      Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin ihmetellä Axlin syntyperää.
      Mies on lahjakas kaveri ja täynnä energiaa. Olkaamme iloisia siitä, että
      hän pääsi MTV:n juontajaksi valtavan hakijamäärän läpi ja peittosi mm.
      norjalaiset ja muut skandinaavit. Antakaa Axlille työrauha ja turhat
      pulinat pois !

      t. Suomalainen

      • gemini

        koska tehtävään haluttiin suomalainen, koska MTV Nordicilla haluttiin suomalainen työntekijä, koska muita skandinaaveja jo oli. Tietysti myös muidenkin hakemukset hyväksyttiin, mutta ensisijaisesti etsittiin suomalaista. No kyllähän tämä Caro Axel Smith tosi suomalaiselta vaikuttaa niin kuin Guzeninakin. Vievät oikein nimillään suomalaisuutta eteenpäin.


      • 12-03-2016

        Lahjakas? Missä lajissa? Valehtelussa? Salakuvaamisessa?


      • Herraheppuli
        12-03-2016 kirjoitti:

        Lahjakas? Missä lajissa? Valehtelussa? Salakuvaamisessa?

        Lol

        12 vuotta myöhemmin

        Hyvä irak, heja irak. Lisää vaan tuota ihanaa etnisyyttä. Me tienataan tällä. Rikkaus, multicult ja unelma. Yksittäistapaus tietenkin ja kuvaahan kaikki. Lisää lisää lisää tätä unelmaa niin saadaan kadehtia ja katsoa..


      • Verenperintö
        Herraheppuli kirjoitti:

        Lol

        12 vuotta myöhemmin

        Hyvä irak, heja irak. Lisää vaan tuota ihanaa etnisyyttä. Me tienataan tällä. Rikkaus, multicult ja unelma. Yksittäistapaus tietenkin ja kuvaahan kaikki. Lisää lisää lisää tätä unelmaa niin saadaan kadehtia ja katsoa..

        Irakilla ei ole tän henkilön kanssa mitään tekemistä.
        Biologinen isä on iranilainen.
        Yhtä kaikki, rättipää kuitenkin.


    • Irwin Goodman

      Yrittävät ilmeisesti saada ohjelmaansa Virossa, myös suosituksi.

      Vähän outoa valita kaveri, jota varmasti Virossa ei pidetä niin tyypillisen oloisena suomalaisena.

      • De va Kukku De

        Virossa tunnetaan aivan eri muusikot, mitä Ruotsissa. Suomalaisilla on ollut jo vuosia kontakteja eestiläisiin muusikoihin, ja siten kaikki melkein tuntevat toisensa.


      • Rock
        De va Kukku De kirjoitti:

        Virossa tunnetaan aivan eri muusikot, mitä Ruotsissa. Suomalaisilla on ollut jo vuosia kontakteja eestiläisiin muusikoihin, ja siten kaikki melkein tuntevat toisensa.

        Voisitko hieman valottaa... niitä tunnettuja nimiä. Kun en itse kerkiä seuraamaan alueen lehtiä, niin olisi mukavaa tietää että keistä on oikein puhe ?


      • red nose

        Voistko kertoa millainen on " tyypillinen suomalainen Virossa " ?

        Et kai vain tarkoita poroja vanhassa kaupugissa, joilla on asiaa Suurlähetystöön ennen kotimatkaa ?


    • Caius

      Entä sitten?

    • Zeus

      Caro, Axl, ei valehtele. Hänen amerikkalainen isänsä ei ole isäpuoli vaan Caron adoptoinut laillinen isä. Caro ei ole koskaan ollut mikään valehtelija.

      Samoin oikaisu siihen että Caron valinta perustuisi johonkin muuhun kuin hänen omiin ansioihinsa on p**kapuhetta ja kateellisten panettelua. Caro on ollut jo pidempään musiikin kanssa tekemisissä ja esiintymiskykyäkin on.

      So pls, stick to the truth!

      • Juhamatti

        Niin juuri...

        Jos Carolla on ollut Amerikkalainen isäpuoli pikkupojasta lähtien, niin kyllä sanoisin, ettei tässä nyt mistään suuresta kusestuksesta ole ollut kyse. Niinkun joku tossa aiemmin sanoi, ei jonkunmaalaisuus ole vain verenperintöä vaan myös kulttuurinomaksumista.

        Olkaa ihmiset rauhassa ja pohtikaa vaikka oisko mitään parempaa tekemistä, kun kirjottaa soodaa ihmisestä, jota ei tunne. Tai sit teillä ei ole vaan elämää ja pakko täällä yrittää jotenkin päteä. Hyvä jätkät...


      • kylseniion

        Kakista parasta ja moraalisinta vetää soodaa ihmistä, joita tunne eikä koskaan nää. Jos tuntis niin tulis heti lanttuun. Siks paras pysyy tuntemattomis.


    • heikki

      jeps täällähän on taas liikenteessä ylifiksuja lahjattomia horoja, joilla ei omaa elämää eikä uraa ole.. niin sitten on aikaa niin pirusti haukkua muita näis foorumeis..hei lopeta se muiden kiusaaminen ja kehitä itselles elämä..:)

    • Stellan

      taisit itekin hakea sinne mtv:lle.. toisilla sitä lahjakkuutta on ja toisilla sitten taas ei. sorry

    • Aram Ali

      Axl Smith on H*mo

    • iolkje

      2016 kaikki onneksi videoidaan ja osa uhrien siitä tietämättä.

    • PeterFr

      Axl on oikeasti homo,videofilmeissä kävi ilmi että kokoajan kakkospesään työntämässä,tästä seurasi se että yksi perseraiskattu nainen kostaa tällä tavalla ... Tämä 100% totta .lähde Petri.

    • CaroAxelSmithPornoHiiri

      Caro? Axel? Axl? Smith? MITÄ VITTUA?

      Kuvasiko tuo pervo salaa pornoa???

      • Kempeleen_prinssi

        Ryhmäkannetta peliin, paitsi jos on urjennut filmitähden ura.


    • ArabitValeleeaina

      Axl Iranilainen Smith valehtelee aina. Kuten kakki muutkin arabit.

    • Olli.Kutsa.j

      Heh heh ja lol vielä päälle, nyt on toi juippi kusessa. Meni maine ja duuni näin aluksi. Arabi on arabi vaikka voissa paistais. Omassa asunossa saa kuvata, MUTTA siitä pitää kertoa. Esim. ulkooveen kyltti jossa lukee " asunossa tallentava videovalvonta " Mutta salaa ja vielä petipuuhia.

      • unicefhyvätahto

        Nuori nainen kertoo, että hän tutustui Axl Smithiin, kun mies tuli juontamaan Unicefin hyväntekeväisyyskonserttia hänen lukioonsa. Seurauksena oli naisen mukaan seksisuhde.

        Kymmenistä salakatseluista epäillyn juontaja Axl Smithin, 32, nuorin tiedossa oleva uhri on pääkaupunkiseudulta kotoisin oleva nainen (N1), jonka suhde Smithiin alkoi, kun nainen oli 18-vuotias.

        Ilta-Sanomien haastatteleman N1:n mukaan hän ja Axl Smith kohtasivat ensi kerran syksyllä 2014, kun N1:n pääkaupunkiseudulla sijaitsevassa lukiossa järjestettiin Unicefin hyväntekeväisyyskonsertti, jonka juontajana Smith toimi.

        Smith ja nuori nainen eivät vielä tuolloin keskustelleet keskenään, mutta N1:n mukaan molemmat kiinnittivät toisiinsa huomiota illan aikana.

        – Emme vielä silloin jutelleet mitään, mutta hän iski minulle useita kertoja silmää, ja jossain vaiheessa olimme jo lähellä päätyä juttelemaan, mutta lähdin lopulta koululta hyvissä ajoin kotiin, nuori, nyt 19-vuotias nainen kertoo.

        Smith toimi tuohon aikaan Unicefin hyvän tahdon lähettiläänä.

        ”Sinä yönä harrastimme seksiä ensimmäistä kertaa”

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001153502.html


    • panentalteen

      Poliisi löysi kotietsinnässä pelkästään sänkyä kuvanneen kameran tallenteita. Kaikki tiedostot sisälsivät yhdyntöjä. Eli se siitä turvakamerajutusta. Pervo tykkäsi kuvata hoitonsa.

    • Neitiiiiiii

      Muodokas Parrakas Neiti.

    • nyrkkijakäsi

      Aksu-Paksu jakelee seuraavaksi kuvaa itsestään runkkaamassa - heh - on niin kova kutka päällänsä. Tätä tulee kohta Netissä, Facessa, Tinderipinderissä yms.

      Poju seisoskelee tapahtumien ulko-ovilla ranne liikkeessä vemputtamassa - niillä samoilla alueilla, missä se oli ennen töissä ... Takomo-Logomon ovella yms.

      Hoh hoh hoooo... Apua. Vatsaan sattuu, tää on niin sitä Aksu-Paksua itteään. On se linssilude.

      Kohta se on eläkkeellä.

    • 32V-PLÖSÖLÄSKI

      HS, IS, IL LÖÖPEISSÄ ENSI VIIKOLLA:

      (mul on tällanen visio, ennakkoaavistus)

      - se on salakuvannut jopa itseään !

      - oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee !

      - oikeesti !

    • huh-huh-huuuuh

      Katsokaa Get Louder -video ja sen kommentit: lapset/nuoret kommentoivat ja palvovat

      On siinä mies ????? 32-vuotias pervo.

      Selittää, mitä selittää. Outo hyypiö on !!!

    • HeLies

      Jotenkin minä en enää usko mitään mitä tämä veijari sanoo.

    • onseakselisellainen

      Silti ne naiset sille itseään tarjoavat, ennen jälkeen ja vielä tulevaisuudessakin.

    • runksranne

      Naismainen Plösö Jättimäinen Neiti.
      Eleet, ilmeet, muuvit. Oksetus naamailmeet.
      Säälittävä kohta keski-ikäinen h

      Missä vaimo, lapset, koti ...

      Hah hah, kuha naurattaa

      Eipä siitä perheenisää tule, perseenisä ja -silmä se on

    • RETARD

      Caro Axel Smith valehtelee nimensä:

      CAROL IRAN THE RUNKMATSKU RETARD

    • seonsiinätaas
    • söksäk

      Mitä valetta tuossa on? Jos biologinen isän on iranilaistaustainen vapaa-ajattelija ja he ovat eronneet tämän hemmon ollessa pieni, niin kai tämä amerikkalainen on silloin kasvatusvastuussa ollut?

    • ööööööööööööööööögh
    • karutotuus
    • truething

      Sen oikea nimi on CAROL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (naisen nimi)

    • todistus-matskuu

      huh-huh-huuuuh
      19.3.2016 13:04

      Katsokaa Get Louder -video ja sen kommentit: lapset/nuoret kommentoivat ja palvovat



      Huom ! Alarm ! Outoa on, että ko. videosta Get Louder on nyt POISTETTU lasten /nuorten /fanien kommentit !? Taisi osua ja upota laiva ?
      Huomiota on kalasteltu. Tulikuuma keissi kyseessä.

    • tomaattiapestoa

      Tuossahan sitä selvitystä tulikin.

    • ulosmaasta

      Uksinainen A-Leksyisxcs edellä ...

      ... ja sen tytön nimi oli carol

    • Ihan.Axl

      Axl on HOT!

    • Tolkun2016

      Mitä sillä on väliä jos kuvaa tarjokkaita ja niitä riittää kertoo jo 5v ajalta busines kaverin Nigeriasta, Suomalaiset naiset on ihan mustan makkaran hurmoksessa.
      No tavallan Axl on rikkaasta Iranilaisesta perheestä jotka hetettiin pihalle Iranista kun
      Shaahi mopo keuli.
      Nyt AXL kotimaahan kouluttamaan SEX kuvaajia, niitähän siellä tarvitaan kuten huomaamme MATU:jen käyttätymisestä Kotimaassamme.
      Ps. Olisiko aika ajatella niitä te pelkurit jätitte kärsimää teidän puolesta nuoret ns. pakolaiset.

    • HÄTÄKAKKKA

      84 Herttoniemi - Laajasalo- Gunillankallio. Musta pipo, valkoinen teksti: NERO.

    • nasaret

      Kuka oikeesti haluaa tommoista 150 cm jäbää, joka on mamu???

      • sarianne3

        Pitää olla tosi puutteessa ja hölmö, aikanaan nähnyt jäbän työn puolesta livena, kääpiö, luulin oikeesti että on homo, yllätyin kun tää juttu tuli esiin.


    • johannajq

      Kaikki pakolaiset pois, myös EU-n tuomat virolaiset luuserit.

    • klsaflkfn

      Tuomioon oli kuulemma oikeuden töppäyksestä jäänyt uhrien nimiä. Mistä nuo pääsisi lukemaan? Kiinnostaa tietää ketkä julkkistyrkyt ovat tyhmyyksissään antaneet pillua tuolle salakuvaajalle. Maisa Torppa nyt oli varmaankin niistä yksi, siitähän jo lehdessä kerrottiin. Mahtaa Jari-Mattia vituttaa :)

      • kivekasjorma

        Napalangot, buaaahh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe