Hmmm...;)

j""&que

Kun sinut näen...silmäsi ja hymyn, niin koen sen suuren tunteen joka onnen tuo. On vain ikävä....kohtalon tuoma kaipaus ja ne vain on. Ajatukseni täytät, sydämessäni on paikka sinun...aina.

Hyvää pe iltaa sinulle vain ja hyvää yötä tulevalle yölle, olet tärkeä minulle....
m->n

http://www.youtube.com/watch?v=MH9_X4KUwig

93

2001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

Hyvää yötä, kauniisti ruikutettu...väsyttääkin kauheasti.. missä olet 14.pvä?

• j""&que

Kuinka niin, en edes tunne sinua...

• kaunis:)

viesti jollekin:)

• j""&que

Kiitos... se oli hänelle:)

• henki salpaantui

mieletön viesti ja musiikki...miten voi olla mahdollista, että sen tänne "hukutat" ?

• s....

Voisitko?

• j""&que

Niin...pulloposti pysyisi pinnalla :)

• näinon.

HUKKUVIEN OSASTO.

• s....
        j""&que kirjoitti:

Voisitko?

• Corta!
        näinon. kirjoitti:

HUKKUVIEN OSASTO.

Ernesto Jäänesto.

• hassukin
        j""&que kirjoitti:

Kerro kerro kuvastin , ken on maassa...

• aikuinen..

Saaks omia itelleen..nainen kun oon...vai onks jotain vaateita?

• s....

Niin?

• j""&que

Saat omia mutta silti tämä on vain hänelle...:)

• ^^
        j""&que kirjoitti:

Varmaan oli. Ainakin sössö luulee niin.

• edes
        j""&que kirjoitti:

millä kirjaimella HÄN alkaa?

• ja romanttista
        s.... kirjoitti:

Niin?

Kaunis kappale. Ihanaa että joku on noin romanttinen. Hyvää yötä ja perjantai iltaa tältäkin naiselta.

• j""&que
        ^^ kirjoitti:

Varmaan oli. Ainakin sössö luulee niin.

Monesti sanonta "tiedä enemmän, luulet vähemmän" pitää paikkaansa tai että olen jo niin vanha että minä en luule vaan minä tiedän...:)

• pulpulpulpul
        edes kirjoitti:

millä kirjaimella HÄN alkaa?

sano kirjain, ennenkuin hukun, enkä koskaan saa tietää, että se oli minulle :)

• j""&que
        ja romanttista kirjoitti:

Kaunis kappale. Ihanaa että joku on noin romanttinen. Hyvää yötä ja perjantai iltaa tältäkin naiselta.

Kiitos lämpöinen.... Kyllä sitä pitää olla...useasti :)

• j""&que
        pulpulpulpul kirjoitti:

sano kirjain, ennenkuin hukun, enkä koskaan saa tietää, että se oli minulle :)

Ei sitä tarvitse sanoa sillä tietäisit jos tietäisit, eikä sinun tarvitsisi sitä kysyä...

• vaan;)
        j""&que kirjoitti:

Ei sitä tarvitse sanoa sillä tietäisit jos tietäisit, eikä sinun tarvitsisi sitä kysyä...

uskalla;)kaikkihan arvais heti kenelle viesti oli tarkoitettu;)

• j""&que
        vaan;) kirjoitti:

uskalla;)kaikkihan arvais heti kenelle viesti oli tarkoitettu;)

No kerro sitten että kenelle viesti oli..:)

• aikuinen..
        j""&que kirjoitti:

Älä himoitse sitä mikä on toisen omaa...vaikka sitten täällä vain näin ajatuksella. Siks ei voi omia vaikka kuinka haluis.....paitsi jos...

• minä...
        j""&que kirjoitti:

No kerro sitten että kenelle viesti oli..:)

tiedä?vielä;)siksi kysynkin kenelle sen tarkoitit?siis kerro edes se millä kirjaimella HÄN alkaa?

• mää..
        minä... kirjoitti:

tiedä?vielä;)siksi kysynkin kenelle sen tarkoitit?siis kerro edes se millä kirjaimella HÄN alkaa?

kerron: viesti menee A-naiselle (ainakin ennen meni).

Ihanaa saada Janne takaisin pitkän tauon jälkeen. :)

Vai onko se sittenkään ihanaa? Ehkeivät he ole vieläkään saaneet toisiaan. :(

• Kunhan
        mää.. kirjoitti:

kerron: viesti menee A-naiselle (ainakin ennen meni).

Ihanaa saada Janne takaisin pitkän tauon jälkeen. :)

Vai onko se sittenkään ihanaa? Ehkeivät he ole vieläkään saaneet toisiaan. :(

höpöttelen, että sää piristit mun iltaa kommentillasi. Toivon, että Janne on saanut A:n :)

Koska j""&que:n viestit johdattivat mut aikoinaan kauniin musiikin löytöretkelle, on tämä hänelle:

http://www.youtube.com/watch?v=oiFTXckh0zU&feature=related

• j""&que
        Kunhan kirjoitti:

höpöttelen, että sää piristit mun iltaa kommentillasi. Toivon, että Janne on saanut A:n :)

Koska j""&que:n viestit johdattivat mut aikoinaan kauniin musiikin löytöretkelle, on tämä hänelle:

http://www.youtube.com/watch?v=oiFTXckh0zU&feature=related

Niin sitä ei kukaan tiedä ja jiitä ja aata on tämä pieni suomi täynnä...;) En kirjoittele varmaan tänne tämän enempää "tällä nimimerkillä" sillä viesteilleni on merkatut polut...ne kulkevat suoraan :)

• nih.
        minä... kirjoitti:

Mielestäni HÄN alkaa Hoolla.

• s....

En taida olla kun tänne sitä laitat?

• sydämessäin

Kiitos...todella kaunista musiikkia.Tuo joitain muistoja mieleen, ilon, surun hetkiä. Haikeuttakin..

• j""&que

Miten ne nyt sinne ne kristallikyyneleet.. :)

• taustalla haaveileva..
        j""&que kirjoitti:

Miten ne nyt sinne ne kristallikyyneleet.. :)

Miksi juuri Sinun kirjoituksesi herättävät sisälläni lämmön? Kuka olet??

• j""&que
        taustalla haaveileva.. kirjoitti:

En osaa vastata tähän...:)

• ?
        taustalla haaveileva.. kirjoitti:

se täällä yksin keskustelee. Miksi sössö kyselet.?

• minä sinulle

Huomenta!
      Ja kiitos, sain hyvin nukuttua.

Sinä tiedät: sydämeni menetin sinulle, ainiaaksi. Olet äärimmäisen tärkeä minulle. Ikuisesti.

Hymyillen,
      minä sinulle

• j""&que

Hymyillen...sinulle vain :) Vaikka en tiedä...

• minä sinulle
        j""&que kirjoitti:

Hymyillen...sinulle vain :) Vaikka en tiedä...

Kyllä sinä tiedät...

Hymyillään yhdessä :) Kaipaan.

• j""&que
        minä sinulle kirjoitti:

Kyllä sinä tiedät...

Hymyt, ne pitää paikkaansa ja tietää todella haluaisin...

• j""&que
        minä sinulle kirjoitti:

Kyllä sinä tiedät...

Niin ja täällä ei koskaan voi olla varma vaikka haluaisi...

• minä sinulle
        j""&que kirjoitti:

Niin ja täällä ei koskaan voi olla varma vaikka haluaisi...

Totta. Täällä ei voi olla koskaan varma, ei vaikka kuinka haluaisi uskoa, että tuo on juuri minulle ja vaikka kuinka tunnistaisi kirjoittajan tutuksi. Ei, ei siltikään.

Mutta oikeassa elämässä voi olla varma. Ainakin sinä voit olla varma: minä välitän sinusta. Paljon.

Nuku hyvin ja näe kauniita unia!

MRSA

• que pasa

et ole yhtään tärkeä enään minulle, parempi voitti niele tappiosi äläkä inise näille palstoilla!!!

• ei pölö

olet pölö

• niin,

että jatkat tätä nettipaskaasi ja naisten kanssa leikkimistä kun se näyttää paljon mukavammalta kuin oikea elämä. Eihän susta muuhun oo kun tähän typerään lässytykseen.
      Mä etsin OIKEAN miehen josta on muuhunkin kuin tähän paskan jauhamiseen ja leikkimiseen.

• justniin.

Kaikkihan tietävät että itse Tee kirjoitit koko typerän ketjun. Mee hoitoon.

• nettihirviö

valitsemallesi tielle:)

• A...

http://www.youtube.com/watch?v=xxExvV9vpPk

Rauhallista unta!

• j""&que

Poistun nyt...sinne tietäni polkuni vie, tulkoon yöllä sitten unien valtakunta. Elämää, ei sen enempää.... Olet mielessäin...siellä jossain

http://www.youtube.com/watch?v=4HhAcvlCPb4

Hyvää yötä sinulle vain....;)

• tulivuorella
        j""&que kirjoitti:

Poistun nyt...sinne tietäni polkuni vie, tulkoon yöllä sitten unien valtakunta. Elämää, ei sen enempää.... Olet mielessäin...siellä jossain

http://www.youtube.com/watch?v=4HhAcvlCPb4

Hyvää yötä sinulle vain....;)

miksi sinun täytyy edelleen olla niin ärsyttävän salaperäinen, miksi?

• j""&que
        tulivuorella kirjoitti:

miksi sinun täytyy edelleen olla niin ärsyttävän salaperäinen, miksi?

Voiko täällä olla muuta...Mitä tapahtuisi jos olisin avoin?

• ajatuksia vaan
        j""&que kirjoitti:

ihan rauhassa, minun puolestani, vaikka tulivuori on sisälläin, kukaan ei halua/kykene/uskalla mitään muuta.Enkä ole tuo tulivuorella nimim.

• et..
        j""&que kirjoitti:

leikkisi netissä vaan olisit oikeasti ... surkimus.

• L....
        j""&que kirjoitti:

En osaa muuta sanoa kuin että nuo kirjoittamasi viestit ovat aina todella kauniita. Olet kyllä ihan aarre!!!

• j""&que
        L.... kirjoitti:

En osaa muuta sanoa kuin että nuo kirjoittamasi viestit ovat aina todella kauniita. Olet kyllä ihan aarre!!!

Kiitos...Hyvä etten sentään aarne :)

• MMMMMM-naine

kiitos!

• <3<3<3

Itse voin vain sanoa sanaa hänestä/sinusta. Olisi mukava, jos laittaisit edes jotain tunnisteita vaikka ulkonäöstä. Itselläni myös mielessä henkilö, jonka pelkkä olemassaolo (katse ja hymy) pelasti päivan aina. Sitäkautta hän myös löysi tien sydämeeni ja on siellä aina. Tuskin oli minulle, mutta olisi mukava, jos laittaisit muutaman tunnisteen hänestä. Ne voivat olla ihan sellaisia pieniä tunnisteita, esim kaunein/komein asia hänessä.

• j""&que

Katseet ja hymyt kertovat paljon...ne luovat tunteiden sillan. En laita tänne mitään tunnisteita, hän tietää, se ei ole tarpeen...:) Mutta voithan sinä kirjoitella itsestäsi...jos haluat.

• vaaleaverikkö-kö
        j""&que kirjoitti:

Katseet ja hymyt kertovat paljon...ne luovat tunteiden sillan. En laita tänne mitään tunnisteita, hän tietää, se ei ole tarpeen...:) Mutta voithan sinä kirjoitella itsestäsi...jos haluat.

onko hän tumma, vaalee, vai siltäväliltä kiitos

• anteeksi nyt vaan
        j""&que kirjoitti:

sinulle nyt kerron, että katseet ja hymy eivät välttämättä loppujenlopuksi kerro yhtään mitään.

• j""&que
        anteeksi nyt vaan kirjoitti:

sinulle nyt kerron, että katseet ja hymy eivät välttämättä loppujenlopuksi kerro yhtään mitään.

Tiedän kyllä mutta ne rakentavat ja avaavat tunteiden sillan....en silti katso ketään piiiiitkään silmiin vain kiusatakseni, mutta ihmiset ovat erilaisia. Voi sitä tuijotella ja hymyillä jos siitä tykkää ja toivoa että löytää vielä toisen samanlaisen...:) Kyllä sen sitten tietää jos katseissa ja hymyissä on tunteita mukana...uskon näin, olkoon sitten vaikka vain niitä omia :)

• j""&que
        vaaleaverikkö-kö kirjoitti:

onko hän tumma, vaalee, vai siltäväliltä kiitos

Tumma :)

• .
        anteeksi nyt vaan kirjoitti:

Ystävällisyydestä kin vedetään vääriä johtopäätöksiä. Hymy ja katse eivät merkitse välttämättä yhtään mitään sen syvällisempää.

• anteeksi nyt vaan
        j""&que kirjoitti:

Tiedän kyllä mutta ne rakentavat ja avaavat tunteiden sillan....en silti katso ketään piiiiitkään silmiin vain kiusatakseni, mutta ihmiset ovat erilaisia. Voi sitä tuijotella ja hymyillä jos siitä tykkää ja toivoa että löytää vielä toisen samanlaisen...:) Kyllä sen sitten tietää jos katseissa ja hymyissä on tunteita mukana...uskon näin, olkoon sitten vaikka vain niitä omia :)

tuokin, kyllähän sitä varmasti ihmistä katsoo silmiin, jos pitää hänestä.... asioilla on moniapuolia, ei ole niin yksinkertaista..

• j""&que
        . kirjoitti:

Ystävällisyydestä kin vedetään vääriä johtopäätöksiä. Hymy ja katse eivät merkitse välttämättä yhtään mitään sen syvällisempää.

Niin kun keskustee toisen kanssa niin on tietysti kohteliasta katsoa silmiin, entä muuten, miksi sitä jää tietyn ihmisen silmiin kiinni ja näkee kuin suoraan sieluun :) Entä pitkät katseet eikö nekään merkitse mitään?

• .
        j""&que kirjoitti:

Niin kun keskustee toisen kanssa niin on tietysti kohteliasta katsoa silmiin, entä muuten, miksi sitä jää tietyn ihmisen silmiin kiinni ja näkee kuin suoraan sieluun :) Entä pitkät katseet eikö nekään merkitse mitään?

Jos joku nyt vain lukee toista kuin avointa kirjaa. Huvinsa kullakin? On paljon tarkkailijoita jotka vain pitävät ihmisten(kin) tuijottamisesta. Kuin suoraan sieluun, niin, sitä luultavasti yrittävät...

• anteeksi nyt vaan
        . kirjoitti:

Jos joku nyt vain lukee toista kuin avointa kirjaa. Huvinsa kullakin? On paljon tarkkailijoita jotka vain pitävät ihmisten(kin) tuijottamisesta. Kuin suoraan sieluun, niin, sitä luultavasti yrittävät...

tuokin. sen takia varmasti ihmisillä on kyky puhua, että saa selvitettyä toisen kanssa mitä ne katseet hymyn kera merkitsee ;)

• j""&que
        . kirjoitti:

En kuulu niihin ja minulle riittää mitä tunnen :) Ja niitä katseita...odotan.

http://www.youtube.com/watch?v=Zwjb8A0FarE

• .

• :)
        . kirjoitti:

Päähän joka iikka.:p

:)

• höspönen
        j""&que kirjoitti:

on se tunne sussa mikä tekee tepposet ;)

• j""&que
        höspönen kirjoitti:

Niin se saattaa olla...:)

• tuijottaminen
        j""&que kirjoitti:

kyllä tuijoitteli kertoo kiinostuksesta aina. Varsinkin, jos siihen liittyy hymy mukana. Ihminen kiinnittää huomiota (siis katselee), kun näkee näköpiirissään omaan silmään sopivaa. Tähän väliin tällainen huomautus.

• j""&que
        tuijottaminen kirjoitti:

kyllä tuijoitteli kertoo kiinostuksesta aina. Varsinkin, jos siihen liittyy hymy mukana. Ihminen kiinnittää huomiota (siis katselee), kun näkee näköpiirissään omaan silmään sopivaa. Tähän väliin tällainen huomautus.

Siis silmiin tapittaa..:)

• taas sade
        j""&que kirjoitti:

musiikki oli super. Mä tykkään.

• höspönen
        j""&que kirjoitti:

Niin se saattaa olla...:)

sitten ei ;) no, sä itse tiedät parhaiten.

• tuijottaminen
        j""&que kirjoitti:

Kyllä, ainakin ihastuneen henkilön tunnistaa juuri tästä piirteestä, että he tuijottavat valittuaan silmiin ja hakevat katsekontaktia. Joskus voi jopa jäädä ikään kuin kiinni toisen silmiin. Mitä kielletympää katselu on sitä ihanammalta se tuntuu. Lisäksi katseen kautta pystyy ikään kuin keskustelemaan. Kun ihmiset ottavat katsekontatkin, he ovat silloin huomanneet toisensa. Jos he vielä hymyilevät toisilleen, silloin on selvästi kiinostusta ilmassa. En tarkoita tällä tavallista katsekontaktia puhuttaessa, vaan kauempaa katselua ja toisen huomion hakemista.

• j""&que
        tuijottaminen kirjoitti:

Kyllä, ainakin ihastuneen henkilön tunnistaa juuri tästä piirteestä, että he tuijottavat valittuaan silmiin ja hakevat katsekontaktia. Joskus voi jopa jäädä ikään kuin kiinni toisen silmiin. Mitä kielletympää katselu on sitä ihanammalta se tuntuu. Lisäksi katseen kautta pystyy ikään kuin keskustelemaan. Kun ihmiset ottavat katsekontatkin, he ovat silloin huomanneet toisensa. Jos he vielä hymyilevät toisilleen, silloin on selvästi kiinostusta ilmassa. En tarkoita tällä tavallista katsekontaktia puhuttaessa, vaan kauempaa katselua ja toisen huomion hakemista.

Niin...sitä tapahtuu ;) Ja sitä odotan ;)

• ettei?
        höspönen kirjoitti:

sepposet,mattiset

• ,
        j""&que kirjoitti:

niin

• ,,
        , kirjoitti:

niin

juu

• Tuijottaminen
        j""&que kirjoitti:

Niin, katselu on mukavaa ja yleensäkin huomionti ja flirttailu. Kuitenkin pitää muistaa toimia ajoissa, ettei kumpikin osapuolista luule, ettei toinen halua muuta kuin vain tätä katselua. Onnea sinulle tuleviin ''katseluihin'' ja muista olla tarpeeksi rohkea oikealla hetkellä.

• j""&que
        Tuijottaminen kirjoitti:

Niin, katselu on mukavaa ja yleensäkin huomionti ja flirttailu. Kuitenkin pitää muistaa toimia ajoissa, ettei kumpikin osapuolista luule, ettei toinen halua muuta kuin vain tätä katselua. Onnea sinulle tuleviin ''katseluihin'' ja muista olla tarpeeksi rohkea oikealla hetkellä.

Mistä tai mitä tiedät minun rohkeudesta...:)

• Tuijottaminen
        j""&que kirjoitti:

Mistä tai mitä tiedät minun rohkeudesta...:)

En minä tiedäkkään, sanoin vain. Itsekin pitäisi aina muistaa rohkeus.

• j""&que
        Tuijottaminen kirjoitti:

En minä tiedäkkään, sanoin vain. Itsekin pitäisi aina muistaa rohkeus.

Ahaa..:)

• elunaa
        j""&que kirjoitti:

Ahaa..:)

lukea taas sinun ihania runojasi.. viikonpäästä maaltapalaava:)

• j""&que
        elunaa kirjoitti:

lukea taas sinun ihania runojasi.. viikonpäästä maaltapalaava:)

En usko että kirjoittelen enään, tai mistä sitä tietää...:)

• >Rudeboy<

taas mullistava threadi. Kannattaa katsoa, millaiset tissit tänään löytyy http://www.livesexcam.fi/tissit.php niin saa vähän piristystä arkeen. Ulkoilu on myös järkevää.

• eeeee,,

lllllll..... mä kyl tykkään suuuustaa...eeenkääää haluuunuuu satuuuttaaa

• meni jo

pe

• No ompa

useati kirjoittanut, ei voi verrata sös:iin tai s.... ? Seuraavaa en jaksa edes hakea... Pilaat vaan toisten kauniit aloitukset mollaamisellasi...! Tämä on sinulle joka aina aloittajan viestejä mollaat!!

• ,.

,.

• j""&que

No niin... en kirjoita enää tällä nimimerkillä koska nämä näköjään aiheuttavat niin ristiriitaisia tunteita. Itseäni ei haittaa se että kuka kirjoittaa ja mitä, enkä laske kertoja. Tämän vanhakin on joku nostanut...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe