Hei! Olen lähdössä Alanyaan ja en ole vielä löytänyt mitään hintaluokkaa Alanyassa ostettaville tavaroille. Tarkoitan siis, että mistä paikasta saa minkähintaisia vaatteita, kenkiä ja laukkuja? Tai pyyhkeiden, korujen ja tämän tälläisien hintoja?
Ja miten paljon te itse olette ottaneet matkalle mukaan tuollaisiin ostoksille juttuihin? Itse suunnittelin 400e, mutta saakohan tuolla rahalla paljoa? En siis halua ostaa mitään hopeakoruja vaan ihan "rihkamakorutkin" ovat mielestäni hienoja :) suunnitteilla oli ostaa muutamat kengät ja laukut, sekä pyyhkeitä, jos vain mieluusia löytää.
Eli mistä saa halvimmalla ja millaisia ovat olleet hinnat teidän tavaroille.
Kiitos että luitte :) Itse ensimmästä kertaa matkustan mihinkään, niin jännitän ja haluaisin tälläiset asiat tietää etukäteen etten siellä ollessani stressaa.
Hintoja?
16
1583
Vastaukset
- tinkii
laitan ihan hatusta mitä muistuu mieleen hintoja...
iso jätti puuvilla pyyhe 7-8 e
halvin muovi laukku 8e feikki laukut laadukkaat ei nahkaa n. 20 e
popot nahkaa 30 e
korut 1e....jne ps.400 erkillä saa tavaraa ja paljon..
oliivi saippua 1-2 e ostettavaa on loputtomasti
topit yms.alk.3e 10-20e jo ihan hyvää kledjua.
ois paree jos joku nainen vastais näihin:).
jos meet basaariin maksa noin puolet pyydetystä.
kauppoja esim.pääkadulla ata tyrk on satoja pikku ostoksista ei jaksa tinkiä...
tietty aina maksan liiroilla-maassa maan tavalla- tinkikää!
Maksa basaarilla 10-20% siitä hinnasta mitä pyytävät, esim. jos pyytävät 20€ laukusta saat sen luultavasti 2eurolla kun sanot ettei kauppoja muuten tule. :D näin ainakin omalla kohdalla aina. Pyytävät huimasti liikoja siellä!
- toivottavastiOliApua
Mielestäni hinta-taso on halvempi kuin suomessa. T-paidat oli siinä 5-15e luokkaa, riippu ihan laadusta. Huppareita sai jo kympillä, kengistä itse maksoin kympin siinä 10-30e luokilla ne oli, riippu ihan kengästä. Laukut jotain 10-30e. Pyyhkeet tais olla jotain vitosen. Itselläni oli 500e ja kaikki meni, mutta käytiin parina iltana syömässä satamassa niin se velotti jo aika paljon matkakassaa :)
Kannattaa käydä ATM:ssä, siel on paljon esim. veromodan, hm:n, piecesin ja jne. tuotteita myynnissä tositosi halvalla. - 1000 sopiva
varaa nyt vähintää 600-750 niin siiten voit edes joskus syödä kunnolla, ilman että pitää koko ajan laskea sentin päälle.
- alanyatyttö :))
hei :) kiitos kaikille vastanneille!
Itse olen laskenut ruokarahat erikseen, tämä minun 400e on siis laitettu pelkästään näille kotiinvietäville ostoksille :) Ei siis tarvitse huolehtia, että elisin siellä nälässä, kyllä ruokaan on erikseen ihan riittävästi rahaa.
Mutta kiitos kommenteille, sain sentään jotain ideaa :) nyt paremmin mielin lähderään sinne. - aito on aito
alanyatyttö :)) kirjoitti:
Itse olen laskenut ruokarahat erikseen, tämä minun 400e on siis laitettu pelkästään näille kotiinvietäville ostoksille :) Ei siis tarvitse huolehtia, että elisin siellä nälässä, kyllä ruokaan on erikseen ihan riittävästi rahaa.
Mutta kiitos kommenteille, sain sentään jotain ideaa :) nyt paremmin mielin lähderään sinne.kyll tuo 400 riittää halpoihin feikkeihin, mutta jos jotain parempilaatuista,ei välttämättä edes aitoa meinaat ostaa niin sitten ei kyllä riitä. laatu maksaa, eikä kanata tehdä yleistä virhettä ja ostaa aina vaan niitä feikkejä, kyllä joskus elämässän kannattaa aitojakin ostaa.
- hyvää matkaa
alanyatyttö :)) kirjoitti:
Mutta kiitos kommenteille, sain sentään jotain ideaa :) nyt paremmin mielin lähderään sinne.muistat viellä tinkiä feikkilaukuista ja paidoista ja huppareista!!! olen maksanut laukuista 12-15e korkeintaan(tinkinyt)
- Hinnat
hyvää matkaa kirjoitti:
muistat viellä tinkiä feikkilaukuista ja paidoista ja huppareista!!! olen maksanut laukuista 12-15e korkeintaan(tinkinyt)
Satuimme lomamme loppupuolella kulkemaan kuuluisan Heikin Baarin ohitse. Ruokalista nökötti siinä baarin kulmalla, joten uteliaina jäimme sitä tutkailemaan, kun olimme saaneet kuulla, että Heikillä on aika kovat hinnat suomalaisille. Tieto piti paikkansa, joten pari valokuvaa ja ohessa muutamia hintoja ko. listasta;
Hinnat ovat turkinliiroja ja kun yhdellä eurolla saa n. 2 liiraa on helppo oheisista hinnoista pudottaa puolet pois, niin saadaan eurohinta. Esim. Kana Curry-kastikkeella maksaa 10 €, jne.
Kanaa Curry-kastikkeella 20
Kanaleike 20
Täytetty kanaleike 23
Kanaa kermakastikkeella 23
Kanaa valkosipulikastikkeella 23
Pippuripihvi 32
Meksikolainen pihvi 32
Hawai’in pihvi 32
Sipulipihvi 32
Wienin leike 30
Paimenpata 25
Ottomanin pata 22
Lihapata 19
Uunilihapullat 19
Kanapata 17
Heikin erikoinen 30
Lapponia erikoinen 32
Hedelmälautanen 8
Hedelmäsalaatti 8
Baklava 10
Pannukakku 6
Jäätelö 8
Spagetit 15
Lasange 18
Hampurilainen 10
Ranskalaiset perunat 5
Sekagrilli 30
Grillipihvi 25
Lampaan kyljykset 28
Lihavarras 25
Turkkilainen aamiainen 12
Munakkaat 10 – 12
Hinnat kalliimpia, kuin esim. suoraan kävellen Heikin Baarista rantakadulle (Green House, Grazy, Sammy’s Place, ym). Pääkadun ravintoloiden hinnat olivat myös halvemmat. Sataman hintoihin en vertaile, koska emme sen alueen ravintoloissa käyneet. Kahden viikon aikana saa jo hyvän käsityksen ravintoloiden hinnoista, koska söimme joka ilta ulkona.
Näin Heikin Baarissa….. - helado
Hinnat kirjoitti:
Satuimme lomamme loppupuolella kulkemaan kuuluisan Heikin Baarin ohitse. Ruokalista nökötti siinä baarin kulmalla, joten uteliaina jäimme sitä tutkailemaan, kun olimme saaneet kuulla, että Heikillä on aika kovat hinnat suomalaisille. Tieto piti paikkansa, joten pari valokuvaa ja ohessa muutamia hintoja ko. listasta;
Hinnat ovat turkinliiroja ja kun yhdellä eurolla saa n. 2 liiraa on helppo oheisista hinnoista pudottaa puolet pois, niin saadaan eurohinta. Esim. Kana Curry-kastikkeella maksaa 10 €, jne.
Kanaleike 20
Täytetty kanaleike 23
Pippuripihvi 32
Meksikolainen pihvi 32
Hawai’in pihvi 32
Sipulipihvi 32
Wienin leike 30
Paimenpata 25
Ottomanin pata 22
Lihapata 19
Uunilihapullat 19
Kanapata 17
Heikin erikoinen 30
Lapponia erikoinen 32
Hedelmälautanen 8
Hedelmäsalaatti 8
Baklava 10
Pannukakku 6
Jäätelö 8
Spagetit 15
Lasange 18
Hampurilainen 10
Ranskalaiset perunat 5
Sekagrilli 30
Grillipihvi 25
Lampaan kyljykset 28
Lihavarras 25
Munakkaat 10 – 12
Hinnat kalliimpia, kuin esim. suoraan kävellen Heikin Baarista rantakadulle (Green House, Grazy, Sammy’s Place, ym). Pääkadun ravintoloiden hinnat olivat myös halvemmat. Sataman hintoihin en vertaile, koska emme sen alueen ravintoloissa käyneet. Kahden viikon aikana saa jo hyvän käsityksen ravintoloiden hinnoista, koska söimme joka ilta ulkona.
Näin Heikin Baarissa…..Yksi maailman paskimmista paikoista jossa olen ollut! Myyjät huutelee jo kaukaa kamoistaan ja jos ei ole kiinnostunut kuulee vittuilut perään ´ei rahaa´. Jos Turkkiin haluatte mennä niin Istanbul on upee ja saa katella kamoja rauhassa.
- tinkiminen kunniaan
käytin 420 koko reissussa shoppailuun, ruokaan ja juomaan. Joka ilta sain hyvän aterian ja lentokentällä tuli sanomista, koska raijasin niin paljon kotiin viemisiä!!!
kannattaa varmaan opetella tinkimään jossei 400 e viikkoon riitä - djlkh
Hinnat kirjoitti:
Kanaleike 20
Täytetty kanaleike 23
Pippuripihvi 32
Meksikolainen pihvi 32
Hawai’in pihvi 32
Sipulipihvi 32
Wienin leike 30
Paimenpata 25
Ottomanin pata 22
Lihapata 19
Uunilihapullat 19
Kanapata 17
Heikin erikoinen 30
Lapponia erikoinen 32
Hedelmälautanen 8
Hedelmäsalaatti 8
Baklava 10
Pannukakku 6
Jäätelö 8
Spagetit 15
Lasange 18
Hampurilainen 10
Ranskalaiset perunat 5
Sekagrilli 30
Grillipihvi 25
Lampaan kyljykset 28
Lihavarras 25
Munakkaat 10 – 12
Näin Heikin Baarissa…..Ihan normaaleja hintoja. Samat hinnat olivat mielestäni kaikissa ravintoloissa.
- TK
Hinnat kirjoitti:
Kanaleike 20
Täytetty kanaleike 23
Pippuripihvi 32
Meksikolainen pihvi 32
Hawai’in pihvi 32
Sipulipihvi 32
Wienin leike 30
Paimenpata 25
Ottomanin pata 22
Lihapata 19
Uunilihapullat 19
Kanapata 17
Heikin erikoinen 30
Lapponia erikoinen 32
Hedelmälautanen 8
Hedelmäsalaatti 8
Baklava 10
Pannukakku 6
Jäätelö 8
Spagetit 15
Lasange 18
Hampurilainen 10
Ranskalaiset perunat 5
Sekagrilli 30
Grillipihvi 25
Lampaan kyljykset 28
Lihavarras 25
Munakkaat 10 – 12
Näin Heikin Baarissa…..Heikin baarin hinnoista. Meillä kahden ihmisen syömiset ja juomiset sisältäen pääruoka, olut, lasillinen punaviiniä, pari cokista ja pari coctailia maksoi keskimäärin 70 - 80 liiraa, eli n. 40 euroa. Kaupan päälle tuli vielä mezet (täytettyjä herkkusieniä, paria eri tahnaa, kahta eri leipää, salaattia, ja marinoituja oliiveja), ylimääräiset drinksut laskua odotellessa ja kyydit mennen tullen hotellilta toiselta puolen kaupunkia. En katsonut sitä todellakaan kalliiksi.
- Savonakat
TK kirjoitti:
Heikin baarin hinnoista. Meillä kahden ihmisen syömiset ja juomiset sisältäen pääruoka, olut, lasillinen punaviiniä, pari cokista ja pari coctailia maksoi keskimäärin 70 - 80 liiraa, eli n. 40 euroa. Kaupan päälle tuli vielä mezet (täytettyjä herkkusieniä, paria eri tahnaa, kahta eri leipää, salaattia, ja marinoituja oliiveja), ylimääräiset drinksut laskua odotellessa ja kyydit mennen tullen hotellilta toiselta puolen kaupunkia. En katsonut sitä todellakaan kalliiksi.
siltä heekiltä mulukkua?
Myö ollaan kuultunna että siltä voes suada?
- hinda...
olisiko ihmisillä antaa lisää esimerkkejä paljon on maksanut omista tuonneistaan? ensiviikolla lähtö ja olisi kiva saada tietää hitusen ennakkoon hintoja.
- kyselijä I the Jury
Mitä vittua tämä asia sinulle kuuluu?
Mikä sinä oikein kuvittelet olevasi?
HÄH? - trolololoolololololo
kyselijä I the Jury kirjoitti:
Mitä vittua tämä asia sinulle kuuluu?
Mikä sinä oikein kuvittelet olevasi?
HÄH?sinun äitis HAH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh982361Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82942
- 249932
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213653Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631