Tämä valuuttakaupan asiantuntia proffessoori todistamaan, että valuuttakaupalla saa 400% tuotot.
Jos tulee ponzzorit selvii ilman tuomioita ?
Vieläkö Jenkeistä on oikeudenkäyntiin tulossa
37
906
Vastaukset
- Roy...
>>>Vieläkö Jenkeistä on oikeudenkäyntiin tulossa
Aasintuntia 1.9.2010 06:32
Tämä valuuttakaupan asiantuntia proffessoori todistamaan, että valuuttakaupalla saa 400% tuotot.
Jos tulee ponzzorit selvii ilman tuomioita ?- Kapitrolli
Näin WinCapitalaisena, entisenä verkostojantterina (N.ni-mehu, ylihintaiset kattilat ja veitset sekä viimeisimpänä poronsarviuute/omalla raastimella), sanoisin että nyt kannattaa pitää Capitalaisten suuta soukemmalla, syytteet on parin viikon päästä valmiina ja sitten voidaan alkaa varojen palautus valtiolle, suolimurot olivat kuin olivatkin koko ajan oikeassa, nyt sen myönnän...
- Roy...
Kapitrolli kirjoitti:
Näin WinCapitalaisena, entisenä verkostojantterina (N.ni-mehu, ylihintaiset kattilat ja veitset sekä viimeisimpänä poronsarviuute/omalla raastimella), sanoisin että nyt kannattaa pitää Capitalaisten suuta soukemmalla, syytteet on parin viikon päästä valmiina ja sitten voidaan alkaa varojen palautus valtiolle, suolimurot olivat kuin olivatkin koko ajan oikeassa, nyt sen myönnän...
>Näin WinCapitalaisena, entisenä verkostojantterina (N.ni-mehu, ylihintaiset kattilat ja veitset sekä viimeisimpänä poronsarviuute/omalla raastimella), sanoisin että nyt kannattaa pitää Capitalaisten suuta soukemmalla, syytteet on parin viikon päästä valmiina ja sitten voidaan alkaa varojen palautus valtiolle, suolimurot olivat kuin olivatkin koko ajan oikeassa, nyt sen myönnän...
Olipa valtavan täsmällinen ja hyvin perusteltu vastaus täsmäiskuna suoraan aiheeseen.;)
Ja tottakai sinä olet myös capitalainen ja kapitrolli.;)
ps. ettei vain olisi pamahtanut tilttiin?:) - Kroisos Lyhyt
Roy... kirjoitti:
>Näin WinCapitalaisena, entisenä verkostojantterina (N.ni-mehu, ylihintaiset kattilat ja veitset sekä viimeisimpänä poronsarviuute/omalla raastimella), sanoisin että nyt kannattaa pitää Capitalaisten suuta soukemmalla, syytteet on parin viikon päästä valmiina ja sitten voidaan alkaa varojen palautus valtiolle, suolimurot olivat kuin olivatkin koko ajan oikeassa, nyt sen myönnän...
Olipa valtavan täsmällinen ja hyvin perusteltu vastaus täsmäiskuna suoraan aiheeseen.;)
Ja tottakai sinä olet myös capitalainen ja kapitrolli.;)
ps. ettei vain olisi pamahtanut tilttiin?:)Mies joka Koiviston avulla 90 luvun alussa vei suomalaisilta 10.000.000.000,00 eli satakertaisen wincapitaan verrattuna.
Kyllä valuttakauppa kannattaa
Turha winkapitan tapauksessa antaa tuomioita kun ei niitä jaeta todella isoissakaan kupruissa... - vipuvipunen
Kroisos Lyhyt kirjoitti:
Mies joka Koiviston avulla 90 luvun alussa vei suomalaisilta 10.000.000.000,00 eli satakertaisen wincapitaan verrattuna.
Kyllä valuttakauppa kannattaa
Turha winkapitan tapauksessa antaa tuomioita kun ei niitä jaeta todella isoissakaan kupruissa...Ihan peruskoulupohjaltakin sen jo tajuaa, että vähän reilummalla eli 10.000 kertaisella velkavivulla nykyinen pankin tarjoama talletuskorkokin eli 0.2% korko kasvaa 2000% tuotoksi! Eli ei muuta kuin vipu käyttöön ja rahat pankkitilille odottamaan, jos äityy ahneeksi!
- LOL :DDD
"100-velkavivulla saadaan 4% tuotosta 400% ja sen todistamiseen ei mitään jenkkejä tarvita, sillä sen on todistanut eräs pispalalainen nerokin jo monta kertaa.:) "
Pispalalainen nero saa vivun käyttöönsä ilmaiseksi? Älä unta meille syötä.
Kun ottaa 100-vivun, on heti kättelyssä rumasti miinuksella. Nätillä kurssivoitolla alkaa vasta olla omillaan ja sitten vasta tulee nettoa. Jos tulee. Vaikka onhan se persnettokin nettoa, tavallaan. - jespers
Ihan vivutta, niin eikös Suomessa ole jo johtava asiantuntijuus valuutanheittelyn saralla, eli itse WISH Wincapita on alan johtava toimija maailmassa. Eli sieltä löytyy amerikkoja lähempää suuria prosentteja vivuttavia tekijämiehiä, jotka tosin eivät viitsi itse ja omalla rahalla tahkota valuuttoja pois vivuttomilta amatööreiltä.
Minäkin tosin äsken yritin vivuttaa lompakon käteisvaroja kaupan kassalla, mutta ei kassaneiti ymmärtänyt uuden talouden ihmeitä, joten piti kaivaa luottokortti esiin(joka kyllä vivuttaa, mutta perkeleet laittavat laskun myöhemmin).
Vai ovatko Wishcapitan miehet mahdollisesti jäävejä todistamaan valuutanheittelyn tulonmuodostuksesta edellisen cashcapitan oikeuskäsittelyssä. - 9+18
tuulipuvut kohahtaa, kun meidän asiantuntija muuttaa 4 prosenttia 400 prosentiksi ja tietysti ihan ilmaiseksi :D Sitten kummasti unohtuu mitä tapahtuu sadan vivulla jos ei satu valuuttakauppaohjelmiston "ennustukset" menemään ihan putkeen :D Onko muuten jo uusin versio pian käytössä ;)
- Ei vipua nyt
9+18 kirjoitti:
tuulipuvut kohahtaa, kun meidän asiantuntija muuttaa 4 prosenttia 400 prosentiksi ja tietysti ihan ilmaiseksi :D Sitten kummasti unohtuu mitä tapahtuu sadan vivulla jos ei satu valuuttakauppaohjelmiston "ennustukset" menemään ihan putkeen :D Onko muuten jo uusin versio pian käytössä ;)
Ohjelman käyttö ja omien rahojensa häviäminen on ilmaista.
Välittäjä ottaa provikkansa joka on vivulla 100 tietysti...tähtitieteellinen luku jota peräkammarin treidaajat eivät tajua - pispalalainen
LOL :DDD kirjoitti:
"100-velkavivulla saadaan 4% tuotosta 400% ja sen todistamiseen ei mitään jenkkejä tarvita, sillä sen on todistanut eräs pispalalainen nerokin jo monta kertaa.:) "
Pispalalainen nero saa vivun käyttöönsä ilmaiseksi? Älä unta meille syötä.
Kun ottaa 100-vivun, on heti kättelyssä rumasti miinuksella. Nätillä kurssivoitolla alkaa vasta olla omillaan ja sitten vasta tulee nettoa. Jos tulee. Vaikka onhan se persnettokin nettoa, tavallaan.nero, sekä kuka tahansa muukin saa käyttöönsä sen 100 -kertaisen vivun. Jopa sinä, jos vaan haluat. Tuonkin tietäisit jos olisit tosin vaivautunut avaamaan edes yhden linkin treidauksesta ja ottanut asioista selvää.
Mutta ei, länkyttää pitää vaan länkyttämisen vuoksi.
Ai niin, mitä luulet että on erona sillä pispalalaisella nerolla ja sinulla, vaikka kumpikin saa halutessaan sen 100 -kertaisen vivun käyttöönsä?
...voisiko olla, että toisella heistä voi olla vielä rahat jäljellä (ja jopa tuottavampana kuin alussa) sen jälkeen, kun on käyttänyt sitä 100 -kertaista vipua treidatessa... Ja se et ole sinä. - Rautalankakauppias
Ei vaan taida capinauteilla tuo muisti pelata. Hannu - tuo valuuttakaupan 175:n pinnan Tonava - vakuutti, että Wincapita ei käynytkään sitä valuuttakaupaa. Samaa toitotti Pitkänen ja KRP vielä varmuudeksi vahvisti asian. Siis miksi todistaa sellaisesta mitään, mitä ei edes tapahtunut?
"... sen on todistanut eräs pispalalainen nerokin jo monta kertaa..".
Onkohan se todistus tämä: Pispalainen nero varasti kerhon jäseniltä millin. Tästä hän sijoitti valuuttakauppaan noin 200.000 EUR ja kaik mänt'. Loput meni sitten nettipelaamiseen. Kyllähän tämä on ihan vastaansanomaton todistus.
Eihän niitä vipuvaluuttakauppavänkääjiä ole näkynyt täällä, totta töriset. Rolli vähän yritti sumean logiikan kanssa, mutta luovutti pian. Kolinkonheitto on rehellistä peliä - älkäämme verratko sitä näihin nettivaluuttakauppahuijareihin. - 4+0
pispalalainen kirjoitti:
nero, sekä kuka tahansa muukin saa käyttöönsä sen 100 -kertaisen vivun. Jopa sinä, jos vaan haluat. Tuonkin tietäisit jos olisit tosin vaivautunut avaamaan edes yhden linkin treidauksesta ja ottanut asioista selvää.
Ai niin, mitä luulet että on erona sillä pispalalaisella nerolla ja sinulla, vaikka kumpikin saa halutessaan sen 100 -kertaisen vivun käyttöönsä?
...voisiko olla, että toisella heistä voi olla vielä rahat jäljellä (ja jopa tuottavampana kuin alussa) sen jälkeen, kun on käyttänyt sitä 100 -kertaista vipua treidatessa... Ja se et ole sinä.mitään valuutakaupasta tiedä, kaikki puheet ovat tuota virtuaalia ja peitettä, ne edelliset rahathan tuli aivan muilla konsteilla jota viranomaiset nyt selvittääääää.
- LOL :DDD
pispalalainen kirjoitti:
nero, sekä kuka tahansa muukin saa käyttöönsä sen 100 -kertaisen vivun. Jopa sinä, jos vaan haluat. Tuonkin tietäisit jos olisit tosin vaivautunut avaamaan edes yhden linkin treidauksesta ja ottanut asioista selvää.
...voisiko olla, että toisella heistä voi olla vielä rahat jäljellä (ja jopa tuottavampana kuin alussa) sen jälkeen, kun on käyttänyt sitä 100 -kertaista vipua treidatessa... Ja se et ole sinä."Pispalalainen nero saa vivun käyttöönsä ilmaiseksi? Älä unta meille syötä.
Kun ottaa 100-vivun, on heti kättelyssä rumasti miinuksella."
Etkö ymmärrä lukemaasi vai onko laput silmillä? Saahan sen kun maksaa.
"...voisiko olla, että toisella heistä voi olla vielä rahat jäljellä"
VOISIKO olla, niinpä niin. Käytännössä neron treidaustaidosta on tasan päinvastaista näyttöä. - Kapitrolli
Rautalankakauppias kirjoitti:
Ei vaan taida capinauteilla tuo muisti pelata. Hannu - tuo valuuttakaupan 175:n pinnan Tonava - vakuutti, että Wincapita ei käynytkään sitä valuuttakaupaa. Samaa toitotti Pitkänen ja KRP vielä varmuudeksi vahvisti asian. Siis miksi todistaa sellaisesta mitään, mitä ei edes tapahtunut?
"... sen on todistanut eräs pispalalainen nerokin jo monta kertaa..".
Onkohan se todistus tämä: Pispalainen nero varasti kerhon jäseniltä millin. Tästä hän sijoitti valuuttakauppaan noin 200.000 EUR ja kaik mänt'. Loput meni sitten nettipelaamiseen. Kyllähän tämä on ihan vastaansanomaton todistus.
Eihän niitä vipuvaluuttakauppavänkääjiä ole näkynyt täällä, totta töriset. Rolli vähän yritti sumean logiikan kanssa, mutta luovutti pian. Kolinkonheitto on rehellistä peliä - älkäämme verratko sitä näihin nettivaluuttakauppahuijareihin."Rolli vähän yritti sumean logiikan kanssa, mutta luovutti pian."
- Poljepa, pappa, sinä nyt vaan Jupiterisi käyntiin. Suunta Kiihtelysvaaraan ja Joensuuhun - siellä on kaikki maailman tieto sumean logiikan käytöstä valuuttakaupassa. - Rautalankakauppias
Kapitrolli kirjoitti:
"Rolli vähän yritti sumean logiikan kanssa, mutta luovutti pian."
- Poljepa, pappa, sinä nyt vaan Jupiterisi käyntiin. Suunta Kiihtelysvaaraan ja Joensuuhun - siellä on kaikki maailman tieto sumean logiikan käytöstä valuuttakaupassa.Jos nyt viittaa siihen Zetorin seinällä roikkuvaan Jupiteriin, niin toimita nyt ensin se Sach-merkkinen moottori. Minä voin asentaa sen. Kettinki löytyy minun vanhoista varastoisti, siitä älä kanna huolta.
Olen työasioissa käväisemässä Joensuussa ensi viikolla. Yliopiston matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan matemaattikan laitoksella on todellakin tutkittu sumea logiikaan soveltamista metsäharvesterin ohjaukseen. Mistä tiesit?
Kiihtelysvaara on heiman vaikeampi. Kelan Kiihtelysvaaran toimisto on suljettu 1.4.2010 alkaen enkä osaa kuvitella muita sumean logiikan asiantuntijoita alueella.
Ei sinulla ole enää niitä valuuttavipukaupan juttuja, se oli minustakin rattoisa keskustelunaihe. - Kapitrolli
Jos nyt viittaa siihen Zetorin seinällä roikkuvaan Jupiteriin, niin toimita nyt ensin se Sach-merkkinen moottori. Minä voin asentaa sen. Kettinki löytyy minun vanhoista varastoisti, siitä älä kanna huolta.
Olen työasioissa käväisemässä Joensuussa ensi viikolla. Yliopiston matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan matemaattikan laitoksella on todellakin tutkittu sumea logiikaan soveltamista metsäharvesterin ohjaukseen. Mistä tiesit?
Kiihtelysvaara on heiman vaikeampi. Kelan Kiihtelysvaaran toimisto on suljettu 1.4.2010 alkaen enkä osaa kuvitella muita sumean logiikan asiantuntijoita alueella.
Ei sinulla ole enää niitä valuuttavipukaupan juttuja, se oli minustakin rattoisa keskustelunaihe."Sach-merkkinen moottori."
- Se on Sachs.
"Yliopiston matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan matemaattikan laitoksella on todellakin tutkittu sumea logiikaan soveltamista metsäharvesterin ohjaukseen. Mistä tiesit? "
- Metsäharvesteri kerää metsäistä satoa. Yhtä hyvin sumea logiikka voidaan valjastaa valuuttakaupan sadon keräämiseen. Ja mistäkö tiesin? Kivinenhän on tutkinut asiaa jo vuosikaudet, joten en usko, että Joensuussa mitään asiasta enää puidaan.
"Ei sinulla ole enää niitä valuuttavipukaupan juttuja, se oli minustakin rattoisa keskustelunaihe. "
- Kyllä on. Tuossa linkissä kirjoitat mm. nimimerkillä "ValkopesuaHanuriin" ja "Tupauunojen marssi". Sait muuten pahan kerran nokkiisi, siellä taisikin olla ihan oikea valuuttakaupan asiantuntija vastassa. Rattoisaahan se varmasti oli - luulen.
:DDD
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8989213/43677446 - Rautalankakauppias
Kapitrolli kirjoitti:
"Sach-merkkinen moottori."
- Se on Sachs.
"Yliopiston matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan matemaattikan laitoksella on todellakin tutkittu sumea logiikaan soveltamista metsäharvesterin ohjaukseen. Mistä tiesit? "
- Metsäharvesteri kerää metsäistä satoa. Yhtä hyvin sumea logiikka voidaan valjastaa valuuttakaupan sadon keräämiseen. Ja mistäkö tiesin? Kivinenhän on tutkinut asiaa jo vuosikaudet, joten en usko, että Joensuussa mitään asiasta enää puidaan.
"Ei sinulla ole enää niitä valuuttavipukaupan juttuja, se oli minustakin rattoisa keskustelunaihe. "
- Kyllä on. Tuossa linkissä kirjoitat mm. nimimerkillä "ValkopesuaHanuriin" ja "Tupauunojen marssi". Sait muuten pahan kerran nokkiisi, siellä taisikin olla ihan oikea valuuttakaupan asiantuntija vastassa. Rattoisaahan se varmasti oli - luulen.
:DDD
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8989213/43677446" Tuossa linkissä kirjoitat mm. nimimerkillä "ValkopesuaHanuriin" ja "Tupauunojen marssi". "
Huvittava länkytyskisa. Ihanko itse siinä olit osallisena?
Mikäpä minä olen kaikkien rääväsuisten länkyttäjien syntejä niskassani kantamaan. Etsi toinen Jeesus moiseen puuhaan.
Ne valuuttavipukaupan asiantuntijat ovat kylläkin häipyneet kuin capinauttien serveri netistä. FYI häipyi hattuineen ja montaa muutakin ystävääni olen kaivannut jo tovin. Taisi jäädä se valuuttakaupan satokin keräämättä. Tai jos jotakin koppaan kertyi, niin valtio se lopulta vie kopan ja sienet.
Elämme kovia aikoja, Rolliseni. - ole näemmä
LOL :DDD kirjoitti:
"Pispalalainen nero saa vivun käyttöönsä ilmaiseksi? Älä unta meille syötä.
Kun ottaa 100-vivun, on heti kättelyssä rumasti miinuksella."
Etkö ymmärrä lukemaasi vai onko laput silmillä? Saahan sen kun maksaa.
"...voisiko olla, että toisella heistä voi olla vielä rahat jäljellä"
VOISIKO olla, niinpä niin. Käytännössä neron treidaustaidosta on tasan päinvastaista näyttöä.osattu edelleenkään avata sitä ensimmäistäkään linkkiä treidaukseen oppeihin liittyen. Hieno esimerkki suolimurosta, joka huutelee puskista asiasta mitään tietämättä.
Mene vaikka osoitteeseen www.babypips.com, ja opiskele sieltä vivun käyttötarkoitus. - Babylle
ole näemmä kirjoitti:
osattu edelleenkään avata sitä ensimmäistäkään linkkiä treidaukseen oppeihin liittyen. Hieno esimerkki suolimurosta, joka huutelee puskista asiasta mitään tietämättä.
Mene vaikka osoitteeseen www.babypips.com, ja opiskele sieltä vivun käyttötarkoitus.Ihan hyvä alkeiskurssi. Et sitten oppinut sieltä itse mitään.
BabyPips... sopii juuri sinulle ;) Baby... :DDD
Länkytät täällä saadaksesi jallitettua wannabe-rikkaita verkostoihisi. Miksi hitossa joku täyspäinen maksaisi teikäläisille provikoita sellaisesta, minkä saa itse suoraan ja itse valittujen rehellisten brokerien kautta paljon halvemmalla? - Kapitrolli
" Tuossa linkissä kirjoitat mm. nimimerkillä "ValkopesuaHanuriin" ja "Tupauunojen marssi". "
Huvittava länkytyskisa. Ihanko itse siinä olit osallisena?
Mikäpä minä olen kaikkien rääväsuisten länkyttäjien syntejä niskassani kantamaan. Etsi toinen Jeesus moiseen puuhaan.
Ne valuuttavipukaupan asiantuntijat ovat kylläkin häipyneet kuin capinauttien serveri netistä. FYI häipyi hattuineen ja montaa muutakin ystävääni olen kaivannut jo tovin. Taisi jäädä se valuuttakaupan satokin keräämättä. Tai jos jotakin koppaan kertyi, niin valtio se lopulta vie kopan ja sienet.
Elämme kovia aikoja, Rolliseni."Ihanko itse siinä olit osallisena?"
- En ollut, olisin pilannut hyvän länkytyksen. Pärjäsitte siinä ihan hyvin ilman minuakin, saittehan jatkettua useamman sadan länkytyksen verran avausta ja näytti lopulta siltä, että lopulta vaan länkytettiin periaatteesta. Minä mielelläni kirjoitan kaikki oleelliset länkytykseni asiasta tai asian vierestä samalla nikillä. Ja toisekseen, Anni-Helenan aka Simon Kiivailijan aka Tummelimiehen sanoin, minähän kellistyn jo sadan viestin jälkeen.
"Ne valuuttavipukaupan asiantuntijat ovat kylläkin häipyneet kuin capinauttien serveri netistä. "
- Noin jälkikäteen luettuna luulen, että se toinen kaveri, vai montako niitä oli, taisi tietää itse asiasta jonkin verran enemmän kuin sinä. Hänhän oli sentään treidannut itsekin, ja sinä taas et. Sinä tosin olit yhtä sisukas kuin hyvin tuntemamme Anni-Helena aka Tasmanian tuholainen.
En voi olla taas mainitsematta, miten vapautunut olenkaan, kun se sekopää jauhopoika veti kaikki jauhot nokkaansa ja kirjoittaa nykyisin pelkästään 33 miljoonasta ja 6800 prosentista. - fx nordea
Babylle kirjoitti:
Ihan hyvä alkeiskurssi. Et sitten oppinut sieltä itse mitään.
Länkytät täällä saadaksesi jallitettua wannabe-rikkaita verkostoihisi. Miksi hitossa joku täyspäinen maksaisi teikäläisille provikoita sellaisesta, minkä saa itse suoraan ja itse valittujen rehellisten brokerien kautta paljon halvemmalla?On niitä Suomess vielä tyhmiä vapaana.
Hannun wessakusetuksessa oli mukana vain murto-osa, tosin he olivat asteikon tyhmimmästä päästä.
Yhtään raha sukujen edustajaa ei ollut..miksiköhän ?
Valuuttakaupalla saa rahaa, mutta se ei onnistu millään mäkillä tai pcllä..
Siinä vaaditaan supertietokonetta, mitenkähän Cobol ja C vääntyy Hannulta. Flässillä ei väännetä kuin Mp3 soittimen näköisiä signaalimittareita. - Rautalankakauppias
Kapitrolli kirjoitti:
"Ihanko itse siinä olit osallisena?"
- En ollut, olisin pilannut hyvän länkytyksen. Pärjäsitte siinä ihan hyvin ilman minuakin, saittehan jatkettua useamman sadan länkytyksen verran avausta ja näytti lopulta siltä, että lopulta vaan länkytettiin periaatteesta. Minä mielelläni kirjoitan kaikki oleelliset länkytykseni asiasta tai asian vierestä samalla nikillä. Ja toisekseen, Anni-Helenan aka Simon Kiivailijan aka Tummelimiehen sanoin, minähän kellistyn jo sadan viestin jälkeen.
"Ne valuuttavipukaupan asiantuntijat ovat kylläkin häipyneet kuin capinauttien serveri netistä. "
- Noin jälkikäteen luettuna luulen, että se toinen kaveri, vai montako niitä oli, taisi tietää itse asiasta jonkin verran enemmän kuin sinä. Hänhän oli sentään treidannut itsekin, ja sinä taas et. Sinä tosin olit yhtä sisukas kuin hyvin tuntemamme Anni-Helena aka Tasmanian tuholainen.
En voi olla taas mainitsematta, miten vapautunut olenkaan, kun se sekopää jauhopoika veti kaikki jauhot nokkaansa ja kirjoittaa nykyisin pelkästään 33 miljoonasta ja 6800 prosentista."Pärjäsitte siinä ihan hyvin ilman minuakin..."
Sinulla on ihaltava pakkomielle pyrkiä ristimään kaiken maailma irtonikit. Miellellänihän minä omisin kaikki älykkäät ja fiksut kirjoitukset omiin nimiini, mutta tolkku se pitää olla kerjätessäkin. Mutta ole toki uskossasi autuas, eihän se minun aamujani vähennä.
Sääli hyvää vehnäjauhoesimerkkiä. Se oli opettavainen keskustelu monella tavalla. Lupauduin toimimaan tuomarina, mutta ottelijat taisivat tyrmätä itse itsensä. Pitänee kysyä Pekka Mäeltä, miten tällaisessa tilanteessa tuomio pitäisi julistaa. Lienee molemminpuolinen tekninen tyrmäys tasapistein. - olen koettanut
Babylle kirjoitti:
Ihan hyvä alkeiskurssi. Et sitten oppinut sieltä itse mitään.
Länkytät täällä saadaksesi jallitettua wannabe-rikkaita verkostoihisi. Miksi hitossa joku täyspäinen maksaisi teikäläisille provikoita sellaisesta, minkä saa itse suoraan ja itse valittujen rehellisten brokerien kautta paljon halvemmalla?kerätä ihmisiä mukaan, kerropas?
Ja edelleen, ei tunnu tosiaan aukeavan se valuuttakaupan arki sinne suuntaan. Jos ei aukene edes tuollaiselta perussivulta lukemisen jälkeen, on todettava tapauksen olevan hopeless. Koeta kuitenkin kestää vajaan älykkyytesi kera.
Se on jokaisen oma valinta, mihin maksaa ja mitä maksaa. Se on myös jokaisen oma valinta mitä rahoillaan tekee. Turha tulla sitten myöhemmin itse länkyttämään kateellisena jos ne omat rahat menivätkin kankkulan kaivoon, ja muut ajelevat niillä herrakerhon autoilla ohi. Itsehän ajelen joka päivä sillä urheilullisella autollani luusereiden ohi, eikä edes harmita. - jälleen kellistyit
"Pärjäsitte siinä ihan hyvin ilman minuakin..."
Sinulla on ihaltava pakkomielle pyrkiä ristimään kaiken maailma irtonikit. Miellellänihän minä omisin kaikki älykkäät ja fiksut kirjoitukset omiin nimiini, mutta tolkku se pitää olla kerjätessäkin. Mutta ole toki uskossasi autuas, eihän se minun aamujani vähennä.
Sääli hyvää vehnäjauhoesimerkkiä. Se oli opettavainen keskustelu monella tavalla. Lupauduin toimimaan tuomarina, mutta ottelijat taisivat tyrmätä itse itsensä. Pitänee kysyä Pekka Mäeltä, miten tällaisessa tilanteessa tuomio pitäisi julistaa. Lienee molemminpuolinen tekninen tyrmäys tasapistein.mainiosti .
jatka samaa ! rataa , sillä valitsemallasi tiellä . - Rautalankakauppias
jälleen kellistyit kirjoitti:
mainiosti .
jatka samaa ! rataa , sillä valitsemallasi tiellä .Pääsimme alustavan kommunikoinnin asteelle, mutta nyt näytät taantuneen taas. Kirjoita ihan vapaasti vaikka yksi lause ensin - siitä se paraneminen alkaa. DDDDD; - tuttuja merkkejä sinulle?
- velllihousu
Ainoa varmalta taholta tullut tieto kertoo, että zonta kokeili treidausta 200 tonnilla ja hävisi potin. Lisäksi sama nero yritti myös vedonlyönti millillä samoin tuloksin.
- koska pyörähtää
Amerikoihinkin uutta pientä laskukautta, olisko näillä valuutan kauppiailla osuuta tähän, kumma kun eivät hihku että taalat on meidän taskus.
- pelastusrengas hukas
Mitä avaaja sanoo muuta kioskin toimintaa koska sieltä ei käyty tällaista kauppaa.
- onkos hoksotinta
Jymäyttää koko porukkaa, toisilta pelureilta vietiin pelirahat heti kättelyssä ja sitten toiset hourii isoista prosenteista vieläkin, osaa kahtellaan viranomaisten toimesta ja vielä jokunen ylistääkin vielä herra.
- kalpeanaamat
tehnyt ottaa kanta, ei sellainen joka kertoo että joku muu on tehnyt sitä he hee.
- löytyykö toinen ?
Sitten on näitä ruutuun tuijottelijoita.
3 tuntia yhtäpötköön ja toteaa kyllä se toimii.
Toimihan se, 200000,00 hanski hävisi hetkessä, jonkun raha suvun edustajan taskuun.
No ei hätää, tappion saa vähentää verotuksessa, eli pääomatuotto 56000,00 ei mikään paha..
Tietysti tämä vaatii pääomatuloja ja veroilmoitus tehty...
Takaisin valuuttakauppaan.
Jos ohjelma oli toimiva, miksi sitä kukaan ei käytä ?
Uutta väännetään, ei vaan saada toimivaa, esittelyssäkin käytetään metaani4, joka on kuulemma ensi askel rahojesi siirrosta raha sukujen taskuun.
Osuva lause:
Omien rahojen häviäminen on ilmaista ! - jespers
löytyykö toinen ? kirjoitti:
Sitten on näitä ruutuun tuijottelijoita.
3 tuntia yhtäpötköön ja toteaa kyllä se toimii.
Toimihan se, 200000,00 hanski hävisi hetkessä, jonkun raha suvun edustajan taskuun.
No ei hätää, tappion saa vähentää verotuksessa, eli pääomatuotto 56000,00 ei mikään paha..
Tietysti tämä vaatii pääomatuloja ja veroilmoitus tehty...
Takaisin valuuttakauppaan.
Jos ohjelma oli toimiva, miksi sitä kukaan ei käytä ?
Uutta väännetään, ei vaan saada toimivaa, esittelyssäkin käytetään metaani4, joka on kuulemma ensi askel rahojesi siirrosta raha sukujen taskuun.
Osuva lause:
Omien rahojen häviäminen on ilmaista !""Omien rahojen häviäminen on ilmaista ! ""
No ei ihan. Ensin pitää konserttikäynneillä päivittää itsensä osakeyhtiön vip-jäseneksi ja sitten vasta voi alkaa ilmaisen rahojen häviämisen. Mutta vipua vaan kehiin ja rubluutti pirtin nurkkaan rouskuttamaan tukiaiset raha sukujen laariin. Voi sitä onnen päivää. - RONIS
jespers kirjoitti:
""Omien rahojen häviäminen on ilmaista ! ""
No ei ihan. Ensin pitää konserttikäynneillä päivittää itsensä osakeyhtiön vip-jäseneksi ja sitten vasta voi alkaa ilmaisen rahojen häviämisen. Mutta vipua vaan kehiin ja rubluutti pirtin nurkkaan rouskuttamaan tukiaiset raha sukujen laariin. Voi sitä onnen päivää.ihan ilmapiiriä keventääksenne,lukekaa COLUMBON BLOGIA
- pienet pyörät
RONIS kirjoitti:
ihan ilmapiiriä keventääksenne,lukekaa COLUMBON BLOGIA
ole paljon lapsille kerrottavaa ja joka tälle r-talouspalstalle joutuu punnittavaksi ei paljon ylistystä saa eikä tarvitsekkaan saada turhaa nostetta.
- 1 Voitto
Siinä onkin syyttäjä helisemässä
- Ssasjour
ai että lopultakin leuat loksahtaa? Joko kohta aukeaa? 30.9 ?
- velllihousu
Mahtavatkohan ilmon tehneet tyytyä siihen? Haluavat luultavasti rahansa 33 milliä takaisin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2573389
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362972Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342208Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari422122Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa781994Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh491687Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561444Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151350